Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor JayT » 12-03-2009 10:45

Erg vervelend voor boro die dachten een 'wereldspits' binnen te halen. Okee, je kunt verschillende oorzaken aangeven waarom hij het net niet vindt, maar het is waarschijnlijk toch beter om naar zuid-europa te verkassen.
Zouden hiermee de Alvesstreken (hoogstwaarschijnlijk geinitieerd door zaakwaarnemers) ook weer beginnen??? Niet komen op de training enzo....
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Surhuisterveen » 13-03-2009 18:52

Ex-Heerenveen-spits Allbäck ambassadeur Göteborg

De voormalige spits van SC Heerenveen Marcus Allbäck is tijdens het EK onder-21 in Zweden van 15 juni tot 29 juni de ambassadeur van zijn geboortestad Göteborg.

'Ik ben trots dat ik gevraagd ben als ambassadeur, omdat ik door en door een Göteborger ben', vertelt Allbäck op de website van de UEFA. 'Wanneer ik aan Göteborg denk, denk ik aan voetbal.'

De 74-voudige (29 doelpunten) Zweeds international speelde twee seizoenen voor SC Heerenveen en maakte in 48 competitieduels 25 doelpunten voor de Friesen.


Aldus VI.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor mitrita » 14-03-2009 13:11

interview met Bradley op goal.com
Goal.com: Was ist denn der Hauptunterschied zwischen der Ehrendivision und der Bundesliga?
Michael Bradley: Ich will der Ehrendivision nichts Böses, aber das Niveau in der Bundesliga ist viel, viel höher. In Deutschland ist jedes Spiel schwer. Ich bin gewechselt, weil ich die Möglichkeit hatte, für einen tollen Verein in einer tollen Liga zu spielen. Auf der anderen Seite bin ich Heerenveen sehr dankbar. Der Verein ist wie eine Familie und ich fahre noch oft dorthin, um mir Spiele anzuschauen.


rest hier
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Marça » 14-03-2009 14:47

Het bovenstaande artikel is overigens ook op de Nederlandse site van Goal.com te zien, leest ff wat makkelijker.. :D

Het onderstaande artikel kwam ik zojuist tegen op een Deense website. Het is vertaald door Google, dus let niet op enige fouten. De keren dat ik hem heb gezien bij de beloften vond ik hem altijd vrij sterk, maar hij mocht vrij gemakkelijk vertrekken.

Ilsø: Gewoon een vrolijke jongen

Sønderjysk's Ken Ilsø was gewoon geweldig in de laatste wedstrijden in het najaar seizoen in Super League. Hij verloor tot zeven kilogram, was scherp als de hel en net werd vervolgens geselecteerd voor de nationale ploeg.

Alle daarom verwacht dat de elegante offensieve speler zou worden verkocht in de overdracht venster dat steen vervelen in de andere dag.

Maar dat niet. Ken Ilsø spelen ook in het voorjaar in te delen uit Haderslev, en de 22-jaar-oude profiel niet in de weg op enigerlei wijze aantoont dat hij de club verder.

- Ik heb altijd gezegd dat ik wil blijven hun loopbaan op een moment. Ik kon ook al hebben plaatsgevonden, maar als het moet, moet het recht voor me. En het was deze keer niet. Moet ik uit Sønderjysk, moet het worden, want ik kan een grote stap omhoog, dus ik ben niet teleurgesteld dat het niet iets met een schakelaar. Nu we net enenmale aan het verbeteren van onze positie in de Premiership, benadrukt Ken Ilsø.

Volgens de krant De informatie werd Ilsø aanbiedingen van Noorse Zemelen Bergen en FC Midtjylland, maar hij ging dus duimen omlaag.

- Natuurlijk ging ik en keek een beetje extra op mijn telefoon tot transfervinduets termijn. Dat kan snel gaan, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik dicht bij verkocht. Mijn droom is naar het buitenland te gaan op een moment en elke dag dat ik hard werken om succesvol te zijn voor mij een dag, maar nu mijn aandacht 110 procent op Sønderjysk, voegde hij eraan toe.

Herfst mooie prestaties op clubteam dat resulteerde in een plaats in de A landsholdstruppen. Het heeft Ilsø om een bekend gezicht, en het verhaal was niet erger nog, hij stond op en zijn vrienden liefde voor Mette Gregersen, die gespeeld Louise storesøster van TV2 julekalender Mikkel en Gold Card.

- Ik heb het sgu mooi genoeg dat veel mensen nu weten wie ik ben. De uitstekende ben eigenlijk een oogst bloem, omdat ik nog net een vrolijke jongen, maar mijn vriendin, ik ben echt blij. Ik geef haar nooit af. U kunt schrijven, zoals zij worden gewaarborgd gelukkig, lachen Ken Ilsø.

Sønderjysk het profiel hoop dat hij in het voorjaar van invloed kan zijn op het hoogste niveau en dus helpen om ervoor te zorgen dat zijn club de overleving in de bovenste rij.

- We moeten geconcentreerd blijven en elke keer gewoon blijven spelen ruwe kont uit zichzelf bij elkaar, moet je waarschijnlijk gaan. Ik denk tenminste dat we fysiek verplaatst ons hier in de winterstop. Alle spelers in de troep werkt in ongelooflijk goede vorm, maar het zal waarschijnlijk ook nodig, zegt Ken Ilsø.

Sønderjysk is de enige club in de Premiership niet wordt verhandeld, tijdens de winterstop. Ken Ilsø niet echt weet of het een voordeel of een nadeel.

- Het zal natuurlijk bewijzen. We kennen elkaar goed en heeft een Troupe dat in beweging is goed, en waar mensen hebben de prachtige samen. Ik hoop dat het kan worden weergegeven wanneer alle bereid zijn om de extra meter van elkaar, "zegt Ken Ilsø.

Ken Ilsø kwam Sønderjysk half jaar geleden uit Nederland Heerenveen, waar hij niet geslaagd.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor mitrita » 14-03-2009 18:36

Onze vriend Bradley scoorde vandaag 2 x (waatvan 1 x via strafschop) bij de 4-2 winst in de derby tegen Köln.
Hij lijkt zijn vorm weer helemaal terug te hebben.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Superfries88' » 14-03-2009 23:34

Tijdens de wedstrijd zag ik op de teletekst van de ARD staan dat Friend de derde treffer scoorde.

Ook Bruggink scoorde, bovendien gaf hij twee assists.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor mitrita » 15-03-2009 00:23

Net op BBC, Alves mist in blessuretijd een opgelegde kans om Boro naar de winst te schieten.
Speelde ook niet van het begin, kwam pas diep in de 2e helft in het veld.
Stadion daar met erg veel lege plekken, in het ALS waren vanavond meer toeschouwers
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Lipton » 15-03-2009 21:32

Opa Rob stond vandaag geweldig te keepen bij Feyenoord!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Samaras afgemaakt door Cascarino

Berichtdoor Fean12 » 16-03-2009 10:10

Tony Cascarino heeft flink uitgehaald naar Celtic-spits Georgios Samaras. De voormalig aanvaller van Millwall en Aston Villa heeft aangegeven dat de oud-speler van Heerenveen niet goed genoeg is voor Celtic.

'Ik was beduusd toen Celtic hem binnenhaalde, totaal verbaasd,' zo zei Cascarino tegenover de Scottish Sun.

'Ik heb hem aan het werk gezien bij Manchester City en ik dacht hij lijkt niet eens op een voetballer. Hij maakte totaal geen indruk, en hij was een speler die voor de City-fans als een zondebok kon worden gebruikt. Ze wilden hem zo snel mogelijk weg hebben bij de club.'

'Mijn gedachtes zijn dus juist. Hij heeft een paar keer gescoord aan het begin van het seizoen, maar lijkt nu op de speler van City. Hij was nooit beter dan een andere speler van Celtic, hij is gewoon een zakkenvuller en voegt totaal geen kwaliteit toe aan Celtic.

'Celtic-fans hebben het recht om af te vragen of hij het waard is om het shirt van hen te dragen. Henrik Larsson en Charlie Nicholas konden supporters een geweldig gevoel geven, waar Samaras alleen maar meer haat tegen zich krijgt.'


Bron: http://www.europesoccer.nl/artikel/30661/Cascarino-'Samaras-is-gewoon-een-zakk.html
Fean12
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 16-03-2009 10:06

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Riverside » 16-03-2009 12:39

http://video.eredivisielive.nl/vod.php?pid=20762&cid=76

Bij Ajax zijn sommige 'supporters' wat uitgekeken op Sulejmani. Vanaf 3.45.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor ''Pippi'' Nilsson » 16-03-2009 13:46

Dan moeten we Mickey maar even een jaartje huren, kan die zich nog wat verder ontwikkelen bij een club waar lang zoveel druk niet ligt! :mrgreen:
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
Avatar gebruiker
''Pippi'' Nilsson
Selectiespeler
 
Berichten: 332
Geregistreerd op: 07-08-2005 14:12

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Ebiede » 16-03-2009 15:56

''Pippi'' Nilsson schreef:Dan moeten we Mickey maar even een jaartje huren, kan die zich nog wat verder ontwikkelen bij een club waar lang zoveel druk niet ligt! :mrgreen:


Daag, never nooit niet huren, we gaan niet iemand van Ajax beter maken en Ajax daar ook nog voor betalen..

De enige oplossing is terugkopen voor 3 miljoen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Hielke » 16-03-2009 22:10

Lipton schreef:Opa Rob stond vandaag geweldig te keepen bij Feyenoord!


En dus schuift hij zijn pensioen maar weer een jaartje voor zich uit, aldus de Telegraaf. Nee, aan Rob zal het niet liggen, die economische crisis...
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor abegoal » 18-03-2009 12:08

Benfica wil Alves en Boro van elkaar bevrijden
Afonso Alves vertoont vanaf volgend seizoen zijn kunsten wellicht in Portugal. Benfica heeft zich officieel gemeld voor de spits van Middlesbrough, schrijft Sky Sports.

De Portugese topclub zou al enkele malen met Alves en zijn vertegenwoordigers hebben gesproken. De Braziliaan staat naar verluidt positief tegenover een transfer naar Zuid-Europa. In Middlesbrough kan hij zijn draai maar niet vinden.

Ook Middlesbrough staat open voor een vervroegd afscheid. Alves heeft nog een contract voor ruim drie seizoenen, maar door zijn geringe doelpuntenproductie is men in Noord-Oost Engeland niet onder de indruk van de oud-speler van sc Heerenveen.

Boro moet bij een verkoop van Alves wel een flink verlies op de koop toe nemen. De spits kwam vorig jaar voor ongeveer zestien miljoen euro naar Engeland, maar zou nu voor een bedrag tussen de vijf en tien miljoen de deur uitgaan.


Update 17 maart 2009:

Benfica heeft in een officiele verklaring laten weten geen interesse te hebben getoond in Middlesbrough-aanvaller Afonso Alves. De voormalig speler van SC Heerenveen werd de afgelopen dagen nadrukkelijk in verband gebracht met de Portugese club, die zich genoodzaakt voelde om daarop te reageren.

"Benfica heeft nimmer naar de beschikbaarheid van Afonso Alves gevraagd", ontkent de club de interesse in Alves in een verklaring."Met deze mededeling hopen we dat er een einde komt aan de geruchtenstroom." De geruchten onstonden doordat bekend werd dat Benfica huurling David Suazo niet definitief zal overnemen van Internazionale.

Alves zag een overstap naar Benfica al zitten. "Benfica is een geweldige club", zei de Zuid-Amerikaan in een eerder stadum in Record. "Het is een vereniging waar iedere voetballer graag zou willen spelen."

Middlesbrough nam de aanvaller vorig jaar over van SC Heerenveen. Zijn scoringsdrift uit zijn verleden in Friesland heeft hij nog niet kunnen vertonen bij Boro, waar hij vooralsnog niet zijn stempel heeft weten te drukken.


AZ en Ajax hebben dus nog steeds kans op Alves.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Korneev » 18-03-2009 16:22

Naar AZ gaat die niet. Maar kijk niet raar op als AJX, F'noord (..) of PSV hem alsnog vastlegt (type Tomasson-move).
Kost strax geen drol meer, als M'bro degradeert.
Blijft natuurlijk een topspeler (in potentie), maar ook een ongelooflijk dikke paardel*l!
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Avatar gebruiker
Korneev
Basisspeler
 
Berichten: 522
Geregistreerd op: 25-02-2006 16:32
Woonplaats: Damwâld

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Ebiede » 18-03-2009 20:00

Ik heb een maand geleden deze gedachten ook al eens geplaatst. Het zou me niet verbazen als hij in Rotterdam-zuid opduikt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Superfries88' » 18-03-2009 21:42

Op het moment van typen is het rust bij Ajax-Olympique Marseille. Ajax speelt gewoon prima, maar één speler valt in negatieve zin op: Sulejmani. Ik weet niet wat er met hem is, maar dit lijkt nergens naar. Sulejmani zal echt veel en veel progressie moeten boeken de komende maanden, want anders zal hij straks in de boeken komen te staan als één van de grote miskopen uit het verleden van Ajax.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor forca hveen » 18-03-2009 21:49

Of hij gaat gezellig met Alves de boeken in als grote verkopen van heerenveen die vervolgens geflopt zijn ondanks dat ze goed speelden bij heerenveen. Erg jammer want dit zal ook door andere clubs opgemerkt worden waardoor ze wellicht voorzichtiger zullen worden met het kopen van spelers van heerenveen.
Zolang heerenveen een speler niet kwijt wil zal dit geen problemen opleveren, wanneer de club geld wil zien voor een speler kan dit wel eens voor problemen zorgen.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Berichtdoor Gerrits » 18-03-2009 22:20

Superfries88' schreef:Op het moment van typen is het rust bij Ajax-Olympique Marseille. Ajax speelt gewoon prima, maar één speler valt in negatieve zin op: Sulejmani. Ik weet niet wat er met hem is, maar dit lijkt nergens naar. Sulejmani zal echt veel en veel progressie moeten boeken de komende maanden, want anders zal hij straks in de boeken komen te staan als één van de grote miskopen uit het verleden van Ajax.


En daar is Mickey!!!

Prachtig toch, die jongen zat erdoor, hij werd uitgefloten, het publiek stond op de banken voor Leonardo, en dan zou hij gewisseld worden, maar ineens is hij er. Een makkelijke goal, maar toch, hij staat er wel...
En dat is ook leuk hoor, ik vond het, persoonlijk, zielig voor hem, hoe hij daar met zijn hoofd gebogen stond, terwijl hij bij Heerenveen juist erg veel plezier had, en ook sportief goed bezig was...
Gerrits
Basisspeler
 
Berichten: 687
Geregistreerd op: 14-04-2003 11:46
Woonplaats: Axel

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor feanfans » 18-03-2009 22:39

Ben ik helemaal met je eens. Hij lijkt helemaal niet meer op de Sulejmani die hier vorig jaar speelde. Het spelplezier spatte er vanaf. Hij had het echt naar z'n zin en dat kon je aan alles zien. Altijd lachen en plezier in het spelletje en met z'n teamgenoten.
Nu inderdaad, geen lach, geen plezier en het hoofd gebogen. Er zit geen vertrouwen meer in. Eeuwig zonde. Er zijn voetballers die geen vertrouwen nodig hebben. Suarez presteert altijd, hem kan het niet schelen wat anderen van hem denken. Sulejmani is echt iemand die vertrouwen nodig heeft van z'n ploeggenooten maar ook van de supporters. Nu hij dat niet krijgt blijft er niks van hem over. Hopelijk geven ze hem na de goal van vanavond weer vertrouwen want anders zie ik het somber in. Mischien had hij deze zomer minder naar Lemic moeten luisteren en wat meer naar Pranjic. Dan had hij hier in de luwte zich kunnen doorontwikkelen. 19 jaar oud, een transfersom van 16 miljoen op je kop, die druk. Die moet onbeschrijfelijk hoog zijn.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Hielke » 18-03-2009 22:46

feanfans schreef:Nu inderdaad, geen lach, geen plezier en het hoofd gebogen. Er zit geen vertrouwen meer in. Eeuwig zonde.


Dat kan razendsnel omslaan, hebben wij van dichtbij kunnen zien. Daar is weinig voor nodig. Onze spelers liepen er in de eerste seizoenshelft immers ook bij als Chinese mijnwerkers.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor ALS 26.000 » 21-03-2009 19:47

Kan me nauwelijks voorstellen dat onze spelers die vorig jaar voor vele miljoenen vertrokken nou echt gelukkig zijn met hun nieuwe club.

Sulejmani -> Ajax: problemen zijn bekend. Ajax draait matig en Sulejmani niet beter
Zuiverloon -> West Bromich Albion: nummer laatst in de premier league. Geen idee of hij nog basisspeler is.
Alves -> Middlesbrough; Geen basisplaats meer en ook in groot degradatiegevaar.
Bradley -> Mönchengladbach; Nummer 16 en degradatiekandidaat
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor hansrob » 21-03-2009 20:07

Hielke schreef:Onze spelers liepen er in de eerste seizoenshelft immers ook bij als Chinese mijnwerkers.


Heb je gisteren het Heerenveen publiek naar huis zien vertrekken Hielke :crying:
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Caspar » 22-03-2009 14:43

ALS 26.000 schreef:Bradley -> Mönchengladbach; Nummer 16 en degradatiekandidaat


Bradley gaf in de VI van twee weken geleden aan het erg goed naar zijn zin te hebben daar. Hij vind het een goede opstap naar de echte top.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Superfries88' » 22-03-2009 18:50

Huntelaar heeft er alweer twee gescoord bij Real Madrid. Lekker bezig!
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Hielke » 22-03-2009 20:01

Superfries88' schreef:Huntelaar heeft er alweer twee gescoord bij Real Madrid. Lekker bezig!


Het waren nog twee prima goals ook. Op dit moment is Huntelaar de meest effectieve speler van de Primera Division, als je de doelpunten en de speelminuten tegen elkaar afzet. Nummer twee: Samuel Eto'o. Erg knap.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Marça » 22-03-2009 20:13

Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Lipton » 26-03-2009 19:21

Robin Huisman de Jong komt zeker niet terug bij sc Heerenveen, want hij krijg zeker geen nieuw contract.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor Flying Frisian » 26-03-2009 21:05

Lipton schreef:Robin Huisman de Jong komt zeker niet terug bij sc Heerenveen, want hij krijg zeker geen nieuw contract.

Niet geheel onverwacht, hij had 'zelfs' bij de beloften geen basisplaats, maar speelt wel regelmatig bij FC Emmen. Toch wel jammer dat er niet nog een Fries bij de A-kern komt. Hij zal nu waarschijnlijk wel bij Emmen terechtkomen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: de vertrokken spelers...

Berichtdoor forca hveen » 02-04-2009 10:11

Oud-Heerenveen-spits Georgios Samaras heeft Griekenland woensdagavond een nipte 2-1 zege op Israël bezorgd. Dimitrios Salpingidis bezorgde Griekenland de voorsprong in Athene. Namens Israël deed Elianiv Barda een kwartier na rust iets terug. Georgios Samaras was verantwoordelijk voor de winnende treffer. De oud-speler van sc Heerenveen benutte zeven minuten na de gelijkmaker een penalty. Zwitserland en Griekenland blijven gezamenlijk aan kop gaan van groep 2.


Toch leuk dat hij de winnende treffer erin mag schieten ondanks dat het een penalty was :wink:
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten