Wachtlijsten voor seizoenskaart

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

En het is 'seizoenkaart' .
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

op de lijst staan ondertussen alweer bijna 4.000 namen..

dus het is denk ik wachten op plannen voor een grotere uitbreiding.. als je je net hebt ingeschreven.
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

En zo zie je maar weer, zelf in januari het topic geopend en wat denk je...
kregen we eergisteren een brief met de mededeling: het lange wachten wordt beloond! Als het gaat zoals we denken zit deze jongen vanaf aankomend seizoen (eindelijk) in het stadion!!! :D
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

zo is het,

Heb hem dezelfde dag nog terug gebracht naar Heerenveen
Zoals nu blijkt ben ik niet meer afhankelijk maar heb ik mijn eigen plekje volgens Heerenveen :D :lol:
Gambino
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 13-07-2005 10:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gambino »

Ik heb deze brief ook gekregen maar helaas kon ik hem pas afgelopen maandag terugsturen ivm een weekje Ardennen. :( Nu maar hopen dat mijn gewenste plekje nog beschikbaar was maar ik ben allang blij dat ik volgend seizoen elke thuiswedstrijd bij kan zijn. 8)

Ik heb ongeveer een half jaar tot een jaar op de wachtlijst gestaan denk ik.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Gambino schreef:Ik heb deze brief ook gekregen maar helaas kon ik hem pas afgelopen maandag terugsturen ivm een weekje Ardennen. :( Nu maar hopen dat mijn gewenste plekje nog beschikbaar was maar ik ben allang blij dat ik volgend seizoen elke thuiswedstrijd bij kan zijn. 8)

Ik heb ongeveer een half jaar tot een jaar op de wachtlijst gestaan denk ik.
Vast wel,heb een plekje welke niet eens op de Brief stond :wink:
Gambino
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 13-07-2005 10:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gambino »

Wiggs schreef: Vast wel,heb een plekje welke niet eens op de Brief stond :wink:
Ow, hoe kom je aan zo'n andere plek dan? Gewoon toegewezen gekregen of..?

En hoe snel had jij een reactie nadat je je keuze teruggestuurd had en kwam dat per post? Ik zit elke dag vol spanning te wachten op de post maar tot op heden dus nog geen reactie. Maar ik heb hem natuurlijk ook pas afgelopen maandag gepost.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Zo dan,heel veel vragen :wink:

Hoe Heerenven dat doet weet ik niet
Ik kreeg in eerste instantie via de mail bericht,later een bevestiging via de post,dat is de brief die je moet krijgen
anders hebbie niks

Ik heb de brief Donderdag gebracht in het ALS,maandag mail bericht woensdag post
In de brief stond duidelijk wie het eerst komt die het eerst maalt,daarom bracht ik de brief naar ALS,weer een dag winst dacht ik
Hoop dat je err wat mee kunt :wink:
Gambino
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 13-07-2005 10:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gambino »

Bedankt voor de snelle antwoorden. :)
Dan zou ik wel vrij snel mail kunnen krijgen hoop ik. :D

Ik ben erg ongeduldig geworden omdat ik toch vrij laat heb kunnen reageren door mijn vakantie en ik ben zo bang dat ik toch weer buiten de boot ga vallen juist vanwege de tekst "Wie het komt wie het eerst maalt". Maar ik wacht nog even af. :)
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Moet ik hieruit afleiden dat iedereen op de wachtlijst is benaderd en dat op basis van reactie snelheid wordt toegewezen en niet op basis van wachttijd?
Gambino
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 13-07-2005 10:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gambino »

Gekko schreef:Moet ik hieruit afleiden dat iedereen op de wachtlijst is benaderd en dat op basis van reactie snelheid wordt toegewezen en niet op basis van wachttijd?
Je moest in de reactie een voorkeur voor plaats aangeven dus het kan ook goed zijn dat ze de gewenste plaatsen bedoelen met deze opmerking maar dat was mij niet geheel duidelijk.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Gekko schreef:Moet ik hieruit afleiden dat iedereen op de wachtlijst is benaderd en dat op basis van reactie snelheid wordt toegewezen en niet op basis van wachttijd?
denk het haast wel,want wie niet reageerd word van de lijst geschrapt
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

Gekko schreef:Moet ik hieruit afleiden dat iedereen op de wachtlijst is benaderd en dat op basis van reactie snelheid wordt toegewezen en niet op basis van wachttijd?
Yep er staat in de brief als je niet reageert gaan ze erva uit dat je niet meer een SZK wilt.
Stuur je die brief wel terug met het vak waar je graag in wil en verdere gegevens dan heb je een SZK.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Yme Kuiper geeft aan op de off. site dat er inmiddels al weer 4000 mensen op de wachtlijst staan, en dat een uitbreidingsdrang begint te kriebelen.
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Het is geworden... vak 410 lekker bij de sfeer! :D

helemaal top!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ane Lenstra schreef:ONZE 410 wel te verstaan 8)
Wat is andere 410 dan?
Corruption is everywhere, fight it!
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

Ik denk dat hij die van ajax bedoelt.
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Ik heb vandaag een brief gekregen over een seizoenskaart/clubkaart enzo, maar ik heb al een seizoenskaart...
Zijn er meer seizoenskaarthouders die hier ''last'' van hebben?
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

SCH-P.O.T.N. schreef:Ik heb vandaag een brief gekregen over een seizoenskaart/clubkaart enzo, maar ik heb al een seizoenskaart...
Zijn er meer seizoenskaarthouders die hier ''last'' van hebben?
Bij ons moet de post nog bezorgt worden. Ik heb al jaren een kaart maar als het goed is krijg ik, zo is door de club beloofd, vanaf dit seizoen een kaart voor het sfeervak.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

SCH-P.O.T.N. schreef:Ik heb vandaag een brief gekregen over een seizoenskaart/clubkaart enzo, maar ik heb al een seizoenskaart...
Zijn er meer seizoenskaarthouders die hier ''last'' van hebben?
Heb je niet ooit aangegeven nog een seizoenkaart (zonder tussen -s!)erbij te willen?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Vroeger was het een seizoenkaart tegenwoordig wel degelijk een seizoens- seizoenenkaart :wink: . Volgens mij heb je deze kaart voor de komende vijf jaar.. Ik hoop niet dat iemand hem al heeft weggegooid
Spijt heb je morgen maar!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ebiede schreef:Vroeger was het een seizoenkaart tegenwoordig wel degelijk een seizoens- seizoenenkaart :wink: . Volgens mij heb je deze kaart voor de komende vijf jaar.. Ik hoop niet dat iemand hem al heeft weggegooid

O, dan mag ik de container wel even ondersteboven gooien :lol:
Gambino
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 13-07-2005 10:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gambino »

Gambino schreef:Ik heb deze brief ook gekregen maar helaas kon ik hem pas afgelopen maandag terugsturen ivm een weekje Ardennen. :( Nu maar hopen dat mijn gewenste plekje nog beschikbaar was maar ik ben allang blij dat ik volgend seizoen elke thuiswedstrijd bij kan zijn. 8)

Ik heb ongeveer een half jaar tot een jaar op de wachtlijst gestaan denk ik.
Pffft, nog steeds geen bericht. :?

Ik zou er echt zwaar de balen van hebben als ik door een weekje ardennen alsnog naast een seizoenskaart grijp terwijl mensen die korter op de wachtlijst stonden maar wel direct konden reageren wel een kaart hebben.

Ik heb ook al gebeld maar ze wilden weinig loslaten behalve dat ze mijn brief wel ontvangen hadden. :|
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

ze werken er waarschijnlijk nu op halve krachten IVM vakantie etc dus de brief is wat langer onderweg denk ik wees niet bang een weekje dat valt reuze mee als het nou een maand was :wink:
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Tsja maar als je moet wachten dan is elke dag te lang
Gambino
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 13-07-2005 10:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gambino »

forca hveen schreef:Tsja maar als je moet wachten dan is elke dag te lang
Precies! Jij snapt het! :mrgreen:
Friezin
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 12-06-2009 10:05

Bericht door Friezin »

Ik vind het maar raar dat mensen hier een half jaar tot een jaar op een wachtlijst staan, terwijl mijn vader en broertje al 4 seizoenen op een kaart wachten. Ik heb er wel eens achteraan gebeld, maar ze willen positie op wachtlijst niet vertellen....

We hebben wel eens in oktober nog een brief gehad van losse seizoensplekken. Maar dat is geen optie aangezien mijn broertje autistisch is.....
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Friezin schreef:We hebben wel eens in oktober nog een brief gehad van losse seizoensplekken. Maar dat is geen optie aangezien mijn broertje autistisch is.....
Het ligt aan het feit dat ze bij elkaar moeten zitten. Het komt sporadisch voor dat er 2 plekken naast elkaar vrijkomen. Hier moet je erg geluk mee hebben.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Er komen altijd best wel veel plaatsen vrij waar maar 1 persoon zit.
Het is jammer dat men niet iets sneller naar uitbreiden is gaan kijken, mijn ouders staan sinds eind 2005 op de wachtlijst, dat was nog op het moment dat de verbouwing niet gereed was.
Het gaat nog jaren duren voordat een eventuele uitbreiding gereed is, en dat is zonde op die manier loopt de club gewoon vele miljoenen omzet mis.
Friezin
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 12-06-2009 10:05

Bericht door Friezin »

Nou als ze nu eens in de voorwaarden zouden opnemen dat je plek elk seizoen een stoel naar links of rechts kan opschuiven...........dan zou je denken dat als er een stoel in een rij vrijkomt, schuif de rij een plaats op naar links of rechts en je hebt weer 2 stoelen naast elkaar beschikbaar :) Ik denk dat veel mensen er heus geen moeite mee hebben als ze een plek naar links of rechts opschuiven, dat maakt voor het zicht toch niet uit.....
Plaats reactie