Lázaro Vinicius Alves Martins

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor thestreets » 21-08-2008 16:58

Slim van Heerenveen, 2 getalenteerde centrum verdedigers halen.
Centrum verdediger is 1 van de belangrijskte posities in het elftal en er staan nu alweer 2 klaar voor de toekomst.
Super beleid! Al is het natuurlijk afwachen hoe ze zich ontwikkelen.
Habemus san Marco!
thestreets
Selectiespeler
 
Berichten: 258
Geregistreerd op: 31-08-2007 19:01

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Blizzard » 21-08-2008 16:59

Nachname: Alves Martins
Vorname: Lázaro Vinicius
Künstlername: Lázaro
Geburtsdatum: 28.06.1990
Jahrgang: 1990
Grösse: 0
Nationalität: Brasilien
Position: Abwehr
Verein: Atlético Mineiro
A-Nationalspieler: nein


Hij komt dus bij dezelfde club vandaan waar Afonso Alves ook begonnen is.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor ItFean82 » 21-08-2008 17:02

Dit zal de speler zijn die Hansrob gezien heeft. Al heeft Hans waarschijnlijk wel heel dichtbij gestaan, want ik kan geen krulletjes ontdekken. :wink:

We zullen er snel genoeg achterkomen of hij goed is. Valt trouwens wel op dat het weer een speler is die van Atletico Mineiro is. Zouden ze ons op het Atletico forum nou ook vervloeken? :lol:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor JayT » 21-08-2008 17:02

Blizzard schreef:
Nachname: Alves Martins
Vorname: Lázaro Vinicius
Künstlername: Lázaro
Geburtsdatum: 28.06.1990
Jahrgang: 1990
Grösse: 0
Nationalität: Brasilien
Position: Abwehr
Verein: Atlético Mineiro
A-Nationalspieler: nein


Hij komt dus bij dezelfde club vandaan waar Afonso Alves ook begonnen is.


Sterker nog, hoe heette Alves ook weer voluit? Afonso ALVES MARTINS Junior?

Maargoed, naamsovereenkomst of niet, laten we hopen op weer een toptalent. Aandacht is vrij sterk verlegd naar de defensie dit seizoen. Vrijwel alle 'versterkingen' (zowel A-spelers als jeugdig talent) zijn verdedigers....

Volgens mij hebben we trouwens maar 1 speler bij Atl. Mineiro weggehaald (paulo Henrique). Juist Atl. Mineiro zal blij geweest zijn met de verkoop van Alves aan Boro...
Laatst bijgewerkt door JayT op 21-08-2008 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Lipton » 21-08-2008 17:03

Hij is ook niet zwart of wel dan?

Eindelijk eens een Braziliaan van een andere positie ipv spits.
Tijd zal leren of dit een goeie verdediger voor ons zal worden.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor ItFean82 » 21-08-2008 17:04

Blizzard schreef:Hij komt dus bij dezelfde club vandaan waar Afonso Alves ook begonnen is.


Niet alleen Alves, ook Paulo Henrique komt daar vandaan.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor feanfans » 21-08-2008 17:04

Henrique komt ook bij Atletico mineiro vandaan.

Deze speler komt eerst in het beloften elftal te spelen.
In Nederland natuurlijk nog een onbekende speler maar het is een goede zaak om zulke spelers naar heerenveen te halen. Kan hier eerst wennen en als hij er klaar voor is kun je hem brengen in het eerste elftal.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor BK2007 » 21-08-2008 17:40

We krijgen zo een hele Braziliaanse enclave zo. Hebben ze niet nog wat keepers over daar in Brazilië ? :lol:
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor forca hveen » 21-08-2008 17:53

haha gomes heeft bij psv wel bewezen dat er een goede keeper weg KAN komen.
Lijkt wel of heerenveen na Afonso Alves van het scandinavische imago wat wil overgaan op brazilianen.
Ben erg nieuwsgierig hoe snel deze Lazaro er zal staan in het beloftenelftal en eventueel in het eerste.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor hansrob » 21-08-2008 19:03

ItFean82 schreef:Dit zal de speler zijn die Hansrob gezien heeft. Al heeft Hans waarschijnlijk wel heel dichtbij gestaan, want ik kan geen krulletjes ontdekken. :wink:

We zullen er snel genoeg achterkomen of hij goed is. Valt trouwens wel op dat het weer een speler is die van Atletico Mineiro is. Zouden ze ons op het Atletico forum nou ook vervloeken? :lol:


Je hebt helemaal gelijk ItFean82 hij was het maar ik had het over hele korte krulletjes boven op de kop. Zijn mijn ogen nou zo goed of zijn die van jou nou zo slecht om ome Louis maar eens aan te halen. :mrgreen: Maar inderdaad van dichtbij zie je dat beter. Ben benieuwd wat het voor een speler is dit seizoen maar weer eens naar de beloften kijken dan.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Gekko » 22-08-2008 08:11

Als troost: je kunt aan zijn deel waar normaal haar zit dat het wat lichter van kleur is. Hij is dus langs de tondeuse gelopen van onze commissaris die over haardracht gaat. Hij heeft wel een goede kop. Een paar van die ogen die uitstralen: "ik zaag je af bij de enkels zonder met de ogen te knipperen". Het komt goed met deze jongen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor TWR22 » 22-08-2008 08:29

tadaaaaaaaaaaaaaaaa!

Maaaaanden geleden kondigde ik hier aan dat ik gehoord had via MIJN BRON (hét taboewoord op dit forum), zijnde een scout, dat Heerenveen in Brazilie zat voor 2 jonge spelers. Ook zei mijn bron dat het geen aanvallers waren en er minimaal 1 centrum verdediger bij zat. Ik ben geloof ik voor alles uitgemaakt vervolgens en het heeft de hele discussie opgestart over "bronnen". Helemaal toen diezelfde bron mij zei dat Ajax Sulejmani wilde en ik dit hier meldde ...

En zie hier .... beide Brazilianen zijn binnen. Sulejmani speelt bij Ajax.

Soms zijn die roddels dus helemaal niet zo verkeerd!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Joho » 22-08-2008 08:34

Gefeliciteerd jongen, van harte.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Venderwel » 22-08-2008 08:37

Weet je waarom je voor alles bent uitgemaakt? Omdat je bent zoals je bent....dat bewijs je hier nu weer door je gelijk te willen halen.
Dat je gelijk hebt is mooi voor ej, dat je iets meer weet dan anderen is ook mooi voor je. Dat je dat hier vertelt is mooi voor ons, maar dan zou je gewoon rustig achterover moeten leunen, handen over elkaar een brede grijns op je mond en je niet moeten storen aan de opmerkingen hier. Maar ja als je op zo'n manier je gelijk wilt halen..wat je wellicht wel hebt...dan krijg je dat mensen over je struikelen. :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor JeroenDeBoer » 22-08-2008 08:39

TWR22 schreef:tadaaaaaaaaaaaaaaaa!


Klasse! Zo door gaan!
JeroenDeBoer
Nieuw talent
 
Berichten: 88
Geregistreerd op: 27-01-2004 17:08

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor ItFean82 » 22-08-2008 08:39

Gekko schreef:Als troost: je kunt aan zijn deel waar normaal haar zit dat het wat lichter van kleur is. Hij is dus langs de tondeuse gelopen van onze commissaris die over haardracht gaat. Hij heeft wel een goede kop.


Nee dat kan niet, want Hansrob heeft hem immers gezien toen deze foto werd gemaakt. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Gekko » 22-08-2008 08:43

Het is als volgt gegaan: Er zijn foto's gemaakt. Onze commissaris vraagt aan Mustapha of Rina "liket it wat"? Conclusie is dat het haar korter moet. Tondeuse van Ten Voorde biedt uitkomst. Rats, de pruik eraf en nieuwe foto's gemaakt. Commissaris: "ja, dit liket d'r mear op".
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Lipton » 22-08-2008 08:57

Nee echt?

Serieus waar?

Dat meen je niet?

Ik kan het bijna niet geloven dat Heerenveen aan het scouten is in Brazilie, ik vond het al wat raar dat we hier de laaste tijd wat Braziliaanse spelers hadden, maar nu weet ik het zeker, Heerenveen scout in Brazilie.

Verdomme man, ik heb geen eens een bron nodig om te weten dat Heerenveen aan het scouten is in Brazilie, dat was toch wel duidelijk als wij beide Henriques daar vandaan hebben gehaald, doe niet zo triest...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Hielke » 22-08-2008 09:01

Ja jongens, nou weten we het wel. Dit heeft allemaal veel te weinig te maken met de nieuwe aanwinst met de veelbelovende naam, wat betreft voetbalkwaliteiten dan. Graag daar weer over verder.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor forca hveen » 22-08-2008 10:55

ItFean82 schreef:
Gekko schreef:Als troost: je kunt aan zijn deel waar normaal haar zit dat het wat lichter van kleur is. Hij is dus langs de tondeuse gelopen van onze commissaris die over haardracht gaat. Hij heeft wel een goede kop.


Nee dat kan niet, want Hansrob heeft hem immers gezien toen deze foto werd gemaakt. :wink:


Vergeet niet dat hansrob het van afstand heeft gezien en ik kan me zo voorstellen dat de krulletjes dan wat donkerder lijken dan op de foto van zo dichtbij :wink:

Moet zeggen dat het heerenveenshirt hem wel goed staat. Nu hopen dat hij daarin laat zien dat hij ook goed kan voetballen waardoor we helemaal een luxe probleem krijgen bij de centrale verdediging bij het eerste :wink:
(ja ik weet dat hij is gehaald voor de beloften maar wanneer hij doorgroeit naar het eerste komt er zoals het er nu voorstaat een luxe probleem)

Hij ziet er zo op het eerste gezicht wel uit als iemand die talent heeft al zegt uiterlijk natuurlijk weinig (tenzij je een of andere idioot heeft die duidelijk veel te dik is maar wie weet kan die dan nog wel goed keepen :lol: )
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Random » 22-08-2008 11:17

Mark de Vries kwam in eerste instantie (qua uiterlijk) ook over als iemand waar we lol aan zouden beleven... uiteindelijk werd het toch wat teleurstellend. :) Met alle respect voor de Vries, natuurlijk.

Ik ben tenminste ook wel tevreden met een jeugdige verdedigende aankoop. Liever teveel dan te weinig, maar ik denk niet dat we voorlopig wat van hem horen. Maar als hij net zoals Paulo is (die met enkele invalbeurtjes de harten van veel mensen stal), dan kan het leuk zijn... behalve dat hij niet 'hoeft' te scoren. ;)
Random
Nieuw talent
 
Berichten: 77
Geregistreerd op: 09-05-2008 09:15

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor ALS 26.000 » 22-08-2008 12:33

Qua uiterlijk dacht ik bij de Vries direct al, of onze shirtjes en broekjes zijn te klein, of Mark is niet helaaml afgetraind. Ben nog steeds geneigd dat laatste te denken ;-)
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor TWR22 » 25-08-2008 09:24

Venderwel schreef:Weet je waarom je voor alles bent uitgemaakt? Omdat je bent zoals je bent....dat bewijs je hier nu weer door je gelijk te willen halen.
Dat je gelijk hebt is mooi voor ej, dat je iets meer weet dan anderen is ook mooi voor je. Dat je dat hier vertelt is mooi voor ons, maar dan zou je gewoon rustig achterover moeten leunen, handen over elkaar een brede grijns op je mond en je niet moeten storen aan de opmerkingen hier. Maar ja als je op zo'n manier je gelijk wilt halen..wat je wellicht wel hebt...dan krijg je dat mensen over je struikelen. :mrgreen:


Ok dat snap ik.

Wil mezelf zeker niet op de borst slaan, alleen ik denk dat we wat minder kritisch moeten zijn op roddels. Dat wilde ik aangeven. Ik vind het leuk als anderen posten wat ze gehoord hebben, mits ze wel de volwassenheid hebben het er op te zetten als het een reeel verhaal is (vb 50% of meer kans).

Back on topic,
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor boy waterman » 23-09-2008 11:07

gisteravond ook maar even gekeken naar jong scheerenveen-jong rkc waalwijk.
Gister voor lazaro de eerste wedstrijd voor de eerste week die hij in nederland is en dus voor ons ook de eerste x om hem aan het voetballen te zien hebben.
Is een beetje vroeg en is maar een momentopname en weinig tegenstand maar wat die deed zag er wel veel belovend uit..een lengte van ruim 1.90 lang en zijn rust en zijn plezier die had in het voetballen had..voelt goed :wink:
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Blizzard » 23-09-2008 12:08

Ik heb een erg goed gevoel over deze speler. Er is misschien weinig op gebaseerd maar wie weet wordt het een nieuwe Douglas. Ik hou ook wel van lange verdedigers, je hebt toch veel fysiek en kopkracht nodig achterin. Stond hij ook niet bekend als een zeer groot talent bij zijn oude club? Ik geloof wel van die verhalen gehoord te hebben.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor BS » 23-09-2008 13:44

Ik heb het gevoel dat hij wel eens kan verrassen dit seizoen, maar ook bij mij is dat nergens op gebaseerd.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor Janneman » 23-09-2008 17:55

BS schreef:Ik heb het gevoel dat hij wel eens kan verrassen dit seizoen, maar ook bij mij is dat nergens op gebaseerd.


Wie weet wordt dit een 2de Douglas, zou wel fijn zijn want onze verdediging oogt nog niet echt betrouwbaar :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 30-09-2008 17:31

Heb het gevoel dat deze speler donderdag wel eens de verrassing in de basisopstelling kan zijn.
Sollied schijnt onder de indruk van hem te zijn, en ik heb verleden week ook van hem genoten
bij de beloften. Staat echt iemand, zoals hierboven al genoemd, een 2e Douglas kan het zomaar
worden. Die kwam ook uit het niks.
Ken-nie Steppe, wel keepen
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor ALS 26.000 » 30-09-2008 18:03

Nog liever de nieuwe Alex ;-)
Net 18 jaar, dus sowieso een talent als je nu al dit niveau hebt.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lazaro Vinicius Alves Martins

Berichtdoor forca hveen » 30-09-2008 18:09

En aangezien de ziekenboeg van de verdedigers steeds groter wordt bij heerenveen zou ik hem wel een kans willen geven. Na hoe drost afgelopen weekend heeft gespeeld en dit een groot talent is ben ik wel benieuwd of hij wat toe kan voegen aan de selectie.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten