Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor ItFean82 » 16-08-2007 16:07

Tman schreef:Dat is weer jammer. Is H`veen alweer te laat :P


Inderdaad we zijn alweer te laat. We hebben niet eens intresse gehad, hoe kunnen we dan te laat zijn?
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor Ago » 16-08-2007 17:21

Als ik het hier zo lees is SC Heerenveen met alle spelers waar andere clubs interesse in hebben bezig en altijd te laat.

Volgens mij kun je zo langzamerhand al een lijst van wel 100 spelers maken waar ze mee hebben onderhandeld en ook te laat zijn geweest. ALLEMAAL ONZIN.

En als er morgenavond gewonnen wordt staan alle azijnzeikerds weer op de banken in het ALS.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-08-2007 18:00

Precies, er staat nog steeds een heel aardig team. Sibon kan zeker wel balletje trappen en Sulejmani is groot talent. Met aanvoer van Pranjic en Poulsen moet dat morgen goed komen.
En als we winnen van W2 is het helemaal lekker dat je straks Alves en een nieuwe topper (daar ga ik gewoon van uit) er bij hebt..
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 16-08-2007 18:03

Ago schreef:En als er morgenavond gewonnen wordt staan alle azijnzeikerds weer op de banken in het ALS.


Waar komt die rare redenatie toch vandaan dat je niet mag juichen als je kritiek op een bepaalde gang van zaken binnen de club hebt? Die kritiek komt nog altijd voort uit betrokkenheid bij de club.
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 16-08-2007 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor ItFean82 » 16-08-2007 18:11

Volgens mij moeten er even een paar mensen wakker worden hier, Heerenveen heeft nooit maar dan ook nooit intresse gehad in El Hamdaoui. Dus opmerkingen als we zijn weer te laat raken kant nog wal. Als iemand hier neerzet dat hij El Hamdaoui een aanwinst vind betekend dat nog niet dat Heerenveen intresse heeft.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor Riverside » 16-08-2007 18:29

ALS 26.000 schreef:Precies, er staat nog steeds een heel aardig team. Sibon kan zeker wel balletje trappen en Sulejmani is groot talent. Met aanvoer van Pranjic en Poulsen moet dat morgen goed komen.


Welke aanvoer van Poulsen? Van een matige 12 in een dozijn speler hoef je weinig aanvoer te verwachten. Sibon kan zeker wel balletje trappen? Tja, dat kunnen ze bij de veteranen ook nog steeds.

Ik vrees dat we morgen aanvallend onmachtig zullen zijn, helaas. De zoektocht naar een aanvaller begint lang te duren vind ik, straks worden we weer opgescheept met een spits alá Mark de Vries.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor rjb » 16-08-2007 18:44

Ik kom nog niet zo lang op dit forum, maar ik ben al wel een tijd Heerenveensupporter. De discussie over een nieuwe spits is een leuke om te volgen. Ik stel me zo voor dat deze discussie elk jaar weer terug komt. Altijd raken we onze spits(en) kwijt en we zijn er nog niet zo vaak slechter van geworden. Ik snap de angst (of kritiek) dan ook niet zo goed. Wat mij betreft kopen ze op 31 augustus pas een topper, zolang hij dan ook maar zo goed is als ze in het verleden ook altijd zijn geweest. En dan heb je maar een paar punten laten liggen in de 1e wedstrijden (wat ik ook nog niet zie gebeuren tegen Willem II). De prijzen worden pas aan het einde van het seizoen verdeeld.
rjb
Nieuw talent
 
Berichten: 103
Geregistreerd op: 09-05-2006 20:19

Berichtdoor Ago » 16-08-2007 18:56

Jeroen schreef:Waar komt die rare redenatie toch vandaan dat je niet mag juichen als je kritiek op een bepaalde gang van zaken binnen de club hebt? Die kritiek komt nog altijd voort uit betrokkenheid bij de club.


Kritiek is juist goed maar het ontaard al snel in geouwehoer en gezeur over niet ter zake doende dingen zoals een slechte trainer een slecht transferbeleid en een slecht bestuur.
Ditzelfde bestuur zit er al minimaal 20 jaar en heeft het volgens mij de afgelopen jaren goed werk afgeleverd.
We zijn van een grijze muis in de 1ste divisie(1989 16e)toch maar uitgegroeid tot een stabiele subtopper in de eredivisie.
...alleen het probleem is denk ik dat heel veel supporters van de laatste, zeg maar 5 jaar, de historie van de club uit het oog verloren zijn of in zijn geheel niet kennen.
Tsja, en dan zal ik wel weer een oude ouwehoer van 50 jaar zijn, maar dat neem ik dan maar voor lief.
Ik heb gelukkig nog diepte- en ook hoogtepunten meegemaakt met onze club.
De laatste jaren gaat het cresendo. Hopende dat dit zo blijft.
Maarrrrrr...!!!!wij hebben geen suikeroom zoals AZ dat bijvoorbeeld wel heeft.
Misschien ligt hier voor iedereen die weet hoe het wel moet een schone taak om zo iemand aan de haak te slaan zodat we ook mee kunnen doen met de huidige Top 4.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Berichtdoor paparazzi » 16-08-2007 19:19

We zijn van een grijze muis in de 1ste divisie(1989 16e)toch maar uitgegroeid tot een stabiele subtopper in de eredivisie
...alleen het probleem is denk ik dat heel veel supporters van de laatste, zeg maar 5 jaar, de historie van de club uit het oog verloren zijn of in zijn geheel niet kennen.
Tsja, en dan zal ik wel weer een oude ouwehoer van 50 jaar zijn, maar dat neem ik dan maar voor lief.
Ik heb gelukkig nog diepte- en ook hoogtepunten meegemaakt met onze club.


Hier moet ik mij als 40+ ook maar even mee bemoeien. :mrgreen:
Ago heeft hier inderdaad een punt!
Velen hier op dit forum kunnen het zich waarschijnlijk niet eens meer voorstellen als je op de tribune zat in ,pak m beet 1979, in elkaar gedoken naast elkaar toegeschoven omdat je anders zowat door de harde wind en regen van die brakke tribune werd afgeblazen in die kou.

Je zat dan te kijken naar een oer saaie vertoning van bv H`veen-Fc Amersfoort. Toen al werd er altijd geschreeuwd dat wij nooit maar dan ook nooit naar die eredivisie zouden komen cq KunneN! En zie daar, zo sta je een tiental jaar later twee keer achter elkaar in de finale van de knvb beker en speel je notabene CL!

Maarrrrrrrrrrr, het is bovendien een godswonder dat deze club Uberhaupt nog steeds bestaat! Zonder de aanvang van aktie '67 was Heerenveen hoogstwaarschijnlijk Fc Amersfoort achterna gegaan.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Ago » 16-08-2007 19:41

Paparazzi,....Bedankt voor de steun soms voel je je hier een roepende in de woestijn.


Jimmy Hasselbaink naar Cardiff City

http://www.voetbalonline.nl, 16 augustus 2007 16:00 - Jimmy-Floyyd Hasselbaink ondergaat vandaag een medische test bij Cardiff City. Indien alles in orde is met de voormalige spits van onder andere Chelsea, tekent hij vandaag nog zijn contract bij de club. Eerder deze week zag het er nog naar uit dat de 36-jarige Hasselbaink naar Leicester City zou gaan, maar de besprekingen werden abrupt afgebroken.

EN ZIJN WE NU ALWEER TE LAAT???????????????????????????????
Of was deze speler voor SC Heerenveen geen optie??
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Berichtdoor ItFean82 » 16-08-2007 19:44

Ik vrees van wel Ago. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor mitrita » 16-08-2007 20:11

@paparazzi: jij hoorde in 1979 niet op de banken te zitten, maar achter de goal te staan. :mrgreen:
Daarnaast was het sc Amersfoort ipv FC Amersfoort

In de kern heb je overigens wel gelijk, dit hadden we destijds nooit kunnen dromen
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Berichtdoor Jeroen » 16-08-2007 20:39

Op de wind van gisteren kan men vandaag niet zeilen. Natuurlijk is er respect voor de manier waarop de club omhoog gebracht is. Maar dat kan geen argument zijn om nu de club kritiekloos te volgen, dat creeert gemakzucht. En ja, op dit forum gaat het dan vooral om transfers, trainer, spelers en directie. Dat zijn de meest tastbare zaken waar een supporter over kan discussieren. Grappig om deze zaken af te doen als 'niet ter zake doende' voor een voetbalclub. :D
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-08-2007 20:42

Jeroen schreef:Op de wind van gisteren kan men vandaag niet zeilen.


Mooie quote van Nijland Jeroen. :wink:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Eastermar » 16-08-2007 20:49

Natuurlijk is er respect voor de manier waarop de club omhoog gebracht is. Maar dat kan geen argument zijn om nu de club kritiekloos te volgen, dat creeert gemakzucht.

Ik heb het idee dat veel van onze supporters de club kritiekloos volgen.Want stel je eens voor...negatief praten over onze sc.
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Makkum8 » 16-08-2007 21:13

Ago schreef:b]
Of was deze speler voor SC Heerenveen geen optie??


Zoals ik al eerder poste, ik had hem er graag bij willen hebben. Iemand met ervaring en een grote staat van dienst. Daar konden de youngsters nog wat van opsteken.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-08-2007 21:30

Het mag duidelijk zijn dat veel supporters hier verschrikkelijk verwend zijn. Als je als supp. van Heerenveen niet meer tevreden bent met een 5e plek, tsja.......
De top 3 is financieel gewoon onhaalbaar door ons achterland en AZ heeft Scheringa. Dus we doen het al jaren optimaal.
En als een begroting garantie was voor de positie dan was het wel erg saai ieder jaar, dan stond de ranglijst al vantevoren vast....
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor paparazzi » 16-08-2007 21:48

mitrita schreef:@paparazzi: jij hoorde in 1979 niet op de banken te zitten, maar achter de goal te staan. :mrgreen:


Dat was nu juist het mooie. In die tijd kon je nog kiezen,niks clubkaarten of andere bullshit! De ene week had je een betere zakcent als de andere. En bij de betere weken zat ik dan ook op oost. En ja, ik heb ook echt wel onder de klok gestaan...soms zelfs gelegen :wink:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jeroen » 16-08-2007 22:34

Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat de lange termijn van de club er goed uitziet, en dat we het fantastisch doen als club uit een klein dorp. Driewerf hallelujah daarvoor. Maar mag je dan niet je zorgen uitspreken over het feit dat we morgen met Sibon in de spits aan de competitie beginnen? Moeten we dan 5x per dag op een matje naar Mekka de grote Riemer bedanken? Mogen we geen vraagtekens zetten bij een directie die nu voorzitterloos ronddobbert in de transfervijver?

Volgens mij staan die lange en korte termijn los van elkaar. Ja, we presteren fantastisch op de lange termijn. Nee, ik ben niet tevreden zoals de huidige zomer verloopt.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor mitrita » 16-08-2007 23:16

In de voetbal wereld regeert de waan van de dag, zeker bij de supporters.
Tot dusver is het optreden van Heerenveen in deze transferperiode ook niet erg sterk geweest. Het aantrekken van Sibon is zelf beschamend, dat wordt helemaal niks.
Het sentiment kan echter makkelijk omslaan na de 2 nog verwachtte transfers.
We zullen het wel zien.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Berichtdoor ItFean82 » 17-08-2007 06:31

mitrita schreef: Het aantrekken van Sibon is zelf beschamend.


Vanwaar deze conclusie? Het is niet de spits waar veel mensen op zitten/zaten te wachten, maar moet Sibon daarom helemaal zwart gemaakt worden? Heb het idee dat de frustratie over de "mislukte" transferperiode afgerekend wordt op Sibon, lekker makkelijk vind je ook niet?
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor Mackan68 » 17-08-2007 10:24

Tsja maar daar kun je ook op wachten toch? Verbeek de toch al niet onbetwistte trainer van ons clubje wilde hem er graag bijhebben. Dan mag je er toch vanuit gaan dat hij zonder twijfel vertrouwen heeft in de beste man. Dus behalve Sibon zal ook Verbeek afgerekend worden op een mislukken van zo'n speler. Maar om te groeien moet je niet een speler halen die al zo'n 2 jaar geen wedstrijden op hoog niveau meer gespeeld heeft. En ik heb steeds gezegd dat op basis van z'n vorige periode bij Heerenveen hij best een kans verdiende. Ik heb hem nu een aantal wedstrijden gezien en wat is hij me daarin tegen gevallen. Maar zoals met vele dingen heb je voor en tegenstanders. Ik ben vóór Heerenveen maar tegen Verbeek, én tegen de weinig doortastende periode bij onze club. Nog 14 dagen...........
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor Mackan68 » 17-08-2007 10:27

Garcia-Garcia schreef:
Vanwaar deze conclusie? Het is niet de spits waar veel mensen op zitten/zaten te wachten, maar moet Sibon daarom helemaal zwart gemaakt worden? Heb het idee dat de frustratie over de "mislukte" transferperiode afgerekend wordt op Sibon, lekker makkelijk vind je ook niet?


Weet je wat ik lekker makkelijk vind? Alles maar goedpraten. Iets waar jij vrij goed in bent. Alleen of het overtuigend is is een heel ander verhaal.......
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor Paolo Soprani » 17-08-2007 10:45

Zelfs een fitte en een met genoeg wedstrijdritme opgedane Sibon levert al discussie op; ook in zijn vorige periode hier. Het heeft met zijn fysiek en houding te maken.
Tegen Espanyol liet hij zien dat hij technisch vaardiger is dan Friend en Tarva maar het zag er veel minder strijdlustig uit.
Avatar gebruiker
Paolo Soprani
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 27-09-2005 20:16

Berichtdoor Ebiede » 17-08-2007 11:20

Ik denk steeds meer dat onze nieuwe aamwinst Pieroni wordt.. Heeft Standaard afgezegd.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor Janneman » 17-08-2007 11:26

Ik blijf erbij dat we Tim Janssen gaan vastleggen. Iets uit het intervieuw met hem zegt me dat. Tevens heeft Foppe hem aanbevolen bij de club.... :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Lipton » 17-08-2007 11:57

Dat zou echt een paniek aankoop ten top zijn, hij kan tot zover totaal geen indruk maken bij RKC.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Jordi-SCH » 17-08-2007 12:05

Lipton schreef:Dat zou echt een paniek aankoop ten top zijn, hij kan tot zover totaal geen indruk maken bij RKC.


Hij is natuurlijk wel een talent,het is wel een jongen die nog kan groeien.

Maar om hem nu te halen als opvolger van Nilsson zie ik ook niet zitten inderdaad.
Proud to be a Feanfan!
Jordi-SCH
Selectiespeler
 
Berichten: 232
Geregistreerd op: 26-08-2006 20:42
Woonplaats: Assen

Berichtdoor Gekko » 17-08-2007 12:22

We mogen hopen op wat beters dan dat. De nieuwe man is als Alves vertrekt (en dat gebeurt vroeg of laat) nummer 1 in pikorde in de aanval, de 'aanvalsleider'. Dat is Tim Janssen in de verste verte niet.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Outlaw » 17-08-2007 12:26

Sibon is dat wel, nr 1 in de pikorde.
Maar dan alleen bij feestjes weet ik uit ervaring. :mrgreen:
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Avatar gebruiker
Outlaw
Selectiespeler
 
Berichten: 437
Geregistreerd op: 09-12-2002 20:05

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten