Wie wordt de nieuwe leider?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BW Viking » 23-11-2008 15:22

Petter Hansson moeten we weer halen net als wat we met Vayrinen hebben gedaan alleen voor de centrale verdediging dat was de leiderstype van Heerenveen, die ideale man we weten meteen wat we in huis hebben.

drie pluspunten precies wat wij ontbrekken vooral de eerste 2 punten.

* Leiderstype
* Een kwaliteit verdediger in het centrale
* Kent Heerenveen

En nog Ingelsten halen voor de goals, beter dan Sibon.
Avatar gebruiker
BW Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 295
Geregistreerd op: 13-05-2008 18:37

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-11-2008 19:58

Baggerraartje schreef:Tja...wie wordt onze nieuwe lijder...het publiek?


Dat zijn we toch al?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor edaluz » 23-11-2008 20:17

petter hansson terughalen zou geniaal zijn, kunnen achterin wel een beuker gebruiken.

toch viel mijn oog op nog een speler: Tobias Linderoth,verdedigende middenvelder, mag weg bij Galatasaray. Wat wel een feit is, is dat we veel middenvelders hebben, maar deze man is wel iemand met internationale ervaring en een leider.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Caspar » 24-11-2008 06:51

pestra schreef:Je moet dus ook niet bij voorbaat uitsluiten dat het onmogelijk is om ooit eens een speler als seedorf, v bommel etc naar heerenveen te halen.


Van Bommel heeft al aangegeven naar PSV te gaan als hij terug komt naar Nederland, en Seedorf lijkt me wel even een paar maatjes te groot, denk je niet?

pestra schreef:Je zit inderdaad met scheve verhoudingen in je salarishuishouding maar is dat niet overal zo? , mijn directeur verdiend ook 3 keer zoveel als mij en volgens mij is dat logisch.


Je voorbeeld is helaas niet relevant omdat het gaat om verschillende niveaus in de organisatie. Als jou collega van dezelfde afdeling drie keer zo veel zou verdienen zou het wat anders zijn. En volgens mij verdiend Yme een stuk minder dan de meeste spelers :wink:
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor camataru » 24-11-2008 08:26

@ Caspar; Leuk onderschrift heb je MvB:"Ik ben nog nooit zo afgeslacht als hier.".
Geloof dat wij op dit moment ook het zelfde meemaken en al 3 wedstrijden lang, en ik vrees aanstaande zaterdag ook (als het niet word afgelast).

Ontopic
Onze nieuwe leider moet iemand zijn die af en toe het team er van doordringt dat ze niet voor hunzelf voetballen maar voor de aanhangers van de club.
Een leider moet ze af en toe eens goed de waarheid vertellen en vertellen hoe hij er over denkt.
Ik geloof dat er in Nederland niet zo'n iemand rondloopt.
En als er al zo iemand rondloopt die hart voor een team heeft en alles wil geven dan ben je een beste zak met duiten (euro's) kwijt.
Kan zo snel niet eens iemand noemen die dat zou kunnen in nederland.

enkele goedkope (re) opties maar wel redelijk ervaren(jammer genoeg geen nederlandsers;
Gabriel de Paulo Limeira - Malmö FF
Ragnvald Soma - Viking Stavanger
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Flying Frisian » 25-11-2008 11:14

Ik heb het helemaal met mijn voorganger eens dat de leider een speler moet zijn die niet bang is anderen een schop onder hun reet te geven. Punt is echter dat een dergelijke speler wel enig aanzien, iets meegemaakt/gepresteerd, moet hebben.

De naam Petter Hansson werd hier opgegooid. Een man met ervaring en kennis van de club. Maar of het een type is die anderen op hun klote kan geven denk ik niet.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor ALS 26.000 » 25-11-2008 11:57

Nou Petter erbij en van zonedekking naar mandekking en de problemen zijn denk ik opgelost, want zo slecht zijn de verdedigers echt niet hoor.
Maar kan me niet voorstellen dat Petter terugkomt. Eerst zien!
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Janneman » 25-11-2008 15:07

Petter is een geweldige verdediger maar geen leider. We hebben al heel wat namen laten vallen maar veel zijn (jammer genoeg) niet haalbaar. Wel moet het iemand zijn de ploeg sterker maakt, de grens opzoekt en als het moet overschrijd en de spelers op hun nummer en taak zet. Bij Utrecht doet Gregor van Dijk dat al denk ik dat hij niet het niveau heeft wat Heerenveen na streeft.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 25-11-2008 15:45

Heerenveen moet sowieso geen middenvelder mee halen, die hebben we nu wel genoeg. Als ze een leider willen halen, dan zou dat eigenlijk een centrale verdediger moeten zijn. Dan sla je twee vliegen in één klap.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Janneman » 25-11-2008 19:18

BS schreef:Heerenveen moet sowieso geen middenvelder mee halen, die hebben we nu wel genoeg. Als ze een leider willen halen, dan zou dat eigenlijk een centrale verdediger moeten zijn. Dan sla je twee vliegen in één klap.


Dat ben ik met je eens maar ik zie niet zo snel iemand die hier voor in aanmerking komt. Er zijn wat namen gepasseerd maar de meestte zijn niet haalbaar of betaalbaar.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor sam20 » 25-11-2008 22:52

Ik zeg Roland Juhasz Hongaars international misschien nog betaalbaar ook.
Maar wil een speler van Anderlecht naar Heerenveen?
sam20
sam20
Selectiespeler
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 02-01-2008 23:49
Woonplaats: fryslân

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 25-11-2008 22:56

Die staat ook in de belangstelling van grotere clubs, dus die komt waarschijnlijk niet naar Heerenveen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor sam20 » 25-11-2008 23:03

Wisgerhof ? Misschien ?
sam20
sam20
Selectiespeler
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 02-01-2008 23:49
Woonplaats: fryslân

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Blizzard » 25-11-2008 23:06

sam20 schreef:Ik zeg Roland Juhasz Hongaars international misschien nog betaalbaar ook.
Maar wil een speler van Anderlecht naar Heerenveen?


Is wel één van de beste verdedigers uit de Belgische League. Is ook het type verdediger wat wij nodig hebben, namelijk een verdediger die kan verdedigen :lol: Het is een speler met lengte (193cm), stelt zich goed op, uitstekende kopper zowel aanvallend als verdedigend, fysiek sterk. Minpunten zijn dat hij niet geweldig kan opbouwen en volgens mij is hij ook niet de snelste. Ook weet ik niet of hij echt een leiderstypetje is. Is trouwens wel iemand uit de categorie die ik graag zie komen namelijk met internationale ervaring en al een tijdje meedraaiend op niveau (25 jaar).

Maar ook ik denk dat deze speler niet haalbaar is. PSV wil hem ook heel graag hebben. Anderlecht laat hem in de winter niet gaan omdat ze hem nodig hebben voor de landstitel, waarvan ik betwijfel of ze die weten te halen want ik schat Standard toch wel hoger in. Al wordt er aan alle kanten aan spelers getrokken bij Standard, als het daar in de winter een leegloop wordt dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Wat ik ook altijd wel een goede verdediger vond is Dorin Goian van het Roemeense Nationale elftal. Speelt nog steeds bij Steaua Boekarest. Je kan het altijd proberen...
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor camataru » 26-11-2008 12:43

Nog een paar goede verdedigers;

Nicolae Dorin Goian (26) - Steaua
Igor Biscan (30) - Dinamo zagreb

Goion stond/staat ook in de belangstelling van inter
Biscan Kent het klappen van de zweep bij Liverpool en panathinaikos.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 26-11-2008 12:49

Als Heerenveen er echt een ervaren "leider" bij wil hebben, dan zal het wel uit die categorie moeten komen, denk ik. Bepalende spelers die bij een grote club in een kleine competitie spelen en wel openstaan voor een nieuwe impuls in hun carrière.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor RedWings » 26-11-2008 13:51

@ BS & camataru

Probleem met dergelijke spelers is echter dat zij de Nederlandse taal niet machtig zijn (misschien dat Biscan het Engels wat beheerst) en het waarschijnlijk wel even zal duren voordat zij echt hun draai weten te vinden. Dergelijke jongens zullen uiteindelijk zeker een versterking voor onze defensie zijn, maar ik vraag mij af of een Goian of een Biscan op korte termijn de nieuwe leider op het veld zou kunnen worden. Wil de club op korte termijn het gebrek aan leiderschap op het veld oplossen dan zal dit volgens mij toch moeten gebeuren met een speler, die de Nederlandse of Engelse taal machtig is.
If you can't beat them, arrange to have them beaten.
Avatar gebruiker
RedWings
Bankzitter
 
Berichten: 48
Geregistreerd op: 11-11-2008 16:00
Woonplaats: Groningen

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 26-11-2008 14:02

Natuurlijk zou het ideaal zijn om een Nederlandstalige leider te hebben. Maar ik kan geen Nederlander bedenken die én kwalitatief top is én haalbaar is voor Heerenveen. Ik vrees daarom toch dat de pijlen gericht zullen worden op een buitenlander.

Sowieso zou ik me niet blindstaren op een "leider". Het belangrijkste is dat er een speler bij komt die een kwalitatief iets toevoegt, iemand die een directe versterking is.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Blizzard » 26-11-2008 16:17

Wat ik ook wel een leider vind ik Marcel Meeuwis. Is alleen wel weer een (controlerende) middenvelder, wel een zeer goede overigens. Is wat mij betreft ook echt toe aan een stap hogerop voordat het te laat is (28 jaar). Kan makkelijk mee in de subtop.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Gekko » 26-11-2008 16:38

Is echter in beeld bij PSV.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 26-11-2008 16:45

Het middenveld dat we na de winterstop krijgen is al top. Met Grindheim, Väyrynen, Pranjic, Elm, Roorda en Svec hoeft daar wat mij betreft niet nog iemand bij te komen. Meeuwis zal ook niet minder dan drie miljoen kosten, dus het lijkt me dat er vanaf nu beter in de aanval of verdediging geïnvesteerd kan worden.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Blizzard » 26-11-2008 16:48

BS schreef:Het middenveld dat we na de winterstop krijgen is al top. Met Grindheim, Väyrynen, Pranjic, Elm, Roorda en Svec hoeft daar wat mij betreft niet nog iemand bij te komen. Meeuwis zal ook niet minder dan drie miljoen kosten, dus het lijkt me dat er vanaf nu beter in de aanval of verdediging geïnvesteerd kan worden.


Ik heb er ook bijgezegd dat hij een middenvelder is hè ;) Want ook ik denk dat het middenveld niet de prioriteit heeft. Maar als je echt heel nodig een leiderstype wil en ze zijn niet te halen voor je verdediging dan is dit een alternatief. Niet alleen omdat hij een leiderstype is maar ook omdat hij kwaliteit + ervaring toevoegt op een zeer belangrijke positie.

Toch zie ook ik liever een verdediger met leiderschapskwaliteiten komen...
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Feanfan-4-life » 26-11-2008 19:46

Ik vind ook dat er een ervaren goede centrale verdediger met leiderscapaciteiten gehaald moet worden. Zo krijg je en een stabiele verdediging en een leider die opstaat als het slecht gaat.
Andreas Granqvist van FCG is dan niet heel ervaren, maar hij is wel een echte leider en een goede verdediger. Waarom hebben wij hem eigenlijk niet? :roll:
Avatar gebruiker
Feanfan-4-life
Selectiespeler
 
Berichten: 481
Geregistreerd op: 26-08-2007 20:28

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Hoho » 28-11-2008 15:17

Weet je, het lijkt mij gewoon lekker dat we eens een elftal hebben wat op de 0 kan spelen!
Met ons huidige middenveld (+ Elm) en aanval komen die goals toch wel, daar investeren heeft dus helemaal geen zin.
Ik zou zeggen: de knip open voor een verdediger uit de hogere categorie, een leider waar de rest van de verdediging zich aan op kan trekken.
Het liefst in de winterstop, dan kan hij de tweede competitiehelft nog meedraaien en dan staat de verdediging er volgend seizoen
stop staring at my avatar
Avatar gebruiker
Hoho
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 29-05-2008 13:08
Woonplaats: Dútslân

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor huntelenzo » 03-12-2008 12:50

Wat gedacht van Andre Ooyer, wil terug naar Nederland
huntelenzo
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 31-08-2004 12:48

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 03-12-2008 14:11

Die kan ook zo naar PSV of AZ, dus dat zal een lastig verhaal worden.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten