Voetbalforum of Niet

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Welke onderwerpen zie jij het liefst op het FORUM van de Fansite van SC Heerenveen ?

alleen maar voetbalgerelateerde onderwerpen, Heerenveen en overig
30
60%
alleen maar NIET gerelateerde onderwerpen,woorden spelletjes etc
1
2%
Ja beide onderwerpen spreken mij aan en vervuilen het forum niet
13
26%
Ja beide onderwerpen spreken mij aan maar vervuilen het forum wel
6
12%
 
Totaal aantal stemmen : 50

Berichtdoor Riemer » 19-09-2003 14:52

Sorry is wel een one-liner :oops: Maar ik ben het volkomen met je eens. Of worden wij te oud voor die dingen. :wink:
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Freezeman » 19-09-2003 15:31

En dat is nou zo mooi aan een forum.
Als het onderwerp je niet interesseert dan kijk je er toch gewoon niet naar.

Soms verveel je je een beetje en doe je aan een zo'n "geweldig" spelletje mee.
Soms heb je andere dingen te doen en lees je alleen wat je belangrijk vindt en je surft weer verder.

Sim-pel
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor michel » 19-09-2003 17:10

Ik zou ze absoluut niet missen, als mensen een spelletje willen spelen kunnen ze op
zat andere internetpagina's terecht.
Het gaat mij hier om voetbal en aanverwanten, soms ben ik in een bui om echt overal
op te reageren maar zelfs dan kan ik die spelletjes en ongein wel missen.

D'r uut mei die troep!
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Jeroen » 19-09-2003 17:57

Ik kan me best voorstellen dat mensen de offtopics niet leuk vinden, maar ik zie dit forum meer dan voetbal alleen. Het is een virtuele ontmoetingsplek voor Heerenveensupporters, en die hebben interesses die verder gaan dan voetbal alleen.

Op je werk praat je ook niet alleen over je werk, en met je vrienden heb je het ook over meerdere onderwerpen. Het mooie is, dat je dat hier in verschillende subfora kunt onderbrengen.

Daarbij denk ik dat je over voetbal alleen snel uitgeluld bent. Zie de zoveelste topics over wisselbeleid, favo opstelling en weet ik wat. Zoveel valt er nu ook weer niet over voetbal te lullen. En neem anders zelf eens het initiatief, en open wat originele topics over voetbal. Als het in de smaak valt, loopt het vanzelf storm in die topics!

Mijn gok is, dat als de diverse niet-voetbalfora weggehaald worden, binnen de kortste keren de voetbaltopics vervuild zijn met onzin. Ik ben er ongeveer vanaf het begin bij (ietsje later), en heb gezien hoe de noodzaak voor een offtopics ontstond (namelijk toen Beetle op het forum kwam :mrgreen: )

Ben het er wel mee eens dat er iets minder subfora zouden kunnen zijn.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Cross79 » 21-09-2003 15:43

Ik ook kom al bijna vanaf het begin op het forum(oude en nieuwe) en vond het toendertijd beter met minder sub,s de er naar terug lijkt mij dan ook beter met mischien enkele aanvullingen.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Riemer » 10-02-2004 21:45

Wil er geen nieuw topic over open, maar heeft indirect wel met dit topic te maken.

Sinds korte tijd gaat het forum met grote stappen achteruit. Je ziet niet meer goede onderbouwde reacties en alleen maar ja nee een domme reacties op iets. Voor domme reactie hebben we dacht ik offtopics al dus. En steeds meer supporters posten al niet meer omdat zij het nivo al te laag vinden en zich hier niet in kunnen vinden.
Misschien is het een idee om een kinderhoek in te richten op dit forum, maar het zijn niet alleen de jongere die zich hier schuldig aanmaken laat dat voorop stellen. Of zijn er anderen die nog goede ideeen hebben om het nivo van het forum weer een beetje op te krikken. Wil de fanmasters niet tegen hun scheenen schoppen maar ik ben van mening dat er snel wat moet gebeuren anders wordt het maar triester en triester hier.
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Vincent » 11-02-2004 12:29

Waarom moeten de fanmasters dat doen? Het mag hier dan een kinderhoek worden, wij zijn geen crècheleidsters hoor. Spreek zelf anderen er op aan, of stuur ons eens een mail of PB met concrete aanwijzingen (namen, posts) dan kunnen we misschien eens kijken. We bieden het forum als discussieplaats, maar de regulering mag lekker intern gebeuren. Dan wordt het werk tenminste ook een beetje verdeeld.

Over minder fora - doe eens een voorstel. Drie forums: SC Heerenveen, ander voetbal en de rest? Of is dat weer een stap te ver. Welke categorieën kunnen wel samen? En waarom, is het ene argument tijdswinst?
Avatar gebruiker
Vincent
Fanmaster
 
Berichten: 631
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Fulton » 11-02-2004 13:09

komop zeg, als geen zin in spelletjes hebt klik je niet op het topic
er zijn iets van 6 puur voetbalgerelateerde subfora, ga dan niet naar het offtopic forum

waar ik me pas aan erger zijn die toto's in de wedstrijdtopics
je kan die al op de fansite pleuren, val mij dan niet lastig met wie in welke minuut gaat scoren. :|
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Robert » 11-02-2004 13:35

Het is een feit dat het forum ten opzichte van 3 tot 2 jaar geleden drastisch verslechterd is.

Ik denk dat dit verschillende oorzaken heeft, ten eerste werd het internet populairder waardoor de belangstelling voor dit forum ook veel groter werd en waardoor er ook veel meer 'minder gewaardeerde' forummers langskomen.
Ten tweede is de overgang naar dit nieuwe forum ook een reden denk ik. Op het andere forum was het, mede doordat er slechts 3 fora's waren, veel overzichtelijker en was er veel minder ruimte voor nutteloze topics.
Ten derde tot slot, en dat heb ik al eens eerder vermeld, stoort het me dat de moderators een wel erg beperkte rol hebben hier op het forum. Van de vijf (?) die dit forum bemant, is er maar 1 echt actief (nielshh) en zie ik af en toe een post van Jaap. Een forum van dit formaat verdient (of moet hebben) meer moderators, om topics sneller te sluiten, members meer aan te spreken, en heel belangrijk 'de baas' te spelen op dit forum, al moet die opmerking niet al te letterlijk genomen worden.
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor Jeroen » 11-02-2004 14:13

Dat heb je met links-anarchistische fanmasters he... hekel aan politie. 8)

Maar over de subforums:

Volgens mij kunnen sowieso offtopics en algemeen samengevoegd worden. Eventueel kan daar overige sport ook onder vallen, er wordt in algemeen en overige sport te weinig gepost om een apart subforum te rechtvaardigen.

Zelfde geldt voor binnenlands en buitenlands voetbal, ook daar te weinig posts. Samenvoegen kan prima volgens mij.

Vervolgens kan actueel dicht naar mijn mening. Alle actuele zaken zoals spelerstransfers of interviews kunnen in andere subfora ondergebracht worden. Dit werkt nu alleen dubbele topics in de hand. De een opent het in actueel, de ander in spelers/staf.

Met minder subfora creeer je iets actievere subfora, het klikt makkelijker van topic naar topic en dat helpt users weer iets actiever te worden.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Riemer » 11-02-2004 14:41

Vincent schreef:Waarom moeten de fanmasters dat doen? Het mag hier dan een kinderhoek worden, wij zijn geen crècheleidsters hoor. Spreek zelf anderen er op aan, of stuur ons eens een mail of PB met concrete aanwijzingen (namen, posts) dan kunnen we misschien eens kijken. We bieden het forum als discussieplaats, maar de regulering mag lekker intern gebeuren. Dan wordt het werk tenminste ook een beetje verdeeld.


Nou ik vind dit echt iets voor de fanmasters, jullie opzet was toch ook een forum waar goed gediscuseerd wordt over Heerenveen? En als dat achteruit gaat zou ik in gaan grijpen, maar dat ben ik. En als je elkaar gaat corrigeren via pb dan krijg je gewoon wild groei.
En ook ik denk dat je beter terug kan naar enkele subforums dat maakt het al stukken makkelijker om in te grijpen, al willen jullie dat niet.
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Robert » 11-02-2004 14:53

Dan zou je dus de volgende fora's hebben:
* Sfeer & Supporters
* Spelers en Staf
* Wedstrijden
Ook samen te voegen als SC Heerenveen

* Voetbal algemeen

* Offtopic..
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor Cross79 » 11-02-2004 15:18

Ik zou weer gaan voor de old style

Heerenveen

Overig Voetbal

Offtopics
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Sjoerd » 11-02-2004 15:34

Hallo,

Ben ook nog niet al te lang op dit forum actief, maar ben het er helemaal mee eens dat er te vaak onnodige posts worden gedropt. Van die reacties die niet op het onderwerp in gaan en dus niet bijdragen aan de discussie!
Wat mij betreft mag de hand van de beheerders hier wel wat meer in naar voren komen, zoals het verwijderen van dergelijke posts.
Het lijkt zo nu en dan wel een grote speeltuin waar in het belangrijk is dat je naam alleen maar bij het onderwerp voorkomt, terwijl je eigenlijk nada noppes te melden hebt.
Het lijkt me duidelijk dat enkele leden hier wel erg bedreven in zijn geraakt de afgelopen maanden. :roll:
Succes ermee, overigens wil ik mezelf niet geheel vrij pleiten, maar wie kan dat wel?

Groeten.
Petter Hansson, rots in de branding.
Sjoerd
Selectiespeler
 
Berichten: 184
Geregistreerd op: 18-08-2003 18:25
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor Cross79 » 11-02-2004 17:30

Zoals de meeste mensen al aangeven wordt er gepost om maar mee te doen, er wordt niet gediscuseerd.
Antwoorden als ja daar ben ik het mee eens of precies dat dacht ik ook al kun je wel in je dagboek schrijven, maar laat ze aub achterwege, voeg iets toe aan een discussie of blijf weg, minder sub fora,s en mischien nieuwe onpartijdige (dus niet ikzelf) webmasters (alleen voorhet forum) zouden ook uitkomst kunnen bieden.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 11-02-2004 18:00

Cross ik ben het met je eens...
Toch vind ik niet dat de discussie helemaal weg is, kijk maar bij de topic "Vonk op de wip" word volop gediscuteerd dat Vonk nu ook echt een kut keeper is of niet..
Maar soms is de discussie een beetje weg..
Dat komt wel weer goed.. komt mischien omdat er een tijd niet gevoetbalt is over een tijd laaien de discussies wel weer op 8)
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Heert-Jan » 11-02-2004 18:22

Sorry voor de one liner, maar heb je het nóg niet door Carwood?
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Roelos » 11-02-2004 18:22

Ik wil me er niet verder bemoeien maar ik persoonlijk vindt jou Carwoord Lipton een van de vele personen die 'posten om het posten'. Ik heb jou nog nooit op een goed onderbouwde mening kunnen betrappen alleen maar korte antwoorden zodat je aantal posts weer verder omhoog gaat.

Dat is je goed recht maar het stoort me wel af en toe.
Avatar gebruiker
Roelos
Selectiespeler
 
Berichten: 179
Geregistreerd op: 10-03-2003 19:20
Woonplaats: Het Zonnige Zuiden

Berichtdoor SCH Supporter » 11-02-2004 18:27

Roelos schreef:Ik wil me er niet verder bemoeien maar ik persoonlijk vindt jou Carwoord Lipton een van de vele personen die 'posten om het posten'. Ik heb jou nog nooit op een goed onderbouwde mening kunnen betrappen alleen maar korte antwoorden zodat je aantal posts weer verder omhoog gaat.

Dat is je goed recht maar het stoort me wel af en toe.


Daar kun je je aan irriteren maar je moet reageren waar je op reageren wil en anders moet je je gewoon stilhouden (daar zal ik ook wel bij horen by the way)

Maar waar ik me aan irriteer is vaak dat je als je een nieuw topic opent of een oude weer nieuw leven inblaast die meningen van ''rot toch eens op'' enzo terwijl je gewoon alles doet wat je het beste lijkt
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Heert-Jan » 11-02-2004 18:32

Wat heeft het voor zin om een oud topic nieuw leven in te blazen als je geen nieuws over dat onderwerp hebt. En het openen van nieuwe topics is gewoon niet altijd zinvol, normaal weet je ook oude topics te vinden, dus zo'n probleem zou het niet voor je moeten zijn om een soortgelijk topic te vinden. En mocht je toch nog iets willen weten: Iets minder quoten mag ook wel....... nuttig quoten is ook prima.

Ik ben met je eens dat je moet reageren wanneer je wilt reageren, maar er mag best even nagedacht worden of dat in dat geval ook zinvol is...
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Lipton » 11-02-2004 19:04

Ik vind het jammer om te horen dat ik een online ben..
Wat ik erg grappig vind is dat ik het zou doen om het aantal posten die ik plaats..
Ook jammer om te horen is dat ik weinig goeie meningen zou hebben.. dat vind ik nog mee vallen oke, die reactie op cross was verkeerd maar om nou te zeggen dat ik slechte meningen heb is zwaar overdreven..
Oooh ja toch mooi van deze "Onliner" dat ik een groot stuk van het interview van Hestad op het forum heb gezet heb ik niemand anders zien doen...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor SCH Supporter » 12-02-2004 16:59

Heert-Jan schreef:Wat heeft het voor zin om een oud topic nieuw leven in te blazen als je geen nieuws over dat onderwerp hebt. En het openen van nieuwe topics is gewoon niet altijd zinvol, normaal weet je ook oude topics te vinden, dus zo'n probleem zou het niet voor je moeten zijn om een soortgelijk topic te vinden. En mocht je toch nog iets willen weten: Iets minder quoten mag ook wel....... nuttig quoten is ook prima.

Ik ben met je eens dat je moet reageren wanneer je wilt reageren, maar er mag best even nagedacht worden of dat in dat geval ook zinvol is...


Het lijkt me beter om een oud topic nieuwe dingen in te plaatsen dan een nieuw topic te openen maar vaak is het zo dat je geen soortgelijk topic kan vinden en als het wel gebeurt dan:
1)Wordt er gezeurd dat een nieuw topic wordt geopend
2)Wordt er gezeurd dat een oud topic niet heropend moet worden
3)is je mening verkeerd of iets onzinnigs

En op de zin van Heert Jan dat je moet nadenken voordat je post dat gebeurt niet want je post niet om te posten maar om je mening over iets te geven en daar is dit forum voor

Wat wel zinloos posten is:
1) waarom doe je dit of waarom doe je dat
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Fulton » 12-02-2004 17:10

Carwood Lipton schreef:Ik vind het jammer om te horen dat ik een online ben..
Wat ik erg grappig vind is dat ik het zou doen om het aantal posten die ik plaats..
Ook jammer om te horen is dat ik weinig goeie meningen zou hebben.. dat vind ik nog mee vallen oke, die reactie op cross was verkeerd maar om nou te zeggen dat ik slechte meningen heb is zwaar overdreven..
Oooh ja toch mooi van deze "Onliner" dat ik een groot stuk van het interview van Hestad op het forum heb gezet heb ik niemand anders zien doen...


volgens mij heb je niet helemaal door wat een oneliner is
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor NOMYTH » 12-02-2004 17:36

Carwood Lipton
Geregistreerd op: 25-12-2003
Berichten: 217

Je maak mij niet wijs dat je in een kleine 3 maanden 200 zinnige post gepost hebt. Helemaal niet omdat het in die maanden winterstop was!

Zo zijn er nog een paar die het nodig vinden om in elk topic te reageren, en weer anderen die daar weer op reageren.
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor Cross79 » 12-02-2004 17:52

Weet je wat het is, al vanaf SCH Supporter hier is, eerst geloof ik onder de naam gekke pop, waardoor de echte gekke pop erop aangekeken werd haalt hij oude topics naar boven, en reageerd dan met, ja dat vind ik ook, of hoe zou het daarmee zijn, dat soort onzinnige dingen schrijf je maar in je dagboek.
Carwood lipton en Berry hetzelfde, zulke lui mogen van mij snel eraf gepleurd worden, ik ben vaak irritant met posten maar ik breng naar mn eigen mening meer dan deze 3 koters. Wordt er echt schijtziek van dat ze zelf niet eens in de gaten hebben wat ze doen.
Fean Fan loopt nog steeds met een gele kaart, die was in het begin ook zo irri, die plaatst nu tenminste goeie dingen.
Elke x als ik op het forum kom zie ik als laatste post in een topic wel 1 van de 3 eerder genoemde namen. vaker dan een andere forumer.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Caspar » 12-02-2004 17:53

Carwood Lipton schreef:Ik vind het jammer om te horen dat ik een online ben..
Wat ik erg grappig vind is dat ik het zou doen om het aantal posten die ik plaats..
Ook jammer om te horen is dat ik weinig goeie meningen zou hebben.. dat vind ik nog mee vallen oke, die reactie op cross was verkeerd maar om nou te zeggen dat ik slechte meningen heb is zwaar overdreven..
Oooh ja toch mooi van deze "Onliner" dat ik een groot stuk van het interview van Hestad op het forum heb gezet heb ik niemand anders zien doen...


1) je bent geen 'onliner', maar af en toe plaats je 'one-liners' (1-liners, posten met maar 1 regel.) als je alleen iets post als: 'ik ga er niet heen', of 'dat vind ik ook' wekt dat ergenis op bij velen, omdat het weinig tot niets toevoegd.
2) je hebt niet te weinig goede meningen, maar je komt niet met argumenten waarom je dat vindt.
3) het is prima dat je een gedeelte van dat intervieuw online hebt gezet. prima zelfs, maar wat is het probleem?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Heert-Jan » 12-02-2004 17:57

SCH Supporter schreef:Het lijkt me beter om een oud topic nieuwe dingen in te plaatsen dan een nieuw topic te openen maar vaak is het zo dat je geen soortgelijk topic kan vinden en als het wel gebeurt dan:<knip>

En op de zin van Heert Jan dat je moet nadenken voordat je post dat gebeurt niet want je post niet om te posten maar om je mening over iets te geven en daar is dit forum voor

Wat wel zinloos posten is:
1) waarom doe je dit of waarom doe je dat


Vaak zijn er wel topics die er over een soortgelijk iets gaan of onderwerpen zijn in het verleden al voorbij gekomen. Er zijn natuurlijk ook topics die gewoon niet interessant voor sommige mensen zijn. Maar dat is en blijft natuurlijk persoonlijk.

Om je mening te geven moet je toch vaak even nadenken lijkt me, of in ieder geval nadenken of het iets toevoegd aan de discussie. Je hebt het bij het goede eind dat dat niet gebeurt, maar spreek dan wel voor jezelf. Dat iemand graag wil dat Hestad scoort, oké. Maar vind jij het nuttig om dat 10 keer te lezen? Dat gaat toch nergens over en heeft ook niks met discussieren te maken.

Die laatste zin van je slaat natuurlijk alles...

Ik ben niet de wet, maar ik hoop iig wel dat je eens doorleest wat er nu eigenlijk in dit hele topics staat. Je moet zelf maar bepalen of dat jou al dan niet aangaat. Gezien je reactie zie je het nog niet, maar aub, lees het nogmaals door en denk er eens over na.... Het zou wel fijn zijn(ik spreek nu ff namens mezelf) als deze discussie ook daadwerkelijk iets gaat opleveren.
Laatst bijgewerkt door Heert-Jan op 12-02-2004 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Eric » 12-02-2004 18:04

Ik ben ook van mening dat er de laatste tijd veel nutteloze reply's worden gepost. Sommigen replyen zelfs alleen maar om hun 'post' omhoog te krijgen terwijl ze geeneens wat van het betreffende onderwerp afweten. Ook gaan veel posts vaak opeens over in privé zaken wat helemaal niets met 't topic te maken heeft.
Jongens zoals die Groningers, Berrie en een Carwood Lipton mogen zich nu best eens wat gaan aantrekken van de vele kritieken die ze al hebben gehad en bijvoorbeeld niet op elk topic gaan replyen die ze zien, alleen bij degenen waarbij ze echt verstand van zaken hebben. Een Berrie bijvoorbeeld die nooit bij wedstrijden van Heerenveen komt denkt opeens alles te weten over Nieuw Noord vakken, sfeer en uitwedstrijden. Hierop is hij diverse keren aangesproken maar hij blijft maar doorgaan, ik vind dat hiervoor best een waarschuwing of een ban voor mag worden gegeven aangezien dit vele 'echte' heerenveen supporters van dit toch wel mooie forum weglokt aangezien het er hier niet meer serieus aan toe gaat (zoals vroeger toen er nog wel echt gediscusierd kon worden).

Een voorbeeld is dit: http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopi ... &start=125
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Volgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten