24-01-2004: Vitesse-sc Heerenveen (0-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor NOMYTH » 28-01-2004 18:50

heeft iemand dit opgenomen? ik heb het gemist


Heb het net online gezet op: http://www.heerenveenfanatics.nl
Staat onder media -> geluid
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor Beetle » 28-01-2004 23:26

Ik heb het beluisterd. Wat ik me afvraag is welke communicatie er heeft plaatsgevonden tussen de trein en Driebergen, het hoofdkwartier van de KLPD. Er is toch iemand die letterlijk zal hebben gezegd dat de veiligheid van de passagiers in het geding is geweest.

De conductrice en de machinist waren verbolgen over het optreden van de politie op station Zwolle....


Ik moet ook even een lans breken voor de heer Van der Velde. Op tv lijkt het of hij erg fout commentaar geeft op de situatie. Maar ja, dat is tv. Er wordt door enthousiast geknip in de opname band nogal eens wat verdraaid. De tv haalt de "beste" stukjes eruit en vergeet de nuance wel eens. Mijns inziens was het niet zo negatief gezegd zoals het uiteindelijk is uitgezonden. Een goede reden om een media stilte af te kondigen.

En in die zin begrijp ik de club wel goed.

Van de site van Omrop Fryslân:
Kommunikaasjefout plysje Swolle, 28-1-2004

Dat Hearrenfean-supporters ûnderweis nei
Arnhem, ôfrûne sneon yn Swolle
tsjinholden en weromstjoerd binne, komt
troch kommunikaasjeflaters by de plysje.

Net de fernielings wiene de oanlieding
om de fans werom te stjoeren, mar it
feit dat de plysje yn earste ynstânsje
tocht dat it om RBC-supporters gie,
dy't nei it stadion yn Swolle moasten.
Doe't de plysje syn fout ynseach, wie it
foar de Feanfans te let de trein nei
Arnhem te heljen.


Politiewoordvoerder Gardeniers zal onderhand wel een spreekverbod hebben....
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 00:54

Vanaf morgenavond het hele gesprek van 12 minuten online met Riemer en die woordvoerder van de spopo oon nog een kort gesprek met riemer komt online.
Komt bij dat de spopo het allemaal toch niet zeker weet.
Kan de machinist en conductrice niet achterhaalt worden? zal mn bron eens vragen.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Forza » 29-01-2004 11:53

Uit de LC van vandaag...

Politie verwacht treinvandalen te pakken
HEERENVEEN - De spoorwegpolitie verwacht binnenkort Heerenveensupporters aan te houden in verband met vernielingen aan het treinstel zaterdagavond. Tijdens de verhoren die de betreffende avond en - nacht op het politiebureau plaatsvonden, heeft niemand bekend. Volgens de spoorwegpolitie zouden nieuwe gesprekken, ditmaal gevoerd door justitie, wel tot aanhoudingen kunnen leiden.
De spoorwegpolitie zag zich zaterdagmiddag genoodzaakt de trein in Zwolle te laten stoppen, omdat Heerenveensupporters op die drie kwartier durende reis een ruit van een buitendeur hadden vernield, vuurwerk in de trein afstaken en tijdens de stop in Meppel strijkers op het perron gooiden. Hierdoor liep de trein vijf minuten vertraging op. ,,Andere reizigers hadden last van deze groep. Tegenover hen konden we het niet maken de supporters nog langer te vervoeren'', zegt woordvoerder Frans Zuiderhoek van de Spoorwegpolitie.

Vlak voor aankomst in Zwolle klonk uit de luidsprekers dat de trein uit de roulatie zou worden gehaald in verband met ,,een mankement''. ,,Met een kapotte buitendeur mag een trein nu eenmaal niet rijden'', legt Zuiderhoek uit. De Heerenveners verwachtten daar te zullen overstappen op de trein naar Arnhem.

Maar op het perron wachtten dertien agenten met honden hen op. Wie zichtbaar tot het legioen behoorde, moest terug de trein in. Die zou de wedstrijd Vitesse-Heerenveen niet zien, maar ging terug naar Heerenveen. Daarop volgde een zittend protest. De supporters hadden immers betaald voor een voetbal- en treinkaartje. Bovendien was met de NS al overeengekomen dat de vernieler van de ruit de schade zou vergoeden.

De politie was echter onverbiddelijk. Daarop zouden supporters in een scheldkanonnade glas en vuurwerk naar de agenten hebben gegooid. Ook kregen die vuurwerk voor hun voeten geworpen. Met honden en stokken joegen agenten de supporters de trein weer in. Zes aanhangers werden in de kraag gevat vanwege openlijke geweldpleging. De twee die de politie daar niet te pakken kreeg, werden meteen bij aankomst in Leeuwarden - waar de trein uiteindelijk stilhield - gearresteerd. Een van hen, een man uit Damwoude, had al een levenslang stadionverbod opgelegd gekregen.

Tijdens de reis van Zwolle naar Leeuwarden werd vier maal aan de noodrem getrokken, waarop deze buiten werking is gesteld. Daarna sneuvelden er kappen van luidsprekers, diverse platen, tl-buizen, werd een schuifdeur uit de rails getrokken, zijn er armleuningen kromgetrokken, kussens stukgesneden en is er een bankzitting uit de trein gegooid.

Omdat Leeuwarden over meer agenten en celruimte beschikt dan Heerenveen, besloot de NS station Heerenveen voorbij te rijden en door te rijden naar de Friese hoofdstad. In Leeuwarden zijn vervolgens de resterende 73 aanhangers met bussen naar het politiebureau gebracht. Zij werden stuk voor stuk verhoord. Geen van hen legde daarbij een bekentenis af. Een justitiële blik in de dossiers kan alsnog naar de treinvandalen leiden.

Desondanks vinden veel supporters dat zij onheus zijn behandeld. Zij willen hun geld voor trein- en voetbalkaartjes terug hebben van de Spoorwegpolitie.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Roelof » 29-01-2004 12:10

Zij werden stuk voor stuk verhoord. Geen van hen legde daarbij een bekentenis af. Een justitiële blik in de dossiers kan alsnog naar de treinvandalen leiden


Duh. Dat komt natuurlijk doordat 99% niks gedaan heeft. En die ene procent zal het niet toegeven.

Het blijft moeilijk voor mensen die er niet bij waren, zoals een Riepko. Maar een zwart-witte kijk op de zaak zal toch blijven.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Riepko » 29-01-2004 12:35

Ben bang dat bovenstaand stuk in de LC de negatieve beeldvorming alleen maar zal versterken. Ik heb bijvoorbeeld mijn ouders hier nog niet over gesproken, maar kan de reactie al raden: "Zie je wel, het kan echt niet. Ook niet bij Heerenveen, oppakken en aanpakken die gasten. En dat eigen vak moet er ook maar niet komen". Vervolgens zal ik moeten lullen als brugman om dit beeld ("die hele groep is fout") bij te stellen, hetgeen ook wel zal lukken daar ik mijn ouders nou ook weer niet als kortzichtig wil bestempelen. Maar bij een groot deel van de mensen zal de primaire reactie de boventoon blijven voeren ben ik bang. En toegegeven, 't is ook lastig te beoordelen voor mensen die er niet bij waren. Die lezen en zien immers de uitspraken van de politiewoordvoerders en slaan die berichtgeving net even wat hoger aan dan het verslag van de vermeende relschoppers zelf.
G.S.V.V. The Knickerbockers
Riepko
Nieuw talent
 
Berichten: 105
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:11
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor BBB » 29-01-2004 12:58

Hmmm, het 493e excuus om de supporters terug te sturen wordt van stal gehaald. Binnen de trein zal niemand (en dat geldt niet alleen voor de supporters...) deze theorie kunnen bevestigen. Dat de supporters Arnhem niet zouden halen was vrijdag al voor 90% zeker...
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Beetle » 29-01-2004 13:02

Iemand al opgevallen dat er buitendeur staat in plaats van tussendeur?

Dit is de eerste keer dat ik zie dat er sprake van zou zijn van een tbuitendeur. Het wordt tijd om de conductrice te bellen want als we zo doorgaan met leugens te verspreiden, van welke zijde dan ook, is men verkeerd bezig. Was het nu buiten- of tussendeur?
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor fuss » 29-01-2004 13:46

Beetle schreef:Iemand al opgevallen dat er buitendeur staat in plaats van tussendeur?

Dit is de eerste keer dat ik zie dat er sprake van zou zijn van een tbuitendeur. Het wordt tijd om de conductrice te bellen want als we zo doorgaan met leugens te verspreiden, van welke zijde dan ook, is men verkeerd bezig. Was het nu buiten- of tussendeur?


en nu was er ook opeens al voordat we in zwolle aankwamen beslist dat we niet door mochten? De scanner verteld anders het tegenovergesteld.

Vind het een meetje triest van de spopo dat ze zich er nu zo een beetje uit proberen te lullen. :cry:

quote
Met een kapotte buitendeur mag een trein nu eenmaal niet rijden'', legt Zuiderhoek uit.

Maar als er enkel heerenveen supporters inzitten wel zeker?
fuss
Selectiespeler
 
Berichten: 165
Geregistreerd op: 15-05-2003 19:41

Berichtdoor BBB » 29-01-2004 13:57

En die 13 agenten daar stonden er niet om ons terug te sturen..., sterker nog, ze stonden er niet eens voor ons. Maar voorlopig wacht ik iig alles af (NN, justitie etc.). Maar als het aan mij ligt komt de hele waarheid boven water. Ook de telefoongesprekken die voor zaterdag 16.57 zijn gevoerd!!!
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor fuss » 29-01-2004 14:11

BBB schreef:En die 13 agenten daar stonden er niet om ons terug te sturen..., sterker nog, ze stonden er niet eens voor ons. Maar voorlopig wacht ik iig alles af (NN, justitie etc.). Maar als het aan mij ligt komt de hele waarheid boven water. Ook de telefoongesprekken die voor zaterdag 16.57 zijn gevoerd!!!


telefoon gesprekken tussen wie?
fuss
Selectiespeler
 
Berichten: 165
Geregistreerd op: 15-05-2003 19:41

Berichtdoor Jaap F. » 29-01-2004 16:27

roelof de vries schreef:
Zij werden stuk voor stuk verhoord. Geen van hen legde daarbij een bekentenis af. Een justitiële blik in de dossiers kan alsnog naar de treinvandalen leiden


Duh. Dat komt natuurlijk doordat 99% niks gedaan heeft. En die ene procent zal het niet toegeven.

Het blijft moeilijk voor mensen die er niet bij waren, zoals een Riepko. Maar een zwart-witte kijk op de zaak zal toch blijven.

Ik raak steeds meer teleurgesteld in jouw reactie, Roelof.

Vrijwel iedereen vindt dat de fans onrecht is aangedaan. Daar wordt hier dan ook vop over gespeculeerd. Maar de daders van het vandalisme zijn nog steeds niet boven, ik hoor jullie daar ook niet over. En is het maar 1 procent? Was het maar 1 persoon? Ik wil dat graag duidelijk hebben, dan kan er verder actie ondernomen worden. Nu blijft de zaak hangen.

Ik zou graag meer willen doen in de publicitaire sfeer maar ik ga me niet op deze manier inspannen, dat is een verloren strijd en ik kan er voor mijn gevoel dan ook niet met overtuiging achter staan. . Maak tegen de politie duidelijk wie de vandalen waren, wat er precies is gebeurd en dan kunnen we verder.

En stop met het buitenspel zetten van mensen die er niet bij waren. Of wil je alleen hun steun als ze dingen zeggen die je goed uitkomen.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor COR » 29-01-2004 16:40

Is alles wat in het LC staat weer onjuist??? Zijn er geen strijkers in Meppel uit de trein gegooid??? Sorry, voor diegene die zaterdag onjuist zijn behandelt, natuurlijk moeten zij de gemaakte kosten terug krijgen, maar volgens mij zijn een flink aantal supporters over de scheef gegaan. Nogmaals politie speelt een duistere rol. Vooral de comunicatie klopt niet. Met een netjes ingeleverd treinstel terug in Heerenveen waren "jullie" een stuk geloofwaardiger overgekomen. Maar door die verziekte gasten, kan ik verlopig mijn cluppie niet zien.
Groningen - Heerenveen 0-3
COR
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:45
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor Beetle » 29-01-2004 17:01

In tegenstelling wat ik dus dacht (tussendeur) was het wel een buitendeur. Als eerder gezegd heb ik zelf de schade niet gezien. Ik heb het kennelijk ergens in de eerste verwarring opgevangen dat het een tussendeur was maar dat is dus niet zo.

COR schreef:Met een netjes ingeleverd treinstel terug in Heerenveen waren "jullie" een stuk geloofwaardiger overgekomen. Maar door die verziekte gasten, kan ik verlopig mijn cluppie niet zien.

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar er was niemand in de coupé aanwezig met enig gezag die de boel in de gaten kon houden (lees: stewards). Dat staat vast, die zaten bij mij. Of de politie onderweg opgestreden heeft weet ik ook niet. Dan ben ik weer aan het speculeren.
Laatst bijgewerkt door Beetle op 29-01-2004 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 17:02

Jaap, met alle respect voor jou en wat je wil doen, Al wist ik wie wat gedaan had dan zei ik het nog niet, ben geen NSB,er
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BBB » 29-01-2004 17:06

O ja? Wat was er gebeurd als de supporters teruggestuurd waren, ze keurig ingestapt waren en de trein intact in Heerenveen was aangekomen? Dan was alles misschien wel met een sissertje afgelopen. Het was iig niet in de publiciteit geëindigd zoals dat nu het geval is. Maar het gevolg van dat eventuele sissertje weten jullie ook niet, Cor, Jaap en al die anderen. De bewering dat het eigen vervoer verboden is omdat in de trein op de terugweg vernielingen aangebracht is dus onzin (ondanks, of misschien wel juist (...), (om)dat Riemer dat zegt). Maar ik kan me wel voorstellen wie er belang bij had gehad als het met dat sissertje was afgelopen.

Een aantal zaken en opmerkingen in het gehele verhaal (krante, politiewoordvoerder A, politiewoordvoerder B, Riemer, Jaap J., kranten en andere media) zijn gewoon absoluut niet zuiver. In sommige gevallen zijn er (al dan niet bewust) nogal wat onwaarheden verteld. En om dat na te gaan hoef je geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben!

Over het gebeuren nadat de trein is gaan rijden (ik weet niet of er vernielingen hebben plaatsgevonden toen de trein nog stilstond) op weg terug is iedereen het wel eens volgens mij. Daar hoeft niemand om heen te draaien, en dat gebeurt ook niet, Jaap. Ik vind het ook terecht dat de groep collectief is aangehouden. Het gaat er de supporters, en zeker zij die geen strafbare feiten hebben gepleegd (en daar reken ik mijzelf iig toe, over de meeste anderen kan ik niet oordelen), om dat het niet redelijk is geweest dat ze terug zijn gestuurd.
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Nieuwstv

Berichtdoor vries153 » 29-01-2004 17:07

Op nieuwstv staat een heel verhaal over dat de politie in zwolle een blunder heeft gemaakt ik wou jullie daar even op wijzen zodat jullie weer wat meer gesprekstof en bewijs hebben dat de reden van de rellen niet bij jullie ligt maar bij de politie
vries153
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 23-07-2003 18:48
Woonplaats: gorredijk

Berichtdoor Beetle » 29-01-2004 17:16

Dat is hetzelfde stuk wat op de site van OF heeft gestaan, maar dan Nederlandstalig.

link

Ik trek dat "per abuis terugsturen" wel in twijfel. Er was op een gegeven moment geen keuze meer. Het terugsturen op zich zal een bewust besluit zijn geweest, maar dat bij aankomst niemand in uniform door had dat wij aankwamen, behalve kennelijk de (leiding van de) spoorwegpolitie reken ik ze wel aan.
Laatst bijgewerkt door Beetle op 29-01-2004 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 17:18

Komt nog eens bij dat er geen vuurwerk richting politie is gegooid bij mijn weten, ook weet ik zeker dat er geen vuurwerk IN de trein is afgestoken, ze beginnen bij de spopo nu dingen te verzinnen.
Komt bij dat die opgeblazen poedel van poltie friesland beweert dat zo,n trein niet verder mag volgens de regels, maar wij mogen er wel mee terug.
Ze weten niet meer wat ze moeten na alle fouten en proberen hun over onze rug eruit te lullen.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor NOMYTH » 29-01-2004 17:26

Afbeelding

Is een foto van het kapotte raam. Staat al tijden op de site.
Dit is dus als ik het goed begrijp de reden om 80 supporters terug te sturen?
En het raam was dus al kapot voordat ik de trein ben ingestapt :evil:
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor Freezeman » 29-01-2004 17:29

Cross79 schreef: ben geen NSB,er


Mijn vingers jeuken om hier iets over te zeggen.
Maar laat ik maar zo verstandig zijn om dat niet te doen.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor DE ZUID » 29-01-2004 17:37

Ik heb er geen woorden voor.
Dit kon nog wel eens lang duren voordat de hele waarheid noor boven komt drijven.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor jeroentjeheerenveen » 29-01-2004 18:58

ik denk dat de waarheid nooit helemaal boven water zal komen, de politie lult om alles heen en verdraait alles.
wat cross zegt is natuurlijk logisch je gaat je maten niet naaien.
degenen die de boel gesloopt hebben moeten zelf naar voren stappen.
maar zij zullen ook zeggen zolang de politie de waarheid niet vertelt doen wij dat ook niet.
zal nog wel een lang getrouwtrek worden om de waarheid.
maar zonder dat fragment van die scanner hadden jullie een stuk minder sterk in jullie schoenen gestaan. hulde voor degene die dat achterhaald heeft!!!!
een ding weet ik wel, na zwolle, enschede en maybe nijmegen moet ik met de bus...

ps. zijn er nog dingen overhandigt aan de gebroeders anker, of is daar geen kans voor gweest?
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 22-12-2003 17:40
Woonplaats: franeker

Berichtdoor Beetle » 29-01-2004 19:00

Helaas niet aan toegekomen. Ik heb ze niet gezien. De tekst was toch al behoorlijk uitgelopen door de sneeuw/regen, dus print ik het nog wel een keer uit.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor guza » 29-01-2004 19:17

Voor de mensen die een digitale camera hadden op desbetreffende avond met foto`s erop wat door de politie is gewist kan terug gehaald worden via je digitale kaart mits je er geen foto`s overheen hebt gemaakt.
Er word door foto persburo Heerenveen (fpH) aangeboden om foto`s van digitale cameras terug te halen dus bij deze.
Het is op bur. cuperusplein naast bioscoop aan de heerenveen etalage kun je zien dat je goed zit :D
guza
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 28-01-2004 09:04

Berichtdoor Bommen Berend » 29-01-2004 19:33

Cross79 schreef:Ikzelf heb bekend 1 tl buis te hebben gesloopt, zweer dat t niet meer is geweest.
.


jij bent toch degene die een levenslang stadionverbod heeft gekregen?
Als jij nou alles op je neemt kunnen je kameraden gewoon naar voetbal gaan en delen jullie de boete.
:wink:
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Avatar gebruiker
Bommen Berend
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 19-02-2003 18:32

Berichtdoor Jaap F. » 29-01-2004 19:42

Beetle schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Maar er was niemand in de coupé aanwezig met enig gezag die de boel in de gaten kon houden (lees: stewards). Dat staat vast, die zaten bij mij. Of de politie onderweg opgestreden heeft weet ik ook niet. Dan ben ik weer aan het speculeren.

Maar het is dus wel bekend wie dat waren? Ik vind het niet logisch om te stellen dat er stewards bij moeten zijn om je te gedragen.

Ik snap de opmerking van Cross ook niet. NSB-ers waren mensen die onschuldige mensen "dwars zaten"- het zou je sieren als je ons en de club steunt door hier open over te zijn. Er is zelfs een anonieme kliklijn voor in het leven geroepen.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 19:50

Ik zal nooit van mijn leven mensen verklikken heb ik ook tegen de politie gezegt.
Dat is ook opgenomen in mijn verklaring.
Zelfs een agent is gebeten door een hond. wat ik daarvan vond vroegen ze, mijn antwoord: als ze minder agresief waren had die hond geen reden tot bijten.
Toch blijf ik alles van politie onduidelijk vinden, op het bureau zou er een advokaat komen en een man van reklasering, beide niet gezien, ook zouden vingerafdrukken afgenomen worden en zouden we op de pasfoto. beide niet gebeurd, zomaar ineens ging de celdeur open en mochten we naar huis. er werd ons niks verteld.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor de boswachter » 29-01-2004 20:01

ja dat had ik dus ook. kwam om half 12 een agent langs om tekijken. ik vroeg kan mij iemand vertellen waar ik aan toe ben en waarvoor ik hier zo lang zit. zei hij dat ik waarschijnlijk de hele nacht moest blijfen. een uur daarna mocht ik ineens gaan.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
de boswachter
Nieuw talent
 
Berichten: 87
Geregistreerd op: 07-02-2003 22:49
Woonplaats: tegenover de 7 dwergen

Berichtdoor Roelof » 29-01-2004 20:23

Ach Jaap, ik overdrijf wat als ik zeg, dat 99% onschuldig is. Maak er 95% van en je hebt het waarschijnlijk wel goed. Ik denk dat er 3 tot 6 mensen zijn geweest die deel hebben genomen aan vernielingen. Ik heb dat niet gezien, maar je kan het natuurlijk niet maken om nu mensen te gaan verlinken. Ik vind wel dat degenen die vernielingen hebben aangericht zichzelf moeten aangeven. De kans is groot dat je straf dan lager uitvalt.

En Jaap, het is misschien verkeerd om steeds te praten over het onrecht dat een groot deel is aangedaan en om steeds voorbij te gaan aan enkele vernielingen die er gedaan zijn. Maar dat is het gevoel dat overheerst.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten