Heerenveners bouwen kapsalon.

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Sharan » 15-09-2003 15:42

Freezeman schreef:
Galaxy schreef:En Sunny Boy..."Us Heit"?

Als je het verschil tussen Sunny boy en Us Heit wilt weten, moet je een keer van beide het "produkt" op drinken. :twisted:


HEERENVEEN, 26 mei. Na 'Us Mem' in Leeuwarden, heeft Heerenveen nu 'Us Heit': een standbeeld van fokstier Sunny Boy, een van de meest succesvolle stieren van Nederland. Op de foto is het beeld nog ingepakt in plastic, voorafgaand aan de onthullng.

http://www.cybercomm.nl/~pwouda/wk22.html

Akties zijn emoties en emotie is voetbal..alleen als je van ijs bent ken je het warme gevoel emotie (waarschijnlijk) niet.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Cross79 » 15-09-2003 16:08

Ach ja.... jammer dat niet ieder persoon het kan waarderen, wel apart dat 2 van de oudsten op dit forum van Heerenveenzijde het afkraken, typisch voorbeeld van koffiekanners.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Freezeman » 15-09-2003 17:24

Afbeelding
Dit is us heit, sinds 1985. De enige echte. :D

Akties zijn emoties en emotie is voetbal..

Helemaal mee eens.
Maar dan IN het stadion, daar waar gevoetbalt wordt.
Dus niet op de rontonde bij de mac of op een viaduct halverwege het buitenland.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Freezeman » 15-09-2003 17:35

Cross79 schreef:<knip> typisch voorbeeld van koffiekanners.
:shock:
Zodra je mij met een koffiekan in het stadion ziet, mag je me een schop onder de kont geven.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Sharan » 15-09-2003 19:05

Freezeman schreef:
Akties zijn emoties en emotie is voetbal..

Helemaal mee eens.
Maar dan IN het stadion, daar waar gevoetbalt wordt.
Dus niet op de rontonde bij de mac of op een viaduct halverwege het buitenland.


Kwa emotiebeleving valt er weinig eer voor ons te behalen in jullie stadion. Zelfs " You'll only sing when you winnig" gaat voor jullie niet op.Daarbuiten komt er eindelijk wat tegenstand wat wel gewaardeerd wordt.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor remko » 15-09-2003 20:00

Zodra je mij met een koffiekan in het stadion ziet, mag je me een schop onder de kont geven


Wat is daar eigenlijk op tegen? Oke het algemen beeld van een zogenaamde koffiekanner is idd stil op de tribune zitten etc.

Maar wat is er op tegen als je de hele wedstrijd zingt en in de rust uit je eigen thermosfles een kopje koffie drinkt ipv het in de gracht te halen?
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor Sharan » 15-09-2003 21:07

remko schreef:Wat is daar eigenlijk op tegen? Oke het algemen beeld van een zogenaamde koffiekanner is idd stil op de tribune zitten etc.



Helemaal niks. Houden zo!! Maar nu begrijp ik ook waarom die discussie over sfeer zinloos is!! :P
Laatst bijgewerkt door Sharan op 15-09-2003 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor superfean » 15-09-2003 21:26

Tja wat is er op tegen nou heel simpel,
Als de koffie op is (meestal na 85 min voetbal) loopt iedereen weg(ja idd 5 min te vroeg).
En idd dan staan mensen op de trap en kunnen anderen niks meer zien.
Tis gewoon klote dan men wel kan fluiten als het slecht gaat(en dan ook heel veel die fluiten) maar als het goed gaat dan hoor je ze niet gewoon weg met dat soort publiek en als z weer eens fluiten maar f heel hard die muziek aan.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Berichtdoor ajvd » 16-09-2003 14:54

dit soort akties horen er gewoon bij,en als je er verder niemand kwaad mee doet wat is er dan op tegen.of heb je liever dat iedereen elkaar de kop probeerd in te slaan?
ajvd
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 22-05-2003 12:19

Berichtdoor remko » 16-09-2003 16:22

Tja wat is er op tegen nou heel simpel,
Als de koffie op is (meestal na 85 min voetbal) loopt iedereen weg(ja idd 5 min te vroeg).
En idd dan staan mensen op de trap en kunnen anderen niks meer zien.
Tis gewoon klote dan men wel kan fluiten als het slecht gaat(en dan ook heel veel die fluiten) maar als het goed gaat dan hoor je ze niet gewoon weg met dat soort publiek en als z weer eens fluiten maar f heel hard die muziek aan


Ja dat bedoel ik ook, dat is het algemen beeld van een koffiekanner.
Ik doelde alleen op de vorige opmerking dat een koffiekan meenemen nu ook al fout is.
Ik zing me (ok niet de 90 minuten) de longen uit het lijf, maar in de rust drink ik mn bakkie uit mn eigen vertrouwde koffiekan. Wat is daar dan op tegen?
[/code]
remko
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 03-12-2002 16:51

Berichtdoor michel » 16-09-2003 16:37

Het gaat niet om mensen die een koffiekan meenemen naar het stadion, de koffiekan is
gewoon tot een symbool geworden van mensen die niet voor sfeer naar het stadion
komen, die notoir blijven zitten (en anderen hiertoe aanzetten) en 5 minuten voor het
eind van de wedstrijd het stadion verlaten.
het is net als met 'rijden als een Turk' (is een paar jaar geleden als gezegde opgenomen
in de dikke v.D.), niet alle Turken rijden asociaal.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Freezeman » 16-09-2003 18:14

Er wordt weer heftig gereageerd zie ik, en dus moet ik maar weer eens een reactie terug geven.
Dat wordt weer knippen en plakken ;)
Galaxy schreef:
Freezeman schreef:
Akties zijn emoties en emotie is voetbal..

Helemaal mee eens.
Maar dan IN het stadion, daar waar gevoetbalt wordt.
Dus niet op de rontonde bij de mac of op een viaduct halverwege het buitenland.


Kwa emotiebeleving valt er weinig eer voor ons te behalen in jullie stadion. Zelfs " You'll only sing when you winnig" gaat voor jullie niet op.Daarbuiten komt er eindelijk wat tegenstand wat wel gewaardeerd wordt.

En was het voetbal nou beter, spannender en mooier om te zien na deze "acties" van de heren/dames, dacht het niet dus.

remko schreef:
Zodra je mij met een koffiekan in het stadion ziet, mag je me een schop onder de kont geven


Wat is daar eigenlijk op tegen? Oke het algemen beeld van een zogenaamde koffiekanner is idd stil op de tribune zitten etc.

Maar wat is er op tegen als je de hele wedstrijd zingt en in de rust uit je eigen thermosfles een kopje koffie drinkt ipv het in de gracht te halen?


Ik bedoelde het meer figuurlijk remko, misschien had ik een ;) moeten plaatsen?

michel schreef:Het gaat niet om mensen die een koffiekan meenemen naar het stadion, de koffiekan is
gewoon tot een symbool geworden van mensen die niet voor sfeer naar het stadion
komen, die notoir blijven zitten (en anderen hiertoe aanzetten) en 5 minuten voor het
eind van de wedstrijd het stadion verlaten.
het is net als met 'rijden als een Turk' (is een paar jaar geleden als gezegde opgenomen
in de dikke v.D.), niet alle Turken rijden asociaal.


Dat bedoelde ik ongeveer. :D
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Sharan » 18-09-2003 10:26

Freezeman schreef:En was het voetbal nou beter, spannender en mooier om te zien na deze "acties" van de heren/dames, dacht het niet dus.


Spelen de wedstrijden over? Alleen dan weet je het verschil. Reageer ook maar niet meer op dit forum want het voetbal wordt er toch niet beter, spannender en mooier op.

Freezeman..gaaaaaaaaaap :wink:
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor ALS 26.000 » 18-09-2003 12:43

Lullig voor de bouwers van het kapsalon, De Koerier denkt dat de stunt door FC Groningen-supporters is bedacht terwijl er toch meerdere keren SCH op staat, maar goed.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Niels » 18-09-2003 12:47

Tja, met alle respect, maar dan noem je ook een krant... :urgs: Het leek me toch wel bekend ook, zo onderhand.

(Al is de pagina over SC Heerenveen wel heel aardig natuurlijk. Maar veel meer stelt het ook niet (meer) voor. 't Is meer een folder van MediaMarkt...)
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Freezeman » 18-09-2003 14:54

Galaxy schreef:Spelen de wedstrijden over?


Wil je dan alweer verliezen, ik vind het best hoor. :D
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Vrieskist » 18-09-2003 23:29

Freezeman schreef:Mochten jullie mijn mening willen weten.

Ik vind het te belachelijk voor woorden.
Maar de kinderen hebben hun lolletje weer gehad.

Wat hij zegt.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

barsom

Berichtdoor Richard » 19-09-2003 19:10

Ik begrijp het niet meer helemaal
Staat er een stuk over de kapsalon in de Koerier (volkomen verkeerde voorstelling van zaken) zegt men wat verwacht je van die krant.
Diezelfde krant plaatst het stukje van Barsom ( de luchtfietser) hetgeen leidt tot de bouw van de kapsalon.
Had men hier ook wat opgelet dan had men direct kunnen zien dat het een gefrusteerd stukje was van iemand met valse argumenten.
Dus waarom nu wel en niet bij Barom's stukje?
Richard
Nieuw talent
 
Berichten: 115
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:39

Berichtdoor michel » 19-09-2003 21:04

Had men hier ook wat opgelet dan had men direct kunnen zien dat het een gefrusteerd stukje was van iemand met valse argumenten.


Zo zeg, jij hebt nogal wat vertrouwen in je eigen mensenkennis.
Wat wel en wat niet de waarheid is zul je zeker niet alleen vanuit de krant kunnen
opmaken. En de actie was volgens mij kritisch en ludiek bedoeld (maar dat zijn mijn zaken
niet); scH liet weinig overtuigends van zich horen (misschien terecht misschien niet) en
gezien eerdere verhalen (die ook niet waar hoeven te zijn) leek dit best te kunnen
kloppen.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor taz » 20-09-2003 19:11

Als ik eerlijk ben.. Toen ik het hoorde van 'Foppe's kapsalon', dacht ik ook dat het een actie van de Grunningers was :erm:
Wanneer je het niet eens bent met een beslissing van de club, kun je dat op andere manieren en momenten laten merken, maar toch zeker niet bij een actie vóór Heerenveen, tégen Groningen? Op deze manier zet Heerenveen Heerenveen voor lul, lijkt me niet helemaal de bedoeling op de dagen dat uitgemaakt wordt 'wie de Trots van het Noorden' is :roll:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
taz
Nieuw talent
 
Berichten: 121
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:40
Woonplaats: near Drachten

Vorige

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten