Supporters van andere clubs

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Supporters van andere clubs

Berichtdoor jort » 19-01-2008 13:11

ik ben wel benieuwd wat de mensen op dit forum denken van de supporters van andere clubs.
wat vind je van hun TIFO, sfeer, wat wardeer je aan hun of wardeer je juist niet.
jort
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 12-12-2007 19:26
Woonplaats: franeker

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor Ebiede » 19-01-2008 13:21

Boeit me voor geen meter wat een ander doet!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor SCH-FAN » 19-01-2008 13:36

ik vind de supporters van Sparta wel oke, toch het kleine broertje en dat je dan voor sparta bent, heel leuk. Verder is sparta een prachtige club met een mooi clublied.
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor Janneman » 19-01-2008 14:36

Ik ben Heerenveen-supporter en heb niet direct iets op met supporters van andere clubs. Laat staan dat ik iets heb met een andere Nederlandse BVO. Ik vind andere supporters hier ook veel aanwezig en ze laten zich vaak gelden. Wat me opvalt is dat de supporters van F.C. Grunn zich hierover het algemeen netjes gedragen en de supporters van Az niet.

Toch mag er wat mij betrefd soms weleens wat sneller worden ingegrepen hier doordat ze sommige topics hier naar de klote helpen.

back on topic maar weer
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor oldtimer » 19-01-2008 15:20

janneman schreef:Ik ben Heerenveen-supporter en heb niet direct iets op met supporters van andere clubs. Laat staan dat ik iets heb met een andere Nederlandse BVO. Ik vind andere supporters hier ook veel aanwezig en ze laten zich vaak gelden. Wat me opvalt is dat de supporters van F.C. Grunn zich hierover het algemeen netjes gedragen en de supporters van Az niet.

Toch mag er wat mij betrefd soms weleens wat sneller worden ingegrepen hier doordat ze sommige topics hier naar de klote helpen.

back on topic maar weer


Er zijn maar een stuk of 5-6 FCG - aanhangers die hier geregeld posten en die horen er m.i zeker bij.
Zeker omdat ze zich niet provocerend gedragen.
Overigens: is POENKT afgevallen?
De AZ-supporters van de laatste tijd melden zich uitsluitend als gevolg van de kwestie - Alves en de wedstrijd van vanavond, ze verdwijnen vanzelf wel weer.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor vak ff » 20-01-2008 19:30

Wat jij van andere clubs vind ga ik niks van zeggen. Kan ook niet oordelen hoe supporters van andere clubs op jullie reageren want die reageren anders op ons. Dus die beleving van clubs en hun supporters ligt heel anders.

Maar deze:

PSV: De altijd vrolijke carnavalsgangers.


Dat hebben wij regelmatig anders gezien. Ze hebben de boel daar misschien in het stadion aardig onder controle, maar vergis je niet als het moet kan PSV ook een aardig zooitje ongeregeld op de been brengen...........
vak ff
Selectiespeler
 
Berichten: 299
Geregistreerd op: 15-10-2006 09:24
Woonplaats: grunn

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor sonnema » 20-01-2008 19:52

Elke club heeft supporters die normaal in de omgang zijn, en randdebielen.
Heb zowieso altijd wel respect voor supporters van andere clubs die op dit forum op een normale, volwassen manier meediscusseren, zoals Poenkt, Harris, Scc lwd en de laatste weken multatuli.
En dan mag er zo nu en dan best een steekje onder water gegeven worden.
Heb persoonlijk niet zoveel met de zogenaamde top 3, en met clubs die door de media als topclub gehypet worden.
En nog even over dat rotterdamse legioen: de laatste keer dat ze hier waren heb ik ze alleen de eerste en de laatste 10 minuten wat geluid horen maken.
Verder vergelijk ik ze graag met artiesten als de shorts en Jacques Herb: die hebben ook maar 1 liedje.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor Boegyman (NL) » 20-01-2008 20:32

vak ff schreef:maar vergis je niet als het moet kan PSV ook een aardig zooitje ongeregeld op de been brengen...........
In mijn diensttijd ben ik een tijdje in Oirschot gelegerd geweest en een paar keer thuiswedstrijden van PSV bezocht. En dan uiteraard in het vak van de harde kern. Met sommige gasten moet je echt geen ruzie krijgen. Echt een stelletje gekken. Maar wel mooi.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor Il prima Capo! » 20-01-2008 22:55

Leuk topic.

1. Twente
Fantastische supporterschare. Geen enkele club kan tippen aan de grote en originaliteit van de sfeeractie's. Bovendien hebben ze de beste en nieuwste liederen.

2. NAC
Komt dichtbij Twente, alleen is de TIFO niet zo populair daar. Pas de laatste tijd in opmars.

3. Ajax
Tja, sorry. Van jongs af aan een beetje fan geweest. Komt door de topjaren en toen werd ik ook eindelijk eens bewust van voetbal op jonge leeftijd. Het is eigenlijk wel een arrogante kutclub, maar het is zeg maar oudzeer. Moet er wel bijzeggen dat vak 410 wel redelijk uniek is.

4. Sparta
Elk jaar weer een feest om te komen. Dé club van Rotterdam.

Negatief:

1. Feyenoord
Twijfel over F'noord of AZ. Maar aangezien ik een hekel heb aan domme mensen, kies ik voor Feyenoord. Dat er tuig zit maakt me niet eens uit. Ik hou wel van een rauwe sfeer, soms tegen het agressieve aan. Maar de Kuip zit voor 80% vol met kanslozen. Dat uit zich ook in die wereldberoemde sfeer. Die stelt helemaal niet zo veel voor. Alleen op de topmoment beeft de Kuip. Voor de rest is het heel mager en zwaar overschat. In de Arena wordt veel meer gezongen. De Kuip zit overigens dit seizoen weer vol, maar de afgelopen 10 jaar is het stadion nauwelijks uitverkocht geweest. De Arena daarentegen zit bij competitiewedstrijden vol met 50.000 mensen.

2. AZ
Lijkt me duidelijk. Wannabee topclub, zonder achterban.

3. Vitesse
Nepclub. Lelijk stadion, opgeblazen club.

4. Roda
Al jaren redelijke suptopper, maar in het prachtige stadion zitten veel te weinig mensen. Daardoor geen sfeer, en als er sfeer is, is het uit Duitsland gekopieerde sfeer. MVV is de enige club in Limburg die het verdiend in de Eredivisie te spelen.

5. Utrecht.
Lang geleden had ik sympathie voor Utereg. Nu ik er een paar keer ben geweest, vind ik het helemaal niks. Vooral de laatste vijf jaar hangt daar helemaal geen geweldige sfeer meer. Alle media kopieren elkaar, maar het is vaak angstvallig stil. Als er gezongen word, is het soms wel heel hard.

6 Cambuur
Blijf hopen dat ze winnen, omdat ik zó graag weer een derby wil. Dat is ook de enige reden, dus wees gerust.
Il prima Capo!
Selectiespeler
 
Berichten: 425
Geregistreerd op: 06-02-2006 17:14

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor Ebiede » 21-01-2008 09:09

Il prima Capo! schreef:. De Arena daarentegen zit bij competitiewedstrijden vol met 50.000 mensen.


Hoeveel smily's mag ik hiervoor wel niet gebruiken?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 21-01-2008 20:48

Sfeer in de Arena, weet niet hoe je daar nou weer bij komt :roll: Je wilt toch niet serieus zeggen dat er meer word gezongen in de Arena dan in de kuip....
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 21-01-2008 21:05

sc heerenveen 4 ever schreef:Sfeer in de Arena, weet niet hoe je daar nou weer bij komt :roll: Je wilt toch niet serieus zeggen dat er meer word gezongen in de Arena dan in de kuip....


Ondanks dat ik een bloedhekel heb aan Ajax is dat waar, vak 410 zingt daar vrijwel de hele wedstrijd. Dat het niet altijd hard is en niet altijd veel mensen meedoen, doen ze het wel. Als de kuip echt echt echt wil kan het hard gaan, maar dat valt echt heel erg tegen. Verder dan het heheheh, we love you feyenoord en het lied van feyenoord komen ze daar niet.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor jort » 21-01-2008 21:07

ik vond de sfeer bij NAC tegen ajax vorige week geweldig voor zover je dat kan beoordelen via de tv :wink:
meerdere tribunes die fanatiek meespringen en zingen en al die fakkels op de B-side
jort
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 12-12-2007 19:26
Woonplaats: franeker

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor Freeze » 21-01-2008 21:15

Ik denk niet dat dit geheel objectief is... mensen met een zwak voor Ajax beweren dat de supporters in de Arena een leuk sfeertje creëren en de Feyenoorders niet en mensen met een zwak voor Feyenoord zullen het tegendeel beweren en volhouden dat de sfeer in de Kuip vele malen beter is.

Je hoeft geen fanatieke supporter van Ajax of Feyenoord te zijn om zo'n enigzins gekleurde mening te hebben.
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Avatar gebruiker
Freeze
Basisspeler
 
Berichten: 626
Geregistreerd op: 15-05-2005 14:57
Woonplaats: Leiden

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor Janneman » 21-01-2008 21:48

Ik ben naar NAC-Heerenveen geweest waar we allemaal wel de uitslag van weten :wink: Ondanks deze uitslag, het koude weer waren die mensen daar niet stil te krijgen. Wat een publiek en wat een sfeer hing daar. Ongelooflijk en erg indrukwekkend om een mee te maken.

Verder ben ik dit niet eerder tegengekomen dit jaar, ja een beetje in Helsingborg.

Wat het meest frustrerend was was het dweilorkest bij Roda JC.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: supporters van andere clubs

Berichtdoor villa Cruoninga » 24-01-2008 01:50

Wij kwamen hier juist méér in de tijd dat Groningen nog tegen degradatie vocht, het Abe Lenstra-Stadion zo groot was als het Willem II-stadion, het uitvak nog aan de andere kant zat en Nieuw Noord nog niet bestond. Die TvhN-discussie die elk seizoen gecopy-paste werd uit het topic van de vorige editie van SCH-FCG is zo ergens samen met het FAA een stille dood gestorven.
..still wearin' of the green!
Avatar gebruiker
villa Cruoninga
Selectiespeler
 
Berichten: 291
Geregistreerd op: 05-12-2002 17:01

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor Harris » 24-01-2008 13:30

Hoe lang loop jij eigenlijk mee, Ane? 3 jaar zeker? Je lijkt namelijk een hele grote voorgeschiedenis te missen...
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor Venderwel » 24-01-2008 13:32

Harris schreef:Hoe lang loop jij eigenlijk mee, Ane? 3 jaar zeker? Je lijkt namelijk een hele grote voorgeschiedenis te missen...



Ja maar toen Groningen in goede doen was, was er nog geen internet....dat heet vroeger! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor Harris » 24-01-2008 13:35

De voorgeschiedenis van de TvhN-discussie... die dus niks te maken heeft met prestaties.
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Re: Supporters van andere clubs

Berichtdoor Venderwel » 24-01-2008 13:54

Oh sorry, ik dacht dat jullie ook niet serieus waren. :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn


Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten