Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Gekko » 03-08-2009 15:19

Misschien stagelopen in kader van trainerscursus?
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor geert. » 07-08-2009 11:08

Ditewig verlicht personele problemen ADO
Geschreven op vrijdag, 7 augustus om 12:07

Barry Ditewig is vrijdagmorgen vastgelegd door ADO Den Haag. De keeper, die deze zomer in het VVCS-team keepte, tekende een overeenkomst van een jaar met een optie op nog een jaar. Dat meldt de Haagse club via de officiële kanalen. Ditewig (31) begon zijn carrière bij SC Heerenveen, speelde twee jaar voor FC Emmen en verdedigde het doel de afgelopen jaren bij BV Veendam. Vorig seizoen speelde hij 28 duels, in totaal stond hij in 229 duels in het betaald voetbal onder de lat.

ADO Den Haag had afgelopen weekend in Gino Coutinho slechts één doelman tot zijn beschikking, maar hij werd woensdag aangehouden en door de club uit de selectie gezet. Doelverdedigers Boy Waterman en Robert Zwinkels zijn geblesseerd.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor PeterSCH » 08-08-2009 10:29

Erg vervelend voor Sneek. Hadden we met hem in eerste instantie toch nog een goede doelman is huis.
PeterSCH
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 01-08-2009 16:42

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor H-J » 08-08-2009 17:04

Had SC Joure het goed gezien, die zaten niet te wachten op een keeper die in de zomer mogelijk vertrekt. Al was het geld wellicht ook niet aanwezig.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Wolliepoly » 08-08-2009 20:30

Bodul waarschijnlijk naar Roda JC
zaterdag 08 augustus, door youpafc, Amsterdam, 21:17u, Ajax1

Roda JC huurt Darko Bodul voor één jaar. De 20-jarige Bodul stond vanaf 2008 onder contract bij Ajax. Hij speelde voor Ajax twee seizoenen bij sc Heerenveen.

Daarvoor speelde hij voor First Vienna FC in Oostenrijk. Bodul heeft één officiële wedstrijd meegespeeld met Ajax en wist daarin niet te scoren. Hij wist het afgelopen jaar nog niet door te breken, de coach van Ajax; Martin Jol laat hem liever een jaar ergens anders ervaring opdoen.

De Oostenrijkse Kroaat traint vanaf maandag mee bij Roda JC. Hij zal als vervanger van de naar Feyenoord vertrokken Cissé gaan spelen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor MAIK » 09-08-2009 20:24

Kennen sommigen Stefan van Hoving nog wel?
Hij heeft hier 4 wedstrijden gespeeld, zijn debuut was thuis tegen PSV.

Hij Is sinds 1 Augustus mijn trainer van de A1 van vv Sint Annaparochie.
Vooor de liefhebbers hier het hele artikel.

http://www.vvstanna.nl/index.php?newsitem=64
MAIK
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 09-01-2008 18:32

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor mitrita » 09-08-2009 20:38

Robbie Rogers scoorde gisteren zijn 1e goal van het seizoen voor Columbus

http://web.mlsnet.com/media/video.jsp?content_id=6000283

zie op 2:30 min
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor geert. » 13-08-2009 16:55

Heracles contracteert Zweed Samuel Armenteros

donderdag 13 augustus 2009 | 17:45
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

ALMELO (ANP) - Heracles Almelo heeft zich donderdag versterkt met Samuel Armenteros. De 19-jarige Zweed ondertekende een éénjarig contract bij de eredivisionist met een optie op nog een seizoen. Armenteros, die eerder bij SC Heerenveen speelde, gaat vooralsnog aan de slag bij Jong Heracles.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor sonnema » 16-08-2009 10:08

Goal van Lokeren dankzij een assist van Donovan Deekman.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor ItFean82 » 01-11-2009 20:43

Hooiveld wint met AIK en is landskampioen

Jos Hooiveld mag opnieuw een landstitel toevoegen op zijn palmares. Na het Finse kampioenschap met FC Inter Turku mag de voormalig sc Heerenveen-speler nu feest gaan vieren vanwege de met AIK Stockholm behaalde landstitel van Zweden. Op de allerlaatste speeldag werd de enige overgebleven concurrent IFK Göteborg in het hol van de leeuw met 1-2 verslagen.

AIK had vooraf de beste papieren, want een gelijkspel zou al voldoende zijn geweest vanwege de voorsprong van één punt. Toch leek het even mis te gaan in Göteborg. Na 32 minuten nam de thuisclub de leiding door een doelpunt van Thomas Olsson en dat zou voor IFK dan weer voldoende zijn geweest. Na 55 minuten kwam de koploper uit de Zweedse hoofdstad langszij dankzij Antônio Flávio. Een zeer spannend slot was het gevolg. Dit duurde tot de 85ste minuut, de 1-2 van Daniel Tjernström was beslissend voor de titelrace. Zo mag AIK zich dus landskampioen van Zweden noemen.

Bij tegenstander IFK Göteborg stond Stefan Selakovic overigens in de basis.


Hij doet het blijkbaar erg goed in het buitenland, misschien terug halen? :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Knipecity » 04-11-2009 19:26

UIt de Volkrant

Voetballer Hooiveld maakt furore in Zweden
Van onze verslaggever Charles Bromet
Gepubliceerd op 03 november 2009 08:00, bijgewerkt op 3 november 2009 10:45


amsterdam - De Nederlandse voetballer Jos Hooiveld (26) werd landskamioen van Zweden met AIK Solna. 'Bij Heerenveen kennen ze me niet meer terug.'


Jos Hooiveld (ANP) Aan de andere kant van de lijn klinkt de schorre stem van een vermoeide 26-jarige voetballer die zich afvraagt of je om zeven uur ’s ochtends naar bed gaan nu vroeg of laat moet noemen. Ach, wat kan het Jos Hooiveld ook schelen.

Toen hij zondagnacht uit een nachtclub kwam rollen, waar hij samen met zijn teamgenoten van AIK Solna de pas veroverde Zweedse landstitel had gevierd, constateerde hij dat het ‘een prettig feestje’ was geweest.

In de beslissende laatste competitiewedstrijd was IFK Göteborg namelijk op eigen veld met 2-1 verslagen, waardoor zijn club uit de voorstad van Stockholm het eerste kampioenschap sinds 1998 kon vieren. ‘Onze trainer, Mikael Stahre, kwam me na de overwinning met tranen in zijn ogen omhelzen. Dat deed me wel wat, want hier tonen ze hun emoties niet zo snel.’

Heerenveen
Jos Hooiveld? Het is geen naam die als vanzelfsprekend in de hoofden van talloze Nederlandse voetballiefhebbers zal zitten. ‘En dat kan ik me goed voorstellen hoor’, zegt de uit het Drentse Zeijen afkomstige centrale verdediger. ‘Ik heb het gewoon niet zo goed gedaan in Nederland.’

Bij Heerenveen had hij moeten doorbreken, maar in de drieënhalf jaar dat hij actief was voor de Friese club bleef een doorbraak uit. ‘Foppe de Haan zei steeds tegen me dat ik een kerel moest worden. Ik had als 19-jarige knul geen flauw idee wat hij bedoelde. Moet ik een baard laten staan, vroeg ik me af.’

Nou nee, dat was niet precies wat de grijze eminentie van het trainersgilde in gedachten had. Misschien dat het kwartje zou vallen bij Zwolle, de club die hem in 2005 overnam van Heerenveen. Maar ook daar stagneerde de carrière van Hooiveld.

‘Ik was niet goed met mijn vak bezig en leefde niet echt als een prof’, herinnert hij zich. Geen wonder dus dat hij daarna in de marge van het Europese clubvoetbal terechtkwam, bij de nietige Oostenrijkse clubs SV Stadtwerke en daarna, in 2007, bij Kapfenberg.

Inter Turk
Net toen hij zich begon af te vragen waar dat naartoe moest met zijn loopbaan, hing Job Dragtsma, de trainer van het Finse Inter Turku, aan de lijn. ‘Hij was de man die ik nodig had, iemand die het weer in me zag zitten. Dragtsma, die me nog kende uit de tijd dat hij coach was van het tweede elftal van AZ, heeft me tot leven gewekt.’

De coach kwam hem ’s nachts van het vliegveld afhalen, waarna Hooiveld korte tijd in het huis van Dragtsma verbleef. Bij Inter Turku groeide hij uit tot een verdediger met aanzien, die in twee opeenvolgende seizoenen zou worden uitgeroepen tot voetballer van het jaar in Finland.

Vorig jaar werd Hooiveld kampioen met Inter Turku, de eerste landstitel uit de clubgeschiedenis. Hoewel de club zich plaatste voor de voorronde van de Champions League, besloot hij in te gaan op een aanbieding van AIK, de nummer acht van Zweden.

Zijn introductie aan het Zweedse publiek beviel hem niet. ‘In de Zweedse tabloids werd geschreven: AIK heeft schandaalverdediger Hooiveld overgenomen van Inter Turku. En dat alleen maar omdat ik een jaar geleden een keer dronken achter het stuur heb gezeten. Ze hadden ook kunnen schrijven ‘tweevoudig voetballer van het jaar in Finland’, maar dat was waarschijnlijk te positief geweest.’

Verdediger van het jaar
Er klinkt cynisme door in zijn stem. Maar dat maakt gauw plaats voor gepaste trots als Hooiveld meldt dat hij is genomineerd voor de titel van verdediger van het jaar in Zweden. ‘Ik denk dat ze bij Heerenveen niet weten wat ze zien. Ik ben zó gegroeid als speler. Het rotgevoel waarmee ik Nederland en de eerste divisie verliet, is nu weg.’

Want ook met AIK heeft hij zich nu dus geplaatst voor de voorronde van de Champions League. Hoewel hij door zijn zaakwaarnemer op de hoogte is gebracht van de belangstelling van een aantal clubs uit de Bundesliga en de Premier League, wil hij zich eerst concentreren op de Zweedse bekerfinale van zaterdag, waarin IFK Göteborg opnieuw de tegenstander zal zijn.

‘Er zijn nu zeker wat meer ogen op mij gericht en dat komt doordat ik tijdig een knoppie in mijn hoofd heb omgezet. Als het waar is dat je top op je 28ste of 29ste ligt, zoals wordt beweerd, dan komen er nog mooie jaren aan.’
De ontdekking van de maan. Twee boeken voor jonge ontdekkers. € 19,95 Nu op Volkskrantreizen
op VKbanen
Bij groot bedrijf meer kans op hoog salaris
'Als ik weg ben, moeten ze het zelf kunnen’
'Vergeet niet dat het over mensen gaat'
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor FeanFanForLife » 11-11-2009 13:26

Allbäck twijfelt over voetbalcarrière

Marcus Allbäck overweegt zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. De 36-jarige aanvaller is bezig aan zijn derde periode bij Örgryte IS en heeft nog altijd plezier in het spelen van wedstrijden, maar vanwege de nieuwe ontwikkelingen komt er wellicht spoedig een einde aan zijn carrière. Mackan is sinds maandag assistent-bondscoach van Zweden en twijfelt of dit goed te combineren is.

Vorige week vrijdag werd Allbäck gevraagd om assistent-bondscoach van Zweden te worden, afgelopen maandag volgde de presentatie al. Sindsdien volgen er vele vragen over zijn toekomst. “We hebben er nog niet over gesproken, dus ik heb echt nog geen idee”, reageert de Zweed aan Sportsday. “Het is compleet nieuw voor me. Het zal moeten blijken wat het allemaal in zal houden, die ervaring heb ik nog niet.”

Op 18 november speelt Zweden in het Italiaanse Cesena een oefeninterland tegen de wereldkampioen. Na deze wedstrijd zal Allbäck, die vanaf januari 2001 anderhalf seizoen onder contract stond bij sc Heerenveen, beslissen over zijn toekomst.


Bron: http://www.feanfan.nl
FeanFanForLife
Wereldspeler
 
Berichten: 1204
Geregistreerd op: 02-02-2005 17:41
Woonplaats: Fryslân

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Royce_SCH » 19-11-2009 13:08

Volgens mij is zijn topic verwijderd. Maar dit bericht vond ik wel het vermelden waard...
Enorm dilemma Gérard de Nooijer

Een duidelijk geval van toeval. Maar Gérard de Nooijer zit er wel mee in zijn maag. Hij staat voor een moeilijke keuze. Hij neemt het komend weekend immers op tegen zichzelf.

De voormalig verdediger van onder meer Sparta en Feyenoord is trainer van zaterdag tweedeklasser FC Dauwendaele. Zaterdagmiddag staat voor zijn club in het bekertoernooi het duel met zondag eersteklasser RCS uit Souburg te wachten. Bij die club is De Nooijer, samen met zijn broer Dennis, als speler actief.

Gérard de Nooijer staat voor een enorm dilemma. Kiest hij ervoor om zaterdag coach bij de ene partij óf speler van de andere ploeg te zijn? De 40-jarige Zeeuw neemt donderdagavond een beslissing. "We hebben er eerst om gelachen", zegt tweelingbroer Dennis de Nooijer in de PZC over de situatie.

"Want dit gebeurt niet vaak. Hij is ook de enige die al weet dat hij in de volgende ronde van de beker zit. Ik heb wel gedacht: stel dat hij meedoet in het shirt van RCS en Dauwendaele scoort, zou hij dan juichen? Zelf zou ik ervoor kiezen om niet te spelen. Dat heb ik Gérard ook verteld. Voor hem is het een moeilijke situatie. Ik vraag me zelfs af of hij het wel leuk vindt. Het had zichzelf opgelost als hij geschorst zou zijn. Maar sinds de loting bekend is, hield hij ineens zijn mond tegen de scheidsrechters…."
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor geert. » 19-11-2009 13:17

Niet coachen en niet spelen en de wedstrijd vanaf de zijlijn bekijken.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor H-J » 22-11-2009 13:32

Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Gekko » 14-12-2009 17:04

Allbäck (36) heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld

De actieve carrière van Marcus Allbäck is ten einde. De Zweedse aanvaller stopt en gaat zich concentreren op zijn nieuwe baan als assistent-bondscoach. De 36-jarige Allbäck treedt in dienst van de Zweedse bond. De oud-spits van onder andere SC Heerenveen wordt de rechterhand van bondscoach Erik Hamrèn. Die nieuwe rol betekent dat hij zijn actieve carrière moet stopzetten.

Op 28 oktober speelde Allbäck zijn laatste wedstrijd. Met Ögryte IS kwam hij in actie tegen Elfsborg IF. Bij de Zweedse club was hij in 1992 begonnen en speelde hij in totaal elf seizoenen. Daarnaast stond hij onder contract bij onder meer SC Heerenveen, Aston Villa en FC Kopenhagen. In 74 interlands scoorde hij 29 keer.
vi.nl
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-01-2010 14:39

. schreef:Andone heeft geen moeite met veeleisend CSKA
CSKA Sofia heeft in Ioan Andone een opvolger gevonden van Luboslav Penev. Hij vertrok afgelopen week als hoofdtrainer van de club.

Andone (49) weet wat hem te wachten staat bij de club. Het bestuur van CSKA liet afgelopen week al weten dat een nieuwe trainer zowel het landskampioenschap als de nationale beker moet winnen, wil hij zeker zijn van zijn plek in de dug-out. "Dat is logisch voor een club als CSKA", countert Andone rustig.

"Ons doel is de Champions League", gaat de Roemeense trainer, die het een eer vindt om bij de topclub aan de slag te gaan, verder. Penev werd afgelopen week op non-actief gesteld. Ondanks het feit dat hij slechts twee keer verloor in vijftien competitiewedstrijden

Ik denk dat de helft van de forummers hem niet eens kennen, maar vond het toch het vermelden waard
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Ebiede » 18-01-2010 19:25

Feanfan 1 schreef:
Ik denk dat de helft van de forummers hem niet eens kennen, maar vond het toch het vermelden waard


Dat zou ik raar vinden als veel mensen hem niet kennen.

Maar goed, is Andone niet een goede trainer voor ons. Kent de cultuur tenminste wel een beetje.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Voorstopper » 19-01-2010 13:39

Leuk om zijn naam ineens weer voorbij te zien komen. Wordt in eigen land wel gezien als een goede coach, misschien dat hij ooit nog wel bondscoach wordt van Roemenië ook. Won in zijn periode bij Dinamo een landstitel en drie keer de beker en in 2008 verraste hij met een kampioenschap en beker met Cluj dat tot dan nog nooit iets had gewonnen.

Hij heeft ook al in Saudi-Arabië en op Cyprus gewerkt.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor JayT » 19-01-2010 14:01

Toen Heerenveen in 2005 moest spelen tegen Boekarest, had het Friesch Dagblad een item over hem:

Het weerzien van Dinamo-trainer Ioan Andone met zijn oude club
‘Heerenveen speelt zoals de trainer speelde’
Boekarest – Eens waren Ioan Andone en Gertjan Verbeek ploeggenoten in het pompeblêdenshirt van SC Heerenveen (1991-1993). Donderdag, ruim twaalf jaar nadat hun wegen scheiden, staan de beide heren in het Stefan cel Mare-stadion in Boekarest als trainers tegenover elkaar in het kader van de tweede ronde van het UEFA Cuptoernooi. ,,Heerenveen speelt zoals de trainer vroeger speelde’’, is de mening van de Roemeen.

Ioan Andone kwam in 1991 naar Fryslân. Hij gold als een grote aankoop van Heerenveen, dat hem overnam van het Spaanse Elche en na de degradatie eerder dat jaar in snel tempo weer hogerop wilde. Andone had naam gemaakt als een mentaal sterke verdediger met technische kwaliteiten. Hij speelde van 1983 tot 1990 voor Dinamo Boekarest, de club waar hij sinds tweeënhalf jaar als trainer de scepter zwaait.
Maar de 55-voudig Roemeens international slaagde er in het Friese Haagje niet in de hoge verwachtingen waar te maken. Hij trok in totaliteit zelfs vaker het nationale tricot aan, dan het pompeblêdenshirt. In het eerste jaar onder trainer Fritz Korbach speelde Andone nog 37 duels, maar in het tweede seizoen – waarin Foppe de Haan het stokje overnam van Korbach – kwam hij tot slechts acht optredens in de hoofdmacht.
Maar Foppe de Haan bracht hem wel de eerste kneepjes bij van het trainersvak. De 45-jarige Andona was sinds zijn terugkeer in ’93 trainer van een zestal clubs alvorens hij bij Dinamo de ontslagen Cornel Dinu in maart 2003 opvolgde. Hij werd als speler twee keer kampioen met Dinamo en won twee keer de nationale beker. Als oefenmeester hoopt Andone dat kunststukje minstens te evenaren. Voorlopig staat de teller op één landstitel en drie cupzeges.

Geflatteerd
In de competitie bezet Dinamo na negen duels de tweede plaats achter stadgenoot Steau. Daarin valt de ploeg van Andone vooral op vanwege de enorme productiviteit. Zaterdag werd CFR Cluj op eigen veld gedeclasseerd (5-0) al was het volgens Andone wel enigszins geflatteerd. ,,We hebben in de eerste helft geluk gehad en konden niet goed in ons spel komen. Dat was ook een verdienste van Cluj dat moedig speelde en ons onder druk zette. Dat verraste me.’’
Aan de andere kant kwam die tegenstand Andone goed uit, want de Roemeen verwacht dat de ploeg van zijn twee jaar jongere ex-ploeggenoot ook zo speelt. ,,Heerenveen heeft ook een agressieve manier van spelen. Net zoals hun trainer deed in de tijd dat we nog samen speelden. Ik verwacht dat het heel moeilijk gaat worden’’, zegt Andone, die vanwege de competitiewedstrijd tegen Cluj de Friese club niet zelf kon bekijken.
Andone kan in het duel tegen Heerenveen niet beschikken over spits Claudiu Niculescu. Die miste net als collega-spits Florin Bratu het duel van afgelopen zaterdag. ,,Ik hoop dat Bratu de wedstrijd tegen Heerenveen haalt. Voor Niculescu komt dat duel zeker te vroeg. Hij is pas over een week of drie weer beschikbaar.’’ Maar ondanks de afwezigheid van de beide aanvallers schoot Dinamo in de generale stevig uit de slof. Dat geeft de Roemeense burger moed.
Andone: ,,We kwamen vlak voor rust gelukkig op voorsprong, maar na de pauze controleerden we het duel en creëerden enorm veel kansen. De score had nog hoger uit kunnen vallen.’’ Dinamo Boekarest hoopt die lijn dit seizoen Europees door te trekken. Van de laatste 26 jaar ontbrak de club slechts één keer (1998-’99), maar de grote successen bleven uit. In 1984 en ’90 haalde Dinamo de halve finales van het UEFA Cuptoernooi.
Dit jaar had de club het in de voorronde moeilijk tegen Omonia Nicosia, maar in de eerste ronde werd zeer overtuigend afgerekend met Everton. In Boekarest werd het 5-1. ,,Dat was onze beste wedstrijd in die tweeënhalf jaar die ik hier nu zit’’, zegt Andone. ,,Ik hoop dat we tegen Heerenveen zo spelen als in de tweede helft tegen Cluj. Het is belangrijk dat we die eerste wedstrijd winnen met het oog op het bereiken van de volgende ronde. Met drie punten op zak kun je ook gaan rekenen.’’
Ook aanvoerder Florentin Petre verwacht een moeilijk duel. ,,Het is een ander team met een andere mentaliteit. We moeten het duel net zo benaderen als tegen Everton, want het wordt moeilijk zonder diezelfde instelling.’’
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Josse » 20-01-2010 18:49

Weet niet of dit het juiste topic is maar de man die gister in zijn knie is geschoten door de politie omdat hij zijn vrouw en kinderen met een mes bedreigde is volgende de Leeuwarder Courant (excuses voor het scheldwoord) een ex-Heerenveen speler die door knieproblemen naar een lager team moest.

Iemand een idee?
Josse
Selectiespeler
 
Berichten: 313
Geregistreerd op: 13-03-2006 15:27
Woonplaats: Fryslan

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor JayT » 20-01-2010 18:55

das dan ook lekker....eerst door knieproblemen naar een lager team (weg carriere???) en nu word je door de agenten ook weer in de knie geschoten (blijkbaar).
Overigens geen idee wie het kan zijn...ken wel iemand die door knieproblemen op moest geven, maar die kwam niet verder dan de A-junioren en heeft nog geen koters.
Laatst bijgewerkt door JayT op 20-01-2010 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor thestreets » 20-01-2010 19:10

Weet niet of dit het juiste topic is maar de man die gister in zijn knie is geschoten door de politie omdat hij zijn vrouw en kinderen met een mes bedreigde is volgende de Leeuwarder Courant (excuses voor het scheldwoord) een ex-Heerenveen speler die door knieproblemen naar een lager team moest.

Iemand een idee?


Roorda? :D
Habemus san Marco!
thestreets
Selectiespeler
 
Berichten: 258
Geregistreerd op: 31-08-2007 19:01

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Scoobix » 20-01-2010 23:32

ghehe :lol:

hij staat nog onder contract dus is voorlopig NOG geen ex speler ;)
Scoobix
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 15-12-2004 17:09
Woonplaats: Heerenveen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Lardy » 21-01-2010 11:23

Klompe had toch ook altijd last van de knieen? :wink:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor mitrita » 21-01-2010 12:55

ca 40 jaar en afkomstig uit Zwaagwesteinde.
Wie?
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor JayT » 21-01-2010 12:57

mitrita schreef:ca 40 jaar en afkomstig uit Zwaagwesteinde.
Wie?


Hm...ook wel weer logisch...messen en zwaagwesteinde......... :roll:
Maar geen idee wie het is.
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Jeroen » 21-01-2010 13:46

google is your friend...

Wietse J.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Feanfan 1 » 21-01-2010 14:37

Hij is ook 2 jaar hoofdtrainer geweest bij Houtigehage. Ook een "beruchte" club
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor mitrita » 21-01-2010 16:59

Deze dus http://www.svhoutigehage.nl/news.php?extend.23
Eerlijk gezegd, kende hem niet
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten