Wie-o-wie is wie?

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor fean2506 » 06-07-2009 17:28

• Je leeftijd: 24 jaren jong

• Het hoe en waarom van je nickname: Ik had behoorlijk weinig inspiratie toen ik lid werd voor een mooie naam, vandaar Fean2506, omdat ik op 25 juni jarig ben.

• Hoelang je al actief bent op dit forum: Ik ben net begonnen op het forum, eind juni lid geworden.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Pffff.... ff goed nadenken, mijn hele leven al een voorkeur voor Heerenveen gehad, het echte fan zijn sinds 4 jaar dat ik alles intensief volg en alles als eerst wil weten. :P

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: Dat is een makkie, de bekerfinale in De Kuip, ik was erbij en heb nog nooit zo'n geweldige sfeer geproefd/gevoeld/meegemaakt of hoe je het ook maar wilt omschrijven. Echt GE-WEL-DIG!! Het resultaat mocht er ook nog wel zijn.... 8)
fean2506
Selectiespeler
 
Berichten: 152
Geregistreerd op: 24-06-2009 20:13
Woonplaats: Assen

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Ironis » 16-07-2009 14:30

Je leeftijd
26 alweer!

Het hoe en waarom van je nickname
Deze nickname gebruik ik al jaren. Ooit bedacht tijdens het spelen van een online game. Ik had een bepaald karakter, dat niemand aanzag voor gevaarlijk. Ironisch genoeg overwon ik vaak :) Vandaar Ironis (Irony was al bezet)

Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds april. Veel te kort!

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Lang geleden alweer. Het sloop er een beetje in door klasgenoten, ik had vrijwel geen verstand van voetbal. Vond oranje alleen leuk ;)
Ik ben met mijn vaders werk mee geweest naar de bekerfinale in '97 tegen Roda, en toen was ik om. Vanaf toen vooral wat Heerenveen gevolgd. Laatste 3 jaren fanatiek volgen, afgelopen 2 seizoenen volg ik ook alle transfers en hoe spelers zich ontwikkelen en laatste seizoen heb ik een clubkaart. Doordat ik in Rotterdam woon tegenwoordig heeft een SCC niet veel zin, maar dit komt later als ik weer wat meer richting het noorden ga wonen (rondom Amsterdam / Haarlem is het plan).

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
De twee bekerfinales waar ik bij was! '97 een domper, maar een groot feest. '09 zal natuurlijk niet snel vergeten zijn :) Wat een ambiance en wat een heerlijke wedstrijd.
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Berichtdoor trainer » 27-09-2009 16:34

Ook ik ga me even voorstellen.

1. Leeftijd: 42

2. Nickname: Kon echt niks beters bedenken toen ik lid werd, en een plaatje moet nog komen, komt binnenkort.

3. Ik ben vandaag precies 1 maand lid, en eigenlijk is dat veel te kort.

4. Ik ben al 10-tallen jaren fan van Heerenveen, maar heb pas een seizoenskaart sinds ik die van mijn schoonmoeder over kon nemen. kwam daarvoor wel steeds vaker op de kaart van mijn partner, maar zit er nu iedere wedstrijd. Ook Europees, Play offs etc. Grijp toch echt wel iedere kans aan. Op 22 oktober gaan we voor het eerst naar een Europese uitwedstrijd, en dat lijkt me super om mee te maken.

5. Persoonlijk hoogtepunt is voor mij toch de gewonnen bekerfinale afgelopen mei. Was voor mij de derde bekerfinale, en drie maal is scheepsrecht. Wat een wedstrijd, wat een sfeer, wat een spanning en wat een overwinning. Dit smaakt naar meer.

6. Mijn persoonlijk voetbalhoogtepunt is dat ik in 2007 als vrijwilliger in Heerenveen heb gewerkt bij de EC under 21. Ik heb op twee na alle dagen gewerkt, met als slot de vergaderingen van de UEFA in het stadion waarbij ik de kans kreeg om met diverse hoge heren te spreken, waaronder Beckenbauer, Blatter, en niemand minder dan Michel Platini. Hij wilde alles over de club en het stadion weten en daar ik seizoenkaart houder ben, kon ik hem overal netjes antwoord op geven. Voor mij een persoonlijk hoogtepunt.
Laatst bijgewerkt door trainer op 02-10-2009 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
trainer
Selectiespeler
 
Berichten: 195
Geregistreerd op: 27-08-2009 14:59
Woonplaats: De Gaastmar

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Sverige. » 27-09-2009 20:59

Ik kom er net achter dat ik me ook nog niet heb voorgesteld...

Naam Nynke
Je leeftijd 15
Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding Ja, weet ik eigenlijk ook niet. Ben altijd wel fan van de scandinavische en dan met name de Zweedse voetballers, vandaar. Kon op dat moment eigenlijk ook niks beters bedenken.
Hoelang je al actief bent op dit forum Sinds maart 2009 geloof ik. Maar daarvoor las ik al een tijdje mee.
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen Mijn moeder heeft al jaren een seizoenkaarten als m'n pake (die er ook eentje had) een keertje niet meekon, mocht ik mee. Dan zat ik als 8-jarige tussen mem en de buurvrouw in van de sfeer te genieten, want veel verstand van voetbal had ik toen nog niet. En nu, 7 jaar later, ben ik nog steeds helemaal fan.
Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan De gewonnen bekerfinale natuurlijk. Ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd, gezongen, gegild, etc. En dan die ontlading toen we gewonnen hadden. Dat is mijn absolute hoogtepunt.
Sverige.
Selectiespeler
 
Berichten: 154
Geregistreerd op: 15-03-2009 15:22

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Flying Tilster » 01-10-2009 00:17

Nou.. dan is het toch maar eens tijd om me voor te stellen 8) :

Je leeftijd Ik ben 31 jaren jong.
Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding Vreemde hersenspinsel gehad :)
Hoelang je al actief bent op dit forum Om precies te zijn: 24-09-2005 vanaf 09:34 :P
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen De 2e promotie van de club (in '93 meende ik). Was toen 15 jaar en ja.. Fries natuurlijk :D En iedereen die zich Fries voelt is voor sc Heerenveen :twisted:

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan De winst van de bekerfinale en het behalen van CL in 2000.
Een verhelderende foto is natuurlijk ook altijd leuk... 8) Blijf graag anoniem :mrgreen:

Pas sinds een 3-tal jaren een seizoenskaart. Wilde voor die tijd ook al een hebben, maar moest dan alleen heen en daar vond ik niet zoveel aan. Gelukkig wilde mijn broer en een kameraad van hem ook wel een seizoenskaart. Zodoende dat ik nu elke thuiswedstrijd (competitie, beker, Europa League) erbij ben. Elk jaar vol spanning hopen dat er Europees voetbal gehaald wordt, dan wil ik daar 100% zeker bij zijn. Daar is toch waar "we" het voor doen elk jaar.
We proberen nu de kids van mijn zus (waarvan de man helemaal niet van voetbal houdt) het licht te laten zien. Op elke verjaardag ff iets van sc Heerenveen meenemen voor die 2 :lol: . Zelf hoop ik in december vader te worden, dus die feansjop is nog niet van me af. :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Essie75 » 02-10-2009 13:26

• Je leeftijd Ik ben 34 jaar

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding Afkorting van mijn voornaam en mijn geboortejaar, heb nog geen afbeelding

Hoelang je al actief bent op dit forum nog maar net :D

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen Al sinds mijn middelbare schooltijd (begin jaren 90), samen met een vriendin op een doordeweekse wedstrijd naar Heerenveen-Willem II, zij wou namelijk niet alleen.
Wedstrijd begon al hilarisch: Willem II had de uitshirts niet meegenomen, ze moesten spelen in de uitshirts van Heerenveen met de sponsor afgeplakt :D .
Na die wedstrijd was ik verkocht en heb (ondanks de degradatie) een seizoenkaart aangeschaft.
Toen het nieuwe stadion er kwam heb ik om financiele redenen helaas een aantal jaren geen seizoenkaart gehad, maar zit nu voor het 3e seizoen weer elke wedstijd op de tribune! (Helaas dit seizoen wat minder ivm zwangerschap, volgens seizoen ben ik er weer volop bij!)

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: De drie bekerfinales (ben er bij geweest) met als absoluut hoogtepunt de bekerwinst afgelopen mei én de eerste jaren dat ik samen met mijn vriendin in het oude stadion op de Noordwest tribune ons elke wedstrijd weer schor schreeuwden om de boys aan te moedigen :D
Essie75
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 02-10-2009 12:49

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor .Pim » 07-11-2009 00:13

Zo mijn eerste post :D .

• Je leeftijd
19 lentes jong.
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Ik doe zelf een reclameopleiding (logo's, advertenties, posters enz. maken), en heb deze ergens gevonden (niet zelf gemaakt overigens). De naam spreekt voor zich, denk ik.
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Nu net. 25 oktober geregistreerd ->
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Samen met mijn vader een seizoenskaart voor Heerenveen, dit is het eerste seizoen. Maar daarvoor natuurlijk ook al fan :mrgreen:
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Het bereiken van de Europa League ten koste van PAOK. Voor de rest nog niet echt veel hoogtepunten gezien :( .
Avatar gebruiker
.Pim
Nieuw talent
 
Berichten: 89
Geregistreerd op: 25-10-2009 14:41

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor hans429 » 15-12-2009 16:39

Je leeftijd
36 alweer

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Hans is de naam 429 de plaats en ehh nee geen afbeelding

Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds vandaag denk stel me gelijk maar ff voor

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
TV fan al een hele tijd sinds 4 jaar in het stadion met zoonlief ( nu 8) Ik moet toegeven dat hij er al meer verstand van heeft dan zijn vader

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Zonder twijfel het winnen van de beker in Rotterdam
hans429
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 11-12-2009 14:14

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor geert. » 15-12-2009 19:35

Ik heb mijzelf ook nog niet eens voorgesteld, terwijl ik hier alweer een tijdje zit :lol: Nou ja, better let dan net zullen we maar zeggen :mrgreen:

Je leeftijd
23

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
nickname lijkt me duidelijk waarom, afbeelding van mijn 'held' :mrgreen:

Hoelang je al actief bent op dit forum
Effe zoeken :mrgreen: Ja hebbes, 15 maart 2008. Dag na Groningen-Heerenveen

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Dat sluipt er vanzelf wat in.

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Penal Sibon in de Kuip en Elm die bij het vieren in de Kuip van het reclamebord pleurt :lol:
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor ouwe seun » 02-01-2010 15:56

Je leeftijd
man, 38 jaar

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Een echte ouwe seun woont in Harlingen, lijkt me duidelijk

• Hoelang je al actief bent op dit forum
2 jaar of zo, af en toe.
Hee, ik zie dat het over drie dagen precies 2 jaar is

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ging op mijn 12e of zo vaak mee met mijn oom en neven. Daarna af en toe met schoolkamaraden.
Heerlijke tijd (Pieter Bijl, Maarten de Jong ca)
In de rust liepen we dan om, achter de goal aan de overkant. Mooie tijd
Nu SC in vak 417.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Mijn eerste clubshirt kopen voor mijn zoon.
Eerst Alves, maar nu is hij zelf keeper en heeft nu natuurlijk een groen shirt aan
Laatst bijgewerkt door ouwe seun op 02-01-2010 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
Avatar gebruiker
ouwe seun
Selectiespeler
 
Berichten: 322
Geregistreerd op: 05-01-2008 20:35
Woonplaats: Harlingen

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Gekko » 02-01-2010 16:02

ouwe seun schreef:• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Mijn eerste clubshirt kopen voor mijn zoon.
Eerst Alves, maar nu is hij zelf keeper en heeft nu natuurlijk een groen shirt aan


Een goen shirt? De kleur van FC Groningen en Zeerobben? Denk je aan zijn opvoeding?!
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor ouwe seun » 02-01-2010 16:17

Een goen shirt? De kleur van FC Groningen en Zeerobben? Denk je aan zijn opvoeding?!

Zit idd op Zeerobben, maar volgens mij is zijn keepershirt van Heerenveen echt groen (licht groen)
VdB draagt geel, maar Lejsal droeg toch echt groen.
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
Avatar gebruiker
ouwe seun
Selectiespeler
 
Berichten: 322
Geregistreerd op: 05-01-2008 20:35
Woonplaats: Harlingen

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Gekko » 02-01-2010 16:30

Ik leid uit het groene keepershirt af dat hij bij Harlingen keept. Bij Zeerobben kun je toch niet met een groen shirt keepen?
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor ouwe seun » 02-01-2010 16:34

Gekko schreef:Ik leid uit het groene keepershirt af dat hij bij Harlingen keept. Bij Zeerobben kun je toch niet met een groen shirt keepen?

Nee, hij heeft nu een groen keepersshirt van Heerenveen.
Speelt bij Zeerobben als keeper, daar een paar keepershirt (F1)
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
Avatar gebruiker
ouwe seun
Selectiespeler
 
Berichten: 322
Geregistreerd op: 05-01-2008 20:35
Woonplaats: Harlingen

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor geert23 » 24-12-2011 20:00

......
Laatst bijgewerkt door geert23 op 07-05-2013 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Bouwe666 » 24-12-2011 20:31

• Je leeftijd
30 jaar
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Mijn voornaam met het duivelse nummer er achter,de afbeelding spreekt voor zich,HJ is het fijnste bier in wereld.
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds 2 jaar denk
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Sinds 4 jaar regelmatig bij thuis wedstrijden te vinden,via mijn broer die al 15 jaar bij Heerenveen komt en Pa.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Bekerfinale natuurlijk,wat een dag!!
Avatar gebruiker
Bouwe666
Selectiespeler
 
Berichten: 381
Geregistreerd op: 24-01-2010 02:21
Woonplaats: 0594

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Klopper » 23-05-2012 18:49

--- verwijderd ---
Laatst bijgewerkt door Klopper op 26-07-2012 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Klopper
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 23-05-2012 18:35

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Eric » 24-05-2012 13:58

Welkom Klopper. Ik ben tot nu toe zeer onder de indruk van je bijdragen, dus ga zo door zou ik zeggen. Dat van dat groen witte club leer je vanzelf wel af ;)
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor heerenveenown » 31-05-2012 21:42

Je leeftijd
Morgen, bijna dus. 15.
Dus ik zet maar neer 15 :)

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Eigenlijk dacht ik Heerenveen is goed, dus Heerenveenown..
Niet echt bij nagedacht.

Hoelang je al actief bent op dit forum
Ik las het voordat ik lid werd altijd wel, en op een gegeven moment wou ik mee praten.
Toen ben ik dus lid geworden..

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ik heb sinds ik 9/10 ben volgens mij een seizoenkaart..
Ik woon in Leeuwarden maar alle Familie komt uit Heerenveen en mijn oom heeft een Skybox. Dus ik werd al snel meegezogen.. Mijn vader en Opa hadden ook al een seizoenkaart. Uiteindelijk is de seizoenkaart van mijn opa op mijn naam gezet toen hij overleed.

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Toch de Bekerfinale dat was echt een ontlading. De 9-0 tegen Heracles kijk ik ook nog vaak terug.. Mooi moment.
Dit seizoen de ontlading tijdens de wedstrijd Twente Heerenveen (3-4) na al die seizoenen gingen we weer Europa in!

Overig...
Trots Seizoenkaart houder van Heerenveen
Afkomstig uit Leeuwarden, zit ook bij alleen maar Cambuurtfans in de klas.
Die hebben het bij Heerenveen altijd over Bioscooppubliek, dan wijs ik ze erop dat wij tenminste altijd uitverkocht zijn..
Dan zijn ze stil. :lol:
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Freezeman » 01-06-2012 07:02

heerenveenown schreef:...
Morgen, .. 15....

Gefeliciteerd
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Beetle » 01-06-2012 19:23

• Je leeftijd: Niet schrikken. 42.• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: Liefhebber Volkswagen (Nu overigens een Audi A6 onder de kont.)
• Hoelang je al actief bent op dit forum: Dat is al drie forums geleden. Maar minstens 15 jaar.
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Zo gegroeid. 22 jaar een seizoenskaart. Dit wordt het 23ste seizoen.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: 2-2 van Van der Gijp tegen Vitesse.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor paparazzi » 09-07-2012 00:08

Beetle schreef:•Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: 2-2 van Van der Gijp tegen Vitesse.


Die staat bij mij ook in de top 3 inderdaad! Wat een ontlading toen!!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Satyr » 02-09-2012 20:06

Ongelofelijk dat SVV toen van Ajax won...

Maar wat een mooi seizoen, het was mijn 2e als seizoenkaarthouder.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Wizard » 25-01-2013 11:24

• Je leeftijd
26

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Toen ik in de jeugd speelde werd ik veelal de tovenaar genoemd. Sindsdien draag ik deze naam nog steeds bij mijn voetbalvrienden (ook al is dat nu een stuk minder van toepassing door een chronische enkelblessure). Op fora gebruik ik deze naam ook nog wel eens, alleen is die nickname vaak al in gebruik. Op het moment dat ik me registreerde was er nog geen andere 'wizard'.

• Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds mijn registratiedatum

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Sinds mijn eerste wedstrijd in de jeugd van SCH

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Verscheidene (Bekerfinale, 7-goals Alves en SCH - AC Milan)
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Appie_M » 07-05-2013 13:14

Ik ben nu al een tijdje actief op dit forum dus dacht ik dat het wel eens tijd wordt om me eens netjes voor te stellen. Beter laat dan nooit :D

Je leeftijd: Alweer bijna 21 lentes jong
Hoe/waarom van Nickname/Afbeelding: Mijn nick is een afkorting/verbastering van mijn naam. Niet een heel creatief verhaal hierachter dus, maar gewoon een persoonlijk iets. De afbeelding is van een van een van onze mooiste ludieke acties, hoef ik verder niet uit te leggen lijkt me :D
Hoelang al actief op het forum:, Uhmm, even kijken, ja 22-05-2012, maar tot aan afgelopen januari niet erg actief. Nu post ik wel wat vaker.
Wanneer/Hoe sc Heerenveen fan geworden: Tja, op een gegeven moment begon ik van voetbal te houden en omdat ik geboren en getogen ben in de provincie, sluipt Heerenveen er dan meestal vanzelf in. Vandaag de dag ben ik bezig om onze trots te verdedigen tegen de voetbaltokkies uit Leeuwarden, waar ik nu woon.
Persoonlijk hoogtepunt als Heerenveen supporter: Tja, dat kan alleen maar de bekerfinale van 2009 zijn. Ik kon er zelf helaas niet bij zijn, omdat ik met een zware enkelblessure in het ziekenhuis lag. Ik kon de finale gelukkig wel live op tv zien. Heb de hele afdeling wakker geschreeuwd van vreugde na de beslissende penal van Sibon :lol:
Vul het lijstje verder aan: Ehhmm, 20 jaar oud dus, woonachtig in Goutum Noord, Seizoenkaart in vak 12, zelf fanatiek voetballer en fitnesser en ik doe Grafische Vormgeving. Mijn bedrijfje wat ik aan het opbouwen ben heet Studio Clear, post wel een link zodra ik klaar ben met de website.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor mathysjorritsma » 07-05-2013 20:04

removed :wink:
Laatst bijgewerkt door mathysjorritsma op 30-09-2013 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
mathysjorritsma
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 02-04-2011 20:42

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Mackan68 » 24-07-2013 11:31

• Je leeftijd: 45 Al zou je dat niet zeggen :lol:
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: Mackan is bijnaam Marcus Allbäck = Één van de beste Heerenveenspitsen.
• Hoelang je al actief bent op dit forum: Zie registratiedatum. Tijd niet actief maar sinds de #Feanrevolutie wel weer.
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Als klein kereltje al met pake mee naar het oude stadion. Later met heit. En weer daarna een seizoenkaart toen ik mijn eigen geld verdiende.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: Diverse nacompetities, 1e Bekerfinale, promotie, kleintje bekerfinale tegen Twente, laatste wedstrijd voor én spelen in de Championsleague.
• Vul het lijstje aan naar wens...: Twitter -> MackanFeanfan
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor feanryp23 » 30-09-2013 14:18

• Je leeftijd
Volgens mij een van de jongere garde die besmet is met het Feanvirus, ik ben 17 jaren jong! 8)

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Het eerste stukje "fean" spreekt voor zich, "ryp" omvat de laatste drie letters van mijn woonplaats (Dronryp) en "23" is het nummer van het vaak waar ik een zetel huur. :wink:
De afbeelding ontbreekt nog, maar het wordt wel eens tijd om eentje te zoeken/maken. :lol:

• Hoelang je al actief bent op dit forum
Met dit account pas sinds september 2013, maar daarvoor al enkele jaren onder een andere naam.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ik werd als klein mannetje al door mijn vader meegenomen naar het (nieuwe) stadion, dat ik eigenlijk alleen bewust heb meegemaakt na de uitbreiding in 2004. Het kleine, pittoreske stadion heb ik wel bezocht, maar daar weet ik eigenlijk niks meer van. Jammer genoeg kan ik mij de eerste wedstrijd dan ook niet meer herinneren. Naarmate ik ouder werd, mocht ik steeds vaker mee, en is het Feanvirus eigenlijk blijven hangen.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Als absoluut hoogtepunt moet ik de bekerfinale in 2009 noemen, maar de wedstrijd van gisteren was toch ook mijn eerste echte Friese derby. Er zijn genoeg memorabele momenten te noemen, zoals de 9-0 tegen Heracles, de 2-0 tegen Feyenoord van vorig seizoen (qua sfeer), maar ook Europese wedstrijden tegen o.a. AC Milan, S.C. Braga (vrije trap Sibon!) en natuurlijk het spektakel tegen Levski Sofia. Ik begin er nu alweer van te genieten! :wink:

• Vul het lijstje aan naar wens...
De Twitteraars onder ons kunnen mij vinden via @FeanMathys
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Van den Berg » 07-10-2013 11:49

Je leeftijd
24 jaren jong/oud...

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Ik zat te twijfelen tussen de achternaam van Joey van den Berg of die van Yanic Wildschut. Van beide spelers ben ik een liefhebber, en groot fan van de type spelers!!

Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds een week. Ik kende het forum al wel een tijdje, maar aangezien ik sinds dit seizoen een clubcard heb en lid ben van Nieuw-Noord, wil ik mezelf meer betrekken bij de club 8)

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Volgens mij ben ik al sinds mijn tiende fan van Heerenveen?! Wat Heerenveen betreft woon ik helaas in Twente. Ik wil dolgraag een seizoenkaart, maar de afstand is me net te groot. Samen met drie vrienden heb ik een seizoenkaart bij PEC Zwolle (+/- 5 seizoenen). Ook leuk, en gezellig, maar toch niet helemaal MIJN club. Ook al waren het kampioenschap in 2012, de tweemaal thuiswinst op Feyenoord, en is het begin van dit seizoen (2013/2014) geweldig!

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Uiteraard het winnen van de beker in 2009! Als Heerenveen fan wonend in Twente, waren het geweldige dagen :lol:

Vul het lijstje aan naar wens...
Geen idee...
Van den Berg
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 03-10-2013 13:09
Woonplaats: Nijverdal

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor dirk3 » 07-10-2013 13:39

Die staat bij mij ook in de top 3 inderdaad! Wat een ontlading toen!!


Zal het nooit meer vergeten, stond achter het doel in een afgescheiden deel van het uitvak, precies ter hoogte van van waar de bal het doel inging. Ben er nog schor van.
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten