Transferbeleid

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Baggerraartje » 28-01-2010 18:30

Ik hoop eigenlijk, misschien tegen beter weten in, dat het bestuur zo ijdel is en toch nog iets haalt. Er zal intern ook wel eens gefluisterd worden:"goh...was Riemer er nog maar" Daarbij hebben ze ook geregeld van de buitenwereld te horen gekregen dat het nu minder gaat dan onder het tijdperk van der Velde. Nu worden deze factoren altijd uitvergroot en misschien raakt het wel de ego`s van ons bestuur, dat ze toch WEL een verassing in petto hebben! Ze zijn er in ieder geval ijdel genoeg voor en je maakt mij niet wijs dat Yme Kuiper niet al een keer of 6 zijn nagels heeft opgevreten...naar het voetbal kijkend! Hij zal ook liever horen dat hij het fantastisch doet...!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Eric » 28-01-2010 19:42

Skopperij schreef:Het zit er dik in dat er niets meer bij komt. Daar kan ik prima mee leven, maar ik hoop één ding: dat het bestuur een beetje openheid geeft. Kijk, dat er geen knappe verdediger voor een normale prijs te krijgen is, dat kan gebeuren. Maar dan verwacht ik op zijn minst een verklaring in de zin van "we hebben er alles aan gedaan, maar het is niet gelukt omdat er weinig goede verdedigers rondlopen en/of te duur zijn". Ze kunnen nu niet aan komen kakken met het verhaal dat ze geen verdediger hebben gehaald omdat er genoeg kwaliteit is.


Nogmaals, zeg dan niet dat je in de winterstop met een verrassing komt als dat nog niet helemaal zeker is. Ze hebben zeker niet geleerd van Vitesse, of krijgen wij straks een vliegend pompebled?
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-01-2010 19:48

Baggerraartje schreef:Hij zal ook liever horen dat hij het fantastisch doet...!


Volgens mij denkt Yme daadwerkelijk dat hij het fantastisch doet. Je hoort hem regelmatig zeggen dat de beker gewonnen is, dat we Europees voetbal gehaald hebben en dat het stadion groter geworden is vanaf het moment dat zij de leding hebben overgenomen.

Hij vergeet gemakshalve de miskopen, de trainersblunders en de positie op de ranglijst. Dus of zo'n man echt denkt versterking nodig te hebben? Van sommige mensen moet je niks verwachten.......
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Baggerraartje » 28-01-2010 22:15

Ik verwacht ook niks...ik hoop alleen maar.... :mrgreen:
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Ago » 29-01-2010 14:00

Baggerraartje schreef:Ik verwacht ook niks...ik hoop alleen maar.... :mrgreen:


Hopen kun je natuurlijk altijd.

Wij kunnen als supporters echter niet in de financiele keuken van SC Heerenveen kijken.
We denken met z'n allen dat er financiele middelen genoeg zijn, maar door de crisis vallen er natuurlijk ook diverse geldschieters(sponsoren)om en deze gaten zul je ook moeten vullen.
Misschien is het wel verstandig om momenteel rustig te zijn op de transfermarkt om zo de toekomst van de club te garanderen.
De financiele crisis lijkt iedereen in zijn greep te hebben, alleen in het voetbal denken ze daar(ook supporters) over het algemeen blijkbaar anders over.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Transferbeleid

Berichtdoor teamplayer » 29-01-2010 16:10

De uitverkoop bij AZ is begonnen. Na Pocognoli kan nu ook Ari vertrekken. Natuurlijk zal El Hamdoui of Dembele niet loon willen inleveren, maar zijn er spelers die Heerenveen interessant zouden vinden? En interessant voor ons zouden zijn?
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Baggerraartje » 31-01-2010 09:25

Hebben we nu helemaal niets in de jeugd lopen wat maar ietsjes beter is dan dit? Ik zie het beloften elftal nooit, maar verbaas mij elke keer wel dat we veel willen kopen. Wat moeten we dan eigenlijk met de jeugdopleiding? Hebben we geen fatsoenlijke rechtbuiten bijv. die ze er wel inschiet?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Skopperij » 31-01-2010 13:11

Hiaat in het transferbeleid: Janmaat is onze rechtsback, Popov is onze linksback en Koning is gehaald als reserve voor Popov. Breuer kan overal spelen, dus alle posities dubbel bezet. Zou je zeggen. Nu Breuer centraal in de verdediging staat hebben we ineens nog maar drie backs. De situatie tegen VVV komt natuurlijk niet vaak voor, maar een extra back was geen overbodige luxe geweest. Nu komt sowieso één speler in de basis die van nature absoluut geen back is. En ook als Breuer niet geschorst was, dan had je het elftal nog steeds op twee posities moeten wijzigen.

Janmaat doet het prima, Koning is zijn vervanger. Popov is zo-zo, dus El-Akchaoui hadden we best kunnen gebruiken.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Eric » 31-01-2010 14:59

Nee joh, is niet nodig. Onze selectie is immers net zo goed als die van Twente. Bij Twente zijn er iets van drie linksbacks geblesseerd, maar nog steeds is de vierde linksback beter dan die van ons.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Lipton » 31-01-2010 15:25

Skopperij schreef: Popov is zo-zo, dus El-Akchaoui hadden we best kunnen gebruiken.


Ach kom op, die gast is niet eens goed genoeg voor NEC....
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Hielke » 31-01-2010 17:00

Het is stil in dit topic, terwijl dit elftal schreeuwt om een kwaliteitsimpuls. Er is eigenlijke een degelijke verdediger nodig, een creatieve middenvelder en een goeie spits. Bovendien moet er een speler komen die de boel op sleeptouw kan nemen.

Makkelijk gezegd, dat weet ik. Maar je kunt het als directie toch niet aan je achterban verkopen om geen directe versterkingen te halen, terwijl we rechtstreeks op de nacompetitie afstevenen?
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Arjen » 31-01-2010 17:07

Hielke schreef:Het is stil in dit topic, terwijl dit elftal schreeuwt om een kwaliteitsimpuls. Er is eigenlijke een degelijke verdediger nodig, een creatieve middenvelder en een goeie spits. Bovendien moet er een speler komen die de boel op sleeptouw kan nemen.

Makkelijk gezegd, dat weet ik. Maar je kunt het als directie toch niet aan je achterban verkopen om geen directe versterkingen te halen, terwijl we rechtstreeks op de nacompetitie afstevenen?


Die creatieve middenvelder hebben we gehaald (Djuricic) en mag nu spelen maar voor de rest mag er wel meer bij dan jij nu noemt. Helaas is het inderdaad muisstil en zakken we lager totdat we niet lager kunnen.

Misschien moet de titel maar aangepast worden in transfer (wan)beleid.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Lardy » 31-01-2010 17:07

De directie heeft in het begin al gezichtsverlies geleden door Sollied weg te sturen na 5 wedstrijden, terwijl die man de eerste prijs in de historie heeft gepakt. En gek genoeg heeft Jan de Jonge meer krediet. Misschien had Sollied ook na iedere wedstrijd moeten zeggen dat ze stapjes maken.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Transferbeleid

Berichtdoor ItFean82 » 31-01-2010 18:24

Sollied is niet ontslagen om de resultaten, dus weet niet waar je heen wil.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Rottum » 31-01-2010 18:47

Als Sollied meer punten had gepakt, dan was hij echt niet ontslagen. En met Sollied hadden we nu echt wel minimaal 30 punten gehad. Die had het gister tactisch veel beter gedaan door Sibon te laten staan met Beerens( Henrique ) er om heen en Svec ingebracht en losada er uit. Maar Jan de Jonge luistert naar Sibon, omdat hij het zelf niet weet?
Nee het transferbeleid van Yme valt niet te verdedigen. Zoveel miskopen en zoveel miljoenen over de balk gesmeten.
Ten eerste moet de selectie drastisch gesaneerd worden naar 16 tot 18 goede spelers die je hoger salaris kunt geven en daarom heen talenten kopen en eigen opleiding.
Ten tweede de hele verdediging moet gesaneerd worden plus de keeper. Er moet een ervaren goede doelman gekocht worden, het liefst een dertiger. De hele verdediging mag weg. Breuer als 13e man van de selectie en Janmaat geven we ook nog een kans.
Middenveld moet naar 5 tot 6 goede spelers. Elm, vayrinen, svec, Haglund + aankopen en (roorda). Liever middenveld met twee verdedigende middenvelders met punt naar voren. Grindheim mag weg, losada mag weg.
Aanval. Sibon weg, papa weg, Henrique weg. Spits type Allback moet er komen. 2 vleugelaanvallers er bij met meer scorend vermogen.
De rest aanvullen met jeugd uit eigen opleiding, waar yme altijd zo trots mee loopt te pronken.
Talenten zoals Narsingh, Djuricic, Gouweleeuw.

Als trainer zou ik graag John van den Brom willen hebben.
Rottum
Nieuw talent
 
Berichten: 124
Geregistreerd op: 09-04-2005 21:10

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Baggerraartje » 31-01-2010 20:08

Iedereen schreeuwt hier maar om nieuwe spelers, nieuwe impulsen....maar nieuwelingen stellen we niet op (Haglund, Djuric)
Misschien moet eerst de opstelling is verandert worden en spelers die niet in vorm zijn of kwalitatief te kort komen er uit halen! Zou dat al niet en hoop schelen! daarbij nog eens een trainer die het spelletje wel snapt! Soms, wordt zo hardnekkig volgehouden in opstellen van spelers dat ik het idee krijg dat in de etalage moeten! Wat hoeveelwedstrijden mag je slecht spelen???? :?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Gekko » 31-01-2010 20:23

Dat Djuric niet wordt opgesteld is juist uitstekend gezien van JdJ. Een zeer matige verdediger wat ik tot dusver van hem gezien heb. Hopelijk gaat hij ons verrassen met onvermoede kwwaliteiten maar ik vrees met grote vreze. Als je wat wilt dan moet je aan de zijkanten en centraal iets halen. Minimaal drie man dus.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor vak22erwin » 31-01-2010 20:31

Wat een teleurstelling dat onze club ons zo teleurstelt.
Waar blijft die kwaliteits injectie die nodig is ons uit dit diepe dal te halen.
Word er moedeloos van. Directie laat de supporter toch erg in de steek.
Jammer van dit slappe optreden van ons bestuur.
vak22erwin
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 22-12-2009 20:18

Re: Transferbeleid

Berichtdoor bossie1986 » 31-01-2010 20:44

Het mag toch niet zo zijn dat als een spelers weggaat zoals een pranjic het hele eftal in elkaar stort?
bossie1986
Nieuw talent
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 20-01-2010 23:44

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Gekko » 31-01-2010 20:45

Dat is ook maar een van de redenen. Vorig jaar werd het voetbal al steeds slechter en verbloemden de resultaten nog veel.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Eric » 01-02-2010 00:23

Rottum schreef:Ten tweede de hele verdediging moet gesaneerd worden plus de keeper. Er moet een ervaren goede doelman gekocht worden, het liefst een dertiger. De hele verdediging mag weg. Breuer als 13e man van de selectie en Janmaat geven we ook nog een kans.
Middenveld moet naar 5 tot 6 goede spelers. Elm, vayrinen, svec, Haglund + aankopen en (roorda). Liever middenveld met twee verdedigende middenvelders met punt naar voren. Grindheim mag weg, losada mag weg.
Aanval. Sibon weg, papa weg, Henrique weg. Spits type Allback moet er komen. 2 vleugelaanvallers er bij met meer scorend vermogen.
De rest aanvullen met jeugd uit eigen opleiding, waar yme altijd zo trots mee loopt te pronken.
Talenten zoals Narsingh, Djuricic, Gouweleeuw.

Als trainer zou ik graag John van den Brom willen hebben.


Kortom, de hele selectie ontslaan en aanvullen met jeugdspelers/aankopen? :lol:

Er zit genoeg potentie in deze selectie om in de subtop te spelen. We missen alleen in elke linie 1 (verdediging 3) spelers die de linie 'leiden' of bepalen, waar het elftal omheen speelt. Daarnaast missen we een trainer die spelers kan beter maken en op de juiste positie kan neerzetten.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Transferbeleid

Berichtdoor ALS 26.000 » 01-02-2010 09:06

Dat is ook maar een van de redenen. Vorig jaar werd het voetbal al steeds slechter en verbloemden de resultaten nog veel.


Dat is bijna overal zo. Er zijn maar weinig leuke wedstrijden. Gisteren volg je NOS langs de lijn. Bij Utrecht tegen Heracles, notaa bene twee subtoppers momenteel bij afwezigheid van Heerenveen en Groningen was het bar slecht en 0-0. PSV-Vitesse was nog wel een aardige pot, maar 0-0. Twente speelde niet goed, maar maakt in 1 minuut twee goals, maar al met al was de tendens dat het heel matig was. Het draait ook alleen nog maar om de resultaten, helaas.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Jeroen » 01-02-2010 09:22

Ik heb Twente - Roda live gekeken, dat was een hele aantrekkelijke wedstrijd.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Airforce » 01-02-2010 22:57

met nog een dik uur te gaan ben ik bang dat onze stijfkoppige directie blijft volharden in het feit dat deze selectie voldoende kwaliteit heeft.

Gemiste kans voor hun...volgens mij waren er best een aantal goede optie's te vinden.
Deze mensen hun ego is dermate groot heb ik het idee, dat ze niet durven toegeven dat ze het fout hadden.
Volgens mij kan zoiets dodelijk zijn op de lange termijn....en als het tegenzit al over 14 wedstrijden.
Ik ben er in ieder geval zo langzamerhand een beetje klaar mee.

Vorig seizoen...slecht voetbal maar toch een prijs....dit jaar nog slechter en.............
Ik snak naar de tijd van aanvallend en fysiek voetbal onder aanvoering van iemand die die helaas niet zo geliefd was bij ons bestuur....GERT-JAN; je bent soms een apart man maar jij kreeg de mannen tenminste wel aan het ballen.
Airforce
Nieuw talent
 
Berichten: 84
Geregistreerd op: 29-10-2008 12:32

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Eric » 01-02-2010 23:01

ALS 26.000 schreef:
Dat is ook maar een van de redenen. Vorig jaar werd het voetbal al steeds slechter en verbloemden de resultaten nog veel.


Dat is bijna overal zo. Er zijn maar weinig leuke wedstrijden. Gisteren volg je NOS langs de lijn. Bij Utrecht tegen Heracles, notaa bene twee subtoppers momenteel bij afwezigheid van Heerenveen en Groningen was het bar slecht en 0-0. PSV-Vitesse was nog wel een aardige pot, maar 0-0. Twente speelde niet goed, maar maakt in 1 minuut twee goals, maar al met al was de tendens dat het heel matig was. Het draait ook alleen nog maar om de resultaten, helaas.


Tegenwoordig win je/ben je een topploeg wanneer je de 0 kan houden. Net waar het probleem van Heerenveen ligt dus. Elk jaar hebben wij de aantrekkelijkste wedstrijden, maar de minste resultaten. Met dit jaar als dieptepunt.

Jammer, maar zo is het voetbal nou eenmaal tegenwoordig. Daarin moet je meegaan en niet als een stugge Fries met je kop in de wind blijven steken.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Jeroen » 02-02-2010 09:00

Toch een teleurstellende wintertransferperiode zo. Zeker als je weet dat men geinformeerd heeft naar Hansson (mocht niet weg) en een gesprek heeft gehad met Wielaert (wilde geen salaris inleveren). Blijkbaar waren dit de enige alternatieven.. :|
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Hielke » 02-02-2010 09:07

Is het geld ook bij ons niet voor handen?
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Transferbeleid

Berichtdoor Jeroen » 02-02-2010 09:20

natuurlijk is er nog wel geld, het feit dat er interesse in Hansson en Wielaert is zegt al genoeg. Het lijstje met namen was alleen niet zo lang. Bovendien gokt de directie erop dat de huidige selectie het alsnog goed gaat doen. Blijkbaar durven de heren toch risico's te nemen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Transferbeleid

Berichtdoor vak22erwin » 02-02-2010 09:47

Heb gebelt met heerenveen, maar er zijn geen persconferenties vandaag.
Dus alle stille hoop op een laat akkoord met een speler zijn er niet.
We mogen het doen met deze degradatie verdediging.
vak22erwin
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 22-12-2009 20:18

Re: Transferbeleid

Berichtdoor ibb » 03-02-2010 18:29

Het transferbeleid is het laatste jaar echt om te janken wordt tijd dat ze alles een keer opschonen
Status: Boos op ons bestuur!
ibb
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 03-02-2010 18:23

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron