[Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Blizzard » 18-05-2009 13:43

Ik ben trots op de spelers en technische staf. Niet omdat we nu zo'n geweldig ingespeeld elftal hebben of het overloopt van de individuele klasse maar we hebben echt op karakter die beker gepakt. Fantastisch. Natuurlijk heeft het soms meegezeten maar aan de andere kant kan je ook zeggen dat we het voor rust al konden beslissen. Maar goed, het eindresultaat is het enige wat telt. Zeer knap hoe wij al die strafschoppen wisten raak te schieten want dat valt niet mee onder zo'n grote druk, lijkt mij.

Ik vond de instelling echt perfect, de spelers beseften zich goed dat dit één van de weinige kansen op een prijs was voor Heerenveen en misschien is dit voor bepaalde spelers wel de enige prijs die ze weten te bemachtigen in hun carrière.

Alleen jammer dat het vervoer zo slecht geregeld was. 11 uren onderweg voor één voetbalwedstrijd... Naja je moet het ervoor over hebben. Voor de rest was het de mooiste wedstrijd die ik tot nu toe bij Heerenveen gezien heb.
Laatst bijgewerkt door Blizzard op 18-05-2009 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-05-2009 13:51

Blizzard schreef:Ik ben trots op de spelers.

Technische staf vergeten. Tis echt geen toeval meer dat Sollied in de finale staat (en wint) Daar heeft hij echt wel een trucje voor.
Voor de rest is alles wel gezegd, topwedstrijd, topsfeer. Fantastische afsluiting van het seizoen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor TWR22 » 18-05-2009 13:52

Poll Man of the Match geopend! Allemaal nog 1 x massaal stemmen op onze helden!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Vrieskist » 18-05-2009 13:52

Die penals zaten er allemaal goed in, jammer dat Vonk in het begin niet luisterde naar Dingsdag, die wees namelijk naar de goede hoek bij Theo Janssen. Maar goed, de eerste prijs voor Heerenveen en eerlijk gezegd verwacht ik dat het ook wel een tijdje duurt voordat we misschien weer eens wat winnen :)

Blizzard schreef: 11 uren onderweg voor één voetbalwedstrijd... Naja je moet het ervoor over hebben.

Ps. Ik ben 19,5 uur onderweg geweest :) Als iemand mij ooit nog eens een nep fan noemt :mrgreen:

Blizzard schreef:Voor de rest was het de mooiste wedstrijd die ik tot nu toe bij Heerenveen gezien heb.

De mooiste wedstrijd? Wel de spannendste, de grootste ontlading en met de mooiste prijs :D
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor SC Niels » 18-05-2009 14:01

Wat fantastisch!
Dit vergeten we nooit meer! Ik heb spontaan grijs haar gekregen!
Leuk om te zien hoe gefrustreerd Twente is, volgens hen hebben we de hele wedstrijd lopen schoppen en de wedstrijd met anti-voetbal weten te winnen :lol:
Het was mooi om te zien dat beide supportersgroepen zonder problemen bij elkaar liepen! Promotie voor het Nederlandse voetbal. Hopelijk heeft Sepp Blatter hier ook kennis van genomen, en gaat het WK2018 naar ons :mrgreen:
SC Niels
Nieuw talent
 
Berichten: 106
Geregistreerd op: 21-12-2007 11:39

Re: [Bekerfinale] Foto's en video's

Berichtdoor sch-united » 18-05-2009 14:01

Weet iemand of je online de wedstrijd (inclusief voorbeschouwing) in zijn geheel kan terug zien? Of heeft iemand het opgenomen en is bereid er een kopie van te maken (uiteraard tegen vergoeding)?
sch-united
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 13-10-2003 19:33
Woonplaats: IJlst

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor diny777 » 18-05-2009 14:04

Wij gingen om 10.15 weg en waren om 2.45 weer thuis. Maar het was de moeite waard! Wat hebben we genoten.
Ik loop vandaag ook nog een beetje verdwaasd rond in huis, maar goed dat ik vrij heb genomen vandaag.
Ik lees alles, heb de wedstrijd alweer een keer gezien, had hem opgenomen, maar mis dus het mooiste, maar dat zit wel in m'n hoofd.
Wat zou dat mooi zijn als er een DVD van uit zou komen, denken jullie dat die komt?
diny777
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 19-11-2008 11:18
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Venderwel » 18-05-2009 14:06

Daar ga ik zeker wel van uit!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] Foto's en video's

Berichtdoor SUPER FRIES 23 » 18-05-2009 14:13

sch-united schreef:Weet iemand of je online de wedstrijd (inclusief voorbeschouwing) in zijn geheel kan terug zien? Of heeft iemand het opgenomen en is bereid er een kopie van te maken (uiteraard tegen vergoeding)?


De wedstrijd wordt in zijn geheel aangeboden via nieuwsgroepen.
SUPER FRIES 23
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 05-06-2006 12:39

Re: [Bekerfinale] Foto's en video's

Berichtdoor diny777 » 18-05-2009 14:15

Denk je dat er ook een DVD van Heerenveen komt waar alles opstaat?
Ook de huldiging in Heerenveen?
diny777
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 19-11-2008 11:18
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor FCTD » 18-05-2009 14:28

Met pijn in me hart, gefeliciteerd met de beker Heerenveen.... Strafschoppen blijven een loterij, t leek wel of t zo moest zijn bij ons.., 2 keer paal en 2 keer van de lijn gehaald.. Zeg nou zelf, op basis van de tweede helft en beide helften van de verlenging verdiende FC Twente de beker... maja, tis niet anders.. wij hebben gelukkig CL voetbal.

Lelijk trouwens dat jullie huldiging ´s nachts was en niet vanavond

Kwa sfeeractie hebben we de wedstrijd toch wel ff met 1 vinger in de neus gewonnen... Dat van jullie stelde weinig tot niets voor..
FCTD
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 15-05-2009 17:48

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor Venderwel » 18-05-2009 14:32

FCTD schreef:
Kwa sfeeractie hebben we de wedstrijd toch wel ff met 1 vinger in de neus gewonnen...


Prima, gefeliciteerd! Jullie de sfeeractie, wij de hoofdprijs, moge het zo zijn bij elke finale waar we tegenoverelkaar staan!
Maar je hebt gelijk, schitterende sfeeractie!!
Of Twente op basis van de 2e helft en de verlengingen de overwinning verdiende? dacht het niet...
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor ItFean82 » 18-05-2009 14:33

FCTD schreef:Kwa sfeeractie hebben we de wedstrijd toch wel ff met 1 vinger in de neus gewonnen...


Vond die van Twente helemaal niet zo speciaal (grote doeken is vrij makkelijk), die van Heerenveen lukte niet helemaal omdat er nog zon 5 a 6 duizend supporters buiten stonden.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor FCTD » 18-05-2009 14:39

ItFean82 schreef:
FCTD schreef:Kwa sfeeractie hebben we de wedstrijd toch wel ff met 1 vinger in de neus gewonnen...


Vond die van Twente helemaal niet zo speciaal (grote doeken is vrij makkelijk), die van Heerenveen lukte niet helemaal omdat er nog zon 5 a 6 duizend supporters buiten stonden.



Zie het jullie niet na doen, anders had je dat deze wedstrijd wel gedaan..,. maar goed... kijk over het hele seizoen, we hebben gewoon de beste sfeeracties van NL.. maja daar win je de beker niet mee he!! ;)

Mooi trouwens dat we gewoon door mekaar konden lopen, zonder problemen... super. Ik lees dat hier ook al zoveel problemen met vervoer zijn geweest?! Nou, ik was ook pas 2 uur in Hengelo.... wat triest geregeld, bah
FCTD
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 15-05-2009 17:48

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Gekko » 18-05-2009 14:47

Even verduidelijkende reactie op berichten over Talan. Jef is gezond! Zijn broer had wel en tumor en is daaraan naar het lijkt succesvol geopereerd.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (randzaken)

Berichtdoor ItFean82 » 18-05-2009 15:11

FCTD schreef:Zie het jullie niet na doen, anders had je dat deze wedstrijd wel gedaan..,. maar goed... kijk over het hele seizoen, we hebben gewoon de beste sfeeracties van NL.. maja daar win je de beker niet mee he!! ;)


Ik denk dat we dat zeker wel hadden gekund. Deze optie was ook prachtig geweest als het allemaal goed was gegaan, maar nogmaals doordat veel personen en ook veel mensen die bij deze actie betrokken waren nog buiten stonden is het niet helemaal goed gelopen.

Overigens ben ik het met je eens dat jullie vaak mooie TIFO acties hebben, vond deze alleen niet heel erg bijzonder. Dat wil niet zeggen dat ik het helemaal niet mooi vond.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor jeewee » 18-05-2009 15:16

En de wind zat ook een beetje tegen bij onze spandoeken voor de 2e ring...

Streamers gingen ook niet allemaal tegelijk. Leek of een paar mensen ze vantevoren even wouden testen :P

Maar al met, we hebben de bekeer!!!
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Heerenveen rules » 18-05-2009 15:34

Gisteren gelukkig al om twaalf uur terug in Heerenveen en de huldiging mee kunnen maken. Wat een dag!
Half tien al op het station, lekker sfeertje daar, erg lang vertoeven in en rondom de Kuip, maar het was het allemaal waard.
Wat een voetbalfeest (alleen jammer dat de KNVB ons zo moest laten vervoeren en ons geen normaal bier liet drinken). Friezen en Tukkers doorelkaar, geen wanklank en een prachtige sfeer in het mooiste stadion van Nederland.

Sollied heeft het weer slim aangepakt. Perez geneutraliseerd, agressief laten spelen en onverzettelijk tot de laatste minuut. De spelers hebben gevochten als leeuwen!

Ik ben trots op wat ze gisteren lieten zien, dat heeft er vaak aan ontbroken dit seizoen. Onze eerste prijs, ik trek er nog één open!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Ebiede » 18-05-2009 16:09

"Wie habben Sjempions Liek en joelie helenmaal niksss"


Alleen zijn ze nooit verder dan een voorronde gekomen, echt CL-voetbal kennen ze niet! :lol:
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor SC Niels » 18-05-2009 16:43

Ben ik de enige hier die van mensen te horen krijgt dat Heerenveen de hele wedstrijd heeft lopen schoppen en anti-voetbal heeft zitten spelen?! :? Een Heraclied nota bena noemt de overwinning volstrekt onverdiend, en noemde Heerenveen een leger die uit was op gewonden...
Laat me niet lachen zeg!
SC Niels
Nieuw talent
 
Berichten: 106
Geregistreerd op: 21-12-2007 11:39

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Juthu » 18-05-2009 16:49

SC Niels schreef:Ben ik de enige hier die van mensen te horen krijgt dat Heerenveen de hele wedstrijd heeft lopen schoppen en anti-voetbal heeft zitten spelen?! :? Een Heraclied nota bena noemt de overwinning volstrekt onverdiend, en noemde Heerenveen een leger die uit was op gewonden...
Laat me niet lachen zeg!

Ik hoor precies hetzelfde, plus dat veel mensen zeggen dat het alleen maar successupporters waren... beetje jammer dit.
Juthu
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 09-05-2009 10:49

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Fries » 18-05-2009 17:25

Jammer dat het erepodium niet op het middenveld stond, met de voorkant naar het vak met Nieuwnoord gericht dan had iedereen het kunnen zien!

Geweldige dag!!!
Fries
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 25-07-2008 19:25

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor BBB » 18-05-2009 17:43

Het enige wat ze op Ameland hebben gedaan is:

1 oefenen op penalties
2 oefenen op het volkslied

:D
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Royce_SCH » 18-05-2009 17:44

Helaas was ik gister genoodzaakt om de finale thuis te kijken. Ik had al kaarten maar die heb ik tot mijn grote spijt moeten verkopen. Vanaf minuut 1 kon je zien dat Heerenveen wou winnen. Er was strijd en zeker ook veel vechtlust. De 1e helft had Heerenveen eigenlijks nog een keertje meer moeten scoren. De 2e helft was voor de Tukkers en mochten we blij zijn dat het bij 1-1 bleef. Ook in de verlenging kwamen we 2 keer goed weg. Maar ach, mogen wij ook eens geluk hebben? Die peanlty's waren fantastisch. Drie penalty's stijf in het kruis en twee bekeken penalty's.

De sfeer was super te noemen aan beide kanten. Maar vooral van de Heerenveenfans. Waarom kan dat in het ALS niet altijd zo? Het heeft zeker iets extra's als Nieuw Noord laag achter de goal zit. Jammer dat dit niet zo is in ons eigen ALS.

Een schitterende finale met voor het eerst een prijs voor Heerenveen. Zwaar klote dat ik het heb moeten missen, maar ik ben des al niet te min trots op alles wat met SC Heerenveen te maken heeft. Hopelijk kunnen we nu veder bouwen en misschien aan een grotere prijs gaan denken...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor sjoerdy88 » 18-05-2009 17:46

Feanatieke schreef:Één ding is zeker!


Heerenveen heeft DE beker :wink:
En over anti-voetbal enz. gesproken hangt er helemaal vanaf wat voor 'bril' je op hebt. Alles met een beetje Twente kijk vondt Heerenveen te hard en alles met een Heerenveen achtergrond vond Twente de 2de helft veel te hard en de scheids vee te mild optreden (waaronder ik zelf).

Een gelijkspel zou in de competitie een terechte uitslag zijn maar er zijn hier nu eenmaal penalty's.....and the winner takes it all!
Stand your ground and fight
sjoerdy88
Selectiespeler
 
Berichten: 168
Geregistreerd op: 10-09-2007 20:25

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Gekko » 18-05-2009 17:56

Mooie reportage op Omrop Fryslan. Vooral het gezang op het podium en het feest in de spelersbus was prachtig. In Groningen deden ze dat trouwens ook, het trommelen op de ruiten van de bus. Voor Twente een zure uitslag gezien hun goede spel. Ook van de Twentse fans heb ik genoten.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor teamplayer » 18-05-2009 18:15

Royce_SCH schreef:De sfeer was super te noemen aan beide kanten. Maar vooral van de Heerenveenfans. Waarom kan dat in het ALS niet altijd zo? Het heeft zeker iets extra's als Nieuw Noord laag achter de goal zit. Jammer dat dit niet zo is in ons eigen ALS. ...


Off: Wat mij opviel, was dat meer dan de helft van de liederen ingezet werd door de eerste ring en niet NN. We'll be coming kwam niet van de grond. Logisch: alleen NN kent het.(p.s. dit is geen aanval- alleen een constatering)

On T: Wat mij opviel in de competitiewedstrijden tegen Twente was dat Sibon alleen maar incaseerde. Leunen bij kopduels en schoppen. Nu deelde hij van begin af aan uit. Wraak? Breuer: beste wedstrijd van het seizoen van hem. Pieken op het juiste moment heet dat

Over dat schoppen: we speelden hard- spijkerhard. Daar is niks mis mee. Ik vind het voetbal in Nederland vaak te soft en wordt te vaak daardoor beslist door de ploeg met de meeste inzet. Maar scherpe inzet moet er toch altijd zijn?
Laatst bijgewerkt door teamplayer op 18-05-2009 18:20, in het totaal 2 keer bewerkt
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor Jeroen » 18-05-2009 18:17

teamplayer schreef:

Off: Wat mij opviel, was dat meer dan de helft van de liederen ingezet werd door de eerste ring en niet NN. We'll be coming kwam niet van de grond. Logisch: alleen NN kent het.(p.s. dit is geen aanval- alleen een constatering)


Klopt, erg prettige constatering dat het blijkbaar tóch kan! Met name het volkslied was erg indrukwekkend.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 18-05-2009 18:25

sjoerdy88 schreef:En over anti-voetbal enz. gesproken hangt er helemaal vanaf wat voor 'bril' je op hebt. Alles met een beetje Twente kijk vondt Heerenveen te hard en alles met een Heerenveen achtergrond vond Twente de 2de helft veel te hard en de scheids vee te mild optreden (waaronder ik zelf).


Vind sommige reacties van Twente kant behoorlijk triest:

"Op basis van de tweede helft hadden wij de beker verdient"
"Heerenveen heeft gewonnen met anti-voetbal"
"Ik sla de 2e plaats hoger aan dan de bekerwinst"
"Maar wij hebben Champions League"


Tja, als het zo werkt dan verdienen wij de beker omdat wij de 1e helft beter waren. Wij verdienen de beker omdat we al twee keer verloren hebben....... Het gelijkspel na verlenging is gewoon terecht, en de gelukkigste heeft gewonnen. En gelukkig waren wij dat. :D

Als wij beter met de kansen omgingen stond het al 3-0. Maar zo werkt het niet. Prachtige finale, na de goal van Elia geloofde ik er niet meer in. Gaandeweg de wedstrijd kwam het vertrouwen terug. Sommige momenten hadden we het zwaar. Dan de goal van Kalou 8 minuten voor het einde. Dan denk je dat je de beker hebt. Alsnog 2-2. Alle doemscenario's spookten door mijn hoofd. Roorda red van de achterlijn. Einde. Strafschoppen. Gelukkig gewonnen.

Twente heeft een mooi seizoen niet af kunnen sluiten met een prijs. Een 2e plaats is ontzettend mooi. Tot gister was dat ons absolute hoogtepunt (mede doordat daar toen nog directe plaatsing voor de CL tegenover stond). Helaas voor Twente is de voorronde nog lastiger geworden (ze moeten nu 2 rondes overleven om in het hoofdtoernooi te komen). Een beker staat in de kast, een tweede plaats is mooi voor de statistiek en de herinnering. Onze tweede plaats was en is nog steeds een fantastisch resultaat. Als klein provincieclubje in de CL, FANTASTISCH. Maar nu hebben we echt een prijs. Een absoluut hoogtepunt.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Re: [Bekerfinale] sc Heerenveen - FC Twente 17-05-09 (wedstrijd)

Berichtdoor ItFean82 » 18-05-2009 18:31

SC Niels schreef:Ben ik de enige hier die van mensen te horen krijgt dat Heerenveen de hele wedstrijd heeft lopen schoppen en anti-voetbal heeft zitten spelen?! :? Een Heraclied nota bena noemt de overwinning volstrekt onverdiend, en noemde Heerenveen een leger die uit was op gewonden...
Laat me niet lachen zeg!


Wat is er mis met een leger zijn in de bekerfinale. Voetbal is een mannensport en de scheidsrechter trekt de lijn. Als de huilebalkjes van Twente daar niet tegen kunnen moeten ze een andere sport zoeken. Zoals Heerenveen een finale speelde hoor je een finale te spelen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten