Albert van der Sleen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Albert van der Sleen

Berichtdoor sf-NN » 30-06-2007 10:23

SC Heerenveen haalt Van der Sleen

Albert van der Sleen verruilt FC Eindhoven voor SC Heerenveen. De voormalig doelman gaat bij de Friezen net als in Eindhoven de keepers trainen.

Van der Sleen heeft een lang verleden bij FC Eindhoven. Hij debuteerde er in het seizoen 1984/1985 en speelde er zestien seizoenen. Daarna klopte NEC op de deur, waar hij vijf jaar als reservedoelman fungeerde.

Van der Sleen tekende in Heerenveen een contract voor één seizoen.
sf-NN
Basisspeler
 
Berichten: 519
Geregistreerd op: 11-03-2006 14:58

Berichtdoor Royce_SCH » 30-06-2007 10:38

Keeperstrainer Albert van der Sleen gaat FC Eindhoven verlaten. Hij gaat in diezelfde functie aan de slag bij SC Heerenveen. Van der Sleen is in het noorden een contract voor één seizoen overeengekomen.

De 44-jarige Albert van der Sleen was in het verleden keeper bij FC Eindhoven. Hij debuteerde in het seizoen '84/'85 en bracht het in zestien seizoen tot 379 competitiewedstrijden. Daarna maakte hij op 37-jarige leeftijd de overstap naar N.E.C. om als tweede doelman op de bank plaats te nemen. In vijf seizoenen bracht hij het tot elf duels in de eredivisie.

Na zijn actieve loopbaan keerde hij twee seizoenen geleden terug bij zijn oude club als keeperstrainer. Over het contract, dat nog een seizoen doorloopt, hebben Albert van der Sleen, SC Heerenveen en FC Eindhoven in goed overleg afspraken gemaakt.

Bij SC Heerenveen zal Albert van der Sleen de keepers moeten klaarstomen voor de subtop van de eredivisie. Verder hebben de Friezen zich geplaatst voor de UEFA Cup.

FC Eindhoven oriënteert zich inmiddels over een opvolger voor Albert van der Sleen.

Bron FC-Eindhoven.nl
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Berichtdoor diepFries » 30-06-2007 10:45

Hmm..., was het niet zo dat Rob van Dijk naast 2e (of 3e achter Etemadi) keeper ook keeperstrainer zou worden?? Alhoewel ik dat nergens officiëel heb zien bevestigd worden (behalve dan in het Rob van Dijk-topic hier op 't forum)

Als keeper heeft 'ie me nooit echt kunnen imponeren (alhoewel hij ook niet veel op het hoogste niveau heeft gekeept), hopelijk doet 'ie het als keeperstrainer beter
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor diepFries » 05-07-2007 15:59

Van de clubsite:
Albert van der Sleen: trainer zonder poespas

Plots stond hij op het trainingsveld van Skoatterwâld, Albert van der Sleen. De voormalige doelman van FC Eindhoven en NEC is de nieuwe keeperstrainer van Heerenveen. De 44-jarige Eindhovenaar is de opvolger van Jacques Storm en heeft één grote ambitie. ,,Ik wil spelers beter maken.’’

Hoe kwam Heerenveen bij u terecht?
,,Dat weet ik niet precies. Bij de KNVB had ik samen met Jan Willem van der Eede de dames onder 17 en onder 19 onder mijn hoede. Van der Eede werkt weer samen met Foppe de Haan. Misschien is het balletje wel op die manier gaan rollen. Mijn baan bij de KNVB heb ik nu trouwens opgezegd. Ik wil me helemaal richten op Heerenveen.’’

Wat voor beeld had u van Heerenveen?
,,Ik denk hetzelfde beeld als de meeste mensen. Heerenveen is een mooie, ambitieuze en stabiele club. In 1984 speelde ik nog in de eerste divisie tegen Heerenveen. Sindsdien heeft de club een evolutie doorgemaakt.Heerenveen staat als een huis, dat merk je als je hier komt. Alles is goed geregeld. Het is bovendien een club zonder poespas. Dat past bij mij, want zo ben ik ook.’’

Hoe ziet uw taakomschrijving er uit?
,,Ik moet zorgen dat Vandenbussche verder doorgroeit. Hij heeft afgelopen seizoen een stap gemaakt, maar moet progressie blijven maken. Verder moet ik er voor zorgen dat Rob van Dijk fit en scherp blijft zodat hij, mocht het nodig zijn, er staat als er iets met Vandenbussche gebeurt. Daarnaast moet ik Agil Etemadi (keeper beloftenteam, red) klaar zien te stomen voor het hoogste niveau en dan heb ik nog de A- en B-junioren onder mijn hoede.’’

Is het een ideale combinatie, een jonge eerste en een tweede, oudere en ervaren doelman?
,,Ja, dat denk ik wel. Vandenbussche is de eerste logische doelman. Hij moet wel concurrentie voelen, maar ook niet te veel. Hij moet zich rustig door kunnen blijven ontwikkelen. Met twee jonge talentvolle keepers krijg je strijd, want ze willen beide onder de lat staan. Overigens hebbeen sommige doelmannen juist concurrentie nodig om te kunnen presteren. Neem Ronald Waterreus, hij was juist een type dat alleen maar beter werd als hij wist dat hij de concurrentie aan moest gaan.’’

Wat is uw ambitie?
,,Ik wil jongens beter maken, dat is mijn drijfveer. Dat betekent dat ik de jonge keepers van Heerenveen moet zien te motiveren en te stimuleren. Of dat lukt, ligt deels bij mij, maar ook bij de spelers. Je kunt als trainer alles aandragen, maar uiteindelijk gaat het er om wat een speler zelf wil. Ze moeten zelf willen, leergierig zijn en aan hun zwakke punten willen werken. Ik ben van mening dat niet alle initiatief bij een trainer moet liggen. Juist niet. Een speler zonder persoonlijke drive zal het volgens mij nooit redden.’’

U hebt zestien jaar bij Eindhoven gewerkt en vijf seizoenen bij NEC. U verkast nu van onder naar boven de grote rivieren. Is dat een grote verandering?
,,Nee, dat maakt niet uit. Waar het om gaat is dat het gevoel goed is. Mijn eerste kennismaking met Heerenveen is me goed bevallen. Zoals ik al zei, het is een club zonder poespas en alles is goed geregeld. Ik kan me helemaal focussen op mijn eigenlijke taak. Dat was bij Eindhoven, waar ik de laatste jaren keeperstrainer was, anders. Om mijn werk goed te kunnen doen ga ik zo snel mogelijk verhuizen. De afstand tussen Eindhoven en Heerenveen is te groot om dagelijks op en neer te gaan.’’

Gezien uw arbeidsverleden, u werkte bij Eindhoven en NEC langere tijd, ligt uw toekomst voorlopig in Friesland.
,,Dat hoop ik. Ik heb een contract voor één jaar. In december gaan de club en ik om tafel en kijken we of we met elkaar verder willen. Daar ga ik wel vanuit. In één jaar kun je een start maken, maar, zeker met jeugdkeepers, niet direct iets neerzetten. Ik wil me bij Heerenveen bewijzen en laten zien dat ik ook op eredivisieniveau van meerwaarde kan zijn. Het zou mooi zijn als ik daar een aantal seizoenen de kans voor krijg.’’

Best een leuk interview. Van der Sleen lijkt gemotiveerd en heeft, voorzover je dat aan de hand van een paar regels uit een interview kunt beoordelen, goede ideeën en ambities. Naast sportief gaat SC Heerenveen ook organisatorisch stukken vooruit (lees: professionalisering), na het aantrekken van Tjerk Bogtstra is dit imho weer een stapje (met alle respect overigens voor Jacques Storm) vooruit
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Lipton » 05-07-2007 16:17

Het lijkt me heeeeeel lastig om te constateren dat een keepers trainer goed of slecht is, VDB heeft tenslotten heel veel progressie gemaakt.
Maar misschien is het nu wel goed voor hem om in aanraking te komen met een andere keepers trainer.

Tijd zal het leren of Albert ook een goeie trainer is, in eerste instantie ben ik positief.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Van der Sleen

Berichtdoor drika746 » 16-05-2008 15:37

Een nieuw contract voor onze keeperstrainer, en hij wordt gelijk een der assistenten van Sollied !!
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Van der Sleen

Berichtdoor bigbear » 20-05-2008 09:34

Bij zijn aanstelling was een van zijn doelstellingen om VdB op een hoger niveau te krijgen. Naar mijn bescheiden mening is hier niet veel van terecht gekomen.
Ik zag onder Storm toch meer ontwikkeling bij Brian.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Re: Van der Sleen

Berichtdoor AllardP » 20-05-2008 12:58

bigbear schreef:Bij zijn aanstelling was een van zijn doelstellingen om VdB op een hoger niveau te krijgen. Naar mijn bescheiden mening is hier niet veel van terecht gekomen.
Ik zag onder Storm toch meer ontwikkeling bij Brian.


Welja, de psychologische problemen van VdB zijn de schuld van de trainer! Ik neem aan dat ze intern wel iets beter kunnen beoordelen of Van der Sleen zijn werk doet. Zijn nieuwe contract is voor mij genoeg aanwijzing dat hij naar behoren heeft gepresteerd.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Gekko » 21-05-2008 10:07

Kijkend naar en interview met Verbeek over VDB ligt/lag tussen die twee een veel groter communicatieprobleem.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Van der Sleen

Berichtdoor SCH-FAN » 21-05-2008 10:48

Gekko schreef:Kijkend naar en interview met Verbeek over VDB ligt/lag tussen die twee een veel groter communicatieprobleem.


welke communicatieproblemen waren er dan tusen VDB en van der sleen?
en welk interview is dat?
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Gekko » 21-05-2008 10:51

Tussen VDB en Verbeek! Verbeek verweet VDB te communiceren met de media maar niet met hem.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Janneman » 05-08-2008 18:26

Een keeperstrainer is er om keepers beter te maken. Momenteel vind ik dat onze keepers onder de maat presteren en ik zie dat min of meer sinds de komst van van der Sleen. Ik vind dat hij na ongeveer 2 seizoenen geen van onze doelmannen beter heeft gemaakt. Ik vind ze juist minder geworden...

Ik heb zelf jaren achtereen ook keeperstrainingen verzorgd en vraag me af waar ze in hemelsnaam toch op trainen. Punt en doel van trainingen zijn om spelers beter te maken. VandenBusche is slecht in meevoetballen, iets wat heel goed trainbaar is. Ook is zijn manier van coachen onrustig en druk, ook dit is prima trainbaar. Hoge ballen stompt hij weg wat op zich geen kwaad kan als het maar naar de zijkant is. Verder is Brian slecht in 1 tegen 1 situaties en in diepe ballen achter de verdediging. Dit alles is heel goed trainbaar en helemaal als je iedere dag op het veld staat.

VandenBusche is overigens een goede lijnkeeper en heeft goede reflexen. Deze moeten ook goed getraind blijven maar ik heb het gevoel dat dit niet het geval is... mijn indruk is dat keepers trainen meer een bezigheid lijkt dan dat er goede resultaten worden geboekt.

Jacques Storm was een goede keeperstrainer en ik vind het nog steeds een zonde dat hij weg is/ moest. Want we kunnen wel een goede, nieuwe doelman halen maar deze heeft ook een goede trainer nodig... en die is momenteel niet voorhanden!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Ebiede » 05-08-2008 20:12

Janneman schreef:Jacques Storm was een goede keeperstrainer en ik vind het nog steeds een zonde dat hij weg is/ moest. Want we kunnen wel een goede, nieuwe doelman halen maar deze heeft ook een goede trainer nodig... en die is momenteel niet voorhanden!!


Storm heeft ook een tijd bij ons gewerkt maar kan niet zeggen dat hij echt keepers beter heeft gemaakt. Vonk is niet echt beter geworden bij ons en maar te zwijgen over L'ami, Swager en Waterman. Daarnaast is Storm zelf weggegaan en niet weggestuurd.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Van der Sleen

Berichtdoor ALS 26.000 » 06-08-2008 08:57

Het gaat veel te ver om vd Sleen de schuld te geven. Van Dijk keept voor zijn leeftijd en gezien zijn verleden (het is niet dat hij in zijn jonge jaren basiskeeper bij Barcelona of Manchester was) meer dan prima.
VDB lijkt met name mentaal problemen te hebben. Waarom maakt hij nu steeds die verkeerde keuzes bij 1 tegen 1 duels?
Voetballend is hij wel beter geworden, want het was helemaal dramatisch, maar het is nog steeds niet goed genoeg. Daarnaast lijkt die jongen al heel lang niet goed in zijn vel te zitten, gezien zijn deels vrijwillige afstand van de basis.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Janneman » 06-08-2008 10:02

ALS 26.000 schreef:Het gaat veel te ver om vd Sleen de schuld te geven. Waarom maakt hij nu steeds die verkeerde keuzes bij 1 tegen 1 duels? Voetballend is hij wel beter geworden, want het was helemaal dramatisch, maar het is nog steeds niet goed genoeg.


Je noemt 2 zaken die meer dan goed trainbaar zijn. Zelfs een keeper op leeftijd kan nog altijd bijleren. Maar onze keepers moeten wel iemand voor zich hebben die hen beter maakt. Dan, dat vind ik, kom je niet met een keeper op de proppen die jaren achtereen gekeept heeft bij f.c. Eindhoven. Afgelopen zomerstop was er een goede keeperstrainer beschikbaar en die heeft Heerenveen laten lopen. Ik vind dat er te licht mee omgegaan wordt.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Van der Sleen

Berichtdoor ALS 26.000 » 06-08-2008 11:41

Zoals jij redeneert dan zou Foppe ook geen goede trainer kunnen zijn. Die heeft ook niet op niveau gevoetbald....

Ik denk dat timing moeilijk te trainen is. Dat heb je of heb je niet. En het heeft met vorm te maken. Het meevoetballen heeft men hem al beter geleerd, maar je kan mij ook trianen wat je wil, maar ik zal nooit goed genoeg kunnen voetballen voor het niveau dat Heerenveen heeft. Soms is het er gewoon niet....
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Van der Sleen

Berichtdoor forca hveen » 06-08-2008 15:34

Naar mijn idee zegt janneman nergens dat de trainer bij een enorm grote club moet hebben gevoetbald om goed training te kunnen geven.
Hij heeft het er juist over dat er genoeg onderdelen zijn die niet lijken te verbeteren waarvan hij van der Sleen de schuld geeft dat hij daar niet genoeg op traint. Of hij daar ook werkelijk te weinig aandacht aan besteed weet ik niet, dat moet je op een training beoordelen. Het kan ook zijn dat hij er wel op traint maar dat het bij onze keepers gewoon niet beter wordt. :wink:

Wat betreft Foppe vind ik in elk geval dat hij spelers wel beter maakt. Hij weet van de spelers echt een team te vormen, dat heeft hij in mijn ogen in elk geval laten zien bij jong oranje. (hoe het daarvoor bij heerenveen was heb ik niet echt bewust meegemaakt omdat ik heerenveen toen nog niet zo erg volgde).
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Janneman » 06-08-2008 18:58

forca hveen schreef:Naar mijn idee zegt janneman nergens dat de trainer bij een enorm grote club moet hebben gevoetbald om goed training te kunnen geven. Hij heeft het er juist over dat er genoeg onderdelen zijn die niet lijken te verbeteren waarvan hij van der Sleen de schuld geeft dat hij daar niet genoeg op traint. Of hij daar ook werkelijk te weinig aandacht aan besteed weet ik niet, dat moet je op een training beoordelen. Het kan ook zijn dat hij er wel op traint maar dat het bij onze keepers gewoon niet beter wordt.


Je hebt me inderdaad goed begrepen. En timing is juist heel goed trainbaar tegenwoordig. Je mag toch wel verwachten dat een speler, die iedere dag getraind wordt door een professionele keeperstrainer, gelijk blijft presteren of beter wordt? Zelfs met amatuers lukt dat met 1x in de week trainen. Dus maak me nu niet wijs dat onze keepers niet beter kunnen...
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Van der Sleen

Berichtdoor BK2007 » 31-03-2010 13:56

De club wil met hem door. Ik vraag me af of dat wel verstandig is. Onze keepers zijn altijd geblesseerd !
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Squerrel » 31-03-2010 14:16

BK2007 schreef:De club wil met hem door. Ik vraag me af of dat wel verstandig is. Onze keepers zijn altijd geblesseerd !


Bovendien, die gast heeft altijd gekeept bij wie? Eindhoven ofzo toch? Woepie, een enorme hoogvlieger.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-03-2010 14:55

Squerrel schreef:Bovendien, die gast heeft altijd gekeept bij wie? Eindhoven ofzo toch? Woepie, een enorme hoogvlieger.


Foppe heeft ook nooit hoger gespeeld dan vv. Akkrum........ :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Albert van der Sleen

Berichtdoor Flying Frisian » 14-01-2011 13:43

Worden de keepers van de club wel beter onder hem? Ik neem aan dat er in het saneringsproces ook gekeken wordt naar het functioneren van de trainers. De stokkende ontwikkeling van de doelmannen kan tot op zekere hoogte ook aan Albert toegeschreven worden.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Van der Sleen

Berichtdoor Lipton » 14-01-2011 18:58

BK2007 schreef:De club wil met hem door. Ik vraag me af of dat wel verstandig is. Onze keepers zijn altijd geblesseerd !


Ja dus? Wat een onzin zeg, volgens mij gebeurde dat in de meeste gevallen gewoon in wedstrijden....
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Albert van der Sleen

Berichtdoor Gekko » 15-01-2011 11:48

Ga eens kijken op een training, praat eens met de keepers. Dan heb je een beeld van wat iemand wel of niet toevoegt. Dit is zulk suggestief gezever.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Albert van der Sleen

Berichtdoor Otsje P » 12-03-2012 12:17

Keeperstrainer Albert van der Sleen ferlingt syn kontrakt by SC Hearrenfean mei twa jier. Van der Sleen hat in ferlege oanbieding krigen, mar set nei alle gedachten dizze moanne noch syn hantekening ûnder in nij kontrakt. "Het is allemaal een beetje minder, maar het ziet er verder goed uit", sa seit Van der Sleen.

De yn Stienwyk wenachtige Van der Sleen is al sûnt 2007 yn tsjinst by SC Hearrenfean as keeperstrainer.

Van der Sleen spile 16 seizoenen by FC Eindhoven yn de earstedivyzje. Dêrnei wie hy noch reservedoelman by NEC. Yn totaal spile hy 390 wedstriden yn it betelle fuotbal.
Bron: Omrop Fryslan.nl

Verlaagde aanbieding, ook de technische staf moet water bij de wijn doen. Goede zaak. Samen maken we de club. In alle geledingen een beetje minder.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Albert van der Sleen

Berichtdoor Wizard » 12-03-2012 15:18

Flying Frisian schreef:Worden de keepers van de club wel beter onder hem? Ik neem aan dat er in het saneringsproces ook gekeken wordt naar het functioneren van de trainers. De stokkende ontwikkeling van de doelmannen kan tot op zekere hoogte ook aan Albert toegeschreven worden.


Ik hoop het. Ik vraag het me af of VdB en Steppe beter zijn geworden onder Van der Sleen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Albert van der Sleen

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-03-2012 15:32

Ik wet niet wat ik van Albert van der Sleen moet denken, maar Heerenveen is tevreden dus zl hij het wel goed doen
Van der Sleen zal zelf ook wel weten dat hem moeilijk is om bij een adere club aaan de slag te gaan en zeker op dit niveau of hoger. Dat hij dan water bij de wijn doet kan ik me in zijn geval voorstellen, puur omdat zijn verleden hoofdzakelijk FC Eindhoven was
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Albert van der Sleen

Berichtdoor Calimero » 12-03-2012 19:58

Dat hij akkoord gaat met een verlaagde aanbieding kan twee dingen betekenen: hij is bang dat hij nergens anders nog aan de slag kan en grijpt deze kans omdat hij bang is dat het z'n enige is, of hij heeft toch een hart voor de club. Laten we hopen op dat laatste.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Albert van der Sleen

Berichtdoor Friese » 30-05-2012 08:30

Hoop dat hij volgend seizoen Ron Jans achterna gaat naar Standaard Luik.
Dan krijgen wij tenminste een fatsoenlijke keeperstrainer.
Friese
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 30-05-2012 08:26

Re: Albert van der Sleen

Berichtdoor Otsje P » 30-05-2012 09:09

Friese schreef:Hoop dat hij volgend seizoen Ron Jans achterna gaat naar Standaard Luik.
Dan krijgen wij tenminste een fatsoenlijke keeperstrainer.


Welkom.

Kun je ook uitleggen waarom van der Sleen in jou ogen geen fatsoenlijke keeperstrainer is?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten