[Centraal] Nederlands elftal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Jeroen » 11-11-2003 15:45

Cocu op de plek van de Boer, en Westerveld/Gentenaar op goal. Waterreus is ook niet meer de keeper van vorig seizoen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor mechielz » 11-11-2003 20:35

Als een iemand zeker is van zijn plek dan is het van der Sar wel. Ik weet niet of jullie welleens naar rtl 5 kijken en met name naar het engels voetbal, dan kun je iedere week weer zien dat van der Sar een goede keeper is. Hij is niet meer zo als vroeger maar er is op dit moment echt geen betere Nederlandse keeper.

De boer is inderdaad ook wat minder aan het worden. Ik zag laatst toevallig op eurosport een samenvatting van Galatasaray en toen was hij de held, maar een week later werden er ondere andere dankzij een fout van hem weer punten verspeeld. Hij is dus nogal wisselvallig maar ik denk niet dat er veel spelers zijn die hem kunnen vervangen en vooral niet tegen die Schotten. Iemand met zoveel ervarig (en hij speelt nog steeds op het hoogste niveau) die kun je denk ik in zo'n belangrijke wedstrijd niet missen.
Cocu als verdediger is ook niet alles die zie ik liever als middenvelder.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Patrick » 11-11-2003 21:00

Misschien dat Bouma een optie is om Frank de Boer op te volgen, vindt dat hij het nog goed doet op dit moment, alleen misschien nog een beetje te wisselvallig, maar zoals Frank de Boer speelde in de Champions League, dat ging echt helemaal nergens over..
Ook Hofland begint steeds beter te voetballen weer, maar ook bij hem geldt hetzelfde, iets meer ritme op doen nog.
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Arjanz » 12-11-2003 09:05

Hofland hoeft van mij voorlopig nog niet geselecteerd te worden, grote onrustzaaier in de verdediging van PSV en pikt ook regelmatig gele kaarten mee.
Bouma ben ik het daarintegen wel mee eens (is hij trouwens ook een linkspoot??), kan ook goed een vrije trap nemen en kan ook koppen...
Arjanz
Selectiespeler
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: 07-12-2002 11:56
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor mechielz » 12-11-2003 11:06

Bouma is inderdaad de 'coming man' om het zomaar uit te drukken, maar ik denk dat hij op dit moment nog niet echt wat toevoegt aan het Nederlands elftal.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Romy » 15-11-2003 17:46

Whahahaha!!! Op dit moment is de tussenstand 1 - 0 voor de Schotten en het ziet er nog niet echt naar uit dat Nederland nog gaat scoren. Ik vind het zo ontzettend grappig. Nederland heeft zulke wereldspelers rondlopen en ze kunnen nog niet eens fatsoenlijk van een (met alle respect) landje als Schotland winnen. Tsja, op deze manier verdien je het ook niet om naar het EK te gaan. Hoewel ik moet zeggen dat de spelers deze wedstrijd wel fanatieker zijn dan ik ze in tijden gezien heb. Nou ja, dat hadden ze eerder moeten bedenken. Nog 10 minuten...
Romy
Nieuw talent
 
Berichten: 108
Geregistreerd op: 10-08-2003 13:35
Woonplaats: Stockholm

Berichtdoor crosssider » 15-11-2003 18:06

Ja Romy, errug grappig, en als we wel naar Portugal gaan, zit jij natuurlijk met een oranje pet/sjaal/broek/shirt/ en string voor de buis..Neppers



jammer dat het een nul is, maar ben van mening dat we dit volgende week recht kunnen zetten. Eindelijk weer eens een goede pot gezien, jammer van de onbenutte mogelijkheden.
Avatar gebruiker
crosssider
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 07-12-2002 16:39

Berichtdoor The North » 15-11-2003 18:37

Maar ach, voor de tijd zeggen ze allemaal dat ze er klaar voor wezen dan verliezen ze weer van een land waar ze technisch beter dan zijn, maar 2x zo min in de Mentaliteit!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Avatar gebruiker
The North
Basisspeler
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 27-05-2003 20:31
Woonplaats: Giekerk

Berichtdoor mechielz » 15-11-2003 19:20

1-0 verloren, Stam er woendag niet bij, dit wordt nog moeilijk.
Met verbazing zag ik ook dat Foppe even overgevlogen was voor wat analyses
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Sjoerd » 15-11-2003 20:03

Respect voor de schotten. Knokken tot je er bij neer valt. Wat een prachtig stadion dat Hampden Park. De atmosfeer was geweldig. Woensdag weer fijn in de Arena, compleet met de teletoeters en de meiden van oranje, oh oh oh wat een sfeer!
:urgs:
Petter Hansson, rots in de branding.
Sjoerd
Selectiespeler
 
Berichten: 184
Geregistreerd op: 18-08-2003 18:25
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor Romy » 15-11-2003 20:23

crosssider schreef:Ja Romy, errug grappig, en als we wel naar Portugal gaan, zit jij natuurlijk met een oranje pet/sjaal/broek/shirt/ en string voor de buis..Neppers


Nou, mooi niet dus. Zo inconsequent ben ik nou ook weer niet. Ik ben gewoon niet zo'n fan van Oranje en dat komt voornamelijk door de nationale overschatting van dit elftal met weliswaar grote namen maar weinig teamspirit. Dat wil niet zeggen dat ik ze geen plaats op het EK gun, maar het Nederlands Elftal is gewoon niet mijn favoriet. Ik vind het altijd leuk om te zien als leedvermaak, omdat er altijd mensen blijven zeggen dat Oranje toch wel 1 van de beste teams ter wereld is, maar meer ook niet.
Romy
Nieuw talent
 
Berichten: 108
Geregistreerd op: 10-08-2003 13:35
Woonplaats: Stockholm

Berichtdoor Jeroen » 16-11-2003 00:41

Wat een sfeertje inderdaad in Hampden Park. Stadion leek me niet super, vanwege sintelbaan, maar wel een echte voetbalsfeer. Goddank eens geen teletoeters (niet hoorbaar iig). Daarmee werd de wedstrijd al een stuk draaglijker, ondanks het resultaat.

Eerste helft was natuurlijk kut, maar vond dat er in de tweede helft toch al beter werd gespeeld dan in de laatste paar potten. Positief opvallend: Andy van der Meyde. Creerde een paar goede kansen voor zichzelf. Kluivert heeft zich nu toch wel op de bank gespeeld, die heeft werkelijk geen bal goed geraakt. Nistelrode ook niet top. Op zich zie het toch nog wel positief in, als er woensdag vroeg gescoord wordt.

Leuk spelertje trouwens, die Fletcher. Zou inderdaad best eens de opvolger van Beckham kunnen worden, zoals door de commentatoren opgemerkt.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor crosssider » 16-11-2003 11:09

Zal ik eens een gewaagde uitspraak doen Romy?

Ik denk echt dat Nederland nog een Europees topland is! En waar ik dat op baseer? Op een ongeslagen recordreeks, tegen gerenomeerde tegenstanders. Dat je thuis ongelukkig gelijk speelt tegen Tsjechie, en uit verliest door een vroeg doelpunt en rode kaart, kan gebeuren. Ik denk dat de over het algemeen zeer negatieve opinie van het nederlandse volk te danken is aan de pers. Als makke lammetjes lopen we achter Kees Jansma, Johan Derksen en Hugo Camps aan. Ok het is nog geen team, en ok de verdediging is in jaren niet zo zwak geweest, maar ik ben overtuigd van het feit dat als we komend jaar meedoen in Portugal, dat we dan een kanshebber zijn voor de titel. Dat mag je verwachten van deze spelersgroep, en je ziet ook aan de gretigheid van de spelers dat ze er voor willen gaan.
Avatar gebruiker
crosssider
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 07-12-2002 16:39

Berichtdoor Romy » 16-11-2003 12:35

Precies, je geeft het zelf al aan: 'dat mag je verwachten van deze spelersgroep'. En dat is nou precies het probleem. Gezien de individuele kwaliteit zou Oranje eigenlijk een topteam moeten zijn. Maar op cruciale momenten staan ze er niet of onvoldoende. En hoe dat nou komt weet ik niet. Ik denk dat niemand dat echt weet.

En wat jij zegt over die ongeslagen reeks: dat ik natuurlijk knap, alleen heb je er niks aan als je het niet doet op het moment dat het moet. Dat is eigenlijk net zoals bij Heerenveen: thuis presteren ze (meestal) goed tot zeer goed, maar uit wil het maar niet lukken. En waar het aan ligt? Tsja, als we dat eens wisten. En dan zou je kunnen zeggen dat Heerenveen een Nederlandse topclub is (vind ik ook hoor), maar op de momenten dat het er om gaat (in de uitwedstrijden) staan ze er vaak niet. Net als bij het Nederlands elftal ontbreekt er dus 'iets' dat een echte kampioensploeg wel heeft.
Romy
Nieuw talent
 
Berichten: 108
Geregistreerd op: 10-08-2003 13:35
Woonplaats: Stockholm

Berichtdoor crosssider » 16-11-2003 14:40

Dat vind ik nou dus eigenlijk niet. Kijk Nederland heeft er patent op gekregen het tijdens de kwalificatie altijd moeilijk te hebben. Maar op een groot toernooi groeien ze net als de duitsers eigenlijk altijd in het toernooi. Je zegt dat ze op het beslissende moment iets missen. Ja kun je gelijk in hebben, maar ga eens na hoe ze altijd worden uitgeschakeld, het is verdomme áltijd met penalty's.
Elke keer zijn ze beter dan de tegenstander maar er rust een vloek op de penalty's.

Over Heerenveen kan ik kort zijn. het is absoluut geen nederlandse topclub. Het mag blij zijn dat ze de naam subtopper dragen. Wanneer je met deze kwalitatief uitstekende groep al jaren niet in staat blijkt te zijn uit wedstrijden te winnen, verdien je niet om aansluiting te verkrijgen bij de 'grote' jongens. Als je dan ook thuis punten laat liggen tegen respectievelijk Nec en Zwolle vraag je om problemen.
Avatar gebruiker
crosssider
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 07-12-2002 16:39

Berichtdoor Booijstra » 16-11-2003 15:26

Ik verwacht dat Nederland het nog knap lastig zal krijgen in de thuiswedstrijd. Sterker nog, we halen het niet. Schotland zal met 11 man gaan verdedigen en loeren op de counter. Gister vond ik het namelijk opmerkelijk, met name in de 2e helft, dat Nederland de overhand had en dicteerde. En toch kwam men niet door de Schotse verdediging heen. Ik zie dus nu ook niet in waarom dit wel in de thuiswedstrijd het geval zou zijn.
Het probleem over de spitsen lijkt mij uit de wereld. Kluivert eruit (wat speelde die gister een zaadwedstrijd zeg, is zijn naam wel eens positief ten sprake gekomen???) en Nistelrooy samen met Makaay voorin. Ook was v/d Meyde een van de weinige lichtpuntjes van gistermiddag, er kwam tenminste nog wat dreiging vandaan.
Mijn voorspelling; 1-1...tot 2006 in Duitsland! :?
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor SCH Supporter » 16-11-2003 17:08

mechielz schreef:Met verbazing zag ik ook dat Foppe even overgevlogen was voor wat analyses


Anders was ie ook al heen gegaan hoor want tegen Ierland toen was hij er toch ook want hij gaat vaak naar het Nederlands Elftal
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Marça » 16-11-2003 17:58

Laatste update:
Advocaat haalt Robben en Bouma bij selectie


Bondscoach Dick Advocaat heeft Arjen Robben en Wilfred Bouma toegevoegd aan de selectie van het Nederlands Elftal. Bouma neemt de plaats in van de geschorste Jaap Stam, terwijl Robben voor meer dreiging zal moeten zorgen.
Stam incasseerde zaterdag in het met 1-0 verloren eerste play-offduel met Schotland een gele kaart, waardoor hij komende woensdag in Amsterdam toe moet kijken tijdens de return.

Reden voor Advocaat om een extra centrale verdediger toe te voegen aan zijn selectie, aangezien hij met Frank de Boer, André Ooijer, Michael Reiziger en Giovanni van Bronckhorst dun zit in zijn verdedigers. Bovendien kampt Frank de Boer met een lichte blessure in zijn bovenbeen. Waarschijnlijk zal de Oranje-aanvoerder woensdag wel mee kunnen spelen.

De komst van Robben is wat dat betreft minder logisch, aangezien Advocaat met Marc Overmars en Boudewijn Zenden al twee spelers heeft voor de linkerflank in de aanval. Maar de PSV'er lijkt voor meer dreiging te kunnen zorgen dan zijn twee geroutineerde landgenoten. Overmars wist op Hampden Park niet te overtuigen en kwam slechts zelden zijn tegenstander voorbij, Zenden bleef het gehele duel op de bank zitten.


Goeie zaak dat Robben derbij is, als ie net zo kan spelen als in de competitie.. (zoals bijv. die goal tegen ons.. :roll: )
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor McYosi » 16-11-2003 18:56

"Ik denk echt dat Nederland nog een Europees topland is! En waar ik dat op baseer? Op een ongeslagen recordreeks, tegen gerenomeerde tegenstanders. Dat je thuis ongelukkig gelijk speelt tegen Tsjechie, en uit verliest door een vroeg doelpunt en rode kaart, kan gebeuren"

Laatste paar jaar, als het er op aan kwam. Verlies thuis tegen Portugal, verlies uit tegen Ierland, verlies uit tegen Tsjechië.
Leuk hoor, vriendschappelijk gelijk spelen of winnen van Spanje, Engeland of Duitsland, je kunt er alleen geen donder mee.
Je moet je de piemel uit de broek schamen dat je van nationale trots af bent gaan glijden richting nationale pispaal. De heren internationals lullen te veel en poetsten te weinig.
McYosi
Bankzitter
 
Berichten: 40
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:33
Woonplaats: Kampen

Berichtdoor michel » 16-11-2003 23:02

Leuk hoor, vriendschappelijk gelijk spelen of winnen van Spanje, Engeland of Duitsland, je kunt er alleen geen donder mee.
Je moet je de piemel uit de broek schamen dat je van nationale trots af bent gaan glijden richting nationale pispaal. De heren internationals lullen te veel en poetsten te weinig.


Welk land is dan wel een Europese topper gezien vanuit jouw beweringen?
Frankrijk hoefde zich niet te kwalificeren (2002) en werd kansloos uitgeschakeld.
Duitsland plaatst zich maar na een zeer omstreden kwalificatieronde.
Turkije, goed WK (?) maar verliest van Letland!
Tsjechie, waren er ook niet bij in Korea/ Japan.
Portugal, WK? en nu?
Spanje heeft op een groot toernooi de laatste 20 jaar niets meer laten zien.
Engeland idem.
Rusland, Belgie, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Balkan geloof ik ook niet echt in.

Italie???
Kortom, Europese topploegen bestaan niet.
Als ze uitgeschakeld worden (Oranje natuurlijk) dan hebben ze dat natuurlijk aan zichzelf
te wijten, afgegaan op de laatste wedstrijd hoeft NL maar 1 ding te doen wat ze op
Hamden Park nalieten, nl. scoren! (verder was het voldoende)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Niels » 17-11-2003 13:14

Van der Meyde onwel op persconferentie Oranje

17/11/2003 12:45

Andy van der Meyde is onwel geworden tijdens de persconferentie van het Nederlands elftal, maandag in Noordwijk. Op het moment dat hij werd geïnterviewd door Radio Noord-Holland ging hij onderuit en stootte daarbij zijn hoofd tegen een geluidsbox.
Met een hoofdwond werd hij vervolgens onder begeleiding van fysiotherapeut Leo Echteld in roerloze staat overgebracht naar zijn hotelkamer. Een KNVB-woordvoerder liet weten dat de dokter hem momenteel onderzoekt.


Hopelijk niet ernstig! Ik neem aan dat hij er dus niet bij zal zijn woensdag. Wat dat betreft toch een gemis, maar persoonlijke gezondheid lijkt me toch voor te gaan in dit geval.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Niels » 17-11-2003 13:26

Afijn, leek niet veel aan de hand te zijn. Heb de beelden net even gezien op het Sportjournaal en direct na zijn val stond hij alweer. Hij wordt nu verder onderzocht begreep ik, maar het zal wel meevallen gok ik.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor bohemians/praha » 17-11-2003 13:32

Kortom, Europese topploegen bestaan niet.


Ik vind, ondanks dat ze niet echt de symphatie van mij krijgen, Duitsland wel een Europees topland, omdat ze altijd bij een ek of wk zijn en bijna altijd de finale halen.

Theorie: Dat Nederland er weer niet bij is maakt toch geen donder uit. Tussen 1978 en '88 waren ook magere jaren. Het laatste EK was 2000 dus als oranje in 2010 er nog niet bij zit, dan hebben we te maken met een trendbreuk en kunnen de oranje liefhebbers zich echt zorgen maken. We zijn gewoon een Europese subtobber! gewoon accepteren, dan is er niets aan de hand.
Afstappen een keer van dat eigengereide nederlandse gevoel. Ken uw plaats in Europa!
Laatst bijgewerkt door bohemians/praha op 17-11-2003 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
bohemians/praha
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 21-08-2003 12:20
Woonplaats: pilsner urquell

Berichtdoor Niels » 17-11-2003 13:45

Even opletten TORCIDA, dat was al opgemerkt en gepost! :mrgreen:

Ik weet niet precies wat ik van de wedstrijd van afgelopen zaterdag vind. Aan de ene kant natuurlijk belachelijk dat zulke spelers zo'n pot verliezen. Maar dat is dus ook al een tijdje aan de gang, dat we zulke wedstrijden niet kunnen winnen.

Aan de andere kant heb ik me veel minder geërgerd aan de instelling van velen. Het was echt niet allemaal goed, maar ik had wel het idee dat ze er nu eindelijk eens van doordrogen waren dat ze het nu moesten laten zien. Helaas niet gelukt...

Alleen nu de opstelling nog verbeteren... :?
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor bohemians/praha » 17-11-2003 13:51

Wat me ook opvalt is dat er nooit nederelandse voetballers uit Duitsland geselecteerd worden voor oranje. Ik denk dat een Oude Kamphuis het prima tegen de schotten zou kunnen doen.
Het lijkt wel of als je bij de rangers, barcelona of een dergelijk clubje speelt je bijna altijd geselecteerd wordt voor oranje hoe slecht ze het in de eigen competitie doen. Speel je in de Bundesliga dan heb je bijna geen kans, terwijl het zo makkelijk is voor de technische staf om eens eens te gaan scouten. :frown:
Avatar gebruiker
bohemians/praha
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 21-08-2003 12:20
Woonplaats: pilsner urquell

Berichtdoor Niels » 17-11-2003 14:02

Daar ben ik het absoluut mee eens. Makaay is de enige 'Duitser' in de selectie en die zit er natuurlijk ook gewoon bij dankzij Deportivo. Dat hij nu bij Bayern speelt heeft er niks mee te maken.

Ik vind het belachelijk dat een speler die al weken op de bank zit - vijv. Davids - verkozen wordt boven een speler die wel speelt zoals Oude Kamphuis en die het niveau ook zeker wel aan kan. Excuses als 'net weer fit' gaan wat dat betreft niet op want daar heeft Advocaat zich wel vaker schuldig aan gemaakt.

Btw, Van det Meyde gewoon van de partij als het nodig is. Niks ernstigs aan de hand, hij schijnt een bepaald iets te hebben waardoor hij af en toe een korte black-out heeft.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor michel » 17-11-2003 15:45

bohemians/praha schreef:
Kortom, Europese topploegen bestaan niet.


Ik vind, ondanks dat ze niet echt de symphatie van mij krijgen, Duitsland wel een Europees topland, omdat ze altijd bij een ek of wk zijn en bijna altijd de finale halen.

Theorie: Dat Nederland er weer niet bij is maakt toch geen donder uit. Tussen 1978 en '88 waren ook magere jaren. Het laatste EK was 2000 dus als oranje in 2010 er nog niet bij zit, dan hebben we te maken met een trendbreuk en kunnen de oranje liefhebbers zich echt zorgen maken. We zijn gewoon een Europese subtobber! gewoon accepteren, dan is er niets aan de hand.
Afstappen een keer van dat eigengereide nederlandse gevoel. Ken uw plaats in Europa!


Duitsland moest ik ook even over nadenken maar ook die kennen hun pieken en dalen, (kijk naar 2000 en de huidige kwalificatie) ik vertik het gewoon om Duitsland een topper te noemen al is dit wel verdomd moeilijk te ontkennen.

Op zich ben ik het met je eens dat NL een Europese subtopper is maar die subtop is erg groot. Plus dat er nogal wat dynamische ontwikkeling zit in het interlandvoetbal. NL laat bij vlagen zien dat er rekening mee moet worden gehouden (ook op eindtoernooien).

Ik bedoelde niet dat NL een topper is maar dat er zo goed als geen absolute toppers zijn. Dus moet NL dringen voor zijn plaatsje vooraan (net als ieder ander land) en dat dringen moet maar eens beginnen met Schotland hardhandig terugschoppen naar hun eiland.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Arjanz » 17-11-2003 16:00

Btw, Van det Meyde gewoon van de partij als het nodig is. Niks ernstigs aan de hand, hij schijnt een bepaald iets te hebben waardoor hij af en toe een korte black-out heeft.


Kwestie van te lage bloeddruk, hij moet even wat zout eten en dan is hij de oude weer....
Arjanz
Selectiespeler
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: 07-12-2002 11:56
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor mechielz » 17-11-2003 16:56

Ik vond van der Meyde zaterdag het laatste half uur ook niet zo geweldig. Hij leek er wel wat door heen te zitten. Dat krijg je als je niet al te vaak speelt, maar desondanks was hij tot het laatste half uur wel een van de beteren en daar gaat het om.

Ik snap ook niet waarom al die Schotten denken dat ze er al zijn, bijna geen enkel land wint nog een uitwedstrijd als het tegen een redelijke tegenstander moet en daarom komt het ook wel goed woensdag want we staan maar 1-0 achter.

Ik ga alvast een leuke camping in Portugal zoeken :mrgreen:
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron