Kolombreedte op het forum!

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Kolombreedte op het forum!

Berichtdoor BWA » 16-12-2002 21:42

Even een ideetje voor op het forum...

Op het oude forum was er een vaste kolombreedte ingesteld als ik het goed weet te herinneren. Dat is bij dit forum niet zo, en dan krijg je dus als je in een gemaximaliseerd venster het forum bekijkt, nogal brede lappen tekst, wat dus niet lekker leest. Zou er daarom ook een maximale kolombreedte ingesteld kunnen worden?

Afbeelding
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Caspar » 16-12-2002 21:49

volgens mij is dat hier ook wel zo, maar gaat dat soms niet goed omdat er (te) grote foto's op worden gezet.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Boegyman (NL) » 16-12-2002 21:54

Wow........complimenten voor je avatar 8)

Thuis kan ik alles zonder te schuiven lezen. Op het werk echter niet terwijl de monitor-afmetingen hetzelfde zijn. Volgens mij kun je het dus ergens wel instellen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor BWA » 17-12-2002 17:28

Het gaat niet om het schuiven van de horizontale scrollbalk, maar het gaat erom dat zodra je je scherm breder maakt, het veld (de kolom) waarin je getikte stuk tekst staat, zo allemachtige breed wordt. Wat ik niet echt prettig vind lezen, en wat zoveel mensen niet prettig vinden lezen.

Vincent snapt denk ik wel wat ik bedoel...
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Freezeman » 17-12-2002 19:09

Boegyman (NL) schreef:
Thuis kan ik alles zonder te schuiven lezen. Op het werk echter niet terwijl de monitor-afmetingen hetzelfde zijn. Volgens mij kun je het dus ergens wel instellen.


Dat heeft niks met de afmeting van je monitor te maken maar met de instelling ervan.

Klik met je rechter muis knop op je desktop > eigenschappen > instellingen, daar kan je de beeldschermresolutie aanpassen / veranderen.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek


Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten