29-04-2007: sc-Heerenveen-Feyenoord (5-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

Haha goed bedacht robke nu hopen dat we winnen.
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Dit staat ook in het stuk op de officiele site:

Voorafgaande aan de wedstrijd tussen Heerenveen en Feyenoord wordt morgen een tifo-actie gehouden. De sfeeractie is een initiatief van de beide supportersclubs Feanfan en Nieuw-Noord en ook de supportersclub van de gasten uit Rotterdam werkt mee om de sfeer in het Abe Lenstra Stadion te verhogen.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

t'ís nu echt aftellen! Lange tijd niet dit gevoel gehad voor een wedstrijd! Kan een zenuwslopend middagje worden!! Op voetbalprimeur wordt gemeld dat Feyenoord vol op de aanval gaat... geloof ik nix van, want dan spelen ze SCH helemaal in de kaart, met die messcherpe counters...
COME ON SCH! COME ON SUPERFRIEZUUUUUUUUUUUUUUH!
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Is er ook iemand de weet hoelaat ik het stadion in kan?
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

vanaf 13.00 uur
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

De feyenoorders zijn ook niet zo positief over vandaag hier een paar reacties:



Misschien dat Koeman Schreuder in de basis zet, hopend dat Alves buikpijn krijgt van het lachen



Ik zie helaas de bui al hangen, de spelers die nu voor Feyenoord spelen kunnen de druk echt niet aan, zijn voor het merendeel het Feyenoord shirt onwaardig. Het zal een monsterscore worden in voordeel van Heerenveen. De vernedering zal groot zijn, en wij als supporters zullen het wederom gewoon weer pikken (triest maar waar)!

Uitslag: 5-0 (dankzij Timmer zal het geen 10-0 worden)


Beide ploegen moeten winnen dus er zal risico genomen moeten worden,ik verwacht veel doelpunten aan beide kanten en helaas winst voor Heerenveen





Hooooop ook zo dat we morgen winnen. Wordt nu al helemaal gek. Slapen wordt nog lastig. Zeker na een aantal . In mijn voetbalpool heb ik 0-10 voorspelt want we moeten gewoon gaan winnen. Wordt echt voor 100% gek als we winnen morgen zou echt suuuuper zijn.

FOR EVER AND EVER.

--------------------------------------------------------------------------------

Wacht maar als je nuchter wordt
Dan draai je gauw de uitslag om.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Net weer even terug van het stadion. Het begon al aardig druk te worden daar. Ook de ME busjes waren niet te tellen...

Nog twee uurtjes, straks maar even op naar het centrum en de countdown kan beginnen. Kijk ook al lang uit naar deze wedstrijd, en het is erop of eronder.

Fryslân Boppe!
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

Gearard schreef:Net weer even terug van het stadion. Het begon al aardig druk te worden daar. Ook de ME busjes waren niet te tellen...

Nog twee uurtjes, straks maar even op naar het centrum en de countdown kan beginnen. Kijk ook al lang uit naar deze wedstrijd, en het is erop of eronder.

Fryslân Boppe!

het zal stil zijn in centrum er is geen kroeg open
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Nog 2 uur tot de aftrap. Zenuwen beginnen nu toch wel wat te gieren.

Eerst zo nog maar wat eten en dan richting stadion rond 1/2 2.

Het lijkt warm buiten, maar in de schaduw met die harde wind is het toch wel fris. Maar wat kleding mee denk ik zo.

Het kan toch niet mis gaan zou je zeggen. Alves tegen Vlaar/Schreuder/Bahia. Dat moet toch 3 doelpunten van hem opleveren :mrgreen:
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Ook ik beried me voor op de wedstrijd. Maar ik ben er helaas niet bij.
Vandaag maar even een recorder gedownload en nu kan ik Heerenveen-Feyenoord op mijn pc zetten. Neem aan dat LDL toch niet veel uit zal zenden van Heerenveen-Feyenoord aangezien er nog belangrijkere wedstrijden zijn. Voor hen althans......

Mensen die naar afloop nog interesse hebben, moeten me maar even pm-en.
Het is trouwens de Radio die ik record en geen televisie...

Hoop op een sfeervol en mooie middag, met een uitslag waar we tevreden mee kunnen zijn!
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

GEFELICITEER IEDEREEN!!! 5-1, wow :D

wat een meester die Alves 4 keer 'gewoon' :twisted:
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

U kunt onze grote vriend bedanken op ; http://www.afonsoalves.eu !



--------------------Zuipuhhhh! :mrgreen:
Miereneukert!
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Mooi dit alves ook de goudenschoen?!

op naar ajax :upto:
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Jammer dat ik niet bij de wedstrijd kon zijn, toch kan mijn dag niet meer stuk!
Voor de wedstrijd even in het centrum gekeken, waren vooral groepjes Feyenoorders (20 man) en werden al snel door een stuk of 8 busjes ME in de gaten gehouden :lol:

En wat is die Alves toch een wereldspeler, legt er zo 4 in!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

FANTASTISCH, net terug uit Hveen, de mooiste wedstrijd van het seizoen, prachtige Tifo, mijn complimenten, NN.

Wat een kippenvel wedstrijd, geweldig, wij gaan Europa in!!!!!
Alves wat een held, die eerste goal, van 40 meter?
En wij hebben een penalty gekregen, dat komt ook bijna nooit voor.
Alves €40.000.000,-
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Thank God we have Alves !

Zo op het eerste gezicht lummelt ie maar wat door het veld, neemt 's een bal aan, pielt er wat mee, raakt 'm kwijt of speelt toch maar af en dan....rost ie op onnavolgbare wijze een vrije trap in het kruis of versnelt, loopt de verdediger voorbij en schiet de bal in de hoek.

Begin 2e helft had ik het idee dat de wedstrijd nog uit handen gegeven zou worden, maar gelukkig dacht Alves daar anders over, uit een moeilijke hoek schoot hij de bal langs Ekramy.

Daarna scoorde Nilsson fraai na een snelle break door de ruimte die Feyenoord moest weggeven, kregen we zowaar 's een penalty mee omdat Poulsen door Bahia binnen de 16 werd neergelegd en kregen we nog een keer een fraaie vrije trap van Alves te zien.

Sfeer was top ! Schitterende tifo door het hele stadion :!: (incl. uitvak). Complimentenr voor de organistors.

Nu hopen dat er een stunt inzit tegen Ajax en dat Heerenveen zich plaatst voor de CL.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Net weer terug, waanzinning mooi dit, schitterende Tifo actie en zeer goede sfeer. En een super Alves, op naar Ajax, EUROPA HERE WE COME!!!!
Superfriezen!!!!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Boeiend duel gezien. Ging tot de 2-1 gelijk op en misschien was Feyenoord ook wel beter. Mooi tifo actie! Mijn complimenten hier voor. En nu op naar de Play-offs!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Hou http://www.feanfans.nl in de gaten. Schitterende foto's onderweg. Ben op dit moment bezig de boel uit de camera te trekken. Erik, doe even goed je best en maak er een extra grote repo van. Ik heb niet voor niets 1,2 Gigabyte (zo'n 500 foto's!) bij elkaar geschoten!

Van de tifo komt een groot panorama.
Laatst gewijzigd door Beetle op 29-04-2007 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wat een geweldige apotheose...
Over de wedstrijd valt maar 1 ding te zeggen... Wij hebben Afonso Alves!!

Het is werkelijk niet te geloven zoals hij die ballen er werkelijk inpegelt... Kiezel- en kiezelhard. Op het moment dat het moet staat Alves op.

34 goals uit 31 duels is toch niet te geloven.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Feanfan 1 schreef: Gok op een 5-2. 4x Alves, Pranjic en 2 penalties tegen.
Zat ik er niet eens ver naast :D
Nee, zonder gekheid. Fantastische wedstrijd na de 2-1. De eerste 60 minuten vond ik Feyenoord zeker niet minder, misschien wel beter. Als Feyenoord is doelgerichter was, hadden we ook zomaar 1-2 of 1-3 achter kunnen staan. Na de 2-1 was het over voor feyenoord en toen begon de (Alves) show. Goh, wat een goals en een penalty mee.
PSV kampioen. Wat een topdag
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Wat een wedstrijd, na de 1-1 begon het wel te kriebelen. Wederom een ontketende Alves met 2 wonderschone vrijetrappen! Nu is het aan zijn grote concurent Totti om in 5 duels 5 keer te scoren! Hopelijk lukt hem dat niet!!!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Feanfan 1 schreef:hadden we ook zomaar 1-2 of 1-3 achter kunnen staan.
Tja, je had bij rust ook 2-0 voor kunnen en misschien wel moeten staan. Wat een kans voor Hanssen :wink: Maar ach, dat doet er nu niet meer toe. We gaan weer Europa in!
armiva
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 03-12-2002 20:13
Locatie: Bolsward

Bericht door armiva »

Ik verbaas me steeds weer over de uitsupporters. Wat een stel. Het lijken wel beesten, zoals ze zich gedragen. Proberen over de wanden te klimmen, slaan op de wanden enz.
Gelukkig mogen ze vanavond hun kooien weer in in Blijdorp.

Wat een wedstrijd. Op een ogenblik wel zenuwslopend. Maar bij een 3-1 stand had ik er alle vertrouwen weer in. Al vond ik het afscheid na de wedstrijd wel wat lauw.
Gebeurde er wel iets? We konden niks verstaan.
En dat scorebord... 1/3 van het bord gaat nu verloren aan reclame. De herhalingen kan je bijna niet meer zien. Waardeloos!!
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Wat een gedenkwaardige zondag. Eerst had ik kippevel omdat de temperatuur tegenviel, later vanwege de sfeer en het vertoonde spel. WAt een geweldige tifo en wat een klasse, die Alves!!!! Echt niet te vatten die gast. We gaan europa in!, wie had dat gedacht. Heerenveen heeft prima gespeeld, Feyenoord kon een uur goed mee. Jammer dat enkele zich supporter noemende idioten uit R'dam zich niet heeft kunnen gedragen. En dan wordt PSV kampioen. Wat een geweldig weekeinde! Nu nog éven'Ajax pakken.
Niklasse spits!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Echt geweldig ! Geweldige Sfeer Geweldige Goals Geweldige tifo actie !


Ben benieuwd naar de foto's heb alleen het doek van Petter en Zweedse vlag gezien vanuit NN !
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Prachtige middag gehad, alleen dat een ene GJV werd toegezongen werd door NN, dat vond ik lichtelijk hypocriet!!

Gert-Jan Verbeek, Gert-Jan Verbeek,Gert-Jan Verbeek!

Jammer.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Is er ook iemand die de hele wedstrijd heeft opgenomen (begin tot eind)? Zo ja deze zou ik graag willen hebben/zien.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Net voor Studio Sport ben ik de foto's aan het uploaden
dus ze staan online
Wat een spektakel

http://www.sjdevries.com
Gesloten