Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jeroen » 14-08-2007 09:00

In dit topic kunnen namen van aanvallers waarvan jij denkt dat ze een aanwinst voor sc Heerenveen zijn gepost worden. Natuurlijk met onderbouwing en niet puur op basis van het spelletje Football Manager.

Verder: HOU HET REALISTISCH, we zitten niet te wachten op namen als Ronaldinho of Shevchenko.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Skopperij » 14-08-2007 09:51

Ik wil absoluut niet suggestief bezig zijn, maar ik vind het vreemd dat dat verhaal over Hadouir op de officiële site van SC Heerenveen staat. Goed, we voetballen tegen Willem II, maar is dat een reden om zoiets op je site te zetten?
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor AllardP » 14-08-2007 09:56

Ik zou er niet te veel achter zoeken. Volgens mij wordt de site door een amateur geupdate. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat Heerenveen zo knullig zijn onderhandelingsstrategie prijsgeeft.

Overigens is Hadouir wel een goede speler. Voor rechterkant hebben we echter Beerens en Poulsen al.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor Flying Frisian » 14-08-2007 10:01

Skopperij schreef:Ik wil absoluut niet suggestief bezig zijn, maar ik vind het vreemd dat dat verhaal over Hadouir op de officiële site van SC Heerenveen staat. Goed, we voetballen tegen Willem II, maar is dat een reden om zoiets op je site te zetten?


Misschien weet het bestuur iets over de situatie van Danijel Pranjíc waar wij als buitenstaanders geen zicht op hebben. Indien Danijel zou vertrekken, wat ik erg zou betreuren, denk ik dat Beerens zijn positie overneemt.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Berichtdoor Skopperij » 14-08-2007 10:02

Ik kan me ook niet voorstellen dat Heerenveen op deze manier evt. zaken wil gaan doen met Hadouir. Toch blijf ik het apart vinden dat ze voetbalprimeur.nl-achtig verhaaltje op hun site plaatsen.

Laten we er maar niks achter zoeken, er is vast sprake van 'miscommunicatie', zoals wel vaker de laatste tijd. ;)
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor Superfries88' » 14-08-2007 10:16

De desbetreffende webmaster is gewoon wat actiever. Het is ivm maanden geleden een stuk actueler, maar misschien iets té actueel. Hadouir speelt vrijdag mogelijk niet door de huidige situatie en direct een dergelijk bericht. Zoiets kan je prima in één alinea van een voorbeschouwing dumpen. Een speciaal bericht is overdreven, maar ach. We moeten er verder niets achter te zoeken, denk ik.

Overigens ben ik voorstander van een nieuwe ervaren middenvelder, naast de gewenste opvolger van Nilsson (die dus schijnt te komen). Een controlerende speler als Bosvelt. We hebben daarvoor wel spelers, maar ik heb daar toch liever iemand met ervaring.

Ben benieuwd wie de opvolger van Nilsson gaat worden. Ik ben bovendien benieuwd hoe dat gaat klikken met Alves, die met Nilsson echt een goede klik had.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-08-2007 10:43

Ik kan me ook niet voorstellen dat de club op deze manier zaken wil doen, maar het is wel vreemd. Als ze er in de voorbeschouwing een kort stukje aan geweid hadden oke, maar er een apart nieuwsbericht van maken is wat overdreven.
Verder zegt Hadouir me niet zoveel, ik weet alleen dat hij veel scoort tegen Groningen. 8) Dus dan is hij welkom.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor BS » 14-08-2007 10:46

Hadouir lijkt me niet echt een versterking voor Heerenveen. Ze moeten nu echt spelers van een hoger niveau halen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor pimhoekzema » 14-08-2007 10:56

Pranjic moet gewoon blijven. Alves ook. NEE is ook een antwoord! Zie wat HSV zegt op het bod van Valencia op Van der Vaart. Dan kan zijn meisje wel in de zon willen zitten in Spanje, maar zo werkt het niet. Ja ik snap wel dat het soms is om de prijs te verhogen, maar waarom niet "nee" zeggen?

Beerens kan ook op rechts toch? Dan hebben we een mooie voorhoede denk ik. Alleen wel "dun" als je nagaat wie er verkocht is, dus voor "erachter" moeten we wel aankopen doen!

En inderdaad: middenveld moet zeker aangevuld worden! Maar dat is een ander forum ...
Avatar gebruiker
pimhoekzema
Bankzitter
 
Berichten: 25
Geregistreerd op: 09-08-2007 09:50

Berichtdoor SUPER FRIES 23 » 14-08-2007 11:33

Hadouir is niet echt goede versterking voor SCH. Haal dan El hamdaoui is had voordat hij vorig jaar geblesseerd raakte goede acties! Lijkt me een betere versterking!
SUPER FRIES 23
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 05-06-2006 12:39

Berichtdoor oldtimer » 14-08-2007 11:40

Zouden " ze " niet bezig zijn met Bouaouzan? ( heb in ieder geval nog nergens gelezen dat hij ergens anders zou hebben getekend ). Snelle bliksemafleider en aangever voor/van Alves en, itt tot Nilsson, eentje die zijn been niet terugtrekt :urgs:
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Lipton » 14-08-2007 11:43

oldtimer schreef: aangever voor/van Alves en, itt tot Nilsson, eentje die zijn been niet terugtrekt :urgs:


Die 8 assists van Nilsson op Alves kwamen zeker vanzelf? Die Bouaouzan zie ik helemaal niks in, heeft hij uberhaupt wat laten zien afgelopen seizoen?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Mackan68 » 14-08-2007 11:49

Ja hij draaide oa. de defensie van Ajax helemaal dol. Het is een ongrijpbare speler. In ieder geval veel minder voorspelbaar als Nilsson. En ook nog eens een speler mét een passeerbeweging. Dus ik denk dat als hij het vertrouwen krijgt, hij het hier zeker niet minder zou doen. Alleen dat vlekje hè op z'n carriëre. Maar ach iedereen verdient een 2e kans. Wat ook niet onbelangrijk is is dat het volgens mij een échte linksbuiten is.
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-08-2007 12:01

Mackan68 schreef:JaIn ieder geval veel minder voorspelbaar als Nilsson.


Je kunt zeggen wat je wilt, maar Nilsson was zeer onvoorspelbaar.

Bouzouan lijkt mij geen versterking. Veel te wisselvallig.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Superfries88' » 14-08-2007 12:01

Nilsson heeft eens de PSV-verdediging dolgespeeld, dus één wedstrijd zegt nog helemaal niets. Je moet een speler beoordelen op één of meerdere seizoenen. Wat mij betreft is er maar één conclusie mogelijk: Bouaouzan is geen aanwinst.

Bouaouzan heeft soms prima acties, maar een dramatisch vervolg. Nilsson gaf in een matig seizoen 10 asissts en scoorde ook nog eens 9 goals. Dat hadden er nog meer kunnen zijn. Dat aantal heeft Bouaouzan volgens mij in drie seizoenen niet eens gehaald.

Het Kokmeijer-incident speelt hierin niet mee. Die tackle was vreselijk smerig, maar iedereen verdient natuurlijk een tweede kans. Maar ik heb niet het idee dat Bouaouzan die tweede kans heeft aangepakt bij Sparta. Daarom snap ik niet dat sommigen veelvuldig kritiek leveren op Nilsson en dan een totaal niet effectieve Sparta-speler, lang niet altijd basisspeler, als opvolger wel zien zitten.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Mackan68 » 14-08-2007 12:05

Nu moet je natuurlijk ook duidelijk verschil kunnen zien tussen Sparta en Heerenveen. Nilsson onvoorspelbaar? Dat ben ik toch niet met je eens. Met een beetje geluk nam hij een bal aan en smeerde hem dan heel snel. Een hoge bal aannemen werd al een groter probleem evenals dat een speler vrij dreigend op hem in kwam lopen. Ik denk dat Boaouzan een aanwinst zou kunnen zijn.
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor BS » 14-08-2007 12:11

Mackan68 schreef:Nu moet je natuurlijk ook duidelijk verschil kunnen zien tussen Sparta en Heerenveen. Nilsson onvoorspelbaar? Dat ben ik toch niet met je eens. Met een beetje geluk nam hij een bal aan en smeerde hem dan heel snel. Een hoge bal aannemen werd al een groter probleem evenals dat een speler vrij dreigend op hem in kwam lopen. Ik denk dat Boaouzan een aanwinst zou kunnen zijn.

Het is wel een ruwe diamant natuurlijk maar dan moet er heel intensief aan hem gewerkt worden. En dan is het ook nog maar de vraag of hij wel over de juiste mentaliteit beschikt. Het is niet voor niets dat veel Sparta-supporters niet rouwig zouden om zijn vertrek zouden zijn.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Theo » 14-08-2007 13:12

http://www.expressen.se/sport/friidrott ... etter-igen

Holländska SC Heerenveen har inte gett upp Petter Andersson.
På derbyt specialstuderade man Hammarbys anfallare
- igen.
- Det jag ingen koll på, men jag kände att jag verkligen ville visa upp mig, säger Andersson.


Heerenveen is volgens mij weer geïnteresseerd.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor Mackan68 » 14-08-2007 13:22

Vertaling
(Klik op de Nederlandse woorden voor alternatieve vertalingen.)
Heerenveen controleren in Petter weer.
Nederlands SC Heerenveen heeft niet opgeven Petter Andersson.
Op derbyt bijzonder+studeren men Hammarbys aanvaller
- weer. .
- Het ik geen controle op, maar ik voelen dat ik echt wilde tonen op mij, zegt Andersson.

SPORT-De Expressen ontmaskeren hij 20 juni dat Nederlands SC Heerenveen tonen interesse voor Hammarbys ster.
Maar toen, kaart nadat Petter Andersson werd held in vorig derbyt naar Djurgården, werd hij beschadigen, en daarmee natuurlijk kleiner interessant voor de prof+club.
Heeft verkopen Lasse Nilsson.
Maar onder derbymatchen op Råsunda gisteren zijn, volgens opgaaf, vertegenwoordigers van de club opnieuw op plaats om te controleren in Petter Andersson.
SC Heerenveen hebben onlangs verkocht Lasse Nilsson naar Frans St. Etienne, en kan bovendien verliezen Van Europa doelkoning van vorig jaar, vorige MFF-de speler Afonso Alves, die wilt vervangen op zich naar een Europees topclub.
De aanval+crisis zijn onmiskenbaar - en de redding kan worden spellen Petter Andersson, als tonen speelvreugde in derbyt.
SPORT-De Expressen meedelen Hammarby-de ster dat SC Hereenveen bezoeken Råsunda.
- Ik hebben eigenlijk geen voorgevoel dat iemand pus hier. Maar vanzelfsprekend waar het een goed wedstrijd te tonen op zich op. Dat het zijn clubben hier en blikken nodig hebben niemand verklaren voor iemand, het is het altijd als het is zulk hier wedstrijden.
Ondanks doel in de thuisoverwinning naar Malmö FF zijn hij niet tillfreds ook wat hij presteren in de laatst rondes.

Petter hebben leuk weer
- Het was eerste keer op lang ik voelen dat men hebben ordentelijk met speelvreugde. Ik vond het waar leuk te spelen nu, anders heeft ik hebben het weinig traag een grepen.
Wat zijn datgene aanvoelen beter in derbyt die niet stemmen vroeg?
- Drijven in de stap was daar weer. Ik heeft missen het weinig. Ik heeft misschien niet geloven op het ik heeft gedaan. Het gevoel is dat ik niet juist gekregen naar het. Het zijn leuk feitelijk.

Dit heeft een Zweed - Nederlandse vertaalmachine van het hele artikel gemaakt. Het is hier en daar even gissen maar er is toch wel íets uit wijs te worden
[/i]
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor Riverside » 14-08-2007 15:05

oldtimer schreef:eentje die zijn been niet terugtrekt :urgs:


Ik zou zeggen ja, vraag dat maar aan Kokmeijer...

Die Bouaouzan hoef ik hier absoluut niet te zien. En niet alleen vanwege het beëindigen van iemand carriëre, maar hij heeft gewoonweg te weinig kwaliteit. Daarnaast is het een vervelend mannetje, die bij wissels veelal verongelijkt doet. Zo'n kwast hoef ik niet in het pompeblêdenshirt te zien.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor pimhoekzema » 14-08-2007 15:32

Die wil ik hier echt niet hebben. Totaal verkeerde mentaliteit. En inderdaad: voor iedereen een 2e kans, maar deze was wel heel erg grof. Je blijft er altijd aan herinnerd worden en dat vind ik niet passen in een SCH shirt. Het is geen type speler voor ons publiek.
Avatar gebruiker
pimhoekzema
Bankzitter
 
Berichten: 25
Geregistreerd op: 09-08-2007 09:50

Berichtdoor Gekko » 14-08-2007 15:49

Ik vind dat we op een hoger niveau moeten zoeken. Dit is een speler die eerst nog moet bewijzen mee te kunnen op een hoger niveau en vrij weinig ervaring mee brengt.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor vlqrt » 14-08-2007 16:29

Gekko schreef:Ik vind dat we op een hoger niveau moeten zoeken. Dit is een speler die eerst nog moet bewijzen mee te kunnen op een hoger niveau en vrij weinig ervaring mee brengt.


Toch leuk dat de beste spitsen die Heerenveen ooit heeft voortgebracht vanuit de eerste divisie een contract bij Heerenveen hebben verdiend. Terwijl dure spitsen bij Heerenveen vaker dan niet een miskoop blijken te zijn. Van de drie duurste spitsen die Heerenveen heeft gekocht zijn er twee min of meer mislukt:

1: Alves - Denderend succes, moet wel een kalender krijgen voor zijn verjaardag
2: Friend - Was geen succes is via de achterdeur weer vertrokken
3: Selakovic - Ik kan me de texten over zijn fabuleuze draaibeweging nog steeds herrineren.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Jeroen » 14-08-2007 19:31

Willem II laat Hadouir niet vertrekken
Roda JC hoeft er voorlopig niet op te rekenen dat het poot aan de grond krijgt bij Willem II met betrekking tot een overgang van Anouar Hadouir. De Tilburgers weigeren in onderhandeling te gaan met de Kerkradenaren.

Volgens het Limburgs Dagblad zou Hadouir 750.000 euro moeten opleveren. "Als we niet akkoord gaan met de vraagprijs, dan hoeven we niet meer te bellen", vertelde Roda's algemeen directeur Huub Narinx.

Hadouir, die zijn gehele carrière al bij Willem II speelt, kwam afgelopen seizoen 24 keer (vijf doelpunten) in actie voor de Brabanders.


Om aan de discussie van een paar posts hierboven toe te voegen. Als er serieuze interesse van Heerenveen was, was hij hier al geweest vermoed ik.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Scoobix » 14-08-2007 19:41

vlqrt schreef:Toch leuk dat de beste spitsen die Heerenveen ooit heeft voortgebracht vanuit de eerste divisie een contract bij Heerenveen hebben verdiend. Terwijl dure spitsen bij Heerenveen vaker dan niet een miskoop blijken te zijn. Van de drie duurste spitsen die Heerenveen heeft gekocht zijn er twee min of meer mislukt:

1: Alves - Denderend succes, moet wel een kalender krijgen voor zijn verjaardag
2: Friend - Was geen succes is via de achterdeur weer vertrokken
3: Selakovic - Ik kan me de texten over zijn fabuleuze draaibeweging nog steeds herrineren.


Selakovic vond ik anders altijd wel wat hebben :)
Scoobix
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 15-12-2004 17:09
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Janneman » 14-08-2007 22:01

Tja, je moet reëel blijven qua namen en dergelijke maar welke speler is dan wel van ons niveau? Iedereen hier kan wel zeggen wie niet maar noem dan eens een speler die we wel kunnen gebruiken...ik zou best wel, al hoe onlogisch het ook mag klinken, Danny Koevermans hier zien spelen.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor BS » 14-08-2007 23:20

janneman schreef:Tja, je moet reëel blijven qua namen en dergelijke maar welke speler is dan wel van ons niveau? Iedereen hier kan wel zeggen wie niet maar noem dan eens een speler die we wel kunnen gebruiken...ik zou best wel, al hoe onlogisch het ook mag klinken, Danny Koevermans hier zien spelen.

Wij zijn dan ook geen professionele scouts, dus hebben wij ook niet het overzicht op de markt zoals ze dat bij Heerenveen wel hebben. Voor wat betreft haalbare spelers uit Nederland zou ik El Hamdaoui en Pryor hier wel willen zien. Koevermans trouwens ook wel hoor, alleen niet voor de prijs die AZ vraagt. Maximaal 3 miljoen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor KingBee » 15-08-2007 08:24

Mounir El Hamdoui wordt nauwlettend gevolgd door de clubs uit de Nederlandse top 4. De spits van Willem II bevestigt in het Algemeen Dagblad de belangstelling.

"Er is inderdaad belangstelling", stelt de Marokkaanse aanvaller in het ochtendkrant. "Ik kan er verder niets over zeggen". Naar alle waarschijnlijkheid zal de interesse binnenkort concrete vormen aan gaan nemen.

El Hamdoui is inmiddels eindelijk weer fit na een zware knieblessure. Vorig seizoen liep de veelgeprezen spits in het bekerduel met Flevo Boys de zware kwetsuur op. In de weken ervoor toonde El Hamdoui aan een absolute meerwaarde te zijn voor de Tilburgers, die met de Marokkaan in de gelederen goed presteerden. Het contract van El Hamdoui loopt na komend seizoen af.


Deze naam is hier al erg vaak genoemd maar lijkt nu ook al te hoog gegrepen, als de top 4..... hier al achteraan zit kunnen wij het waarschijnlijk wel vergeten. Toch een speler die ik hier graag gezien had.
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor joop » 15-08-2007 08:28

Wil natuurlijk niet zeggen dat t fean er niet achterheen zit, dat weten we gewoon niet, een basisplaatsbelofte(ipv van nilsson dan nl) is al een erg goed lokmiddel bijvoorbeeld
joop
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 07-11-2006 18:21

Berichtdoor AllardP » 15-08-2007 09:57

Zou dit de grote aankoop worden waar steeds op gehint wordt? Kan me goed voorstellen dat Ajax ook in de markt is met de vacature Sneijder en de matig bezette linksbuitenpositie. Feyenoord zoekt ook nog een aanvaller. Lastig om die twee clubs te overbieden, maar wie weet...
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Volgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten