Official website, Media en PR

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

De nieuwe clubsite is

Een hele verbetering
7
32%
Beter geworden
9
41%
Minder geworden
2
9%
Een complete ramp
2
9%
Een kwestie van wennen
2
9%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Klopt het viel mij ook op. En dan ook die foto die er van 'Papadopulos' onder stond. Een oude man met amper haar op zijn hoofd.

Echt een schandalig stukje journalistiek van de Metro.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Er is de laatste tijd maar weinig nieuws of items op de site van sc Heerenveen.
Nog helemaal geen beelden gezien uit Turkije, jammer..
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Lipton schreef:Er is de laatste tijd maar weinig nieuws of items op de site van sc Heerenveen.
Nog helemaal geen beelden gezien uit Turkije, jammer..
Ik heb gistermiddag (07-01-2010) gekeken en toen stonden er toch wat foto's van het trainingskamp op.

Blijft natuurlijk wel het feit dat het een dramatische site is.
Spijt heb je morgen maar!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Twee foto's, thats it, voor de rest is er ook weinig info over welke spelers mee zijn e.d.

Ook nog geen item gezien van sc Heerenveen tv....
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Zijn die überhaupt al in Belek dan?

Woensdag, in ieder geval, waren ze nog gewoon bij de nieuwjaarsreceptie. Kan best zijn dat ze pas later voor één of twee dagen ingevlogen worden. Als dàt al gebeurt...
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Twee vandaag:

Officiële site: sc Heerenveen met vertrouwde elf tegen Cencirbligi

Die club heet Genclerbirligi.. En er is nog nooit iemand geweest die die naam zo geschreven heeft, dus ik denk dat ze gewoon zelf wat bedacht hebben...

Leeuwarder Courant: Vrijdag in de papieren LC een verhaal met Filip Djuricic (links op de foto), de Cruijff van de Balkan, die als jongen met sterren als Cristiano Ronaldo en Rio Ferdinand trainde, en voor Heerenveen koos.

Om vervolgens een foto van Koning en Igor Djuric te laten zien.. :D (Is inmiddels aangepast zie ik..)
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Marça schreef:Officiële site: sc Heerenveen met vertrouwde elf tegen Cencirbligi
Cencirbligi, toch een ploeg uit dezelfde competitie als Kaletaserai en Venerbatsje...
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Als je het niet weet kijk je toch even op google. Maar ja waarschijnlijk maakt hij/zij er dan Choechle van, dan schiet je er ook niks mee op. :wink: Wat een prutsers.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Een miskoopje kan nog een keer, maar dit soort amateurisme hoort niet bij een club die zichzelf professioneel noemt. Onvoorstelbaar.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Opstelling sc Heerenveen: Vandenbussche, Janmaat, Bak-Nielsen (Djuric 60), Breuer (Dingsdag 60), Popov, Väyrynen, Grindheim (Svec 75), Elm (Djuricic 67), Beerens, , Papadopulos (Henrique 75), Assaidi (Assaidi 64).
Hmm, gebroeders Assaidi? Aldus sc-heerenveen.nl... :roll:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Zondag komt sc Heerenveen in actie tegen Diyarbakirspor. Dan eist De Jonge wel een goed resultaat. ,,Zaterdag is een hersteldag. Zondag komen we fitter voor de dag en moeten uitvoering en resultaat beter zijn.’’
Ik meende dat we tegen Gaziantepspor hebben gespeeld? :roll:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Het is toch werkelijk onvoorstelbaar dat er zo geknoeid wordt bij de officiële site!
SCH
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

telegraaf.nl

Eredivisie Live in kleedkamer Door Valentijn Driessen
MAARN - Acht clubs uit de eredivisie zijn door de bocht en laten vanaf komend weekeinde camera's toe in de kleedkamer. Het voetbalbetaalkanaal Eredivisie Live - het initiatief van de eredivisieclubs - mag bij SC Heerenveen, Heracles Almelo, NAC, NEC, Vitesse, FC Utrecht, VVV-Venlo en Willem II na afloop van wedstrijden het kleedlokaal in.


Eredivisie Live wil camera's in de kleedkamer toelaten. Onder andere sc Heerenveen begint komend weekeinde met dit initiatief. "Mits er is gewonnen", aldus directeur Alex Tielbeke, directeur van Eredivisie CV. "Ik ben blij met deze doorbraak. Lang is het vloeken in de kerk geweest. Ik hoop dat andere clubs snel volgen. De clubs onderkennen als aandeelhouders steeds meer het belang om hun eigen televisiekanaal van exclusieve inhoud te voorzien en daarmee meer abonnees te trekken."

De teller bij Eredivisie Live staat nu op 400.000 abonnees en de zender hoopt onder andere met diverse initiatieven komende zomer het half miljoen te bereiken. "Dan zitten we strak op schema", aldus Tielbeke, die aangeeft dat de digitalisering van Nederland (60%) iets achterblijft bij de verwachting bij de presentatie van Eredivisie Live. "Daar zit dus nog extra groei in voor onze voetbalbetaalzender."

Naast het bezoek aan de winnende kleedkamers komt Eredivisie Live met nog een paar televisieprimeurs voor het profvoetbal. Zo zal in de rust van de wedstrijden een live-interview worden uitgezonden met een lid van de technische staf. Hieraan werken dertien clubs mee. In de praktijk komt het erop neer dat vooral één van de assistent-trainers voor de camera zal verschijnen. Die zal de kijker ongetwijfeld een analyse van de eerste helft voorschotelen en misschien de plannen voor de tweede helft uit de doeken doen. Na afloop van de duels is het veertien aanvoerders toegestaan om direct op het veld een interview af te geven aan Eredivisie Live. Dit is naar het voorbeeld van de Champions League, waarbij een club verplicht is een speler te leveren voor een televisie-interview direct na de wedstrijd.

Ajax is, tot teleurstelling van directeur Tielbeke van Eredivisie CV, de enige club die niet meewerkt (zie kader) aan de drie initiatieven. "We gaan het niet afdwingen. Deelname gaat op basis van vrijwilligheid. We hopen dat de ervaringen bij de deelnemers zo positief zijn dat anderen eveneens het licht op groen zetten. Ook in het belang van de zender Eredivisie Live. Onze volgende stap naar de ultieme fanbeleving is ook vooraf toegang te krijgen tot de kleedkamer. Maar voorlopig ben ik blij met deze eerste stap in zo'n beetje het enige domein in een stadion waar de privacy was gewaarborgd. Ik begrijp de huivering, maar we kunnen het zelf sturen en het blijft exclusief voor Eredivisie Live. We gaan de beelden aan niemand anders afstaan."

Kleedkamertoegang: Heerenveen, Heracles, NAC, NEC, FC Utrecht, Vitesse, VVV-Venlo, Willem II. Trainersinterview na eerste helft: FC Groningen, Heerenveen, NAC, NEC, PSV, RKC, Roda JC, Sparta, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, VVV-Venlo, Willem II. Aanvoerdersinterview na wedstrijd: AZ, FC Groningen, Heerenveen, Heracles, NAC, NEC, PSV, RKC, Roda JC, Sparta, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, VVV-Venlo, Willem II. Verzoeken in beraad: ADO Den Haag en Feyenoord. Ajax weigert medewerking.
Ik geef Ajax groot gelijk in deze, wederom een staaltje commerciele belangen. Lekker de trainer interviewen in de pauze......

Ik vind dit wederom echt om te kotsen.
Laatst gewijzigd door Squerrel op 13-01-2010 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt Torcida:-)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

we only film when you're winning :P
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Een reactie van de assistent-trainer in de pauze is in andere landen (o.a. Duitsland en België) al jaren de normaalste zaak van de wereld. Zelfs bij Die Mannschaft doen ze dat in de rust voor de camera's van ARD of ZDF.

Ik heb al EL, maar hier zou ik dus echt niet plots wèl een abonnement voor afsluiten. :huh:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Nee inderdaad. Er zijn nu al meer dan genoeg obligate interviews en analyses te zien...

Aan de andere kant: ik kan altijd wel genieten van de kleedkamerbeelden uit de Jupiler League als er een periode is gewonnen. Liefst mét Hans Kraay Jr. 8)
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, maar die lui zijn dan vaak helemaal in extase (vanwege de periodetitel, niet door Kraay ;) ). Dat zal na een 3-0 overwinning van pak 'm beet PSV op RKC echt niet het geval zijn.

Dus wat het gaat opleveren? Ik denk dat de meeste spelers glazig voor zich uit gaan staren, vooral niet willen opvallen en rustig op dat bankje gaan zitten of zo snel mogelijk onder de douche stappen.

Hmm, misschien dat het aantal vrouwelijke abonnees nu wel omhoog gaat, bedenk ik me nu ik dit tik... :mrgreen:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Als ik voetballer zou zijn van pak hem beet Heerenveen :mrgreen: dan had ik daar niet mee ingestemd, fuck it. Kleedkamer is kleedkamer, verboden terrein voor iedereen die verder niks met het elftal van doen heeft. Zo is het altijd al geweest en zo hebben de (meeste) voetballers het ook het liefst.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Squerrel schreef:Als ik voetballer zou zijn van pak hem beet Heerenveen :mrgreen: dan had ik daar niet mee ingestemd, fuck it. Kleedkamer is kleedkamer, verboden terrein voor iedereen die verder niks met het elftal van doen heeft. Zo is het altijd al geweest en zo hebben de (meeste) voetballers het ook het liefst.
Ik ben het met je eens, ja. Het levert misschien vermakelijke tv op maar zo wordt het wel erg 'sleutelgat kijken'. Bepaalde ruimten dienen privé te blijven.
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

Niels schreef:Hmm, misschien dat het aantal vrouwelijke abonnees nu wel omhoog gaat, bedenk ik me nu ik dit tik... :mrgreen:
Het voetbal is weliswaar al tijden niet om aan te zien. Maar dat altijd nog honderd keer liever dan slap gel*l vanuit de kleedkamer :wink:
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Wellicht dat ze het eerst een tijdje uit kunnen proberen bij het vrouwenvoetbal :mrgreen: Denk dat dat wel de nodige extra mannelijke kijkers trekt.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Hier zit geen hond op te wachten, investeer dat geld liever in goede analysten. Want die er nu soms op het veld staan zijn ook om te janken zo slecht.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Squerrel schreef:Kleedkamer is kleedkamer, verboden terrein voor iedereen die verder niks met het elftal van doen heeft. Zo is het altijd al geweest en zo hebben de (meeste) voetballers het ook het liefst.
Amen!

Ongelooflijk ook dat men ermee akkoord gegaan is. Zo kunnen trainers en spelers in principe hun gevoelens op dat moment niet eens normaal uiten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Geld, geld geld....daar gaat het allemaal om.
Op naar het volgende seizoen....
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

sc Heerenveen leidt in Venlo vijfde uitverlies op rij
Ook een fijne, op de website van de club... :roll:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Niels schreef: Ook een fijne, op de website van de club... :roll:

Maar het voelt als de 48ste nederlaag op rij.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Niels schreef: Ook een fijne, op de website van de club... :roll:
Op zich is het niet eens onjuist.. Het is niet te danken aan de kwaliteit van ploegen als Groningen, ADO en VVV dat we zonder punten huiswaarts keerden. Dus dat de club daarin zelf de leiding heeft genomen, je zou kunnen zijn dat het positief is dat ze het nu zelf ook in zien..
In case of doubt, make it sound convincing
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

:lol:

Trouwens, nu bij het stukje van Haglund een verkeerd onderschrift bij een foto. Ik geef toe, het gaat om een speler van VVV, maar dan mag je het ook wel juist noteren. Het is toch echt de roodharige(!) Ken Leemans op de plaat en niet Frank van Kouwen...
Gebruikersavatar
ouwe seun
Invaller
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2008 20:35
Locatie: Harlingen

Bericht door ouwe seun »

Fikse daling wintertransfers
02 februari 2010
De transferperiode in het betaald voetbal is deze winter vrij geruisloos verlopen. De KNVB heeft in het tijdvak van 4 januari tot en met 1 februari in totaal 95 spelers overgeschreven, een aanzienlijke daling ten opzichte van eerdere jaren.


De KNVB bond maakte dinsdagmorgen de cijfers bekend. De transfermarkt sloot op maandag om 23.59 uur. Op dat moment kon de KNVB de balans opmaken van een zeldzaam rustige transfermarkt; want vorige winter veranderden nog 153 spelers van club en in 2008 lag dat aantal op 113.

Van de 95 getransfereerde spelers in de afgelopen maand zijn 28 spelers van een Nederlandse club verhuisd naar een buitenlandse club. Negentien spelers zijn van het buitenland naar Nederland gekomen en 48 spelers zijn binnen Nederland van club gewisseld.

Spelers huren in plaats van kopen wordt steeds populairder. Het aantal verhuurde spelers steeg opnieuw, van 40 naar 43. In 2008 waren dat er nog maar 28. De grootste inkoper op de transfermarkt was verrassend genoeg FC Oss. De eerstedivisionist haalde acht nieuwe spelers binnen.
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... ntid=12191

Dat komt omdat Heerenveen geen ene flikker heeft ingekocht...
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

De nieuwe site is online, wel leuk gedaan.
Plaats reactie