15-12-2002: sc Heerenveen-FC Utrecht (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

utregfan23
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 12-12-2002 11:10

Bericht door utregfan23 »

ik denk dat het 1-2 wordt , met een waardeloxe 1e helft en een spectaculaire 2e
en daarbij speelt denneboom een hel slechte wedstrijd omdat hij het op mentaliteit tegen vreven gaat afleggen
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

utregfan23 schreef:en daarbij speelt denneboom een hel slechte wedstrijd omdat hij het op mentaliteit tegen vreven gaat afleggen
Dat zou best wel kunnen maar als hij doorheeft dat hij door hard werken Vreven
makkelijk kan overklassen (of van het veld kan laten sturen) dan speelt Romano een
dijk van een wedstrijd. Helaas voor Utrecht maar wij hebben ook nog John de Jong,
die tot nu toe alleen maar beter is gaan spelen. Sterkte!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

AfbeeldingEn zonder euro euro utreg gaat eraaaaaan. :blbl:
Laatst gewijzigd door Heert-Jan op 13-12-2002 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Verwacht ook weer een overwinning. Utreg wordt overklast en gaat met een 3-1 de deur weer uit.

Mooi toepasselijk lied HJ.
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

Daarom werd ie uitgefloten. Daarop reageerde ie door te spugen naar het publiek.
Kezman werd niet alleen uitgefloten maar er waren ook heel veel spreekkoren tegen hem.Ik kon niet goed horen wat ze precies zongen,wie wel?

een nette 2-0 voor ons.
De Jong en Vayrynen
Do u really need a cigarette to look cool?!
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Kezman, kezman je moeder is een h***. In iedergeval zongen ze dat. Hiddink vond het nog wel meevallen de spreekkoren.
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Ik kan er ergens wel inkomen dat het Utreg publiek spreekkoren tegen Kezman zong. Als ik het hoor met die (nep) blessure??
Maar het werkte op Kezman niet averechts. Hij werd er juist scherper door en wist 2x te scoren. Ik vond het mooi dat ie wist te scoren en heb er ook niks op tegen hoe die tegen het Utreg publiek reageerde. Persoonlijk had ik misschien ook wel een verbale of non-verbale op merking gemaakt tegen het publiek van de tegenstander.
Maar ik denk nog steeds dat we ze met 2-0 inmaken door doelpunten van Nurmela en Vayrynen!!
Let's Go Blue White Army!!
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Eens kijken of mijn *toverstafje* zijn werk wil doen aanstaande zondag.
Op jouw avatar onder je naam staat toch echt Tinkabel (ofzo) uit de tekenfilm "Peter Pan", of zit ik nu zo ver mis.
Als ik goed zit dan heeft Tinkabel toch echt geen toverstafje maar gewoon elfenpoeder!!

Maar dan hoop ik maar dat het elfenstof het werk gaatl doen en er voor zorgt dat we gaan winnen.
Let's Go Blue White Army!!
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

bossje schreef:beweging van Kezman? Na een goal zeker.. :roll:

Er is geen speler meer die "normaal" kan juichen na een doelpunt.

Jammer is dat, die uiting van vreugde wordt steeds vaker een zielige vertoning (kezman, petrovic,v/d meyde, glucevic etc). :angry:
Hoe vind je de manier van juichen van Mika 2 dan? Hij juicht net als iemand uit de tijd van de zwart-wit TV! Wel leuk!! :bfriend:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Dames en ook heren, ik wens jullie een zeer prettige wedstrijd toe en tot woensdag bij Zwolle!
Sikke gaat morgenochtend vroeg weg op weg naar Villa vs WBA
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

1-0 door Denneboom. Net als 3 jaar geleden, keeper omspelen en hangen!!!!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

PSV gaf ze een tikkie. Misschien moet Heerenveen ook vroeg toeslaan.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Er is maar een manier:
Vanaf het beginsignaal fel erop!
Het is heel moeilijk om de scherpte pas in een wedstrijd te krijgen.
Je moet er vanaf het begin staan.
Daarnaast zie ik Kuyt een moeilijke middag tegemoet gaan tegen Hansson en zal Radomski Thange moeten bedwingen.
Dat worden leuke duels evenals Denneboom/Vreven en De Jong/Vayrynen.
Zal voor onze John ook speciaal zijn,hopen dat hij extra scherp is!
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
utregfan23
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 12-12-2002 11:10

Bericht door utregfan23 »

ben blij voor john de jong dat hij eindelijk weer kan spelen , bij psv kreeg hij nauwelijks speelminuten , jammer dat hij niet is teruggekomen bij ons , het is een harde werker , michel heeft trouwens gelijk , de enige manier om vreven te bedwingen is net zo hard te werken als hij , doe je dat niet loopt hij over je heen en ben je "de lul"
tevens was kezman heel irritant bezig , dus de spreekkoren waren wat mij betreft terecht maar tis wel een hele goeie spits ( %&^*)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Aan de ene kant toch jammer dat de wedstrijd doorgaat, want van goed voetbal kan nauwelijks sprake zijn op zo'n veld. Utrecht moet het hebben van hun vechtlust en Heerenveen zal ook wel niet zo agressief kunnen spelen als tegen Feyenoord. Komt nog bij dat het op zondag wordt gespeeld en de sfeer dan wel helemaal dramatisch zal zijn in het stadion.

Ik denk een 2 - 1.
Vayrinen en De Jong.
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

achteraf de 1e helft gezien:
1-0 door de Jong, John de Jong Afbeelding
De beste aanval is een goede aanval.
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Ja, nu hopen dat ze het vasthouden,
Met De Jong in de spits komen we een heel eind! :lol:
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Helaas 2-2. DE wedstrijd niet gezien maar toch i.i.g niet verloren. Vanavond maar ff kijken hoe het ging.
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Onterecht, Heerenveen had veel meer kansen, maarja als je ze er niet inschiet win je ook niet. Utrecht iig een punt te veel en heerenveen 2 te weinig. En Foppe had Kolk er voor Denneboom in moeten zetten.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Eigenlux kun je deze wedstrijd wel als verloren beschouwen, Heerenveen was constant de betere.. Et leek gewoon alsof Heerenveen niet mocht scoren na de gelijkmaker van Denneboom.. :angry:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

de spitsen van heerenveen moeten eens een training krijgen in het binnenschieten van 200% kansen ...

jezus wat zaten die lui met die ballen te klooien terwijl je ze er gewoon in moet rossen.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ondanks dat hij een mooie gelijkmaker scoorde vond ik Denneboom weer zwak in de afwerking. Wel goed vond ik het dat hij Vreven vrijwel in zijn zak had. Toen ik dat tegen mijn broer zei zei hij me: "Ik dacht al, wat loopt hij moeilijk..." ;)
NOS-TT 657 zo 15 dec 17:19:29
HOLLAND CAS 3/3
EREDIVISIE/VOETBAL

SC HEERENVEEN-FC UTRECHT 2-2 Ondanks de
winterse condities legden beide ploegen
een prima wedstrijd op de bevroren mat.
Voor rust waren het de Friezen die vaak
de bovenliggende partij waren.In de 2de
helft liet FC Utrecht zich meer gelden.
Bij een snel op en neer golvend spel
kon het tot op het laatste moment alle
kanten op.Zowel Heerenveen als Utrecht
verdiende eigenlijk meer dan een punt.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

ik vond het zwaar onterecht, en wat in dat stukje staat klopt niet echt. Ik vond heerenveen de 2e helft ook beter dan Utrecht, maar oke, we hebben een puntje en staan ondertussen 12e. woensdag zwolle even pakken en dan gaan we toch nog fijn de winterstop in.
Ladies and gentleman: We've got him!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Nou, ik ga niet fijn de winterstop in hoor.

Hoopgevend was het spel wel. We waren de betere en had eigenlijk 3 punten in Friesland moeten houden.

Aan de andere kant geldt natuurlijk weer, dat je kunt zeggen dat we het aan ons zelf te wijten hebben. Voorin maakten ze het niet af en achterin werden de beide goals weg gegeven. Vanavond maar even zien, wat er allemaal bij die eerste goal gebeurde, maar de tweede was toch erg dom van Vonk. Radio 1 repte al over een Belg bij ons op goal; zo dom!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zwaar balen dit. Dit hadden natuurlijk 3 punten moeten zijn. Ze komen als makke lammetjes de kleedkamer uit en binnen 15 minuten is de voorsprong omgebogen. Toen werd er weer agressief gespeeld en hadden ze het natuurlijk af moeten maken.
Maar wel een zeer aantrekkelijke wedstrijd gezien, maar wat koop je er voor als je maar 1 punt hebt :evil:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Jammer jammer jammer..... maar een zeer aantrekkelijke wedstrijd gezien. Dan kan ik beter leven met puntverlies dan na een zaadpot.

In vak 18 kreeg trouwens nog iemand een hartaanval ofzo??? Ze zijn vanaf de '75e minuut met politie en stewards en uiteindelijk ook ambulance bezig geweest! Sterkte voor diegene, hopelijk was het niet te laat! :(
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

tsja ik heb dit vanuit vak 11 ook meegekregen, iemand die er vlak voor zat wist me te vertellen dat hij heel vaak gereanimeerd was en geen kik meer gaf.......... :urgs: heel sneu allemaal..
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Wat kan Radomski goed zijn! Allemachtig, wat een pot voetbal! Van die tien open kansen had er toch echt nog wel eentje ingemogen... Vooral Nurmela had met een lob moeten scoren, maar ja... Ik vond, helaas, Vonk bij zowel de eerste als de tweede Utrecht-goal er weer flink naast zitten. Hoge ballen door het doelgebied moeten altijd voor de keeper zijn!!! Ik vond ook Venema weer beresterk, De Jong was behalve in de afronding sterk. Ik zou zo graag willen dat ze elke week zo hard en fel konden spelen, dan leg je alle tegenstanders om (als je ze er tenminste inknalt...). Toch luguber, om je druk te maken over het missen van kansen als er iemand ligt te sterven....
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

T was op 15 minuten na idd een hele goede pot.
Alleen jammer dat kansen die eigenlijk al geteld worden als goal er niet ingaan.
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Yep, ondanks dat ene puntje een heerlijke wedstrijd gezien. Voor de neutrale toeschouwer een 9 dacht ik zo.
Vonk speelde erug zwak. Eerste goal inderdaad tot 3x toe klooien, maar die pingel.......
wat een twijfel kont zeg. Of je komt uit of je blijft staan maar je begint niet te twijfelen en dan net zo lang wachten tot je niet anders meer kunt. Pfff.
Vonk jij bent vandaag de zwakste schakel en kost ons 2 punten!
Plaats reactie