23-10-2008: sc Heerenveen-AC Milan (1-3, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Venderwel » 24-10-2008 09:04

Niels schreef:Een commerciële acie is géén sfeeractie... :huh: Sorry!


Ach wat....het zag er erg goed uit en zoals ik al zei, dat mag best ook een keer toegegeven worden.
En zo'n commerciële actie was het nou ook weer niet, dan zou je namelijk onder FORZA-SCH, de naam van de sponsor hebben zien staan!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Niels » 24-10-2008 09:10

de naam van de sponsor hebben zien staan!


Als ze dat hadden kunnen regelen qua uitvoering.... :shock: Er staat levensgroot Univé op die shirts, bij elk shot op televisie is het 50 keer in beeld. Dát zal naar buiten toe nooit het doel zijn geweest, maar het is natuurlijk wel een verdomd leuke bijkomstgheid... Als dat niet commercieel is, mag je mij vertellen wat het dan wel is.

Jij mag het mooi vinden. Ik vond het niks. Dus hoef ik helemaal niks toe te geven.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Wiggs » 24-10-2008 09:27

seedorf zeer positief,toch leuk om te lezen al verloren we

HEERENVEEN - Clarence Seedorf kwam donderdag voor AC Milan niet in actie tijdens de wedstrijd in de UEFA Cup bij SC Heerenveen (1-3), maar de Nederlandse middenvelder had wel genoten van de tijd in Friesland.

"Het waren fantastische dagen, de mensen hier zijn echte voetballiefhebbers", zei hij op Radio 1 bij de NOS.

Seedorf werd in Friesland met respect behandeld. Van de toeschouwers kreeg hij woensdag bij de training en donderdag rondom de wedstrijd applaus. "Ze hebben mij persoonlijk, maar ook de rest van AC Milan warm en met klasse onthaald."

Riskeren

De oud-Ajacied kwam wegens lichte liesklachten niet in het veld. "De trainer vroeg het me een kwartier voor tijd wel, maar ik had geen warming-up gedaan. En om het dan te riskeren, dat vond ik te link. Ik ben nog niet 100 procent fit. Als het nodig was geweest en ik had een goede warming-up gehad, dan had ik kunnen spelen."

Seedorf was verbaasd over de grote belangstelling bij de training op woensdag, waar meer dan vijfduizend mensen kwamen kijken. "Dat heb ik in Japan wel eens meegemaakt, maar verder is het ongebruikelijk. Het geeft wel aan dat men hier erg van voetbal houdt. Heerenveen heeft een mooi stadion en er hing een bijzondere ambiance, die je niet overal meemaakt

nu.nl
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor heerenveenfan1000 » 24-10-2008 09:29

Dat was het dan. DE westrijd van de afgelopen en komende jaren had dit moeten worden. Dat was het naar mijn mening zeker niet. AC Milan speelde zoals je het van een Italiaanse ploeg kunt verwachten. Afwachtend, en gewoon een stelletje koele killers als het gaat om het maken van kansen. Ze lieten helaas niet echt zien waar ze toe in staat zijn, dat was wel jammer. Ze stralen ook zoon rust uit en lijken zo zeker van zichzelf, echt heel apart om een keertje gezien te hebben.

Nu over Heerenveen, ik moet toch zeggen dat ik zeer teleurgesteld was. Ik had gedacht dat spelers boven zichzelf uit zouden gaan stijgen, maar dat is zeker niet gebeurd. Ik vond Beerens goed, Vavryen en Breuer ook zeer sterk. Dit verdienen een complimentje.

Maar dan frustreer ik me zo enorm aan de manier waarop je twee goals gewoon weggeeft. Wat waren het een stelletje klunzen bij die eerste twee Milan goals, vooral VDB, al was niemand echt sterk. Tegen een ploeg als Milan kan dat gewoon niet, en dat moet je weten. Die derde goal was eigenlijk niet echt JAP's schuld, hij stond niet goed maar dat was gewoon een goed doelpunt. Voor de rest heeft Milan eigenlijk geen kansen gehad behalve die kans van Pato vlak voor tijd natuurlijk.

Helaas moet ik toch concluderen dat het een deceptie is geworden. Mischien waren de verwachtingen gewoon veel te hoog. :(


Oh ja, en een complimentje voor Evert ten Napel. Ik hoorde dat die zeer positief was over Heerenveen en goed commentaar gaf. Dat is wel eens anders geweest :wink:
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Avatar gebruiker
heerenveenfan1000
Basisspeler
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 20-02-2005 11:37
Woonplaats: Arnhem

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor ALS 26.000 » 24-10-2008 09:36

Zo, we zijn er weer. Een klein katertje van de drank en een heel klein beetje van de wedstrijd, hoewel het een heel normale uitslag was. Was al beetje bang voor anti-climax, maar had gehoopt dat we het langer vol zouden houden.

Ik vond Vayrynen de absolute man van de wedstrijd. Ook Breuer speelde erg sterk en Beerens is in zo'n wedstrijd de enige aanvaller die nog iets kan.

De verrassingen van onze vriend Sollied, Tarik en Popov waren de slechtste spelers op het veld. Tarik heeft vrijwel geen bal goed geraakt en bij Popov springt elke bal bij de aanname weg. Toch spelen beide jongens met een bepaald soort flair waardoor ik denk dat ze er wel komen. Maar waarom speelde Bak niet in vredesnaam? Vindt hij JAP beter? Waarschijnlijk paste Bak tactisch niet in het plaatje.

En nu op naar Feyenoord, want uiteindelijk zijn dat de wedstrijden waar je punten MOET pakken.
Laatst bijgewerkt door ALS 26.000 op 24-10-2008 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 24-10-2008 09:37

En zo heb je de hele wedstrijd het idee dat je leuk mee doet, maar je bent eigenlijk gewoon kansloos.
AC Milan zette geen stap te veel, maar stonden altijd goed. Geen dom balverlies, waarin Popov en
Elyounoussi in grossierden. Ik snapte er niks van waarom Bak Nielsen niet speelde. En ik had gewoon
Paolo Henrique opgesteld, hij is een speler die altijd mensen bezig houd, waardoor er ruimte ontstaat
voor anderen. In mijn ogen hebben Grindheim, Vayrynen, Beerens en in mindere mate Pranjic een lekkere
wedstrijd gespeeld, maar ze mochten ook vrij combineren op het middenveld. Sibon heeft bijna geen enkele
bruikbare bal gehad, alleen 1x in de 2e helft en toen zette hij gelijk Henrique vrij voor de keeper.
Als je er dan inkomt, geeft Pranjic na een kwartier een goede voorzet, dan loop Tarik hem zo binnen.
Al hoewel, hij verprutste een enorme kans in de 1e helft, dat je mist kan gebeuren, maar zorg toch echt
dat die bal tussen de palen komt, als je dan mis, lijkt het nog wat, dit was gewoon slecht. En ja, dan de
eerste de beste corner, kun je zeggen fout van Vandenbussche, maar hij staat goed om die bal te vangen.
Veranderd Jong a Pin die bal, waardoor hij kansloos is. Jong a Pin speelde weer geen gelukkige wedstrijd.
Ook de 0-3 is een enorme fout van hem. Ik heb op de tribune 10 minuten voor tijd gezegd, dat de scheids
geen kaarten nodig heeft is een slecht teken, je moet er vol inkleumen, en dan maar geel pakken, maar
er was veel te veel respect voor AC Milan. De enige die echt van zich afbeet was Breuer, hij of Vayrynen
verdiende het om MOTM te worden. En dan de penalty, Pranjic had die panenka echt in gedachten, hij had
tijdens die penal alle moeite om een grote grijns van zijn gezicht te halen. En als het lukt is het mooi
mee genomen. Maar was alleen voor de statistieken. Nu Verbeek de genade klap maar geven in Rotterdam.
Ken-nie Steppe, wel keepen
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Superfries88' » 24-10-2008 09:47

Ongelofelijk hoe effectief dit soort clubs zijn. Bij Twente-Arsenal was me dat eerder al opgevallen en je ziet het nu weer. Natuurlijk komt er ook geluk bij kijken (de eerste twee doelpunten), maargoed, dat heeft de doorslag gegeven. Milan heeft absoluut geen 100% gegeven, heeft maar een paar kansen gehad en toch staat er een 3 op het scorebord bij Milan.

Heerenveen speelde bij vlagen gewoon goed. Milan werd onder druk gezet, al werd dat natuurlijk ook toegestaan. Helaas ging het telkens net mis. Net teveel tijd nodig, een actie teveel, een matige pass. Bovendien hadden we teveel kansen nodig om te scoren. Tegen Milan krijg je niet heel veel kansen (dat viel me nog mee ook), maar die moeten er wel in. Met name Elyounoussi liet een schitterende kans onbenut. Als je dat soort kansen mist, dan kun je een stunt wel op de buik schrijven.

Slordig, maar bij vlagen ook goed gespeeld. Verder heeft het team 100% gegeven. Ondanks de nederlaag baal ik niet ontzettend, je weet gewoon dat je 90 minuten lang top moet zijn en dat Milan een slechte dag moet hebben. Dat was helaas niet het geval. Toch hou ik een positief gevoel over aan deze wedstrijd.

Toch snap ik een aantal dingen niet: je weet dat Milan fysiek sterk is, dus waarom Elyounoussi ipv Henrique? Nu ben ik geen fan van Henrique, maar hij maakte het de tegenstanders wel lastig. Ook snap ik niet waarom Bak Nielsen op de bank begon. Als ik hoor dat hij enorm baalde van zijn reserverol, dan lijkt het me sterk dat hij niet kon spelen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Hielke » 24-10-2008 10:14

Toen Ancelotti met een dubbele wissel Ronaldinho en Pato inbracht besefte ik pas echt hoe idioot het sprankje hoop op een kleine stunt was geweest. Dit was geen wedstrijd. Eerder een circus, een show, met blauw-witte figuranten die hun bijrol een prima invulling gaven. Een eervol verlies tegen de absolute Europese top. Geen geweldige wedstrijd, wel een prachtige avond voor de hele club.

Het spel van Heerenveen vond ik zeer acceptabel. Er was geen sprake van te ver doorgeschoten respect, zeker niet. Breuer en Väyrynen verpersoonlijkten de felheid en gedrevenheid van het elftal, die twee speelden echt een geweldige pot voetbal. Met een beetje meer geluk en scherpte, bij onder meer de hopeloos falende Elyounoussi, had er zomaar een voorsprong of een eerder doelpunt ingezeten. Maar dan nog, de schijn bedroog flink. Milan spaarde ons, en zat lekker achterover in de Italiaanse leunstoel. Een zeer sterk elftal, dat door Sibon uit te schakelen het meeste gevaar neutraliseerde. De goal van Pranjic kon je gezien het spel van Heerenveen en de (gemiste) kansen zeker niet onterecht noemen, en gaf de wedstrijd nog iets van glans.

Michel Breuer in het shirt van AC Milan. Het was een historische avond.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor H-J » 24-10-2008 10:24

Op zich kan ik de 'vondst' (3-5-2) van Sollied wel waarderen. Popov kwam toch geregeld vrij aan de linkerkant, en volgens mij heeft hij wel oog voor het verleggen van het spel naar de andere kant van het veld. Het moment (geen wedstrijdritme en tegen Milan) is echter ronduit ongelukkig, dat het ten koste gaat van Bak Nielsen al helemaal. Jong a Pin had het op die plek ook niet gered, Pranjic was nog een optie geweest, al moet je dan elders weer schuiven.

Sollied heeft ook moeite met het kiezen tussen Henrique en Elyounoussi. 2 totaal verschillende voetballers, die gezien hun leeftijd toch veel moeten spelen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor forca hveen » 24-10-2008 10:32

geert. schreef:
Ik zag trouwens in vak 2, 5 lege plaatsen naast elkaar :shock: :shock: :shock: :shock:


Misschien wel van een zwarthandelaar die zijn kaartjes niet is kwijtgeraakt
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor geert. » 24-10-2008 10:35

Paulo in het shirt van Ronaldinho :P

Een paar weken naar toe geleefd. Nu in het bekende 'zwarte gat' :lol:

Of zoals Sibon zei: Dit was het dan.
Laatst bijgewerkt door geert. op 24-10-2008 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor massan » 24-10-2008 10:41

pyter schreef:Overigens keurig hoe Milan op het einde even naar 'ons' klapt. We hebben ons al club geweldig op de kaart gezet.


Absoluut, hoor alleen maar lovende woorden van Ancelotti, Shevchenko, Seedorf etc. Tijdens de warming up stond ik ineens letterlijk oog in oog met Shevchenko en zag ik al die andere sterren ronddartelen. Mijn gevoel op een 1-0 winst was in 1 klap verdwenen. Ook tijdens de warming up toonden de Milanezen meerdere malen hun respect naar het publiek; klappen, zwaaien, lachen. Na de wedstrijd klapten de fans van Milan overigens ook voor Heerenveen, mooi om te zien.

Al met al een gedenkwaardige avond die werd afgesloten door een training van Kalac, Ambrosini en Seedorf.

Wicky de Viking schreef:
Waar ik nog niemand over gehoord is het applaus, en toezingen van Seedorf dat was een groots gebaar, van een groots publiek, aan een grootse voetballer. Die komt misschien wel bij ons afbouwen :wink:


Iemand schreeuwde nog naar hem ''Hee Seedorf, kom je ook een jaartje bij ons ballen?!" waarop hij moest lachen..
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Freezeman » 24-10-2008 10:47

Nu.nl kopt ook aarig met:
Seedorf "het waren een paar fantastische dagen".

Er lopen btw wel een stelltje pipo's rond bij dat AC, met die ijsmutsen. :roll:
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor geert. » 24-10-2008 10:50

Freezeman schreef:Nu.nl kopt ook aarig met:
Seedorf "het waren een paar fantastische dagen".

Er lopen btw wel een stelltje pipo's rond bij dat AC, met die ijsmutsen. :roll:


Er loopt sowieso één Pipo rond ;)
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Korneev » 24-10-2008 11:28

Wedstrijd van de clowns:

Pipo vs. Popov 2-0 :)
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Avatar gebruiker
Korneev
Basisspeler
 
Berichten: 522
Geregistreerd op: 25-02-2006 16:32
Woonplaats: Damwâld

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Freezeman » 24-10-2008 11:32

Vond het zelf ook wel aardig bedacht. :D

btw
Zit nu net de beelden even terug te kijken maar aan dat eerste doelpunt zit wel een klein luchtje.
De scheidsrechter had het zomaar af kunnen keuren.
Sterker, als het een andere tegenstander had geweest was ie ook afgekeurd.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Venderwel » 24-10-2008 11:36

Het had rood moeten zijn, dat is in elk geval een ding wat zeker is.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor forca hveen » 24-10-2008 11:42

heerenveenfan1000 schreef:Oh ja, en een complimentje voor Evert ten Napel. Ik hoorde dat die zeer positief was over Heerenveen en goed commentaar gaf. Dat is wel eens anders geweest :wink:


Het is maar wat je goed commentaar vind natuurlijk. Het klopt dat hij positief was over heerenveen maar wat was hij schijtirritant over inzaghi. Na die overtreding op JAP was het vreselijk. Wanneer Inzaghi daarna een keer op de grond lag omdat hij vrije trap wou hebben zei evert steeds dat hij die toch niet kreeg omdat hij al van het veld had gemoeten en dat in ongeveer de volgende woorden: Nee jongetje je krijgt die vrije trap niet want je had er al af gemoeten (op treiterende toon hij zei nog net niet lekker puh erachteraan). Echt mega irritant want elke keer dat Inzaghi lag zei die het weer.

Hij wist ook niet echt hoe je elyounoussi uit moest spreken want hij leek het elke keer weer anders uit te spreken.

Hij heeft ook wel 20 keer ofzo gezegd dat het publiek van heerenveen zo hondstrouw was en een doelpunt verdiende. Dit weet je na een paar keer ook wel. Dit was wel een verdienste van NN omdat zij de hele wedstrijd lang aan het zingen waren en duidelijk hoorbaar op tv.

Het is dus maar net wat je goed commentaar vind, ik heb er meerdere keren met de nodige irritatie naar geluisterd.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Skopperij » 24-10-2008 11:52

Wat moet je hier nu van zeggen... het is dat we de doelpunten weggaven, maar anders hadden ze er zo nog een paar gemaakt. Kaka dendert met bal en al langs onze defensie, en dan hield 'ie zich nog in. Gattuso, die als de duivel over het veld scheert in grote wedstrijden was ook niet heel erg aanwezig. Flamini, heerser op het middenveld bij Arsenal, beperkte zich tot positiespel en tikjes breed.

Onze enige wapenfeitjes waren mooie passes van Väyrynen en Grindheim. Wanneer zo'n pass dan bij Beerens aankwam stond 'ie tegenover Zambrotta. Die op zijn beurt werd gedekt door een twee andere Milanezen. Geen beginnen aan, natuurlijk. Elyounoussi werd simpel uit de wedstrijd gespeeld; één beukje en hij ligt.

Maar al die sterren hebben wél in het Abe Lenstra Stadion gespeeld. Ik denk dat het nog een tijdje duurt voordat we deze wedstrijd echt gaan waarderen met z'n allen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor NN4ever » 24-10-2008 11:55

Tja, jammer maar was ook wel te verwachten... klasse druipt er vanaf bij hun

heb ook nog een sjaaltje kunnen bemachtigen, stond een vrouw bij de kermis met tig sjaals te koop, koste slechts €10!
1. Heerenveen
2. Familie
Avatar gebruiker
NN4ever
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 10-10-2006 17:48
Woonplaats: Sneek

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Gekko » 24-10-2008 12:02

Alles met elkaar een mooie avond die promotie en een impuls is voor onze club, ondanks een "commerciele" tifoactie. Ik vond het wel een prachtig gezicht! We zullen trouwens nog een rekening van 5.000 euro krijgen van De UEFA voor het Bengaals vuur in Donker Noord.
Milan liet zien hoe simpel voetbal gespeeld kan worden. De bal doet het werk en maakt zo het hoge tempo. Lopen met bal is uitzondering. Hopelijk leren onze jongens hier van. Bij Heerenveen kon je moi zien dat het basisniveau van Vayrynen en Grindheim hoger ligt dan bij bijv Pranjic die zijn Madrileense droom maar moet vergeten. Misschein via een Bundesliga tussenstap maar hij kon niet mee zoals Vayrynen en Grindheim.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor r--dj » 24-10-2008 12:13

Geweldige wedstrijd en er zat zeker meer in voor Sc Heerenveen. Op naar Rotterdam en daar de volle 3 punten pakken!
Trommel
Avatar gebruiker
r--dj
Selectiespeler
 
Berichten: 179
Geregistreerd op: 09-10-2008 13:51

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Lardy » 24-10-2008 12:17

Milan selectie inmiddels weer vertrokken richtingen Milaan.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor TWR22 » 24-10-2008 12:22

NN4ever schreef:Tja, jammer maar was ook wel te verwachten... klasse druipt er vanaf bij hun

heb ook nog een sjaaltje kunnen bemachtigen, stond een vrouw bij de kermis met tig sjaals te koop, koste slechts €10!


Ik ook, van een Duits lekker ding. EN mooier dan het orgineel vind ik!! (de sjaal bedoel ik ...)
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor massan » 24-10-2008 12:23

Freezeman schreef:Zit nu net de beelden even terug te kijken maar aan dat eerste doelpunt zit wel een klein luchtje.


Waar zie je die beelden?
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor bdb » 24-10-2008 12:29

heerenveenfan1000 schreef:Die derde goal was eigenlijk niet echt JAP's schuld, hij stond niet goed maar dat was gewoon een goed doelpunt.

Maar dat is JAP zijn probleem juist, hij staat veel te vaak verkeerd te verdedigen, vooral tegen roda. Toen stond die steeds aan de verkeerde kant van de man te dekken... Verder vind ik hem opbouwend ook bijzonder zwak.
bdb
Basisspeler
 
Berichten: 727
Geregistreerd op: 22-12-2007 13:30

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor Royce_SCH » 24-10-2008 12:29

Dit was echt fantastisch om mee te maken. We waren mooi op tijd bij het stadion, helaas was de duo-sjaal(met 4 logo's) ook al uitverkocht. Daarna via via achter gekomen dat er nepsjaals in de omloop waren, uiteindelijk toch nog een sjaaltje gevonden. Hij is nep, maar dat maakt niet uit. Overigs kreeg ik onderweg ook nog een kaartje aangeboden voor de wedstrijd. Toen maar even op de bus van Milan gewacht. Sjongejonge wat een gekte, maar ook dat was fantastisch om mee te maken.

In het stadion keek ik met volle verbazing naar de tribunes, iedereen zat al om 20:25 op zijn plek :lol: Dan begint de wedstrijd en binnen 20 minuten is het afgelopen. Heerenveen was te lief en waar normaal Beerens wel die actie maakt was het nu balletje terug spelen. Hoe dan ook Heerenveen heeft gestreden tegen het grote AC Milan, maar het was niet genoeg. De sfeer was tijdens de wedstrijd erg goed. Ook in het uitvak, die bleven de hele avond met hun vlaggetjes rond zwaaien. Maargoed zondag wacht Feyenoord, daar moeten 3 punten gehaald worden.

Het was schitterend om mee te maken, AC Milan in Heerenveen. Welkom terug op aarde mensen :wink:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor geert. » 24-10-2008 12:29

Ane Lenstra schreef:NN? Het hele stadion deed mee man :mrgreen: Inclusief oost als ik me niet vergis


Zelfs oost deed mee. Zit zelf op oost. Meestal een dooie boel daar. Gister gelukkig niet :D


NN4ever schreef:Tja, jammer maar was ook wel te verwachten... klasse druipt er vanaf bij hun

heb ook nog een sjaaltje kunnen bemachtigen, stond een vrouw bij de kermis met tig sjaals te koop, koste slechts €10!


Dat is dan zeker een sjaaltje waar alleen maar Heerenveen vs. Milan op staat?

Op de officiële stonden toch ook de logo's van beide clubs?
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor TWR22 » 24-10-2008 12:49

geert. schreef:Dat is dan zeker een sjaaltje waar alleen maar Heerenveen vs. Milan op staat?

Op de officiële stonden toch ook de logo's van beide clubs?


Klopt, op deze ook! Illegaal dus ...
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: [UEFA Cup] sc Heerenveen - AC Milan (23/10, 20:45)

Berichtdoor geert. » 24-10-2008 12:54

Ik denk niet dat de mensen aan te klagen zijn voor het verkopen van illegale sjaals, omdat er alleen maar Heerenveen en Milan op staat. De clubs zouden de verkopers wel kunnen aanklagen als ze wel de volledige clubnaam zouden hebben gebruikt. Maar kom er eerst maar achter wie die dingen gemaakt en verkocht hebben :D
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten