Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor sam20 » 04-04-2009 18:52

Ook in de competitie scoort hij weer twee keer ! De teller staat nu op 14.
sam20
sam20
Selectiespeler
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 02-01-2008 23:49
Woonplaats: fryslân

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor davp » 06-04-2009 20:05

sam20 schreef:Ook in de competitie scoort hij weer twee keer ! De teller staat nu op 14.


Achja, Mark de Vries scoorde in een minder team ook zo'n 15 goals in Schotland.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Superfries88' » 08-04-2009 18:36

Amateurvoetbalspel.nl:

Ook de verdedigers Jerrel Wolgang (25) en Geert Jelle de Vries (34) stoppen met het voetbal op het hoogste amateur niveau.


Een paar jaar geleden speelde Wolfgang nog voor een Nederlands jeugdteam, ik dacht nog onder Foppe...
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor davp » 08-04-2009 19:08

Dat klopt helemaal ja:

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=1646

Ooit bestempeld als (groot) aanstormend talent..
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Marça » 27-04-2009 22:39

Harvey Wijngaarde terug naar Spijkenisse

Harvey Wijngaarde keert volgend seizoen terug bij Spijkenisse. De 28-jarige Spijkenisser koos in de jeugd voor SC Heerenveen en voetbalde daarna ook voor MVV, SHO en nu DOTO. ,,De terugkeer van Harvey strookt met het beleid waarin we de nadruk leggen op onze eigen jeugd,’’ zegt bestuurslid voetbaltechnische zaken Aren Buvens. ,,Harvey komt bij ons vandaan en heeft nog met een aantal jongens van de huidige selectie samengespeeld. Hij past dus precies in het plaatje.’’
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Superfries88' » 11-05-2009 14:39

Arjan Ebbinge heeft besloten een punt achter zijn professionele loopbaan te zetten. Dat meldt Omroep Brabant. De verdediger neemt na dit seizoen afscheid van FC Den Bosch.

Daar wordt zijn contract niet verlengd. Voor Ebbinge is dat het moment om het profvoetbal definitief vaarwel te zwaaien. Hij speelt vanaf komend seizoen voor de amateurs van Quick 1888 uit Nijmegen.

Ebbinge is bezig aan zijn zestiende seizoen als betaald voetballer. De verdediger stond eerder in dienst van FC Groningen, BV Veendam, sc Heerenveen, Helmond Sport, NEC en RBC Roosendaal. (Voetbalprimeur.nl)
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor MAIK » 02-06-2009 17:10

Omdat ik geen topic over Stefan selakovic kon vinden doe ik het even hier.
Stefan Selakovic heeft een doelpuntje mee gepikt in de 4-0 overwinning op Brommapojkarna.

Goteborg 4 : 0 Brommapojkarna

Pontus Wernbloom58'
Niklas Barkroth79'
Stefan Selakovic80'
Niklas Barkroth82'
MAIK
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 09-01-2008 18:32

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor davp » 02-06-2009 18:02

De naam Niklas Barkroth zal alle FM spelers bekend in de oren klinken :wink: Is hij in het echt ook zo'n groot talent?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Blizzard » 02-06-2009 18:36

davp schreef:De naam Niklas Barkroth zal alle FM spelers bekend in de oren klinken :wink: Is hij in het echt ook zo'n groot talent?


Feyenoord wou hem naar Rotterdam halen... Dan kan het haast geen talent zijn ;)

Nee, ik zou het eigenlijk niet weten. Hij zal wel wat kunnen, als je op zo'n jonge leeftijd al in het eerste elftal van IFK speelt.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Royce_SCH » 06-06-2009 11:41

Al een poosje terug gestopt met voetbal, maar...

Harris Huizingh naar BV Veendam (UPDATE)
6 jun 2009 0 Reacties VEENDAM/TER APEL - BV Veendam heeft Harris Huizingh (46) aangetrokken als assistent-trainer voor het eerste elftal. Met het vastleggen van Huizingh, die als voetballer bijna 500 wedstrijden in het betaald voetbal speelde, gaat een belangrijke wens van de clubleiding en de technische staf in vervulling.

Huizingh werd in het verleden ook al eens benaderd voor deze functie. ,,Maar toen was er nog niet aan toe. De laatste tijd begon het echt te kriebelen. Ik was jeugdtrainer bij FC Ter Apel ’96 en op het laatst samen met iemand anders ook trainer van het eerste elftal. Toen Joop Gall mij eind vorige week belde of ik nu wel beschikbaar was, hoefde ik maar twee seconden na te denken. Voor mij was het een volmondig ‘ja’. Bovendien heb ik het gevoel dat er iets staat te gebeuren bij BV Veendam. Wanneer je kijkt naar de aankopen, de stadionplannen, de samenwerking met FC Groningen; oude tijden kunnen wel eens gaan herleven.''

De inwoner van Ter Apel wordt samen met Dick Lukkien de – zoals dat heet – rechterhand van hoofdtrainer Gall.
,,Ik weet zeker dat ik komend seizoen heel veel ga leren. Ik ben gehaald als assistent voor het eerste, maar ik hoop dat Dick mij ook gaat betrekken bij de beloften. En ik heb nu al het plan opgevat om mij volgend seizoen aan te melden voor de cursus TC1. Als ik iets doe, wil ik het ook goed doen. Die winnaarsmentaliteit zit nu eenmaal in mij. Wat dat betreft vind ik het prachtig dat Paul Matthijs hier komt spelen. Dat is ook winnaar. Als het niet mooi kan, dan maar lelijk.''

Harris Huizingh behoort uit oogpunt van BV Veendam tot een historisch bijzondere lichting. Als speler maakte hij namelijk deel uit van de selectie, die twee seizoenen eredivisievoetbal speelde (1986-87 en 1988-89). Het waren de enige twee seizoenen tot nu toe, die BV Veendam uitkwam op het hoogste niveau. In totaal stond Harris vier jaar onder contract aan de Langeleegte. Voor de geel-zwarten speelde hij 123 competitiewedstrijden, waarin hij 29 maal scoorde.

De nieuwe assistent-trainer startte zijn voetballoopbaan bij FC Groningen (3 jaar) en speelde daarna voor achtereenvolgens BV Veendam (4 jaar), weer FC Groningen (9 jaar) en ten slotte SC Heerenveen (2 jaar). In de herfst van zijn carrière speelde Huizingh nog in de Champions League. Indertijd was hij de op één na oudste speler die daar ooit in uit kwam.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Royce_SCH » 15-06-2009 22:52

FC Eindhoven contracteert transfervrije Bloemendaal

FC Eindhoven heeft zich versterkt met de 20-jarige Mark Bloemendaal, die transfervrij overkomt van De Graafschap. De jonge aanvaller tekent bij Eindhoven een tweejarig contract.

De club van de nieuwe trainer Jan Poortvliet heeft tevens de optie om het contract daarna met één seizoen te verlengen, meldt Voetbal International. Bloemendaal koos voor FC Eindhoven terwijl ook Go Ahead Eagles belangstelling toonde.

Bij De Graafschap maakte Mark Bloemendaal op 17-jarige leeftijd zijn debuut in de hoofdmacht. Opvallend detail: zijn eerste goal maakte hij tegen de club waar hij volgend seizoen speelt; FC Eindhoven.

In het seizoen 2007-2008 werd Bloemendaal door de Superboeren verhuurd aan SC Heerenveen, maar daar speelde de aanvaller alleen in het beloftenelftal. Voor De Graafschap speelde hij in totaal 21 wedstrijden in het eerste team.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor feanfans » 17-06-2009 22:16

diepFries schreef:
Flamingo schreef:ik durf er mijn muts voor op te eten dat deze jongen gewoon 10 doelpunten of meer zal maken in dit half jaar
Mag ik je hier over een paar maanden aan herinneren? (dan wil ik vervolgens ook graag foto's zien :lol: )


Aangezien diepFries je er niet aan herinnert doe ik het! Hoe smaakte die muts? Foto's? :mrgreen:
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor geert. » 19-06-2009 20:13

feanfans schreef:Aangezien diepFries je er niet aan herinnert doe ik het! Hoe smaakte die muts? Foto's? :mrgreen:


Misschien wil Reitse er wel een lekker gerecht van maken :lol: krijg je dat ding misschien makkelijker naar binnen ;)
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor geert23 » 03-07-2009 15:19

Bakkati verlaat Go Ahead voor aartsrivaal Zwolle

Saïd Bakkati maakt de overstap naar FC Zwolle. De verdediger (27) komt transfervrij over van aartsrivaal Go Ahead Eagles. In Deventer fungeerde hij voornamelijk als stand-in, maar in De Stentor laat Zwolle-trainer Jan Everse weten dat dit geen bezwaar is. “Het is een jongen die op beide vleugels kan verdedigen en een man met ervaring.”

Met de ervaring doelt Everse met name op het sc Heerenveen-verleden van Bakkati. Zes seizoenen stond de verdediger onder contract in Friesland en 86 keer mocht hij opdraven voor het eerste elftal van de club. Na anderhalf seizoen ADO Den Haag tekende hij twee jaar geleden een contract bij Go Ahead Eagles. (Feanfan.nl)
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Eric » 03-07-2009 19:06

Zal wel meer kunnen verdienen in Zwolle
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Gekko » 06-07-2009 07:56

'Falkirk biedt Ditewig emplooi'
Barry Ditewig kan mogelijk alweer afscheid nemen van het team VVCS. De keeper kan aan de slag bij Falkirk, dat uitkomt in de Schotse Premier League. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Falkirk een contract voor de 31-jarige goalie klaarliggen. Ditewig zit zonder club nadat zijn contract bij BV Veendam niet verlengd werd. Ditewig speelde vier seizoenen voor de club uit de Jupiler League. Daarvoor verdedigde hij de kleuren van FC Emmen en sc Heerenveen. Voor die laatste club maakte hij in 1999 zijn debuut in het betaalde voetbal.
bron Voetbalprimeur.nl
Mooi voor die jongen!
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Royce_SCH » 10-07-2009 11:16

Robin Huisman de Jong naar Duitsland

HARKEMA - Robin Huisman de Jong speelt komend seizoen niet bij Harkemase Boys maar in de Duitse Oberliga Nedersachsen-West. Hij stapt over naar BV Cloppenburg.

De 21-jarige verdediger stond het voorbije seizoen onder contract bij SC Heerenveen. Omdat hij daar niet kon rekenen op contractverlenging besloot hij naar de Friese hoofdklasser te verhuizen. Nu kiest hij echter voor een buitenlands avontuur vlak over de grens. De jeugdinternational kwam dit jaar op huurbasis uit voor FC Emmen, waar hij in totaal twaalf wedstrijden speelde. Voor SC Heerenveen heeft hij geen enkele wedstrijd in het eerste elftal gespeeld.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Marça » 29-07-2009 18:42

Denis Calincov arrived in Azerbaijan

28.07.2009 - 15:46

After it has evolved in three stages in the National Division shirt "Academy", internationalul Denis Calincov finally he got a commitment abroad, informs agency DECA-press.

Mijlocasul offensive in 23 years of age has signed a contract with the team "Hazar" Lenkoran. Hazar was ranked fourth in the latest edition of the championship.

In his Calincov kicker has evolved from "Zimbru" and "Academy-TUM" championship in Moldova. Among foreign bands, he record in developments for Anderlecht (Belgium), "Heerenveen" and "Heracles" (both from Holland).
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Flamingo » 31-07-2009 10:51

feanfans schreef:
diepFries schreef:
Flamingo schreef:ik durf er mijn muts voor op te eten dat deze jongen gewoon 10 doelpunten of meer zal maken in dit half jaar
Mag ik je hier over een paar maanden aan herinneren? (dan wil ik vervolgens ook graag foto's zien :lol: )


Aangezien diepFries je er niet aan herinnert doe ik het! Hoe smaakte die muts? Foto's? :mrgreen:


Nou ik kan zeggen dat dit mijn laatste voorspelling is die ik openlijk doe, mijn competitiepoules van vorig jaar zijn niet zo gelopen als ik verwacht had, en mijn tourpoules wil ik niet eens over beginnen, leve menchov.

Maar effe over de muts te hebben, dit jaar word het erg koud op wintersport, dat kan ik wel zeggen. Hij was een beetje lauw en taai, maar de foto's volgen want ik kon ze niet als bijlage bijvoegen want bestand was ongeldig of zo iets, heeft iemand oplossing voor het bijvoegen van foto's laat dan maar effe weten. Want het staat op foto.

Groetjes
Flamingo
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 12-11-2008 10:28

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor forca hveen » 31-07-2009 10:55

foto kan je uploaden via http://www.imageshack.us/ bijvoorbeeld. :wink:
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Flamingo » 31-07-2009 11:24

Afbeelding
De lunch voor vandaag
Afbeelding
de eerste hap
Afbeelding
de rest
Afbeelding
op, zo te zien was het een zware hap.

Nou hopenlijk heb ik hierbij mijn tegenprestatie goed uitgevoerd.

voor als de afbeeldingen niet goed zichtbaar zijn dan heb ik hier de link naar de foto's

http://img65.imageshack.us/gal.php?g=p7310054.jpg

Groetjes
Flamingo
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 12-11-2008 10:28

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor forca hveen » 31-07-2009 11:43

hahaha geweldig :lol:
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Ebiede » 31-07-2009 12:29

Om welke speler ging dit?

Ik heb drie pagina's terug gezocht, toen ben ik gestopt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Flamingo » 31-07-2009 12:45

Dit ging over de held in arnhem Lasse nilsson.

Ik hou van gewaagde uitspraken.
Flamingo
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 12-11-2008 10:28

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Blizzard » 31-07-2009 14:19

Cambuur wil Rose overnemen van Sparta


SC Cambuur wil de selectie nog altijd flink versterken. De Friezen zouden volgens RTV Rijnmond nu hun pijlen richten op Yuri Rose. De aanvaller van Sparta lijkt weinig toekomst te hebben in Rotterdam en is daarom op zoek naar een nieuwe club. Rose wil veel aan spelen toekomen en deze kansen zijn niet erg groot bij Sparta. "Ik heb in elk geval geen zin om een heel jaar op de bank te gaan zitten", aldus de fysiek sterke aanvaller. "Als de komende vier weken blijkt dat het echt moeilijk gaat worden, dan ga ik elders kijken wat mogelijk is." Cambuur is ingesprongen op deze uitspraken.

Of Rose ook daadwerkelijk in zal gaan op de avances van Cambuur, is nog maar de vraag. De aanvaller ziet het niet bepaald zitten om een stap terug te doen. "Ik ben een volwaardige eredivisie-speler, dat heb ik de laatste jaren laten zien. Dus ik leg me niet zomaar neer bij een stap terug naar de eerste divisie."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83168
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor diepFries » 31-07-2009 16:45

Flamingo schreef:Afbeelding
De lunch voor vandaag
Afbeelding
de eerste hap
Afbeelding
de rest
Afbeelding
op, zo te zien was het een zware hap.

Nou hopenlijk heb ik hierbij mijn tegenprestatie goed uitgevoerd.

voor als de afbeeldingen niet goed zichtbaar zijn dan heb ik hier de link naar de foto's

http://img65.imageshack.us/gal.php?g=p7310054.jpg
Toch netjes dat je je bordje helemaal leeg gegeten hebt :lol:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor drika746 » 31-07-2009 17:22

Skopperij schreef:Poulsen, typisch zo'n nuttige voetballer. Je kunt hem er altijd bij hebben, maar geeft geen glans aan je team. Nu zou hij volstrekt kansloos zijn met Grindheim als directe concurrent.


Hij was nu wel handig geweest. :mrgreen:
Heeft inderdaad één serie hele goede wedstrijden neergezet waar hij Beerens op de bank hield. Speelde zelfs nog een topwedstrijd als centrale aanvallende middenvelder, maar kon vaak niet genoeg extra's brengen. toch had ik hem graag gehouden .. kan je er altijd wel bij hebben zo blijkt nu wel weer!
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor MAIK » 03-08-2009 13:18

Ik hoorde van mijn buurman in het stadion dat Richard Knopper waarschijnlijk terug gaat keren bij Sc heerenveen.

Ik denk in de technische staf of jeugd ofzo....
MAIK
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 09-01-2008 18:32

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Blizzard » 03-08-2009 13:30

MAIK schreef:Ik hoorde van mijn buurman in het stadion dat Richard Knopper waarschijnlijk terug gaat keren bij Sc heerenveen.

Ik denk in de technische staf of jeugd ofzo....


Eind deze maand wordt hij pas 32, zie ik. Je zou zeggen dat je dan als speler nog wel 2 of 3 seizoenen mee kan. Maar misschien ziet hij dat niet meer zitten. Hij staat nu nog een jaar onder contract bij ADO Den Haag zeker.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Superfries88' » 03-08-2009 14:04

Als speler zal hij waarschijnlijk niet in beeld zijn, want hij heeft in mei (tegen Heerenveen) zijn voorste kruisband gescheurd.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten