Niek Loohuis

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor ALS 26.000 » 23-04-2008 12:31

Hoezo, blijkbaar heeft hij een x-aantal spelers die voor hem in de pikorde staan. Daarnaast is hij gehaald voor het middenveld en speelt hij bij de beloftes nu centraal achterin. En als centrale verdediger is hij nog lang niet klaar voor het 1e.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor forca hveen » 24-04-2008 11:50

Je kan natuurlijk kijken naar het feit dat hij verhuurd wil worden, waar hij m.i. groot gelijk in heeft. Hij ziet zelf ook in dat hij niet goed genoeg is voor het eerste als ik dat stukje zo lees.
Ondanks dit benadrukt hij ook dat hij heerenveen als een stap voorwaarts ziet en dat hij hier al veel heeft geleerd. Tuurlijk was hij teleurgesteld toen Grindheim kwam en hem snel inhaalde, maar hij heeft het geaccepteerd ipv erover te klagen.
Vind het mooi dat hij ondanks dat hij niet in het eerste heeft gespeeld (op 1x na dan) toch zeer positief over heerenveen overkomt :) Dit waardeer ik zeer omdat hij niet boos is op de club maar juist blij dat hij hierheen is gekomen. Nu wil hij alleen verhuurd worden zodat hij ook wedstrijden kan spelen, gelijk heeft hij toch? aangezien hij hier geen grote kans heeft om snel in het eerste te kunnen spelen gezien de kwaliteit die daar al staat.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor ALS 26.000 » 24-04-2008 13:41

Je traint natuurlijk wel met veel betere spelers dan bij Veendam, dus in die zin leer je veel.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Lipton » 27-04-2008 10:30

Ik denk dat het 2e ook wel van een hoger niveau is dan BV Veendam. Als je het mij vraagt is Loohuis gewoon vooruit gegaan op handelings snelheid en vooral op het fysieke vlak zou hij zich hebben ontwikkeld.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Superfries88' » 30-05-2008 21:59

Vanavond zat ik op het Veendam-forum even de reacties over Boersma te lezen. Maargoed, ik kwam ook reacties over Loohuis tegen. Diverse supporters weten te melden dat hij weer voor Veendam gaat spelen, waarschijnlijk op huurbasis.

In mijn ogen is verhuren aan een eredivisieclub handiger, omdat hij dan toch wedstrijden speelt op niveau. Maargoed, Veendam is voor een dergelijke speler ook geen onlogische stap.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Lipton » 31-05-2008 09:58

Lijkt mij eerlijk gezegt stug, want als je ziet hoe Veendam er momenteel voor staat zou ik als ik Loohuis was naar een betere club vertrekken.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor BBB » 05-06-2008 19:23

Niek Loohuis voor vijf seizoen naar de Langeleegte
donderdag, 05 juni 2008

Niek Loohuis keert terug naar de Langeleegte. BV Veendam heeft de blonde middenvelder, die eerder al twee seizoenen voor BV Veendam speelde, gekocht van SC Heerenveen. Hij heeft een contract voor vijf jaar getekend bij de club, wat betekent dat hij tot 1 juli 2013 is verbonden aan de geelzwarten.

Bestuur, technische staf en directie van BV Veendam zijn, zoals algemeen directeur Jan Korte het hedenmiddag verwoordde tijdens de jaarlijkse haringparty, 'dolgelukkig' met de terugkeer van Loohuis. De Tukker speelde afgelopen seizoen voor SC Heerenveen, voornamelijk als aanvoerder van het beloftenelftal. Op het moment dat Korte de komst van Loohuis bekend maakte, klonk er een groot applaus. De speler zelf was ook al aanwezig en vierde zijn weerzien met vele (en warme) handdrukken. 'Iedereen' is blij dat hij de komende jaren te bewonderen is op de Langeleegte. Loohuis zelf barst uiteraard van de ambitie om BV Veendam op te stuwen in de vaart der volkeren.


Van de website van Veendam
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Theo » 05-06-2008 19:29

Dat is te begrijpen. Hij speelde tegen Feyenoord wel een uitstekende wedstrijd, wat ook zijn enige was geloof ik. Veel succes bij Veendam.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-06-2008 19:45

Gewogen en te licht bevonden. Wel een speler met een superinstelling. Hoop dat hij door zijn spel bij Veendam bij een leuke eredivisieclub een contract in de wacht kan slepen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor drika746 » 05-06-2008 20:02

Een floppertje :lol:

Hnadelingssnelhuid en Techniek ver onder de maat. Een slap aftreksel van Grindheim.(begrijp me niet verkeerd, Grindheim is wel goed genoeg 8) )
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-06-2008 20:37

drika746 schreef:
Hnadelingssnelhuid ver onder de maat)


Net als jouw spellingsvaardigheid. :wink:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor camataru » 05-06-2008 21:19

Er word opruiming gehouden.
Na garcia-garcia, loohuis, maruanay,wiluzs, mattes Johnson.
Zal wel ruimte moeten komen in de salaris post voor wellicht nieuwe aankopen en om de selectie niet te groot te laten worden.

Wellicht dat Bradley, Hanssen,lopes en Johansson nog vertrekken.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Ago » 05-06-2008 22:49

De grote schoonmaak is begonnen zo lijkt het.
De nieuwe trainer zal hier vast wel een hand in hebben??
Misschien wel goed dat er een trainer zonder SC Heerenveen verleden is aangetrokken.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Lipton » 05-06-2008 22:52

camataru schreef:Er word opruiming gehouden.
Na garcia-garcia, loohuis, maruanay,wiluzs, mattes Johnson.


Onzin natuurlijk, al die spelers die je daar noemt zijn niet goed genoeg voor Heerenveen, elk seizoen vertrekken een "groot" aantal spelers bij heerenveen, volgens mij zelfs bij elke club.

Persoonlijk had ik niet verwacht dat Loohuis naar Veendam zou vertrekken, hij had volgens mij gemakkelijk bij een club als Heracles of de Graafschap uit de voeten gekund.
Uiteraard is hij stukken beter dan toen hij hier gekomen is, dat is alleen maar mooi en goed voor een club als Veendam.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor TWR22 » 06-06-2008 08:16

Ik ben er al helemaal niet blij mee. Die ene wedstrijd, dat was tegen Feyenoord! En Verbeek was vol lof over Loohuis na afloop, praatte wel een minuut over hem. Ook ik ben erg onder de indruk van hem, hij had in plaats van Bradley moeten spelen laatste deel seizoen, was echt beter geweest.

Ik vind het echt niet handig dit, de man kan echt een groot talent worden. Maar goed, Garcia Garcia en Lasse Schöne laten zien dat Heerenveen wel vaker talentvolle middenvelders te vroeg laat gaan ....
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Ebiede » 06-06-2008 08:28

TWR22 schreef:Ik vind het echt niet handig dit, de man kan echt een groot talent worden. Maar goed, Garcia Garcia en Lasse Schöne laten zien dat Heerenveen wel vaker talentvolle middenvelders te vroeg laat gaan ....


Ik vind deze twee woorden niet echt bij elkaar passen..

Als je zou zeggen Garcia Garcia en over het paard getild/pseudo vedette etc.. dan zou het beter passen..

On-topic. Als Loohuis echt zo goed zou zijn geweest had hij ook wel meer gespeeld.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Caspar » 06-06-2008 09:09

TWR22 schreef:Ik ben er al helemaal niet blij mee. Die ene wedstrijd, dat was tegen Feyenoord! En Verbeek was vol lof over Loohuis na afloop, praatte wel een minuut over hem. Ook ik ben erg onder de indruk van hem, hij had in plaats van Bradley moeten spelen laatste deel seizoen, was echt beter geweest.

Ik vind het echt niet handig dit, de man kan echt een groot talent worden. Maar goed, Garcia Garcia en Lasse Schöne laten zien dat Heerenveen wel vaker talentvolle middenvelders te vroeg laat gaan ....


Hou toch op man! Die wedstrijd speelde hij redelijk en dat was vooral omdat iedereen met erger rekening had gehouden. Hij haalt bij lange na niet het niveau Bradley, wat bovendien een hele andere positie is, maar ook Roorda en nu Grindheim zijn stukken beter. Hij is gewogen en te licht bevonden. Ik wens hem alle succes bij Veendam, en dan zal ongetwijfeld lukken!
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor TWR22 » 06-06-2008 09:19

Die wedstrijd was hij heel goed, heel Heerenveen was trouwens erg goed. Dominant, zeer fel op de bal (wat ik mis bij een aantal spelers), gaan gaan gaan. Leider bij de Beloften, ook dat ben je niet voor niks. Maar goed, we kunnen het toch oneens zijn?

Garcia Garcia zou ik overigens niet terug willen hoor, inderdaad een naar ventje.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Caspar » 06-06-2008 09:20

TWR22 schreef:Die wedstrijd was hij heel goed, heel Heerenveen was trouwens erg goed. Dominant, zeer fel op de bal (wat ik mis bij een aantal spelers), gaan gaan gaan. Leider bij de Beloften, ook dat ben je niet voor niks. Maar goed, we kunnen het toch oneens zijn?


Natuurlijk kunnen het we het oneens zijn, maar ik vraag me af op basis waarvan jij vind dat hij moet bljven. Als hij het hele jaar niet verder is gekomen dan de beloften zegt dat toch misschien ook wel iets?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Skopperij » 06-06-2008 09:50

Loohuis is iemand waar je al snel sympathie voor hebt. Blonde, Hollandse jongen met 110% inzet. Bij iemand als Bradley voel je dat minder. Het is en blijft een knauwende Amerikaan die na een paar doelpuntjes zichzelf al weer heel goed vindt.

TWR22 schreef:Die wedstrijd was hij heel goed, heel Heerenveen was trouwens erg goed. Dominant, zeer fel op de bal (wat ik mis bij een aantal spelers), gaan gaan gaan. Leider bij de Beloften, ook dat ben je niet voor niks. Maar goed, we kunnen het toch oneens zijn?

Zo moet je dit vertrek ook niet bekijken. Heerenveen haalt elk jaar één/twee spelers uit de Jupiler League en als er een absoluut toptalent tussen zit houden ze 'm. In Loohuis hebben ze geen toptalent gezien en daar is wat voor te zeggen. Gebrek aan snelheid (dat was tegen Feyenoord ook duidelijk te zien) en geen techniek zoals Roorda of Grindheim. Loohuis heeft ons weinig gekost. Ze hebben hem geprobeerd en als hij door was gebroken had je voor bijna niks een goede middenvelder. Misschien was hij over 2/3 jaar wel goed genoeg geweest, maar Heerenveen zal nu alleen verder willen met de absolute top uit de JL.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Janneman » 06-06-2008 15:41

Ane Lenstra schreef:Loohuis heeft amper de kans gehad.. Doodzonde, ik zag wel een toekomstig toppertje in hem


Ik vind ook dat hij niet veel kansen heeft gehad. Ze zeggen dan wel dat een goede speler deze afdwingt maar het is toch jammer dat Loohuis weer na een seizoen vertrekt. Hij had tenminste gif in zijn spel wat ik bij andere spelers dit jaar wel heb gemist.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor ALS 26.000 » 14-06-2008 07:50

Tsja, als je in Niek Loohuis een topper ziet........ Maar even naar Hans Anders ;-)

Nee, denk zeker dat hij meer aan kan dan Veendam, maar voor Heerenveen komt hij veel te kort.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Blizzard » 05-07-2008 18:48

Hij is dan ook één van de beste spelers van Veendam, lijkt me :lol:
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor Venderwel » 07-07-2008 12:17

Feanatieke schreef:
Wagenborger Boys - BV Veendam 2-7
Afonso (3), Veldmate,
Buurmeijer, Loohuis,
Hemmen



Loohuis scoort in ieder geval gelijk bij zijn Veendam, al is het enkel maar in de voorbereiding...


What's in a name?? Wel logisch dan natuurlijk, 3 keer scoren. :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor sjoerdy88 » 07-12-2008 00:09

Feanatieke schreef:match tegen Feyenoord


Dat was zeker een mooie wedstrijd. Ging toen met weinig vertrouwen naar het stadion stond toen bijna het de helft van het belofte elftal in de basis.

Een middenvelder zelden zoveel strijd zien leveren. Maarja als je ziet wat we nu hebben is het toch beter voor zo'n jongen dat hij aan voetballen toekomt in Veendam.
Stand your ground and fight
sjoerdy88
Selectiespeler
 
Berichten: 168
Geregistreerd op: 10-09-2007 20:25

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor gordongekko » 10-12-2008 13:22

@Sjoerdy je slaat de spijker op zijn kop Knaap!
gordongekko
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 09-12-2008 11:40

Re: Niek Loohuis

Berichtdoor BS » 10-12-2008 13:53

Berichten over Loohuis kunnen vanaf nu geplaatst worden in Vertrokken Spelers.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten