[Centraal] Nederlands elftal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Robert » 14-10-2003 12:01

1. Als de regels van dit forum overschrijdt: Regels!
2. De moderators, waarvan de meesten overigens nauwelijk actief zijn op dit forum. Misschien dat er nog enkele moderators bij kunnen, die bijvoorbeeld verschillende subforum's controleren.
3. Volgens mij wel, hoe is denk ik na een bepaalde periode. Bij een rode kaart weet ik het niet.
4. Geen idee, het zullen er niet veel zijn die een gele kaart hebben, en rood al helemaal niet.

En nu ontopic...

Voor die linksachter is het toch jammer dat Arthur Numan gestopt is als international. Ik vind hem namelijk stukken beter dan Van Bronckhorst of Zenden. Misschien dat Wilfred Bouma nu een optie is?
Bosschaart is de toekomst maar om hem nu te laten debuteren? Ik denk dat hij, als we ons kwalificeren voor het EK, er wel bij zit. [/url]
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor hrfean » 14-10-2003 12:12

De meeste reakties zijn weer typisch "nederlands".
Wij menen dat we bij de top van Europa horen, maar als je ziet naar de resultaten
in beslissende duels, dan is Oranje gewoon een grijze muis.
Wedstrijden tegen Tsjechie (gelijk en verloren), terwijl er de laatste jaren niet meer een beslissend duel door Oranje werd gewonnen.
Ja, in oefenwedstrijdjes en potjes tegen Moldavie c.s., je moet er staan in belangrijke wedstrijden.
Ik vraag me af of "onze sterren" wel op scherp staan, de Schotten hoef je in ieder geval niet te motiveren, die staan nu al te popelen.
Natuurlijk hoop ik dat Nederland het redt, tegen Schotland, maar als ik sommige reakties lees van "makkie" e.d, denk ik, volg toch eens de realiteit, internationaal zijn er geen makkies meer, vooral voor Nederland niet.
hrfean
Bankzitter
 
Berichten: 27
Geregistreerd op: 20-12-2002 09:30

Berichtdoor Sharan » 14-10-2003 12:14

Cross79 schreef:
The North schreef:Schotland heeft zelfs een eigen fanclub!


Wordt zolangzamerhand eens tijd dat jij een Rode kaart krijgt,

One liners
dingen die nergens op slaan, tturlijk heeft schotland een eigen fanclub dat heeft toch iedereen.
Post eens een x niet alleen om het posten maar doe eens iets met inhoud.



Jij blijft maar zeuren om gele kaarten of zelfs rode!! Hou daar eens mee op.Gaat toch om de mening van een ander, niet om iemand te naaien. Een oneliner zegt soms meer dan vele zinnen met onzin.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Niels » 14-10-2003 12:15

Het is altijd al zo geweest dat niet alle moderators actief waren/zijn op het forum. En dat men niet post wil nog niet zeggen dat men het niet leest.

Geel krijg je als we vinden dat je te ver gaat of bij herhaling een bepaald (ongewenst/irritant) gedrag vertoond. Die kaart kun je weer kwijt raken, maar dat zal je niet snel lukken. Rood kennen we in de vorm van een 'ban'. Dat is al eens voorgekomen, bv Heerenveennr1, onze welbespraakte, genuanceerde vriend uit Zeeland (wiens ban overigens al enige tijd verlopen is maar die ik nog niet weer terug heb gezien).

Waarom zou je die Bosschaart nu niet selecteren en dan met het EK ineens wel? En dat Numan gestopt is, is inderdaad erg zonde. Net zoals het jammer is dat een Bogarde helemaal verdwenen is zou je kunnen zeggen. Die was medio/eind '90 top en van hetzelfde niveau als Numan.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor bohemians/praha » 14-10-2003 12:34

Inderdaad 2003, ik kan het nog sterker vertellen. ik hoop dat nederland niet doorgaat. Het is toch één ergernis:
1. dweilorkesten als de blauhúster dakkapel en de teletoeters, met altijd dezelfde flauwe liedjes.
2. Een ongeinpireed elftal met bijna allemaal volgevreten dikkopppen.
3. Die walgelijke sfeer in Nederland, met dat oranjegedoe (quasi gezellige wij-gevoel).
4. Erika Terpstra en wim-lex 1000 keer in beeld om oranje aan te moedigen (een geaffecteerd: "hup holland!" roepend)
5. En zo zijn er nog veel meer te noemen, ik zou zeggen de nummer "6" is voor de volgende (op dit moment) oranjenegatieveling!
6. ..............?
Avatar gebruiker
bohemians/praha
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 21-08-2003 12:20
Woonplaats: pilsner urquell

Berichtdoor kooi » 14-10-2003 14:26

natuurlijk gaat nederland naar portugal.
Schotland is toch niet een al te sterke tegenstander. Ik denk dat we uit 0-2 winnen en thuis het karwei simpel gaan afmaken. En zo niet dan horen we ook niet op een EK.
Simpel toch.

sitte jo ek mei de hannen int hier????
kooi
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 31-12-2002 17:30
Woonplaats: akkrum

Berichtdoor Roelof » 14-10-2003 15:20

Moldavië word ook telkens sterker! kijk maar eens naar tsjechië!! wat was dat vroeger nou?


Zeg dan niks. Tsjeechoslowakije was zeker geen voetbaldwerg in de jaren 60 tot nu. Ze zijn zelfs eens Europees kampioen geworden. Wie kent de beroemde Panenka pingel niet...
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Roelof » 14-10-2003 16:06

1. dweilorkesten als de blauhúster dakkapel en de teletoeters, met altijd dezelfde flauwe liedjes
3. Die walgelijke sfeer in Nederland, met dat oranjegedoe (quasi gezellige wij-gevoel).


Ik hou er ook niet zo van eigenlijk om het zo op te vatten. Wij vinden de sfeer bij internationale wedstrijden van landen zoals Schotland en Ierland altijd maar geweldig, maar in andere landen noemen ze de zo speciale sfeer die bij wedstrijden van Oranje hangt weer zo geweldig. Ik vind die sfeer bij wedstrijden van Schotland en Ierland ook geweldig. Maar die van Nederland ook. Als het dan gaat om wedstrijden die er toe doen tenminste. Het is toch geweldig om te zien dat Nederland op zijn eigen manier sfeer brengt. Op een hele identieke manier. Nergens zie je dweilorkesten, supporters zo veel in het oranje (of welke kleur dan ook) als mogelijk en zijn eigen liederen. De laatste Duitsland-Nederland was toch geweldig.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Jeroen » 14-10-2003 17:03

Het verschil met Schotland/Ierland en het Nederlandse legioen, is dat er bij de Schotten en Ieren voetbalsupporters op de tribune zitten, en bij het Nederlands Elftal Thialfpubliek.

Sinds het rumoerige EK '88 en WK '90 (Mart Smeets: "Het is hier nu nog rustig...." en een uur later stonden ze te knokken aan de grens, in Limburg meen ik) is de KNVB actief een ander Oranjepubliek gaan benaderen, met dweilorkesten en gratis kaartjes aan kinderen e.d.

Als echte voetballiefhebber moet je wel een enorm sterke wil hebben om tussen dat hela-hola publiek te blijven zitten...

Aan de andere kant kijk ik wel alle wedstrijden, en heb ik absoluut geen zin in nog een toernooi zonder Nederland en weer die ***Duitsers zien winnen...
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor superfean » 14-10-2003 21:10

Denk dat Nederland het deze 2 wedstrijden wel gaat redden.
Wat betreft het publiek dat help idd niet veel op deze manier want dat huppie huppie en hoempapa schiet niet op.
Ik hoorde in tsjechie het alles of niet ed en dat is iets wat spelers misschien wel oppept.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Berichtdoor Roelos » 14-10-2003 21:38

Op het gebied van sfeer ben ik het wel eens met roelof de vries, want het is bij ons ook nooit goed. Wij willen allemaal sfeer in de stadions en nu gebeurt dat bij Oranje en dan vinden we weer dat er te veel sfeer is en dat het overdreven is :? . Weet je wat pas erg is? Als iedereen zonder Oranje-kleding stil op de tribunes zou zitten en de ploeg liet vallen in mindere tijden! Nu kan je van het Oranje-publiek veel zeggen maar niet dat ze wegblijven en de ploeg laten vallen in mindere periodes, hoewel dat gezien de prestaties heel aantrekkelijk zou zijn! En ook al dat Oranje op de tribunes vind ik prachtig en moet alleen maar gestimuleerd worden.
(Vooruit; de Teletoeters mogen wel eens een keer wat andere en nieuwere liedjes repeteren want dit begint te irriteren, maar het idee erachter is wel goed)

Verder ben ik ook een groot voorstander van Pascal Bosschaart op de linksachter positie. Advocaat is wel de hele tijd aan het zeiken dat we geen echte linksbacks hebben maar als je ze nooit uittest en iets uitprobeert zul je ook nooit goede backs krijgen! En dat idee van Co Adriaanse om Barry Opdam het eens te laten proberen lijkt me ook niet zo gek. Ik vind het zo gemakkelijk om een speler met een minder grote naam geen kans te geven. Het kan immers alleen maar meevallen, en je hebt het als bondscoachs tenminste geprobeerd!
Avatar gebruiker
Roelos
Selectiespeler
 
Berichten: 179
Geregistreerd op: 10-03-2003 19:20
Woonplaats: Het Zonnige Zuiden

Berichtdoor Roukie67 » 14-10-2003 22:55

Moet kunnen lukken met deze loting dacht ik zo. Jammer dat er één van beide teams moet sneuvelen.

Wat ik trouwens ook jammer vind is het feit dat de wedstrijd in de Arena wordt gespeeld. Toch niet de meest inspirerende omgeving voor spelers en publiek. Naar mijn mening horen alle interlands in de Kuip te worden gespeeld, het enige echte voetbalstadion van Nederland. Daar kan het spoken en dat zullen we nodig hebben.... En laat a.u.b. dat dweilorkest thuis, vreselijk om dat 90 minuten te moeten horen.

En als het even kan dan mag de uitzending wat mij betreft weer in handen komen van de NOS, ik kan het gewoon niet opbrengen om naar een voorbeschouwing bij de commerciëlen te kijken. Om over het wedstrijdcommentaar maar te zwijgen...:angry:
GSVK, the Blue Devils!!
Avatar gebruiker
Roukie67
Selectiespeler
 
Berichten: 161
Geregistreerd op: 03-12-2002 14:45
Woonplaats: Akkrum

Berichtdoor Robert » 15-10-2003 00:45

Roukie67 schreef:En als het even kan dan mag de uitzending wat mij betreft weer in handen komen van de NOS, ik kan het gewoon niet opbrengen om naar een voorbeschouwing bij de commerciëlen te kijken. Om over het wedstrijdcommentaar maar te zwijgen...:angry:

Beide wedstrijden worden uitgezonden door RTL4...
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor Booijstra » 15-10-2003 11:23

Robert H. schreef:

Beide wedstrijden worden uitgezonden door RTL4...


Hebben we iig geen last meer van Hans Kraaij Jr. :D ...zou leuk zijn als Jan Mulder de wedstrijd van commentaar voorziet...

Verder zie ik Nederland niet op het EK verschijnen. De ego's zijn te groot en ik voorspel degelijke taferelen als tegen Ierland. Schotland en Ierland verschillen niet erg veel in spel (al schat ik de Ieren net iets sterker), veel strijdlust, iets wat Nederland totaal niet heeft. Ik vrees dat Nederland daarop onderuit gaat, al hoop ik dat niet natuurlijk, want Portugal is buiten dat er een EK word gespeeld ook een uitstekend vakantieland 8)
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor KingBee » 15-10-2003 14:22

Booijstra schreef:Robert H. schreef:

Beide wedstrijden worden uitgezonden door RTL4...


Hebben we iig geen last meer van Hans Kraaij Jr. :D ...zou leuk zijn als Jan Mulder de wedstrijd van commentaar voorziet...

quote]

Nee, geen junior maar senior, want ik neem aan dat sport zender rtl5 de wedstrijd uitzend, ik weet niet wat beter is.

Blijft jammer dat de NOS dit soort wedstrijden niet meer uitzend
Maar dat we doorgaan mag wel duidelijk zijn, een makje zal het niet worden maar schotland is zelfs voor een ongeispireerd nederland een te nemen hindernis.
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Roelos » 15-10-2003 16:46

Bah, nu RTL 4 de wedstrijd gaat uitzenden krijgen we weer een zo'n overdreven show waarbij het meer gaat om het decor en het enternainment dan om het voetbal zelf :blbl: .
Avatar gebruiker
Roelos
Selectiespeler
 
Berichten: 179
Geregistreerd op: 10-03-2003 19:20
Woonplaats: Het Zonnige Zuiden

Berichtdoor villa Cruoninga » 15-10-2003 18:20

Roelos schreef:Op het gebied van sfeer ben ik het wel eens met roelof de vries, want het is bij ons ook nooit goed. Wij willen allemaal sfeer in de stadions en nu gebeurt dat bij Oranje en dan vinden we weer dat er te veel sfeer is en dat het overdreven is :? . Weet je wat pas erg is? Als iedereen zonder Oranje-kleding stil op de tribunes zou zitten en de ploeg liet vallen in mindere tijden! Nu kan je van het Oranje-publiek veel zeggen maar niet dat ze wegblijven en de ploeg laten vallen in mindere periodes, hoewel dat gezien de prestaties heel aantrekkelijk zou zijn! En ook al dat Oranje op de tribunes vind ik prachtig en moet alleen maar gestimuleerd worden.
(Vooruit; de Teletoeters mogen wel eens een keer wat andere en nieuwere liedjes repeteren want dit begint te irriteren, maar het idee erachter is wel goed)


Dit kan je niet menen! Als er 1 aanhang is die hun ploeg gelijk laat vallen zodra er niet met 6-0 gewonnen wordt is het die van het Nederlands elftal!! Teveel sfeer bij het Nederlands elftal??? Er is daar geen voetbal sfeer, helemaal niks! Alleen maar carnavals gekken die ook hun leeuweneusje en oranje preuk op zetten zodra maxima gaat trouwen ofzo. Fanatieke supporters van de clubs komen daar zo goed als niet. Ze komen zo ontiegelijk dom en simpel over met al die mannen in rokjes met opblaashamers en al dat kinder speelgoed op de tribune wat een beetje mee blert met de nergens op slaande liedjes van die josti-band.

De enige reden waarom het Oranje-publiek soms nog gewaardeerd wordt is omdat het totaal niet agressief is. Dat ze wortels op hun kop hebben en zich laten sponsoren om met een indianen tooitje op op een trommel te slaan wordt dan maar voor lief genomen.

Absoluut geen enkel positief geluid over die mensen die ons als voetbal natie in heel Europa voor lul zetten.

Afbeelding
levenslang stadionverbod plz....
..still wearin' of the green!
Avatar gebruiker
villa Cruoninga
Selectiespeler
 
Berichten: 291
Geregistreerd op: 05-12-2002 17:01

Berichtdoor Roelof » 15-10-2003 20:55

Toch heb ik het idee dat die tendens aan het afnemen is en dat steeds meer echte voetbalsupporters ook op die wedstrijden van Oranje afkomen. Dat overdreven hoempapa gedoe hoeft van mij ook niet zo, maar ik vind het te ver gaan om dat meteen te definieren als niet voetbalsupporters. Het is gewoon een andere manier van voetbalbeleving. En dan heb ik het alleen over de supporters die meegaan naar Tsjechie of Duitsland en bij de EK's en WK's aanwezig. Niet over die achterlijke oefenpotje waar alleen bobo's, prominenten en heel veel kinderen plaats nemen op de tribune.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Miekje » 16-10-2003 11:07

't zal een moeilijke wedstrijd worden....... Ik denk niet dat 't een "makkie" zal worden. :huh:
SC Heerenveen, Superfriezen
Miekje
Nieuw talent
 
Berichten: 80
Geregistreerd op: 24-08-2003 12:53
Woonplaats: Joure

bah!

Berichtdoor bohemians/praha » 23-10-2003 11:49

Bah, nu RTL 4 de wedstrijd gaat uitzenden krijgen we weer een zo'n overdreven show waarbij het meer gaat om het decor en het enternainment dan om het voetbal zelf .


En inderdaad al een week voor de wedstrijd wordt er aandacht geschonken aan de "helden" van oranje, meldt rtl4!

"heel holland helpt" is toch de leus van een pisbiermerk? Ben blij dat ik geen hollander ben!
Avatar gebruiker
bohemians/praha
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 21-08-2003 12:20
Woonplaats: pilsner urquell

Berichtdoor Uneverwokal1 » 04-11-2003 23:37

Je moet altijd starten met Van Hooijdonk. Is er nou niemand die het ziet??????
Persoonlijkheid
Aanspeelpunt
Vrije trappen
Penalty (Robben als matennaaier, want internationaal mag het wel natuurlijk)
Laat anderen beter voetballen.
Tegenstander is bang om overtredingen te maken, want kent reputatie van PVH.

Met een beetje mazzel sta je na een half uur met 2-0 voor, na 2 vrije trappen. E
Het land van Johan Cruijff en Abe Lenstra

(Lange F + Baas B)
Avatar gebruiker
Uneverwokal1
Bankzitter
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: 07-12-2002 02:22
Woonplaats: Stoke City

Berichtdoor Booijstra » 05-11-2003 11:13

Van Hooijdonk verdient voor mij een plaats in de basis. Hij schopt er af en toe een balletje in bij Besiktas, maar erg indrukwekkend is dat nu ook weer niet. En persoonlijkheid heeft Piere echt niet hoor TAFKAF, hij speelt met dollar-tekens in zijn ogen $$$ en is dus alleen om geld uit (waarom zou je anders in godsnaam in Turkije gaan voetballen als je ook naar de Spurs kan???). Dus nee, voor mij hoeft ie niet in de basis.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor mechielz » 05-11-2003 11:59

Je moet altijd starten met Van Hooijdonk. Is er nou niemand die het ziet??????

Waar slaat dit nou op Makaay is toch niet voor niks Europees topscorer en van Nistelrooy scoort ze ook met bosjes. Dus waarom van Hooydonk?
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Romy » 05-11-2003 19:37

Gezien de statistieken zou ik Van Hooijdonk zeker wel in de basis zetten. Matty Verkamman (columnist in de Trouw) heeft namelijk uitgerekend wie de meest productieve spelers van het Nederlands Elftal Aller Tijden zijn. Hij berekende dan het aantal doelpunten en het aantal minuten dat die speler in totaal gespeeld had. En wat kwam er uit: op de 1e plaats staat Pierre van Hooijdonk, met gemiddeld 1 doelpunt per 66 minuten. De nummer 2 had meer dan anderhalf uur nodig per doelpunt. In de top 5 kwamen verder geen spelers van de huidige selectie voor (dus geen Kluivert, Van Nistelrooij of Makaay). Ik weet dat bijv. Kluivert nu wel de meeste Oranje doelpunten op zijn naam heeft, maar als je bekijkt hoeveel wedstrijden (en dus hoeveel minuten) hij daarvoor nodig heeft gehad, is hij absoluut niet de meest productieve speler van Oranje.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Van Hooijdonk er dan gegarandeerd 1 of 2 inschiet per wedstrijd, maar die statistieken geven natuurlijk wel een idee.
Romy
Nieuw talent
 
Berichten: 108
Geregistreerd op: 10-08-2003 13:35
Woonplaats: Stockholm

bah bah en nog eens bah

Berichtdoor bohemians/praha » 06-11-2003 12:57

Hij berekende dan het aantal doelpunten en het aantal minuten dat die speler in totaal gespeeld had.


Kijk dat is nou juist de makke van Nederland: berekenen. Straks nog berekenend spelen en we krijgen weer aan de broek net als tegen ierland. Ik wil gewoon strijd zien en hoop dat onze "helden" dat eens tonen. Kluivert op nummer 500 van de Quote mag met z'n 36 miljoen Euro toch echt wel wat meer brengen. Wat een walgelijke sfeer toch altijd rond zo'n wedstrijd.
Avatar gebruiker
bohemians/praha
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 21-08-2003 12:20
Woonplaats: pilsner urquell

Berichtdoor Arjanz » 10-11-2003 17:00

De selectie voor de playoffs is ook bekend gemaakt:

Advocaat haalt Seedorf terug bij Oranje

10/11/2003 15:45

Clarence Seedorf is terug bij het Nederlands elftal. Dick Advocaat stuurde de middenvelder weer een uitnodiging wegens diens goede spel bij AC Milan. PSV"ers Arjen Robben en Mark van Bommel zijn afgevallen.
Na de interland tegen België liet Advocaat Seedorf vallen. Volgens de bondscoach kon hij de Milan-speler niet meer gebruiken als rechtermiddenvelder in het 4-4-2 systeem. Bovendien zou Seedorf niet aanmerking komen voor positie in de as.

Mede door de afwezigheid van Van Bommel is Advocaat teruggekomen op die beslissing. 'Gezien zijn goede spel bij AC Milan de laatste weken heeft hij de uitverkiezing zelf afgedwongen', wees Advocaat op de rol van Seedorf zelf.

In vergelijking met de laatste interland, op 11 oktober tegen Moldavië, zijn de PSV'ers Mark van Bommel en Arjen Robben afgevallen. De vervangers zijn Edgar Davids en Ruud van Nistelrooy, die respectievelijk terugkomen van een schorsing en een disciplinaire straf.

'In principe moet deze groep van twintig spelers de kwalificatie afdwingen', aldus Advocaat, die tot zijn opluchting Jaap Stam zondag zijn rentree zag maken bij Lazio Roma. 'Het is alles of niets. Dat weet ik, maar dat beseffen de spelers ook. We willen allemaal graag naar Portugal. Het moet zaterdag en woensdag gebeuren.'

Om even terug te komen op bovenstaand vetgedrukt gedeelte: Als hij vind dat Seedorf de laatste tijd de selectie zelf heeft afgedwongen door goed te spelen, zal hij Frank de Boer gelijk uit de selectie moeten gooien omdat hij vorige week in de champions l. 3 grove fouten had gemaakt waar 3 doelpunten uit kwamen....
Moet hij Bosvelt niet selecteren omdat hij gewoonweg niet of nauwelijks speelt bij Man.city en dus ook niet in vorm is....

Vreemd beleid vind ik dat....

En zo kun je nog wel een aantal spelers noemen
Arjanz
Selectiespeler
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: 07-12-2002 11:56
Woonplaats: Franeker

Angus McAnus

Berichtdoor bohemians/praha » 11-11-2003 12:45

Ik wil nou niet als een olifant de porseleinkast doorboren, maar ik vind seedorf helemaal nog niet zo verkeerd. Hij is wel een van de weinige spelers die het goed doen op dit moment. laat de boer maar thuis, die loopt te kloten daar in turkije. Waarom hij geselecteerd is? Op reputatie of potentiele kwaliteit? De meeste spelers zijn "over the hill"!
Avatar gebruiker
bohemians/praha
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 21-08-2003 12:20
Woonplaats: pilsner urquell

Berichtdoor mechielz » 11-11-2003 13:53

de besten moeten spelen dat lijkt me duidelijk en als seedorf bij de besten hoort waarom dan niet?
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor bohemians/praha » 11-11-2003 13:58

de besten moeten spelen dat lijkt me duidelijk en als seedorf bij de besten hoort waarom dan niet?


ben het met je eens, alleen betwijfel ik of de besten wel spelen. weest nou eerlijk, de boer, van de sar zin echt passé en geen toppers (meer)!
Avatar gebruiker
bohemians/praha
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 21-08-2003 12:20
Woonplaats: pilsner urquell

Berichtdoor Olaf » 11-11-2003 15:27

Kan jij dan misschien vertellen wie er op dit moment beter zijn dan De Boer en V.d. Sar?
Olaf
Erelid
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Lissabon

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten