Igor Đurić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Igor Đurić

Berichtdoor blauwekater » 19-08-2009 12:41

hilbi schreef:volgens de LC was duric een van de uitblinkers tegen omniworld.


Dat blijft altijd een persoonlijke mening. Ik heb de wedstrijd gezien en ik vond hem nog niet een geweldige indruk maken.
Maar ja wat ik zeg het blijft altijd persoonlijk...
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Re: Igor Đurić

Berichtdoor pyter » 30-08-2009 09:08

,We lieten ons verrassen in de box,’’ kijkt Sollied terug op de 5-1 nederlaag in de VW Arena. Wolfsburg was slagvaardiger en profiteerde dankbaar van de Friese fouten. Dat zal volgens Sollied niet weer gebeuren. ,,We zullen minder open spelen en met Djuric, die tegen die tijd wel fit is, winnen we aan duelkracht. Vooral in de lucht.’’

http://www.sc-heerenveen.nl
Sollied over de wedstrijd tegen Hertha. Hij heeft dus het volste vertrouwen in Djuric. Benieuwd ten koste van welke verdediger dit zal gaan.
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Duo Maxwell » 30-08-2009 15:51

Breuer gaat naar rechtsback en Djuric centraal denk ik.
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Igor Đurić

Berichtdoor ItFean82 » 30-08-2009 19:53

Wat duurt het lang met Djuric, minder dan de huidige verdediging kan toch niet? Gooi hem gewoon voor de leeuwen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Riverside » 30-08-2009 20:59

Typisch Heerenveen. Koop je een centrale verdediger waar alle supporters veel van verwachten, en dan duurt het maanden voordat hij eindelijk eens zijn opwachting kan gaan maken.

Haal dan een speler die er direct staat, want dit is ook niks.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor bigbear » 09-09-2009 13:25

Wat denken jullie, Djuric nieuwe basisspeler onder JdJ?
Ik hoop op een frisse wind, met wat nieuws achterin (ipv Breuer of Janmaat)
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Blizzard » 09-09-2009 13:30

bigbear schreef:Wat denken jullie, Djuric nieuwe basisspeler onder JdJ?
Ik hoop op een frisse wind, met wat nieuws achterin (ipv Breuer of Janmaat)


Tja. Sollied zei toch dat een fitte Djuric zijn eerste keuze zou zijn centraal achterin?

Djuric mag binnenkort ook wel eens op het punt zijn dat hij de volle 90 minuten kan spelen. Hopelijk is hij dan beter dan Breuer/Dingsdag want dat hebben we echt nodig.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Igor Đurić

Berichtdoor drika746 » 09-09-2009 14:33

Ik denk dat de verdediging er zo uit komt te zien dit seizoen:

----------------------Lejsal--------------------
Janmaat - Bak Nielsen - Djuric - Popov
Laatst bijgewerkt door drika746 op 09-09-2009 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Surhuisterveen » 09-09-2009 14:48

Popopov


Hebben we nieuwe speler? :wink:
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Igor Đurić

Berichtdoor El Conde » 09-09-2009 15:22

Ik denk dat de verdediging er zo uit komt te zien dit seizoen:

----------------------Lejsal--------------------
Janmaat - Bak Nielsen - Djuric - Popov


Denk je dat, of hoop je dat? Ik denk niet Dingsdag kind van de rekening wordt. Dat is onze beste man achterin.
Ik denk eerder: Breuer, Bak, Dingsdag, Popov
Djuric ken ik niet en kan ik ook niet inschatten hoe goed hij nu is. Misschien dat hij nog 1 van deze spelers vervangt.
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Flying Tilster » 09-09-2009 16:25

El Conde schreef:Ik denk niet Dingsdag kind van de rekening wordt. Dat is onze beste man achterin.


Dat hij onze beste man is achterin, ben ik het volkomen met je oneens. Opbouwen is hij al niet erg sterk in en verdedigen al helemaal niet. Hij kent het woord verdedigen misschien, maar daar doet hij helaas niks mee.
Maar goed.. momenteel hebben niet beter. Wordt tijd dat de scouting wat actiever gaat zoeken naar echte goede centrale verdedigers.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Blizzard » 09-09-2009 16:29

Dat hij onze beste man is achterin, ben ik het volkomen met je oneens. Opbouwen is hij al niet erg sterk in en verdedigen al helemaal niet. Hij kent het woord verdedigen misschien, maar daar doet hij helaas niks mee.


Verdedigen kan hij inderdaad niet maar opbouwend vind ik hem wel gewoon goed voor ons niveau, hoor. Toch vind ik het belangrijker om, zeker centraal, mannen te hebben staan die uitstekend kunnen verdedigen.

Maar goed.. momenteel hebben niet beter. Wordt tijd dat de scouting wat actiever gaat zoeken naar echte goede centrale verdedigers.


Ja blijkbaar. Hetzelfde geldt ook voor de backs. Dat Breuer op rechtsback moet spelen is pure armoede. Popov is eigenlijk ook bij gebrek aan beter maar dat kan nog net.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Flying Tilster » 09-09-2009 16:38

Het is gewoon raar dat ze de afgelopen jaren goede spelers hebben weten te halen voor de aanval en middenveld, maar bij de verdedigers blijft het middelmaat troef. En dat is gewoon zonde.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Igor Đurić

Berichtdoor drika746 » 09-09-2009 17:51

El Conde schreef:
Ik denk dat de verdediging er zo uit komt te zien dit seizoen:

----------------------Lejsal--------------------
Janmaat - Bak Nielsen - Djuric - Popov


Denk je dat, of hoop je dat? Ik denk niet Dingsdag kind van de rekening wordt. Dat is onze beste man achterin.
Ik denk eerder: Breuer, Bak, Dingsdag, Popov
Djuric ken ik niet en kan ik ook niet inschatten hoe goed hij nu is. Misschien dat hij nog 1 van deze spelers vervangt.


Ten eerste hoop ik het omdat ik denk dat dit de beste optie is, daarnaast ben ik er van overtuigd dat de Jonge de beste verdediging zal neerzetten dus denk ik het ook :wink:

Dingsdag de beste man achterin noemen, dat vind ik echt de grap van de dag. Verdedigen kan hij he-le-maal niet, hij gaat altijd verkeerd duels aan, kan amper een fatsoenlijke tackle maken en is veel te traag en niet wendbaar. Djuric heb ik één wedstrijd zien spelen, en daar liet hij al zien beter te kunnen verdedigen dan Dingsdag. Beter in de duels, sneller, meer wendbaar en een goede tackle. Met Janmaat en Popov heb je twee backs die heel veel voetbal van achteruit kunnen brengen, dus dan zet je centraal je beste stoppers, en dat zijn Bak en Djuric.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Dirk » 09-09-2009 20:16

Met Janmaat en Popov heb je twee backs die heel veel voetbal van achteruit kunnen brengen, dus dan zet je centraal je beste stoppers, en dat zijn Bak en Djuric.


Ik ben benieuwd wat je onder voetbal verstaat, ik heb het bij Popov nog niet echt kunnen ontdekken, laat staan iets van rendement. Een beetje domweg met de bal naar voren klutsen, met 95% kans op balverlies of een foute pass/voorzet, dat kan ik me wel voor de geest halen.
Dirk
Selectiespeler
 
Berichten: 290
Geregistreerd op: 08-04-2006 09:51

Re: Igor Đurić

Berichtdoor El Conde » 10-09-2009 16:14

Dingsdag kraak je af omdat hij niet kan verdedigen en vervolgens roem je Janmaat en Popov om hun voetballende kwaliteiten. Nou als die heren ook beide iets niet kunnen dan is het verdedigen. Dingsdag is de onbetwiste leider achterin die voor een stuk rust zorgt. Het klopt, hij is geen mandekker, maar hij is wel een cv die de opbouw kan verzorgen en mee kan inschuiven.
Maar goed, zoals bij vele hier staat iets jou in Dingsdag en Breuer niet aan en die kunnen er vervolgens niets meer van en Janmaat en Popov kunnen weinig fout doen. Wat een beperkte kijk heb je dan op zaken.

We zullen zien wie gelijk krijgt...
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Blizzard » 10-09-2009 16:29

Dingsdag kraak je af omdat hij niet kan verdedigen en vervolgens roem je Janmaat en Popov om hun voetballende kwaliteiten. Nou als die heren ook beide iets niet kunnen dan is het verdedigen. Dingsdag is de onbetwiste leider achterin die voor een stuk rust zorgt. Het klopt, hij is geen mandekker, maar hij is wel een cv die de opbouw kan verzorgen en mee kan inschuiven.


Het verschil zit hem natuurlijk in de positie:
Dingsdag staat centraal achterin, terwijl Janmaat en Popov backs zijn.

Ik denk dat velen van ons graag een (kop)sterk centraal verdedigend blok zien en op de backposities sowieso graag goede voetballers zien. Zo denk ik er persoonlijk ook over.

Maar goed, zoals bij vele hier staat iets jou in Dingsdag en Breuer niet aan en die kunnen er vervolgens niets meer van en Janmaat en Popov kunnen weinig fout doen. Wat een beperkte kijk heb je dan op zaken.


Klopt, Dingsdag en Breuer staan mij niet aan. De reden is omdat ik ze niet goed genoeg vind en ze niet in mijn plaatje passen. Hoewel Breuer gezien zijn multifunctionaliteit nog wel nuttig is voor in de selectie.

Popov vind ik ook een speler die eigenlijk speelt bij gebrek aan beter. Het kan mi nog net maar eigenlijk heb ik liever iets beters. Het probleem is alleen dat je niet zo snel een goede linksback kan vinden, omdat ze zo schaars zijn. Zeker de types die zowel kunnen aanvallen als verdedigen.

Janmaat is voor mij een talent, waar nog steeds veel potentieel in zit. Eigenlijk zou hij op de achtergrond moeten groeien en langzaamaan ervaring moeten op doen maar omdat wij geen goede rechtsback hebben zou ik hem nu al in de basis zetten. Janmaat wordt namelijk beter, Breuer niet.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Igor Đurić

Berichtdoor drika746 » 10-09-2009 17:09

Het is niet alleen de visie van Blizzard, waar ik het overigens helemaal mee eens ben, het is een ontwikkeling in het moderne voetbal. Backs moeten aanvallend veel kunnen brengen. Het Nederlandse 4-3-3 is sterk achterhaald.
Centraal staan de echte pure verdedigers, op de flanken spelen multi-functionele spelers. Europees gezien zal de ruimte in de opbouw ook aan de zijkanten liggen.

Vandaar dat ik pleit voor een verdedigend blok van Djuric en Bak met Svec er voor en Popov en Janmaat op de zijkanten.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Igor Đurić

Berichtdoor El Conde » 10-09-2009 17:50

Ach, het maakt me eigenlijk ook geen fluit uit wie er spelen, zolang we maar weer gaan voetballen en presteren.;-)
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Flying Tilster » 10-09-2009 17:57

El Conde schreef:Dingsdag is de onbetwiste leider achterin die voor een stuk rust zorgt.


Nou.. hij brengt volgens jouw rust, maar bij mij veel hartverzakkingen per wedstrijd.
Hij zou degene moeten zijn (met zijn ervaring) om Popov en Janmaat te steunen, maar laat geregeld zelf de steekjes vallen die hij als "onbetwiste leider" niet mag laten vallen. Ik hoop in ieder geval dat Duric z.s.m. een kans krijgt en dan kunnen Dingsdag en Breuer mooi naast elkaar zitten op de bank. Dan weten ze ook gelijk dat een basisplaats niet altijd vanzelfsprekend is en dat ze meer moeten laten zien.

Over Popov en Janmaat: Die jongens kunnen nog groeien en beter worden. Dingsdag en Breuer zitten wel aan hun plafond.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Igor Đurić

Berichtdoor drika746 » 10-09-2009 20:23

El Conde schreef:Ach, het maakt me eigenlijk ook geen fluit uit wie er spelen, zolang we maar weer gaan voetballen en presteren.;-)


Gooi even een dooddoener in de discussie :roll:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-09-2009 20:34

Ik vond hem vandaag aardig overtuigen tijdens de training. Rustig aan de bal, sterk in de duels. Complementair aan Bak. Ik ben voor Janmaat-Bak-Djuric-Popov maar ik ben bang dat de Jonge kiest voor Breuer en Dingsdag centraal.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Igor Đurić

Berichtdoor BK2007 » 10-09-2009 21:29

Volledig met Drika eens.
Dingsdag en Breuer zijn onze zwakste spelers.
Helaas worden ze dan ook door de tegenstanders meerdere malen opgezocht. In de opbouw wordt altijd Breuer met rust gelaten zodat dat vaak niks wordt. Tegenstanders kennen deze zwaktes van ons maar al te goed. Let er maar eens op bij de wedstrijden hoe dat tactisch wordt uitgespeeld.
Naar mijn mening is het de hoogste tijd voor fris bloed in de achterhoede. Ik wil Djuric iig wel eens het vertrouwen geven. Bak is wat mij betreft onbetwist, maar de laatste tijd onder Sollied op de bank :?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Igor Đurić

Berichtdoor feanfans » 21-09-2009 12:05

Djuric vierde speler met botbreuk bij Heerenveen

De ziekenboeg bij SC Heerenveen is weer eens uitgebreid. Na Kenny Steppe (hand), Michael Dingsdag (teen) en Patrick Ingelsten (hand) is Igor Djuric alweer de vierde speler die in dit nog prille seizoen een botbreuk heeft opgelopen. Zijn vingerbreuk levert echter geen nieuwe problemen op voor Jan de Jonge, aangezien Djuric gewoon kan blijven voetballen. De Servische verdediger brak vrijdag op de training een vinger van zijn linkerhand. Djuric trainde desondanks maandagochtend, met gips, alweer gewoon mee met de selectie. “We gaan de vinger met een soort van kokertje beschermen. Bij Patrik (Ingelsten, red) hebben we hetzelfde gedaan en dat was een prima oplossing’’, zegt fysiotherapeut Erik ten Voorde op de website van zijn club.

Toch blijft het opmerkelijk: na een paar weekjes al vier botbreuken. “We krijgen het wel voor onze kiezen’’, reageert Erik ten Voorde. “Het zijn allemaal ongelukkige blessures. Als we ook nog Smarason met een unieke hamstringblessure en Elm met vermoeidheidsklachten waarvan we de oorzaak niet kennen meerekenen, dan wijkt het beeld van dit seizoen behoorlijk af van de gangbare statistieken.’’


Dat kan er ook nog wel bij. Maar goed, beter dit dan iets met z'n voeten. Hij kan gewoon door gaan en zorgen dat hij zo snel mogelijk wedstrijdfit is.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Jeroen » 21-09-2009 12:22

Voetbalde hij al wel dan?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Stiffie » 21-09-2009 12:38

Ja, twee maanden terug tijdens de JC schaal......
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Baggerraartje » 18-10-2009 11:59

Is deze speler nu ook een miskoop...of moet hij nog steeds "wennen" ? Werd toch wel met een hoop bombarie binnen gehaald?
Of heb ik iets gemist?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Wolliepoly » 18-10-2009 14:07

als je die jongen met Bombarie haalt en het schijnt een goeie te zijn heb dan ook het lef om hem erin te zetten, had gister gekund met Dinsdag op links en Duric in het centrum maar nee dan wordt Koning erin gezet :?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Blizzard » 18-10-2009 14:11

Wolliepoly schreef:als je die jongen met Bombarie haalt en het schijnt een goeie te zijn heb dan ook het lef om hem erin te zetten, had gister gekund met Dinsdag op links en Duric in het centrum maar nee dan wordt Koning erin gezet :?


Tuuuuurlijk... Dingsdag op de linksback :lol:

Ik vind het trouwens ook wel opvallend dat hij er maar niet aan te pas komt. Je zou zeggen dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn om beter te zijn dan de spelers die we nu wekelijks zien aanprutsen maar blijkbaar kiest de trainer (nog) niet voor Djuric...
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Baggerraartje » 20-10-2009 20:05

Hij gaat niet eens mee naar hertha BSC...de volgende die wordt afgeschreven door JdeJonge of is hij geblesseerd? :(
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten