26-01-2008: De Graafschap-sc Heerenveen (0-3)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Predatorfish » 26-01-2008 22:25

Prima uitslag. Met zo'n druk programma kan je ook niet alleen maar topwedstrijden spelen. Nu maar hopen dat Vitas morgen van Ajax wint, dan denken ze daar direct weer dat ze kampioen kunnen worden en kunnen wij ze weer een illusie armer maken. Klasse boys!!
Predatorfish
Selectiespeler
 
Berichten: 455
Geregistreerd op: 27-08-2007 12:13
Woonplaats: Amsterdam

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Theo » 26-01-2008 22:37

Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Wiggs » 26-01-2008 23:00

Flying Tilster schreef:
Verslaggever: Het gaat goed met jullie, ondanks de procedures in Zeist i.v.m Alves.
Verbeek: Wie?
Verslaggever: Alves
Verbeek (hoofdschuddend): Alves?
Verslaggever: Kent u die niet meer.
Verbeek: Ik zou niet eens meer weten hoe hij eruitziet, zo lang heb ik hem niet meer gezien.

Volgens mij ziet hij Alves hier liever ook niet meer terug.


Vind het een beetje raar als ik zie hoe hij Alves verdedigde in de zomer om nu zo te reageren,maarja zal aan mij liggen

Ontopic:
1ste kwartier van de 2de heelft nog ff billenknijpen,daarna zeer goed afgemaakt
Met wat geluk gaan we nog een hele mooie periode tegemoet
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Boegyman (NL) » 26-01-2008 23:03

Hele slechte actie van Verbeek. Wat nou als Alves gewoon bij Heerenveen blijft. Dit had wel wat diplomatieker gemogen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Superfries88' » 26-01-2008 23:14

Verbeek was duidelijk cynisch. Het is algemeen bekend dat hij na wedstrijden liever niet over Alves praat, dus dat zegt niets. Verbeek gaat gewoon uit van een vertrek en heeft zoiets van: totdat hij zich eventueel weer gaat inzetten voor de club ga ik weer aandacht aan hem besteden. Ik ben het daar helemaal mee eens. Het was anders geweest als hij iets had gezegd als "ik hoef die Alves echt niet meer terug".
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Boegyman (NL) » 26-01-2008 23:25

Cynisme werkt niet in deze wereld. Hij is geen cabaretier. Er is een grote kans dat we na 31 januari verder moeten met Alves. Verbeek heeft Alves in augustus in bescherming genomen, omdat hij wat meer achtergronden kende. Dan kun je hem niet zomaar laten vallen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor diepFries » 26-01-2008 23:25

Superfries88' schreef:Verbeek was duidelijk cynisch. Het is algemeen bekend dat hij na wedstrijden liever niet over Alves praat, dus dat zegt niets. Verbeek gaat gewoon uit van een vertrek en heeft zoiets van: totdat hij zich eventueel weer gaat inzetten voor de club ga ik weer aandacht aan hem besteden. Ik ben het daar helemaal mee eens. Het was anders geweest als hij iets had gezegd als "ik hoef die Alves echt niet meer terug".

Niets aan toe te voegen. Verbeek doet het gewoon erg goed inzake de Alves-soap. Na alle heisa afgelopen zomer en ook nu weer tegenover de media.

on-topic:
Zeer belangrijke overwinning! Nu volgende week Vitesse-thuis, weer zo'n belangrijke pot. Ik heb er nu al weer zin in :mrgreen:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor diepFries » 26-01-2008 23:29

Boegyman (NL) schreef:Cynisme werkt niet in deze wereld. Hij is geen cabaretier. Er is een grote kans dat we na 31 januari verder moeten met Alves. Verbeek heeft Alves in augustus in bescherming genomen, omdat hij wat meer achtergronden kende. Dan kun je hem niet zomaar laten vallen.

Ik denk ook niet dat men binnen de club Alves laat vallen als het zover komt, en zeker Gertjan Verbeek niet. Zoals echter hierboven al gesteld wordt door Superfries'88, ze kunnen nu toch ook gewoon niet anders? Iedereen gaat er vanuit dat Alves vertrekt, afgelopen zomer en ook nu weer. Er is ontzettend veel gekloot rondom die transfer, maar moet je het daar iedere wedstrijd weer over hebben? Terecht dat Verbeek over de wedstrijd wil spreken, die soap is meer op het terrein van mannen als Yme Kuiper. Pas wanneer Alves weer bij de wedstrijdselectie hoort/kan horen, komt hij bij GJV weer aan bod.

En nu maar weer over De Graafschap - SC Heerenveen me dunkt :wink:
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor ALS 26.000 » 27-01-2008 00:10

Zo, alweer terug. Kon nog net stuk samenvatting meepakken. Het was geen topwedstrijd, zeker niet in vergelijking met de voorgaande 2 potjes, maar goed een prima overwinning.
Na rust kregen we het wel even zwaar. Van Dijk trapte de bal onnodig uit en dat dreigde even voor de ommekeer te zorgen. Uit die inworp kon Schone voorzetten en Powel op de paal schieten. Toen ging het publiek los en hadden we een moeilijke fase. Gelukkig maakt Sulejmani in die fase de 2-0 en toen was het klaar.

Ik vond Roorda trouwens zeer ongelukkig spelen. Veel foute pases. Zwakste man aan onze kant denk ik.

Ik kom altijd graag in Doetinchem, gezellig stadion, leuke mensen, net als in Heerenveen.
Nu Vitesse pakken en dan......... PSV!

En wat Verbeek en Alves betreft. We zijn hem toch allemaal zat en zo ongeveer vergeten? Ik wel tenminste. Weg met die vent, 18 miljoen bijschrijven en lekker doorvoetballen. Toptrainer halen en kampioen worden :lol:
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Frisian4life » 27-01-2008 00:40

Ook net terug uit Doetinchem, mooie sfeer! Moeizame wedstrijd, die tot de 0-2 spannend bleef, na de 0-2 was het eigenlijk wel gedaan en konden we de wedstrijd rustig uitspelen.
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Okselfris » 27-01-2008 01:02

Op mijn 18de reisde ik Heerenveen overal achterna, nu 18 jaar later eindelijk weer eens een uitwedstrijd mee gepakt... en ben zeker van plan het vaker te doen. Bomvol vak en een geweldige sfeer, was super om weer eens mee te maken. 1ste helft was een saaie wedstrijd, met Roorda als de meest ongelukkige. Gelukkig hebben we niet veel kansen nodig om doelpunten te maken. Verdiende overwinning en belangrijke punten, want tegen dit soort ploegen laten we het vaak liggen.
Ik ben niet gek.... ik ben anders.
Avatar gebruiker
Okselfris
Nieuw talent
 
Berichten: 63
Geregistreerd op: 11-06-2003 11:33
Woonplaats: Cuijk

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor BBB » 27-01-2008 01:04

Qua sfeer in het uitvak een van de beste uitwedstrijden die ik heb meegemaakt, ook voor de tijd was het af en toe gezellig in Doetinchem...
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Royce_SCH » 27-01-2008 01:19

Ook net terug uit Doetinchem. Ik zat in vak 30, maar het uitvak was prima te horen. De sfeer was echt super aan Heerenveen kant, De graafschap had ook een leuke sfeer, even na rust werd het zelfs massaal. Erg mooi, leuk dat het nou net 0-2 werd in die fase 8)

Over de wedstrijd. Heerenveen speelde erg gecontrolleert. Alleen Powel kreeg een echte kans(bal op de paal). Beste actie van Sibon bij de 0-1, de 0-2 werd mooi afgemaakt door Sulejmani(Volgens iedereen met een De Graafschap hart buitenspel, was dat ook zo?) En die 0-3 is leuk voor het doelsaldo. Conclusie: Een leuk avondje Doetinchem en 3 belangrijke punten!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor xander » 27-01-2008 01:28

Zo een te gekke super gekke dag gehad!!!!!!! :stan:

Voor de tijd in een kroeg gezeten komt de spelersbus ook nog langs was echt prachtig hoe die door de grote groep fans ging de spelers waren er goed van onder de indruk..

Ook mooi dat de spelers na de tijd mee gingen doen met de songs ech theerlijk :P

100% sfeer geen seconde stil geweest voor en tijdens de wedstrijd, iedereen gek als een deur prachtig moet vaker!

Een dag als gister zullen we niet snel weer mee maken tot nu toe het mooiste reisje kwa sfeer/gekheid 8)

Dat het uiverkocht was had ik niet verwacht, echt te gek ik kan er niks meer over zeggen te gekke super dag gehad! :mrgreen:

En de wedstrijd uhm ik heb niet geziens :roll:
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Jeroen » 27-01-2008 01:42

Niet normaal wat een sfeertje... geweldig filmpje dat de spelers meespringen. Ik zag ze echt kijken WTF is dit!!1 :D

Ziek grote groep mee, uitvak vol, Graafschap helemaal weggezongen en zeer goede 3 punten in de tas!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor cross » 27-01-2008 01:44

super dag gehad. geweldige sfeer in jaren niet meer meegemaakt met uitwedstrijden
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor rolandos » 27-01-2008 02:18

Jeroen schreef:Zeer goede 3 punten in de tas!

Weet je dat wel zeker Jeroen? of ben je er al achter gekomen dat het toch 0-3 was :wink:
Super dag gehad,grote groep in de trein en al een vette sfeer bij de kroeg met het nodige vuurwerk.
In het stadion was dit niet anders en ging het werkelijk de hele tijd door!!

Prachtige dag met 3 belangrijke punten!
Nieuw Noord
Avatar gebruiker
rolandos
Selectiespeler
 
Berichten: 488
Geregistreerd op: 25-01-2005 18:02
Woonplaats: akkrum

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Hielke » 27-01-2008 09:15

Alles is wel zo'n beetje gezegd hierboven. Zo'n vol uitvak en zo'n mooie sfeer is zeldzaam. Zelfs toen de Vijverberg al leeg was ging het feest onverminderd door. En ik moet zeggen dat de terreinknechten veel gevoel voor humor hebben daar. :wink:
Nadeel: het is lastig om óók nog de wedstrijd te volgen.

Alles was super, maar er was nog wel iets dat me stoorde. Op zich hebben wij denk ik het recht om sinds het 'nazi-verhaal' alles over Afonso Alves te roepen wat we zouden willen. Het 'Who the F*ck is Alves?' is zeer op zijn plaats en zegt genoeg, de moeder van Alves mag er wat mij betreft voortaan buiten gehouden worden. Ik vind dat zo treurig overkomen.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Venderwel » 27-01-2008 09:32

Voor zover ik kon zien op planetvoetbal, was het Sibon weer eens die dat feesten en springen inzette.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Superfries88' » 27-01-2008 09:35

Hoeveel supporters konden er eigenlijk in het uitvak? Mannetje of 500 of meer?
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor cross » 27-01-2008 09:43

Volgens mij 450
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor SCH-FAN » 27-01-2008 10:00

dit si echt fantastisch, echt leuk dat de spelers meefeesten met de supporters. Op dit forum is ook al vaak filmpjes gepost van kv mechelen, die spelers die feesten ook mee met de supporters, is heel leuk om te zien.

wat een sfeer trouwens in het uitvak, niet normaal. en dan zeggen ze dat bij heerenveen geen sfeer is.
Er zijn de laatste wedstrijden trouwens leuke liedjes bijgekomen.
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor ALS 26.000 » 27-01-2008 10:17

Het was echt niet zo warm in het stadion en ik vond het best fris met die wind in mijn winterjas en met mijn sjaal om, maar dan zie ik in het uitvak een aantal mensen staan in hun blote bast :?: Vraag me toch af hoeveel drank of verdovende middelen je gehad moet hebben om dat te kunnen en hoe die mannen zich nu voelen :wink:
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Superfries88' » 27-01-2008 10:26

Gelezen op Superboeren.nl:

Trainer Jan de Jonge accepteert de nederlaag van zijn ploeg tegen Heerenveen. Het enige nadeel is dat hij trainer Gert-Jan Verbeek vaak tegen zal komen. "Dat is niet zo'n probleem, want ik ben in ieder geval slimmer en sterker dan hij.


:D
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor cross » 27-01-2008 10:58

van een graafschap supporter:

Reactie geplaatst op 27-01-2008 10:50 door raymonsbc05

ik ben het niet helemaal met dit bericht eens. De graafschap is geen moment veel minder geweest tegen Heerenveen, daar komt een hele slechte grensrechter bij, op het moment dat de Graafschap beter en beter gaat voetballen en DE kans op 1-1 krijgt heb je de pech dat je uit de counter een buitenspel doelpunt tegen krijgt. Voor de rest vond ik de overwinnig ietwat geflatteerd maar wel verdiend gewonnen door Heerenveen. (mijn complimenten aan de fans van Heerenveen die 90 minuten lang luidkeels achter hun club hebben gestaan en op sommmige momenten zelfs boven ons publiek uitkwmamen. Dat is iets wat verder alleen AJAX gelukt is.
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Stiffie » 27-01-2008 11:04

cross schreef:super dag gehad. geweldige sfeer in jaren niet meer meegemaakt met uitwedstrijden


Ik snap niet dat iedereen hier zo overdreven doet over de sfeer, ik vond het nogal tegenvallen. Omdat Heerenveen de laatste tijd leuk voetbalt, heb ik ook maar weer eens een uitwedstrijd bezocht. Het uitvak was wel aardig gevuld, ik denk zo'n 100 tot 150 man. Wel was er weer een hoog gebreide truien en 'bingobus-volk' gehalte. Wat ik niet snap is dat iedereen als houten klazen op de stoeltjes zit en bijna de hele wedstrijd zijn bek niet opentrekt. Een paar keer Huh Huh huh, die kennen we zo langzamerhand wel. Pas toen Heerenveen op 2-0 kwam, werd er wat meer gezongen. Een hoog you only sing when your winning gehalte! En wat ik tenslotte ook niet snap is dat de helft van de meegereisde supporters het vak al verlaten hadden toen de spelers naar het vak kwamen om te bedanken. Die willen zeker lekker op tijd thuis zijn.

Ik pik er volgend jaar wel weer een uitwedstrijd uit, wellicht wordt er dan wel een keer sfeer gemaakt. Verder ben ik ondanks dat het voetbal en de sfeer niet denderent waren wel blij met de drie punten.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Monster » 27-01-2008 11:11

Ik snap niet dat iedereen hier zo overdreven doet over de sfeer, ik vond het nogal tegenvallen. Omdat Heerenveen de laatste tijd leuk voetbalt, heb ik ook maar weer eens een uitwedstrijd bezocht. Het uitvak was wel aardig gevuld, ik denk zo'n 100 tot 150 man. Wel was er weer een hoog gebreide truien en 'bingobus-volk' gehalte. Wat ik niet snap is dat iedereen als houten klazen op de stoeltjes zit en bijna de hele wedstrijd zijn bek niet opentrekt. Een paar keer Huh Huh huh, die kennen we zo langzamerhand wel. Pas toen Heerenveen op 2-0 kwam, werd er wat meer gezongen. Een hoog you only sing when your winning gehalte! En wat ik tenslotte ook niet snap is dat de helft van de meegereisde supporters het vak al verlaten hadden toen de spelers naar het vak kwamen om te bedanken. Die willen zeker lekker op tijd thuis zijn.

Ik pik er volgend jaar wel weer een uitwedstrijd uit, wellicht wordt er dan wel een keer sfeer gemaakt. Verder ben ik ondanks dat het voetbal en de sfeer niet denderent waren wel blij met de drie punten.


:lol: :lol: :lol:
Monster
Nieuw talent
 
Berichten: 94
Geregistreerd op: 25-11-2006 11:30

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor cross » 27-01-2008 11:13

rood en naar dkv 8)
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor Edmanian Devil » 27-01-2008 11:15

interviews van RTL:

Interview met Verbeek.
Interview met De Jonge.
Inbterview met Bradley. Let in de eerste halve minuut op het geluid dat je vaag op de achtergrond kunt horen :).
En dan nog de persconferentie.
Laatst bijgewerkt door Edmanian Devil op 27-01-2008 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Re: De Graafschap - sc Heerenveen [zaterdag 26 januari, 20.00u

Berichtdoor kukkel » 27-01-2008 11:25

SCH schreef:
cross schreef:super dag gehad. geweldige sfeer in jaren niet meer meegemaakt met uitwedstrijden


Ik snap niet dat iedereen hier zo overdreven doet over de sfeer, ik vond het nogal tegenvallen. Omdat Heerenveen de laatste tijd leuk voetbalt, heb ik ook maar weer eens een uitwedstrijd bezocht. Het uitvak was wel aardig gevuld, ik denk zo'n 100 tot 150 man. Wel was er weer een hoog gebreide truien en 'bingobus-volk' gehalte. Wat ik niet snap is dat iedereen als houten klazen op de stoeltjes zit en bijna de hele wedstrijd zijn bek niet opentrekt. Een paar keer Huh Huh huh, die kennen we zo langzamerhand wel. Pas toen Heerenveen op 2-0 kwam, werd er wat meer gezongen. Een hoog you only sing when your winning gehalte! En wat ik tenslotte ook niet snap is dat de helft van de meegereisde supporters het vak al verlaten hadden toen de spelers naar het vak kwamen om te bedanken. Die willen zeker lekker op tijd thuis zijn.

Ik pik er volgend jaar wel weer een uitwedstrijd uit, wellicht wordt er dan wel een keer sfeer gemaakt. Verder ben ik ondanks dat het voetbal en de sfeer niet denderent waren wel blij met de drie punten.


hahaha jij komt zeker uit de knipe... :wink:
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten