Michael Bradley

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dat maakt zijn doeltreffendheid van vorig seizoen nog bijzonderder. Een vreemd schimmenspel is het wel de laatste tijd. Nog geen nieuwe club maar hij wordt al maanden doodgezwegen door de club m.u.v. een bericht van Yme dat men hem niet terug verwachtte.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

31 augustus komt wel snel dichterbij. Nou kan het natuurlijk erg snel gaan als er in de laatste fase van de transferperiode nog een golf van transfers wordt afgerond, maar ik verwacht onderhand ook dat hij hier in ieder geval nog een half jaartje door gaat ballen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Bradley speelt 20 augustus tegen Guatamala en op 6 en 10 september ook weer kwalificatiewedstrijden. Tussen de bedrijven door moet die transfer dan nog tot stand komen.
SC Niels
Nieuw talent
Berichten: 106
Lid geworden op: 21-12-2007 11:39

Bericht door SC Niels »

Hopen dat Bradley vertekt, moet je toch zien wat Heerenveen aan middenvelders in de selectie heeft zitten.
En dan hou ik Elm nog even buiten beschouwing!
Er zijn, met de formatie van Sollied, maar 3 plaatsen te vergeven, terwijl hij Dingsdag ook nog eens Mid Mid wil zetten! :(
3,5 miljoen voor Bradley vind ik meer dan veel voor hem, aardig overschat.
Het is ook geen sympathieke teamspeler, zorgde voor veel onrust.
Daarom snel verkopen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

SC Niels schreef:Hopen dat Bradley vertekt, moet je toch zien wat Heerenveen aan middenvelders in de selectie heeft zitten.
En dan hou ik Elm nog even buiten beschouwing!
Ik vraag me af over welke middenvelders jij het hebt. Ik hoop op dit moment dat Bradley blijft want we houden anders wel erg weinig middenvelders over nu Poulsen weg is, Roorda nog lang niet fit is en Prager weggaat.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

SC Niels schreef:3,5 miljoen voor Bradley vind ik meer dan veel voor hem, aardig overschat.
In principe is 3,5 miljoen euro inderdaad een mooi bedrag. Echter, volgens mij krijgt zijn vorige club de helft van de transfersom. Als je het zo bekijkt, dan is 4,5 miljoen euro (dat schijnt de vraagprijs te zijn) niet bijzonder veel. Uiteindelijk verdien je ongeveer een miljoen of twee aan hem.

Wat mij betreft mag Bradley verkocht worden, maar financieel moet het wel aantrekkelijk genoeg zijn.
Gebruikersavatar
Kibalko
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 18-05-2005 19:11

Bericht door Kibalko »

SC Niels schreef: 3,5 miljoen voor Bradley vind ik meer dan veel voor hem, aardig overschat.
Het is ook geen sympathieke teamspeler, zorgde voor veel onrust.
Daarom snel verkopen!
Dit soort ondankbare posts lees ik tot mijn verbazing steeds vaker. Ach ja, als je tot een van de meest scorende middenvelders in Europa behoort ben je eigenlijk maar een middelmatige voetballer... Ja, precies. En hij is uiteraard ook geen teamspeler... nee, dat ook niet.

Waar ik even benieuwd naar ben; waar baseer jij deze feiten op? Dat hij de bal in het net schoot in plaats van af te spelen? Ik herinner me een Bradley die van het ene naar het andere strafschopgebied vloog, gepaard gaande met een instelling waar vele jongeheren een voorbeeld aan kunnen nemen. Een winnaarsmentaliteit noem ik dat. Afgelopen week kwam hij namens de VS in actie tegen Nederland. Hier fungeerde hij als 'verdedigende' middenvelder, een van de beste mannen van het veld. De enige mindere periode van Bradley die ik me kan heugen dateert van de laatste vijf competitiewedstrijden vorig seizoen.

Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Michael ooit voor onrust gezorgd heeft binnen het team, dus ik neem ik de verhalen maar met een korreltje zout.

Ik persoonlijk zou zeer vereerd zijn met een langer verblijf van Bradley.
'Paulo? Die houdt altijd z'n hoofd koel en z'n voeten warm'.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Helemaal mee eens, Bradley scoort ongelooflijk veel als middenvelder en is een teamspeler met een TOP mentaliteit hoe langer hij hier is hoe beter.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Ondanks dat Bradley de voorbereiding niet/nauwelijks meemaakt vind ik het ook een goede zaak als 'ie blijft. Zeker nu Prager en Poulsen weg mogen is ons middenveld in de breedte niet eens zo heel sterk, zeker niet als je nagaat dat Elm pas in de winter komt en Roorda nogal eens geblesseerd is.

En dat 'ie een slecht seizoenseinde had... mag het ook? De jongen is net 21!
SC Niels
Nieuw talent
Berichten: 106
Lid geworden op: 21-12-2007 11:39

Bericht door SC Niels »

Kibalko schreef: Ik persoonlijk zou zeer vereerd zijn met een langer verblijf van Bradley.
Jij hebt dus klaarblijkelijk niets vernomen van de ruzies, en het arrogante gedrag van Bradley op de trainingen afgelopen seizoen?! Ruzies met Pranjic waren niet zeldzaam!
Hij lag zeer slecht in de groep volgens enkele spelers! Het is een Amerikaan jongens, zelfingenomen, en al snel denken een vedette te zijn. Geen persoonlijkheid die bij Heerenveen past, geef mij maar de nuchtere en sympathieke Scandinaviers!

Tuurlijk, hij maakte veel goals, maar laat hij zich maar eens een heel seizoen presteren!
Ik heb geen Bradley gezien toen het slecht liep met Heerenveen hoor!
Hij scoorde veel in de periode waarin Heerenveen als een geoliede machine over het veld raasde, niet in de mindere periodes die er in het begin en eind van het seizoen waren.

Geef mij maar een middenveld met Grindheim, Dingsdag en Pranjic!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Een slecht seizoenseinde mag op basis van slechte vorm, maar niet op basis van instelling en motivatie. Het zijn goed betaalde profs.
SCH
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

SC Niels schreef: Geef mij maar een middenveld met Grindheim, Dingsdag en Pranjic!
Ik wacht nog steeds op die andere middenvelders waar jij het over hebt.......... Naast deze drie hebben we eigenlijk geen enkele waardige vervanger.
SC Niels
Nieuw talent
Berichten: 106
Lid geworden op: 21-12-2007 11:39

Bericht door SC Niels »

Beerens, Elm, Roorda,Dingsdag, Bradley, Grindheim, Pranjic en Prager (is nog steeds niet weg).
Ziet eruit als een luxeprobleem als je het mij vraagt!
Zonder meneer Bradley zijn we zeker niet zwakker.
Wat een mogelijkheden zeg!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

SC Niels schreef:Beerens, Elm, Roorda,Dingsdag, Bradley, Grindheim, Pranjic en Prager (is nog steeds niet weg).
Ziet eruit als een luxeprobleem als je het mij vraagt!
!
Beerens is geen middenvelder in het systeem van Sollied, Elm komt pas in januari, Roorda is nog lang niet wedstrijdfit en Prager gaat wel weg voor de transfermarkt gesloten is. Dus ik snap niet dat jij het hebt over een luxeprobleem. Het middenveld is op het moment de meest onderbezette linie.......
SC Niels
Nieuw talent
Berichten: 106
Lid geworden op: 21-12-2007 11:39

Bericht door SC Niels »

Nee op dit moment nog geen luxe probleem, maar er zijn nog 2 weken te gaan.
En wat betreft de samenstelling van het middenveld, die kun je aanpassen aan je spelersmogelijkheden.
Dan kun je spelers als Kalou, Beerens, El Younoussi, en Smarason wèl kwijt, of natuurlijk jongens als Drost en Breuer.
Met de gedachte dat je nòg uit een groot aantal spelers een kwalitatief zeer goede aanval en verdediging kan samenstellen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

SC Niels schreef:Dan kun je spelers als Kalou, Beerens, El Younoussi, en Smarason wèl kwijt, of natuurlijk jongens als Drost en Breuer.
Geen van deze spelers zal op het middenveld geposteerd worden. We hebben in mijn ogen een tekort op het middenveld, zeker als Bradley vertrekt. Dus of Bradley houden of stevig investeren in een opvolger.
Gebruikersavatar
Kibalko
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 18-05-2005 19:11

Bericht door Kibalko »

SC Niels schreef:Jij hebt dus klaarblijkelijk niets vernomen van de ruzies, en het arrogante gedrag van Bradley op de trainingen afgelopen seizoen?! Ruzies met Pranjic waren niet zeldzaam!
Hij lag zeer slecht in de groep volgens enkele spelers! Het is een Amerikaan jongens, zelfingenomen, en al snel denken een vedette te zijn. Geen persoonlijkheid die bij Heerenveen past, geef mij maar de nuchtere en sympathieke Scandinaviers!
Nee ik heb niets vernomen van ruzies tussen Pranjic en Bradley. Wel heb ik ergens gelezen dat er een woordenwisseling plaatsgevonden had, maar dat ging volgens mij over het te spelen systeem. Dit posteer ik onder een 'storm in een glas water'. Een meningsverschil ontstaat op de beste werkplekken en is soms juist nuttig (in de ruimste zin van het woord). Van ruzies heb ik nooit wat vernomen en al helemaal niet het arrogante gedrag van Bradley op trainingen; ik ben op die tijstippen elders aan het werk, dus heb ik dat niet kunnen constateren. En mocht ik het wél mis hebben en er was wel degelijk slaande ruzie tussen Bradley en Pranjic hoeft dit ook niet meteen te betekenen dat Bradley de aanstichter was.
Dat het een Amerikaan is wil trouwens nog niet meteen zeggen dat-ie denkt een vedette te zijn, maar dat even terzijde.
Tuurlijk, hij maakte veel goals, maar laat hij zich maar eens een heel seizoen presteren!
Ik heb geen Bradley gezien toen het slecht liep met Heerenveen hoor!
Hij scoorde veel in de periode waarin Heerenveen als een geoliede machine over het veld raasde, niet in de mindere periodes die er in het begin en eind van het seizoen waren.

Geef mij maar een middenveld met Grindheim, Dingsdag en Pranjic!
Dat jij geen Bradley-fan bent mag duidelijk zijn, maar dat Heerenveen minder speelde valt natuurlijk niet aan hem te verwijten. Er speelden toen ook nog 10 andere plaatselijke kranten. Dus dat vind ik een beetje makkelijk. En over het algemeen heeft Bradley natuurlijk een geweldig seizoen gekend en, op die vijf wedstrijden na, constant gepresteerd. Hij heeft goals gemaakt op essentiele momenten, wat achteraf dus een wapen van H'veen bleek.

Ik blijf bij m'n oordeel dat-ie moet blijven.
'Paulo? Die houdt altijd z'n hoofd koel en z'n voeten warm'.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Volgens de clubsite meldt Bradley zich vrijdag weer bij de club.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

@KibalkIko
En mocht ik het wél mis hebben en er was wel degelijk slaande ruzie tussen Bradley en Pranjic hoeft dit ook niet meteen te betekenen dat Bradley de aanstichter was.
Er was geen slaande ruzie tussen die twee maar dat kwam meer doordat dit niet in de aard van Pranjic zit. Er was wel een woorden wisseling waarvan je de inhoud niet moet willen weten maar het spelsysteem was er het onderwerp niet van. Of Bradley de aanstichter was weet ik eigenlijk niet maar wat hij op een gegeven moment zei kan absoluut niet en hij werd dan ook terecht door Verbeek van de training weggestuurd. De wedstrijd die direct op het incident volgde (ik weet even niet meer welke dat was) werd hij ook consequent door Pranjic overgeslagen. Hierna heeft er een gesprek tussen die 2 en Verbeek plaatsgevonden en was de (ergste) kou uit de lucht.
Ik blijf bij m'n oordeel dat-ie moet blijven.
Helaas voor jou blijft Bradley bij het oordeel dat hij weg wil
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

hansrob schreef: Helaas voor jou blijft Bradley bij het oordeel dat hij weg wil
Hij kan wel meer willen, dan moet er eerst een club zijn die hem wil hebben.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Hij kan wel meer willen, dan moet er eerst een club zijn die hem wil hebben.
En het is op zich te hopen dat dat gebeurd want zou een beetje zonde zijn als hij straks gratis de deur uitwandelt.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
JeroenDeBoer
Nieuw talent
Berichten: 88
Lid geworden op: 27-01-2004 17:08

Bericht door JeroenDeBoer »

hansrob schreef: En het is op zich te hopen dat dat gebeurd want zou een beetje zonde zijn als hij straks gratis de deur uitwandelt.
Wat een foute supporterinstelling! :( We komen om in de miljoenen, dus die 2 miljoen hoeven we het ook niet voor te doen. Ik hoop en denk dat ie nog een jaar blijft, al is het maar een half jaar.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Wat een foute supporterinstelling! We komen om in de miljoenen, dus die 2 miljoen hoeven we het ook niet voor te doen. Ik hoop en denk dat ie nog een jaar blijft, al is het maar een half jaar.
Omdat we nou toevallig wat geld op de bank hebben moeten we onze spelers maar gratis wegdoen? Dat lijkt me dus niet. Kijk als een speler nou jaren lang erg veel verdienste voor de club heeft gehad zoals Petter dan ligt dat wel iets anders. Bradley heeft uiteindelijk misschien ruim een half seizoen goed tot zeer goed gepresteerd. Bovendien, om het verschil met Petter nog maar eens aan te halen, was er voor Petter geen adequate vervanging in huis en kon je die eigenlijk niet missen. Bij Bradley ligt dat mijn inziens duidelijk anders daarvoor zijn er wel vervangers in huis.

Je laatste opmerking snijdt wel hout als hij niet nu vertrekt is er in de winterstop altijd nog een kans hem te verkopen.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

hansrob schreef:Omdat we nou toevallig wat geld op de bank hebben moeten we onze spelers maar gratis wegdoen? Dat lijkt me dus niet.
In die luxe positie zit je inderdaad ja maar ook zonder al die miljoenen denk ik er zo over. Liever een goed voetbaljaar (al zal dat niet van een individu afhangen maar een Bradley in vorm levert toch minimaal weer 10 goals op) dan weer een paar miljoen op die al vette bankrekening. Ben het dus met Jeroendeboer eens, vreemde "supporter"instelling.
Laatst gewijzigd door Squerrel op 20-08-2008 15:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Bedankt Torcida:-)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, liever 15 goals dan 2 miljoen op de bank waar de club alleen maar rente van trekt. Van de vele miljoenen weigeren ze ook een goede doelman te kopen, knieperts. :roll:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef:Ja, liever 15 goals dan 2 miljoen op de bank waar de club alleen maar rente van trekt. Van de vele miljoenen weigeren ze ook een goede doelman te kopen, knieperts. :roll:
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :lol:

Ik snap de club wel, als Bradley vertrekt voor 1 miljoen dan blijft er toch niks over van dat bedrag (Clausulle in het contract), dan kan je hem net zo goed houden.
Want zo verschrikkelijk breed zitten we ook weer niet in de middenvelders, bovendien is Bradley geen prutser.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef:Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op :lol: .
En waarom slaat dat nergens op? Jouw kennende snap je het niet helemaal wat er staat :lol: , maar er staat min of meer dat ik liever een speler heb die presteert dan geld wat op de bank staat.
SC Niels
Nieuw talent
Berichten: 106
Lid geworden op: 21-12-2007 11:39

Bericht door SC Niels »

Mee eens, verkoop die Bradley, en koop van die 2 miljoen Stijnen van Brugge.
Als Bradley verplicht moet blijven, tegen zijn zin in, zal het waarschijnlijk niet lekker lopen, zo is het altijd met spelers die graag weg willen.
Wanneer iedereen fit is hebben we hem niet eens nodig.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef:
En waarom slaat dat nergens op? .
Omdat de club het geld van die transfer heus wel weer in een andere transfer gaat steken.
En knap dat jij exact weet wat er momenteel op de bankrekeningen van Heerenveen staat.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef:Omdat de club het geld van die transfer heus wel weer in een andere transfer gaat steken.
En knap dat jij exact weet wat er momenteel op de bankrekeningen van Heerenveen staat.
Ze hebben van de transferbedragen van Alves en Mikki misschien de helft geinvesteerd. Als je zegt dat Heerenveen transfergeld wel in een andere transfer steekt dan heb je onder een steen geleefd.......
:mrgreen:

Wat ben jij goed in het uitkramen van onzin, waar staat dat ik weet hoeveel er op de bankrekening staat?
Plaats reactie