Freezeman schreef:Nu.nl kopt ook aarig met:
Seedorf "het waren een paar fantastische dagen".
Er lopen btw wel een stelltje pipo's rond bij dat AC, met die ijsmutsen.
Er loopt sowieso één Pipo rond

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Freezeman schreef:Nu.nl kopt ook aarig met:
Seedorf "het waren een paar fantastische dagen".
Er lopen btw wel een stelltje pipo's rond bij dat AC, met die ijsmutsen.
bdb schreef:Prachtig filmpje! Zo hard hoorde je NN dus op zuid? echt wat vond ik het een supper sfeer vanavond!
heerenveenfan1000 schreef:Oh ja, en een complimentje voor Evert ten Napel. Ik hoorde dat die zeer positief was over Heerenveen en goed commentaar gaf. Dat is wel eens anders geweest
claudio1963 (4 uur geleden) Great video, great stadium , great supporters...thank you for sharing....CIAO from Italy, FORZA MILAN & FORZA HEERENVEEN
Misty699 (11 uur geleden) ik was vandaag voor het eerst bij heerenveen en ik moet zeggen dat de sfeer erg bijzonder goed was! jammer van de uitslag maar des al niet te min een mooi wedstrijd!
NN4ever schreef:Tja, jammer maar was ook wel te verwachten... klasse druipt er vanaf bij hun
heb ook nog een sjaaltje kunnen bemachtigen, stond een vrouw bij de kermis met tig sjaals te koop, koste slechts €10!
Freezeman schreef:Zit nu net de beelden even terug te kijken maar aan dat eerste doelpunt zit wel een klein luchtje.
heerenveenfan1000 schreef:Die derde goal was eigenlijk niet echt JAP's schuld, hij stond niet goed maar dat was gewoon een goed doelpunt.
Ane Lenstra schreef:NN? Het hele stadion deed mee manInclusief oost als ik me niet vergis
NN4ever schreef:Tja, jammer maar was ook wel te verwachten... klasse druipt er vanaf bij hun
heb ook nog een sjaaltje kunnen bemachtigen, stond een vrouw bij de kermis met tig sjaals te koop, koste slechts €10!
geert. schreef:Dat is dan zeker een sjaaltje waar alleen maar Heerenveen vs. Milan op staat?
Op de officiële stonden toch ook de logo's van beide clubs?
Niels schreef:Als jij alleen al onrechtmatig het logo voor commerciële doeleinden gebruikt, ben je al fout.
geert. schreef:Ik denk niet dat de mensen aan te klagen zijn voor het verkopen van illegale sjaals, omdat er alleen maar Heerenveen en Milan op staat. De clubs zouden de verkopers wel kunnen aanklagen als ze wel de volledige clubnaam zouden hebben gebruikt. Maar kom er eerst maar achter wie die dingen gemaakt en verkocht hebben
massan schreef:Hoogtepunt van de wedstrijd vond ik dat Vayrynen in de eerste helft de bal achter het standbeen langs zó door de benen van Kaká speelde. Als iemand daar beelden van heeft hou ik me aanbevolen
massan schreef:Waar zie je die beelden?
Keer terug naar De Pronkkeamer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten