Patrik Ingelsten

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor ItFean82 » 04-09-2009 22:45

Misschien moet je dan eens een houten steel overwegen. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Flying Tilster » 04-09-2009 22:50

Deze jongen heeft nog niet één keer op zijn eigen positie gespeeld. In de spits in een 4-4-2 systeem.
Dat hij een bepaalde basistechniek mist zoals gesuggereerd, dan ken ik er nog wel een paar (Breuer?? :oops: )
In een 4-4-2 kan hij zijn sterke punten gebruiken (kracht en snelheid).

Nog niet afschrijven. Misschien dat Jan de Jonge er (net als Tarik) nog iets van kan maken :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor El Conde » 05-09-2009 08:23

Optimist. Letterlijk had Trond gezegd, dat hij zijn handen voor zijn ogen sloeg als Ingelsten er weer in kwam.... Over Elyounoussi willen ze het al niet eens hebben.
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor teamplayer » 05-09-2009 09:36

Knap hoor, om alle negatieve dingen van hem op te nemen. hij heeft nog weinig laten zien, maar heeft zeker ook krachten. Fysiek sterk, snel, loopvermogen. En een duveltje uit een doosje: goed in de omschakelling. Maar als hij tegen de krijtlijn wordt geposteerd, dan komt het duveltje nooit uit het doosje!
Dit geldt voor meerdere spelers binnen de selectie: ze werden verkeerd gebruikt.

We zullen nu zien of hij flop of top is.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Superfries88' » 05-09-2009 09:50

El Conde schreef:Letterlijk had Trond gezegd, dat hij zijn handen voor zijn ogen sloeg als Ingelsten er weer in kwam....

Als Sollied deze teksten daadwerkelijk heeft gezegd, dan is hij per definitie ongeschikt als trainer van Heerenveen wat mij betreft. Niet alleen geef je daarmee een slecht signaal af naar de speler zelf, maar ook zet hij de spelers er zelf wel in. Waarom geef je een Fazli, een Narsingh of een fitte Wojciechowski dan niet eens (wat vaker) de kans? Bovendien is het vreemd dat hij het vertrouwen uit heeft gesproken in de scouting door alleen een lijstje posities aan te geven, maar iemand wel heen snel af te schrijven.

Sollied mag zijn handen voor de ogen slaan bij Ingelsten, maar dat had ik dan vaak als hij wéér begon te wisselen zonder een duidelijke reden.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Ebiede » 05-09-2009 09:55

El Conde schreef:Optimist. Letterlijk had Trond gezegd, dat hij zijn handen voor zijn ogen sloeg als Ingelsten er weer in kwam.... Over Elyounoussi willen ze het al niet eens hebben.


Waar bracht hij Ingelsten er dan in? of zelfs een basisplaats in de laatste wedstrijd?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor El Conde » 05-09-2009 20:38

Logische wedervraag. Bij gebrek aan beter denk ik. Ach ik vertel ook alleen maar hier wat ik hoorde. Dit was bij zijn afscheidsfeestje geweest.
Hij noemde hoofdscout Bert Pfijffers ook Stevie Wonder.... ;-)
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Gerrits » 05-09-2009 21:29

Afscheidsfeestje? Van Sollied, het moet niet gekker worden. Een trainer ontslaan, maar dan wel een afscheidsfeestje..

En als hij dan zulke dingen zegt, zegt het veel over de persoon Sollied, om nog even na te trappen, niet volwassen..

Toen had hij zeker al veel biertjes op?
Gerrits
Basisspeler
 
Berichten: 687
Geregistreerd op: 14-04-2003 11:46
Woonplaats: Axel

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor El Conde » 06-09-2009 12:42

Ach, wat Ingelsten betreft zit er wel wat in. Ik ben het met hem eens en velen met mij denk ik. Ingelsten was topscorer van Zweden en toch duurde het lang voordat Heerenveen hem haalde, blijkbaar waren ze niet overtuigd, en hij koste slechts 1 miljoen. OOk gaf Zweed hier volgens mij al aan dat hij beperkt was.
Heerenveen heeft Toivonen laten lopen destijds omdat ze die niet goed genoeg vonden..
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Currahee » 06-09-2009 12:48

Toivonnen begon sterk bij psv maar die is daarna ook ver terug gezakt vind ik.

Ingelsten vond ik in de voorbereiding in de wedstrijden dat ik ben wezen kijken altijd wel gretig en scherp. Alleen valt het dan weer tegen als hij in de eredivisie moet spelen. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat hij kan voetballen. Maar hij is niet echt geschikt voor een 4-3-3 systeem volgens mij.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor TWR22 » 07-09-2009 08:37

El Conde schreef:Optimist. Letterlijk had Trond gezegd, dat hij zijn handen voor zijn ogen sloeg als Ingelsten er weer in kwam.... Over Elyounoussi willen ze het al niet eens hebben.


Dit bedoel ik dus: wacht maar af! Wat een eikel die trainer, zo maak je dus een speler kapot.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor El Conde » 07-09-2009 09:33

Ach kom op. Zo gaat dat toch in ieder voetbalteam en in het leven. Zolang hij ze maar niet zelf zo afbrand. Maar in vrijwel ieder team heb je spelers waarvan je denkt, wat moeten we daarmee? En onderling wordt daar altijd over gepraat en zo zal hij ook gepraat hebben over de selectie. De directie vond dat hij genoeg spelers had, maar Trond wijst dan op de spelers die er dan wel zijn maar die simpelweg tekort komen en ja, misschien had hij een biertje op, maar zo vreemd vind ik zo'n opmerking niet. Ik sla mijn handen ook zo ongeveer voor de ogen als Ely en Ingelsten er in komen ;-)
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Janneman » 07-09-2009 09:51

Nogmaals deze spelers horen bij de selectie en zijn dus onderdeel van het team. Als trainer en collega kun je het niet maken om dan hen, waarmee je dagelijks werkt, af te branden. Het zegt toch wat over de sfeer die er dan moet heersen als dit het niveau is waarop men bij Heerenveen met elkaar omgaat.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Superfries88' » 07-09-2009 10:04

El Conde schreef:Ach kom op. Zo gaat dat toch in ieder voetbalteam en in het leven. Zolang hij ze maar niet zelf zo afbrand. Maar in vrijwel ieder team heb je spelers waarvan je denkt, wat moeten we daarmee?


Het is gewoon waardeloos van Sollied en wat mij betreft zijn daar geen excuses voor. Meneer wilde overal versterkingen, maar deed niet de moeite om serieus te kijken naar wát er werd gehaald. Ondertussen bakt hij er met deze selectie niets van en wat hoor je dan uit zijn mond? De spelers zijn niet goed, de directie wil niet luisteren, de medische staf doet hun werk niet goed en ook de scouting zal hij zijn twijfels wel bij zetten. Zelfkritiek heb ik uit zijn mond eigenlijk nooit gehoord. Wat dat betreft is hij gewoon een waardeloze vent, want een echte vent kijkt eerst naar de eigen beslissingen. Ik denk dat een type De Jonge dat wel doet en ik verwacht dat JdJ er wél meer uit kan halen. Wellicht ook uit Ingelsten.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Jeroen » 07-09-2009 10:10

Vooralsnog is de bron van dit verhaal zeer dubieus te noemen. Een afscheidsfeestje van Sollied? :shock:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Blizzard » 07-09-2009 11:42

Het maakt toch ook een verschil of hij 'off the record' praat of niet. In functie als hoofdtrainer van Heerenveen moet hij politiek correct zijn ect maar privé mag hij toch gewoon zeggen hoe hij erover denkt. Het doet me een beetje denken aan Westerhof bij Vitesse vorig jaar, die off the record zei dat zijn verdedigers tekort schoten 'voor dit niveau'. Dat werd dan toevallig opgepikt maar oke.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Janneman » 07-09-2009 13:01

Dan nog Blizzard ben je het met me eens dat dit soort kritiek niet in de privesfeer gemaakt dient te worden. Als trainer ben je publiek bezit en worden al je uitspraken graag geciteerd dan wel overgenomen. Ingelsten is tot nu toe steeds op posities gezet die de zijn niet zijn en verdient onder een nieuwe trainer een nieuwe kans.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Jelmer1981 » 07-09-2009 15:19

Laten we niet vergeten dat Ingelsten best redelijk uit de voorbereiding kwam. Hij heeft naar mijn idee een aantal goede wedstrijden gespeeld, was dreigend van rechts en had een aantal mooie voorzetten. Ik ben dan ook van mening dat Ingelsten best een bruikbare kracht kan zijn in bepaalde wedstrijden, ik heb hem nog niet afgeschreven maar zie in hem geen vaste basisklant. Daarvoor zal hij ook niet aangetrokken zijn denk ik zo.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Jeroen » 19-10-2009 08:18

Kuitblessure houdt Ingelsten weken aan de kant
19 oktober 2009
Patrik Ingelsten zal niet met veel plezier terugdenken aan de uitwedstrijd tegen PSV. De Zweedse aanvaller, die in Eindhoven voor het eerst dit seizoen in de basis mocht beginnen, hield een kuitblessure aan het uitduel over. Ingelsten is daardoor zeker enkele weken niet inzetbaar.


offi site
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Skopperij » 19-10-2009 08:26

Tja. Het voordeel van zulke dertien-in-een-dozijn voetballers is dat je ze niet mist bij blessures.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Squerrel » 19-10-2009 08:29

Skopperij schreef:Tja. Het voordeel van zulke dertien-in-een-dozijn voetballers is dat je ze niet mist bij blessures.


Haha this made me major lol
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor TWR22 » 19-10-2009 09:31

Ach ja en dan zie je Poulsen weer scoren voor Denemarken tegen Zweden en dan denk je ... die was niet goed genoeg voor Heerenveen ... :? Basis speler Deense elftal.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Superfries88' » 19-10-2009 09:34

sc-Heerenveen.nl schreef:De Zweedse aanvaller, die in Eindhoven voor het eerst dit seizoen in de basis mocht beginnen


Ze zijn dusdanig ontevreden over hem dat ze zijn basisplaats in Breda al vergeten? :wink:
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Kibalko » 19-10-2009 12:24

De spoeling wordt weer lekker dun zo. Wéér een blessure, ik ben heel erg benieuwd naar de oorzaak. Is het domme pech of het gevolg van de verhoogde trainingsintensiviteit? Wel erg lullig voor Ingelsten, sta je weer eens op de groene grassprieten en overkomt je dit.

Als we het over de voetballende kwaliteiten van Ingelsten gaan hebben, kunnen we inmiddels wel concluderen dat deze man niet in ons team past. Ik heb hem nu een aantal keren aan het werk gezien, maar vrolijk word ik er niet van. Met als klap op de vuurpijl zijn optreden in de afgelopen wedstrijd tegen PSV. Hij was verreweg de slechtste man van het veld. Wat ben ik geschrokken van zijn niveau; is het dan enkel een Rommedahltje? Het was echt schrijnend om te zien. Balaannames die nergens op leken, lichtzinnig de duels aangaan, verkeerde passes en loopacties.. Zonde, ik had meer van hem verwacht, maar ik vermoed dat hij in de zomer wel zal vertrekken.
'Paulo? Die houdt altijd z'n hoofd koel en z'n voeten warm'.
Avatar gebruiker
Kibalko
Selectiespeler
 
Berichten: 250
Geregistreerd op: 18-05-2005 18:11

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor BK2007 » 19-10-2009 12:26

Hij viel me ook vies tegen. Geen basisplaats waardig, weten we dat ook weer.
Kostte hij ook niet een miljoen ofzo ?
Wie heeft deze gescout eigenlijk ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-10-2009 12:35

BK2007 schreef:Wie heeft deze gescout eigenlijk ?


Stevie Wonder.........
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Squerrel » 19-10-2009 12:36

Heerenveen rules schreef:
BK2007 schreef:Wie heeft deze gescout eigenlijk ?


Stevie Wonder.........


En zo heeft Stevie nog veel meer spelers voor Heerenveen gescout :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Voorstopper » 09-12-2009 10:17

Van FeanOnline:

PRIMEUR (NL) - Het Noorse Viking FK heeft een bod uitgebracht op Patrik Ingelsten, meldt Stavanger Aftenblad. De Zweedse aanvaller, die vorig seizoen werd overgenomen van Kalmar FF, kan bij Heerenveen niet rekenen op een basisplaats. Ook Rosenborg heeft volgens Noorse media belangstelling voor de spits.

Viking presenteerde maandag Aage Hareide als nieuwe hoofdcoach en die wenst aanvallende versterking. ‘Ik wil een ander type aanvaller dan Peter Ljeh', zei Hareide maandag tijdens een persconferentie.

Hoe hoog het bod is op Ingelsten is onduidelijk. Heerenveen betaalde vorig seizoen één miljoen euro voor Ingeslten, die in de Zweedse competitie topscorer was met negentien doelpunten.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Vrieskist » 09-12-2009 10:27

Ik heb een strikje, wil iemand anders hem wegbrengen? :wink:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Patrik Ingelsten

Berichtdoor Flying Tilster » 09-12-2009 10:46

Vrieskist schreef:Ik heb een strikje, wil iemand anders hem wegbrengen? :wink:


Ik heb anders ook nog genoeg cadeaupapier over :lol:

Maar even zonder gekheid. Winst zul je op Ingelsten niet gaan maken. Jammer genoeg heeft men hem nooit gebruikt in de rol waar hij in Zweden topscorer door is geworden. Continue op de flanken terwijl het een echte spits is.
Samen met Elm had het een mooi koppeltje kunnen worden, maar helaas.

Deze jongen mooi laten gaan in de winterstop. De sanering kan beginnen. :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten