Live voetbal

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Voor het standpunt van de ECV is natuurlijk wel iets te zeggen, maar het is vechten tegen de bierkaai. Roei één stream uit en er komen er drie voor terug, dat idee. Bovendien vragen ze er min of meer om met de prijzen voor het internet. Je moet 6 euro voor één wedstrijd betalen en wil je een andere wedstrijd zien, dan mag je nog een keer dokken. Als je dan kan kiezen tussen een gratis stream en eentje voor 6 euro is de keuze voor de meesten snel gemaakt. Nu maak ik zelf bij uitwedstrijden (tenzij aanwezig uiteraard) wel gebruik van de betaalde stream, maar dat is puur en alleen door de betere kwaliteit. Voor andere Eredivisiewedstrijden zoek ik wel een gratis streampje op.

Ze moeten eerst maar eens zorgen voor goede prijzen, daarna moeten ze maar eens kijken hoe de streams aangepakt kunnen worden. Al denk ik niet dat het helemaal te voorkomen is.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Het probleem is ook een beetje dat iedereen al gewend is aan het gratis kunnen kijken via streams en ze daarna pas zijn gekomen met het idee van eredivisie live.
Beetje zelfde idee als de muziekindustrie en het downloaden van liedjes.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Het naief te denken dat de aanpak van Eredivisie live beter zou werken dan die van vb Premier League en Bundesliga.
Daarvan zijn de commerciële belangen nog veel groter dan in Nederland en ook daar slaagt men er niet in het fenomeen de koop in te drukken

Zoals Superfries al aangeeft zal het beste middel toch zijn: de superieure kwaliteit aanbieden tegen een redelijke prijs.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Wel oppassen hoor. Op verscheidende forums mag dit ook al niet meer. Van de week ook nog een brief van stichting brein gekregen vanwege dvd's handelen ook daarmee oppassen mochten ze je snappen is alles weg wat met een computer te maken heeft plus een boete van een paar duizend euro.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Moet het maar een besloten gedeelte worden dit topic. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

sch4-live schreef:Wel oppassen hoor. Op verscheidende forums mag dit ook al niet meer.
Misschien komt dit forum ook nog wel aan de beurt, maar dat horen we vanzelf. Overigens is het niet alleen de ECV die bepaalde zaken probeert te verbieden. Zo wil bijvoorbeeld Lotto het woord ‘toto’ verbieden als het los staat van de officiële toto, zo weet ik toevallig. Maargoed, ze kunnen natuurlijk niet alles in de gaten houden en verbieden. Zeker ook omdat je het altijd nog kan omzeilen natuurlijk.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Het probleem is ook al om iemand te achterhalen. Zo is stichting brein al een keer flink op zijn bek gegaan. Ze hadden een IP-adres weten te ontfutselen via een bedrijf in Amerika. Alleen hoefde de provider niet de NAW-gegevens af te geven omdat in Amerika de privacy daar niet goed genoeg voor beschermt wordt :lol:

Daarnaast is de wetgeving hierover (en de interpretatie ervan) nog lang niet helemaal eenduidig. Zo kan het zijn dat je voor de ene rechtbank wel wordt veroordeeld voor het downloaden en door een andere rechtbank vrij wordt gesproken :wink:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

ItFean82 schreef:Treurig overigens dat ze zich hier zo mee bezig houden, ze zouden beter de prijzen voor pay per view naar beneden kunnen gooien. Want die gaan natuurlijk nergens over, wie betaalt er nu 6 euro voor 1 wedstrijdje?
Volgens mij betaal je per wedstrijd in het stadion meer. Dus dit probleem zie ik niet echt.
En anders neem je toch gewoon Eredivisie Live? Voor € 9,99 p/m alle wedstrijden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ja maar dat is toch een onzinnige vergelijking? Ik kijk veel liever in het stadion voetbal dan dat ik kijk voor de tv, dus ben ik ook bereid er meer voor te betalen. 6 euro vind ik veel te duur voor een enkele voetbalwedstrijd en daarom heb ik ook gewoon het EL abbonement voor 9,99. Maar blijf erbij als ze de prijzen voor pay per view naar beneden gooien scheelt dat een hele hoop illegale streams.
Op naar het volgende seizoen....
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

ItFean82 schreef:Ja maar dat is toch een onzinnige vergelijking? Ik kijk veel liever in het stadion voetbal dan dat ik kijk voor de tv, dus ben ik ook bereid er meer voor te betalen. 6 euro vind ik veel te duur voor een enkele voetbalwedstrijd en daarom heb ik ook gewoon het EL abbonement voor 9,99. Maar blijf erbij als ze de prijzen voor pay per view naar beneden gooien scheelt dat een hele hoop illegale streams.
Ik betaal wel altijd 6 euro per wedstrijd, omdat in onze buurt geen EL te krijgen is, de buurt van Belgie wordt weer vergeten :S

Maar goed, je moet er wat voor over hebben. Dat illegale is vaak erg slecht kwa kwaliteit, dan kijk ik liever goede kwaliteit, en neem ik de commentator Driessen even voor lief :lol:
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

voor de mensen met eredivisielive
doordat heerenveen zondag niet live op tv komt,heb ik van eredivisielive een code gekregen,na melding,om deze op de pc
te kijken.
ik zou dus zeggen,mailen maar

excuses voor de manier van schrijven heeft zn redenen
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 715
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Hoe bedoel je ''mailen''?

Naar jouw voor een code of...
.-
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Nee naar eredivisie live natuurlijk.
Op naar het volgende seizoen....
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Ik heb ook al een keer naar eredivisie live gemaild over dat ik de wedstrijd van heerenveen niet live kon zien. Heb toen echter geen code ofzo gekregen om het alsnog te kunnen zien op de pc. Ik moest dan maar gewoon betalen om de wedstrijd live te kunnen zien dus ik zou zeggen dat je geluk hebt gehad wiggs
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Je moet dan natuurlijk wel al je gegevens meesturen naar Eredivisie Live. Iedere gek kan wel gaan e-mailen.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

forca hveen schreef:Ik heb ook al een keer naar eredivisie live gemaild over dat ik de wedstrijd van heerenveen niet live kon zien. Heb toen echter geen code ofzo gekregen om het alsnog te kunnen zien op de pc. Ik moest dan maar gewoon betalen om de wedstrijd live te kunnen zien dus ik zou zeggen dat je geluk hebt gehad wiggs
dit is even anders,alle wedstrijden worden tegelijk afgewerkt om 14.30
normaal kun je heerenveen zien op 1 v/d 4 kanalen
Gebruikersavatar
''Pippi'' Nilsson
Invaller
Berichten: 332
Lid geworden op: 07-08-2005 15:12

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

Kan iemand mij een heldere uitleg kunnen geven hoe het vanmiddag met Eredivisie live zit?

Er is een schakelprogramma, maar hoe zit dit?

Bvd!
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

op 1 is een schakelprogramma
Op 2 is Feyenoord
Op 3 is AZ
Op 4 is Ajax
Volgens mij is het zo.
Gebruikersavatar
''Pippi'' Nilsson
Invaller
Berichten: 332
Lid geworden op: 07-08-2005 15:12

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

diny777 schreef:op 1 is een schakelprogramma
Op 2 is Feyenoord
Op 3 is AZ
Op 4 is Ajax
Volgens mij is het zo.

Dat snapte ik, maar welke wedstrijden komen in dat schakelprgramma, allemaal, de degradatieduels, of wat?
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Volgens mij de degradatieduels
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6242
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

''Pippi'' Nilsson schreef:Kan iemand mij een heldere uitleg kunnen geven hoe het vanmiddag met Eredivisie live zit?

Er is een schakelprogramma, maar hoe zit dit?

Bvd!
Het is net als bij langs de lijn, waar wat gebeurt zijn ze.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Miereneukert!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Of deze, want de bovenstaande werkt bij mij niet. Deze link is het hoofdkanaal, waar begonnen is in De Kuip.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

De betaalzender Eredvisie Live heeft na het eerste jaar 350.000 abonnees. „Met dat aantal liggen we goed op schema”, aldus directeur Frank Rutten van de ECV, de onderneming waarin de achttien clubs uit de eredivisie zijn vertegenwoordigd.

De ECV rekent op een groei in het tweede seizoen naar 550.000 abonnees. „Uiteindelijk willen we naar de 800.000. We zijn er nog altijd van overtuigd dat er zo veel voetballiefhebbers zijn die willen betalen voor het zien van live-voetbalduels op hun tv.”

De clubs besloten vorig jaar zelf de rechten op livewedstrijden uit de Eredivisie te exploiteren. Dat gebeurde nadat de samenvattingen weer waren teruggekeerd bij de NOS.

Bron: Telesport
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Heb nog een code voor de liefhebber om Heerenveen morgen te zien voetballen
Pm me maar.kan even duren voor je een pm terug hebt ga straks weg(kids moeten voetballen)

Uiteraard voor de eerstgemelde :)
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Heb hier nog 1 code voor Eredivisie-live
De eerste 1 is hij voor via PM
Code moet dit weekend wel gebruikt worden ,anders vervalt hij
Laatst gewijzigd door Wiggs op 26-09-2009 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
''Pippi'' Nilsson
Invaller
Berichten: 332
Lid geworden op: 07-08-2005 15:12

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

heb hier ook nog een code, pm maar
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
Gebruikersavatar
Lord of the Board
Jeugdspeler
Berichten: 30
Lid geworden op: 28-03-2009 12:28
Locatie: Groningen

Bericht door Lord of the Board »

Je kunt gewoon weer live voetbal zien op internet :wink:
Streams werken perfect! :D
Lord Of The Board
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

?
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Lord of the Board
Jeugdspeler
Berichten: 30
Lid geworden op: 28-03-2009 12:28
Locatie: Groningen

Bericht door Lord of the Board »

Dacht dat het hier ging om live voetbal kijken op tv of internet. Weet niet als je hier links mag plaatsen,
maar voor de zomer kon ik geen voetbal kijken meer via internet, maar heb nu weer een site waar je
gratis streams kan bekijken.
Binnelands en buitenlands voetbal. Zal wel bekend zijn bij iedereen, maar toch! :lol:

nvstreams.com
Lord Of The Board
Plaats reactie