23-10-2008: sc Heerenveen-AC Milan (1-3, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Niels » 24-10-2008 12:56

Als jij alleen al onrechtmatig het logo voor commerciële doeleinden gebruikt, ben je al fout.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor geert. » 24-10-2008 12:59

Niels schreef:Als jij alleen al onrechtmatig het logo voor commerciële doeleinden gebruikt, ben je al fout.


Ja maar op deze stonden de clublogo's ook niet ;) alleen maar Heerenveen vs Milan
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor TWR22 » 24-10-2008 13:35

geert. schreef:Ik denk niet dat de mensen aan te klagen zijn voor het verkopen van illegale sjaals, omdat er alleen maar Heerenveen en Milan op staat. De clubs zouden de verkopers wel kunnen aanklagen als ze wel de volledige clubnaam zouden hebben gebruikt. Maar kom er eerst maar achter wie die dingen gemaakt en verkocht hebben :D


Normaal zeg ik: alles officieel, altijd. Maar als je zo slim bent om te zeggen "we konden er maar 200 drukken in die korte tijd", dan moet je niet zeuren als iedereen de sjaals elders koopt, illegaal ... honderden, duizenden ... Politie stond er bij met 3 man maar deed niks. Week nét iets af zodat niet strafbaar was.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Gekko » 24-10-2008 13:41

Moeten we het nog over de (verkeerde) witte kousen hebben? Met de zwarte hadden we vast wel gewonnen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor massan » 24-10-2008 13:51

Hoogtepunt van de wedstrijd vond ik dat Vayrynen in de eerste helft de bal achter het standbeen langs zó door de benen van Kaká speelde. Als iemand daar beelden van heeft hou ik me aanbevolen :!:
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Onedayflyer » 24-10-2008 14:41

massan schreef:Hoogtepunt van de wedstrijd vond ik dat Vayrynen in de eerste helft de bal achter het standbeen langs zó door de benen van Kaká speelde. Als iemand daar beelden van heeft hou ik me aanbevolen :!:


Weet je nog ongeveer rond welke minuut dat was? Ik heb de boel opgenomen (geen super kwaliteit maar dat terzijde).
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Frisian Viking » 24-10-2008 17:10

Tsjah, als je de kansen afmaakt die je krijgt dan maak je er vier. Maar zetten hun bij elk doelpunt even aan dan maken ze er ook twee. Onvoorstelbaar. Toch jammer van die eerste twee tegendoelpunten. Heerenveen was erg sterk op dat moment, blijft zo'n doelpunt langer uit dan moet je het nog maar zien natuurlijk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Robinho89 » 24-10-2008 17:23

Het was een prachtig avondje Abe Lenstra!
ik denk dat iedereen heeft kunnen genieten van een prachtige sfeer en een mooie pot voetbal.
het is natuurlijk typisch italiaans om de tegenstander het gevoel te geven dat er iets te halen valt.
achteraf heeft het er niet echt ingezeten en dat is jammer maar eigenlijk best wel te verwachten.

als we tegen feyenoord zo spelen zondag dan hebben we zeker kans op de 3 punten. die kunnen we ook
goed gebruiken dus ook dan weer als 1 man achter onze club!

forza heerenveen!
Noord of Zuid het maakt niet uit!
Avatar gebruiker
Robinho89
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 22-10-2008 18:53
Woonplaats: Meppel

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Janneman » 24-10-2008 18:02

Leuke avond maar gewogen en te licht bevonden :huh:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor sam20 » 24-10-2008 18:13

Nog wat beelden van de aankomst ac milan bij het AL stadion.
http://www.youtube.com/watch?v=4bp4MWKnSYk
sam20
sam20
Selectiespeler
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 02-01-2008 23:49
Woonplaats: fryslân

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Freezeman » 24-10-2008 18:34

massan schreef:Waar zie je die beelden?

Ik zag ze op joe tjoep, rammel op de letters Heerenveen en Milan en je ziet diverse opnames.
Zowel professionele- als amateur opnames
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Gerrits » 24-10-2008 18:47

Op sc-heerenveen.nl staat de samenvatting, en op het laatst vraag CAP aan Seedorf: Kom je bij ons voetballen over een jaar.

Daarop antwoord Seedorf: Natuurlijk, dan kijk ik of ik nog een paar kan meenemen :lol:

Voor de rest is alles al gezegd: Gewogen en te licht bevonden, of Milan is gewoon te goed voor de Uefa Cup, dat denk ik eerder.

Maar ik begrijp en begreep de adoratie niet voor Milan, van media, supporters als spelers: Alsof Milan echt een wereldteam is, want ze verliezen ook in de Serie A weleens van clubs die tegen degradatie strijden, en die zijn echt niet beter als Heerenveen hoor...

Maar als je als spelers al gaat kijken met wie je shirtje ruilt, ben je dan wel proffesioneel genoeg voor profvoetbal?

Als ik tegen Ronaldinho zou moeten spelen, dan zou ik hem bij de eerste de beste kans al door de benen spelen, en dan met een hakje een medespeler proberen te bereiken. Zoals Vayrynen het duel begon, zo moest iedereen begonnen zijn, anders sta je al met 0-1 achter nog voor je begint.

Het publiek begrijp ik wel, met 6000 man op de training van Milan aanwezig zijn, dat is ook nog wel kippenvel, maar van spelers die alle wedstrijden beginnen met één doel voor ogen: winnen! Nee, ik zal het nooit begrijpen :cry:
Gerrits
Basisspeler
 
Berichten: 687
Geregistreerd op: 14-04-2003 11:46
Woonplaats: Axel

Re:

Berichtdoor Superfries88' » 24-10-2008 19:11

Gerrits schreef:Maar ik begrijp en begreep de adoratie niet voor Milan, van media, supporters als spelers: Alsof Milan echt een wereldteam is, want ze verliezen ook in de Serie A weleens van clubs die tegen degradatie strijden, en die zijn echt niet beter als Heerenveen hoor...


Meen je dat nou? Milan is gewoon een Europese topclub, dus beter dan elke club in Nederland. Dat ze een mindere periode hebben doet daar natuurlijk niets aan af. Argumenten als ‘ze verliezen ook van degradatiekandidaten’ zijn natuurlijk zwak. Als je dat als uitgangspunt neemt, dan zijn er geen wereldteams. Nu niet, in het verleden niet en in de toekomst ook niet. Natuurlijk is er wel een uitzondering te bedenken, maar dan kijk je over een periode van 1-2 jaar maximaal.

Maar als je als spelers al gaat kijken met wie je shirtje ruilt, ben je dan wel proffesioneel genoeg voor profvoetbal?


Ja, waarom niet?
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor geert. » 24-10-2008 19:19

maar van spelers die alle wedstrijden beginnen met één doel voor ogen: winnen! Nee, ik zal het nooit begrijpen


Als je niet speelt om te winnen, kun je er net zo goed mee kappen.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Blizzard » 24-10-2008 19:29

Als je niet speelt om te winnen, kun je er net zo goed mee kappen.


Volgens mij heeft iedereen toch gewoon 100% gegeven? Bovendien probeerden ze het ook op de voetballende manier. Dat je dan nog steeds tekort komt is geen schande tegen Milan. Kaká is in zijn eentje meer waard dan de gehele selectie van Heerenveen, zo liggen de verhoudingen nu eenmaal...

Ik vind niet dat je over deze wedstrijd mag klagen over de instelling van de spelers.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Gekko » 24-10-2008 19:39

Italiaanse degradatiekandidaten zijn nog wel een poepie beter dan heerenveen (zie Parma, dat met de tweede keus van ons won).
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor geert. » 24-10-2008 19:55

Blizzard schreef:Ik vind niet dat je over deze wedstrijd mag klagen over de instelling van de spelers.


Ik heb het niet over de inzet van de spelers van gisteravond, maar een algemene reactie op het bericht van Gerrits.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Blizzard » 24-10-2008 20:00

Ik heb het niet over de inzet van de spelers van gisteravond, maar een algemene reactie op het bericht van Gerrits.


Oke, excuses dan :D

Voordat je het weet is het ook weer voorbij deze wedstrijd... De voorpret is meestal nog leuker dan de wedstrijd zelf want die was eigenlijk gewoon kut. Na 25 minuten was het al gedaan jammer genoeg.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor frisianbadboy » 24-10-2008 20:13

Ook van mij nu nog maar een reactie over de wedstrijd tegen AC Milan.

Weken kijk je er naar uit en dan is het eigenlijk na 20 minuten over en sluiten. Mijn inziens helaas wat te snel. Heerenveen speelde met een soort 3 - 5 - 2 / 3 - 4 - 3 opstelling zeer gedurfd. Een goede vondst van onze trainer naar mijn idee. Alleen schortte het helaas aan de uitvoering op het veld. Popov had als opkomende middenvelder veel voorzetten moeten geven maar dit lukte niet echt. Mij viel op, en dat deed het ook al in de voorbereiding, wat een matige techniek deze "reus" heeft. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat een club als Heerenveen een speler met een dergelijke beperkte techniek heeft gecontracteerd. Ben ik van onze club niet gewend. Een goede vondst van de trainer maar als die in de praktijk niet werkt doordat je spelers het niet goed invullen of doordat je spelers daarvoor te beperkt zijn werkt een 3 - 5 - 2 opstelling niet echt. Wat mij betreft had dan veel beter Pranjic die rol van popov kunnen invullen en dan Bak maar gewoon (voor de verdediging) op het middenveld.

Heerenveen speelde naar zijn mogelijkheden vond ik niet eens zo slecht. Maar je merkt wel dat het net allemaal een tikkeltje sneller moet dan normaal in onze eredivisie. Wat dat betreft vond ik dat eigenlijk alleen Vayrynen en Grindheim het hogere tempo van AC Milan redelijk konden bijbenen en de overige spelers veel minder goed. Zelfs Pranjic, normaal toch één van onze uitblinkers kwam handelingssnelheid tekort gister. Zeer opvallend voor mij. Verder kan ik de ploeg niks verwijten. Gestreden is er zeker en met name ook vanaf het begin met overtuiging gespeeld. Maar na 0 - 2 was die overtuiging (logischerwijze) wel wat weg. VDB zag er bij de eerste goal weer niet zeker uit. Straal wat uit als keeper en als je dan tussen de palen weg gaat het veld in HEBBEN die bal. Al had de scheids mijns inziens de eerste goal ook af kunnen keuren.

De actie met de T-shirts vond ik wel geslaagd. Met losse kleurpamfletten gebruik je ze één keer en dan is het effect weg. Nu trekt iedereen zon shirt aan en de hele wedstrijd blijft het effect bewaart. Harstikke leuk. Nu kunnen sommigen het commercieel vinden, een mooi effect gaf het wel vond ik. Verder goede sfeer en ook NN positief met positieve liederen. Hulde.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Superfries88' » 24-10-2008 20:23

frisianbadboy schreef:Maar na 0 - 2 was die overtuiging (logischerwijze) wel wat weg. VDB zag er bij de eerste goal weer niet zeker uit. Straal wat uit als keeper en als je dan tussen de palen weg gaat het veld in HEBBEN die bal. Al had de scheids mijns inziens de eerste goal ook af kunnen keuren.


Dat is helemaal geen fout van Vandenbussche. Ik las dat VDB “los!” heeft geroepen naar Pranjic, maar die heeft dat niet verstaan. Pranjic probeerde daarom de bal te blokken, waardoor VDB niet goed stond.

Bovendien gaan er twee blunders van de arbitrage aan vooraf. Eerst geeft Inzaghi een klap in de nek van JAP. De scheidsrechter heeft dat gezien gezien de waarschuwing voor de corner, maar hij vergat rood te geven. Bovendien was dat natuurlijk een vrije trap voor Heerenveen. Bovendien werd JAP ook nog eens onderuit getrokken door Inzaghi (uitgerekend hij) voordat de bal via zijn lichaam ongelukkig in de goal viel.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor oldtimer » 24-10-2008 21:21

Om een goed resultaat te behalen had voor Heerenveen alles mee moeten zitten en dat gebeurde helaas niet.
Daarbij was het extra sneu dat die eerste 2 tegengoals zo makkelijk vielen, terwijl Heerenveen in de periode daarvoor niet of nauwelijks minder was geweest en ook al kansen had gehad om de leiding te nemen.
De eerste tegengoal had m.i nooit mogen worden toegekend ( de beelden van OF onderstreepten dat nogmaals ) en bij de 2e was sprake van een beslissend van richting veranderd schot. Daarmee is de wedstrijd eigenlijk gespeeld.
Vervolgens glijdt JAP bij de 3e treffer van Milan ook nog eens jammerlijk onderuit.
Veel meer mogelijkheden kreeg Milan niet, al drongen ze ook niet al te hard aan.
Je kunt al met al toch wel stellen dat Milan, bij alle ( overduidelijke ) superioriteit, de wind wat dit betreft ook behoorlijk mee had.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor drika746 » 24-10-2008 21:26

Superfries88' schreef:
Dat is helemaal geen fout van Vandenbussche. Ik las dat VDB “los!” heeft geroepen naar Pranjic, maar die heeft dat niet verstaan. Pranjic probeerde daarom de bal te blokken, waardoor VDB niet goed stond.


De bal werd geenszins van richting veranderd dus dan had hij hem ook gewoon moeten hebben. Hij was ook erg zenuwachtig in het verwerken van de terugspeelballen, al met al maakte hij weer geen goede indruk op mij.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor BSCH77 » 24-10-2008 22:25

Een heleboel is al gezegd over deze wedstrijd;
mijn gevoel toen ik naar huis liep: SuperAvond qua sfeer, inzet spelers maar zeker ook AC Milan...

Want jemig; wat zijn die mensen ontzettend goed!
Hebben wij het dan zo slecht gedaan??Denk het niet...Iemand Basel-Barcelona gezien??

Even heel wat anders trouwens:Seedorf zit nu bij pauw en witteman ivm een prijs die hij heeft op mogen halen voor al zn goede doelen werk!
de man is dus niet alleen een hele goede voetballer, iemand die zich bewust is hoe zn salaris betaald wordt ( voetbalfans ) maar ook bewust dat ie wat moet doen met zn bekendheid en vermogen!Top!
BSCH77
Selectiespeler
 
Berichten: 168
Geregistreerd op: 07-10-2008 17:28
Woonplaats: Leeuwarden

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor massan » 25-10-2008 08:26

Onedayflyer schreef:
Weet je nog ongeveer rond welke minuut dat was? Ik heb de boel opgenomen (geen super kwaliteit maar dat terzijde).


Ik denk rond de 15e minuut..iig nog voordat Milan gescoord had. Vond plaats rond de middellijn waarna hij het spel in de diepte verplaatste op links.

BSCH77 schreef:Even heel wat anders trouwens:Seedorf zit nu bij pauw en witteman ivm een prijs die hij heeft op mogen halen voor al zn goede doelen werk!
de man is dus niet alleen een hele goede voetballer, iemand die zich bewust is hoe zn salaris betaald wordt ( voetbalfans ) maar ook bewust dat ie wat moet doen met zn bekendheid en vermogen!Top!


Werd er nog wat gezegd over Heerenveen? Heb 't programma niet uitgekeken.

Daarnaast ben ik op zoek naar media die een reeks mooie foto's hebben gemaakt van de wedstrijd..heb nu alleen de officiele website en feanfans bekeken.

Gerrits schreef:Op sc-heerenveen.nl staat de samenvatting, en op het laatst vraag CAP aan Seedorf: Kom je bij ons voetballen over een jaar.

Daarop antwoord Seedorf: Natuurlijk, dan kijk ik of ik nog een paar kan meenemen :lol:


Ik denk eerder dat het gaat om het wisselen van een shirtje waar Seedorf er een paar van meegenomen heeft :wink:

Overigens wisselde Seedorf na de wedstrijd nog zijn trainingsjack voor een blauw Feanfanshirt, die hij daarna direct aandeed :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door massan op 25-10-2008 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Freezeman » 25-10-2008 10:25

massan schreef:..Werd er nog wat gezegd over Heerenveen? Heb 't programma niet uitgekeken...

Je hebt weinig gemist wat voetbal / sc Heerenveen betreft, alleen de doelpunten kwamen even heel snel voorbij.
Met een soort kassa gerinkel en € teken omdat zijn stichting iets bedacht heeft met €1000,- per doelpunt oid.
Laatst bijgewerkt door Freezeman op 25-10-2008 10:34, in het totaal 2 keer bewerkt
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Onedayflyer » 25-10-2008 10:26

Even de wedstrijd terug gekeken, maar kan die ten Napel ook even de spelersnamen van te voren oefenen?

- Grindjem
- Elianoussy

Zucht...
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor ItFean82 » 25-10-2008 10:52

Ach volgens mij doet hij dat met opzet, dat mensen dan denken dat hij er erg veel verstand van heeft. Maar het is erg vervelend inderdaad, dat kan ik me best voorstellen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Flying Tilster » 25-10-2008 11:48

Freezeman schreef:Je hebt weinig gemist wat voetbal / sc Heerenveen betreft, alleen de doelpunten kwamen even heel snel voorbij. Met een soort kassa gerinkel en € teken omdat zijn stichting iets bedacht heeft met €1000,- per doelpunt oid.


Dat heeft te maken met deze stichting.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor cross » 25-10-2008 12:03

Gekko schreef:Italiaanse degradatiekandidaten zijn nog wel een poepie beter dan heerenveen (zie Parma, dat met de tweede keus van ons won).

Dat is natuurlijk een vergelijking van jan stront.
We hebben nuandere spelers andere trainers, en Parma heeft zich toch ook moet plaatsen voor europees voetbal.
Dus slecht waren ze ook niet dus.
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor bdb » 25-10-2008 12:13

Onedayflyer schreef:Even de wedstrijd terug gekeken

Ik weet niet of dat makkelijk gaat, maar zou je willen proberen om deze online te kunnen zetten? Ik zou namelijk de NOS versie nog wel willen zien.. of heb je hem op video band? :wink:
bdb
Basisspeler
 
Berichten: 727
Geregistreerd op: 22-12-2007 13:30

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten