'Vul je vak'

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Zo was het goed ja. De actie zat in een verkeerd jasje, maar het principe is goed. Mensen laten ruiken aan Heerenveen en ze een kans bieden om een wedstrijd te bezoeken. Zeker zoals het was met Meppel. Een vak vol met vrijwilligers. Mensen die het verdienen om zoiets eens een keer mee te maken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

vlqrt schreef:Ik ben bang dat dit topic nog wel even het mikpunt blijft van veel sarcastische opmerkingen
Dit neem ik per direct terug, prima opgelost. Decibelmeter werd ook direct afgebroken als de tegenstander in de aanval ging, ik denk dat alle kritiek is aangekomen bij Heerenveen én dat men daar goed heeft gereageerd.
Gebruikersavatar
Koekje
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-11-2006 17:42
Locatie: H'veen
Contacteer:

Bericht door Koekje »

Het was stukken beter dan de vorige keren.
Ik zag ze af en toe staan en klappen, hoorde ze nog niet zingen maar ze kennen de gebruikelijke liedjes nog niet echt. Alhoewel de jalalal liedjes die af en toe voorbij kwamen kent iedereen wel na 5 seconden. Maar hier kunnen andere gemeentes een puntje van zuigen.
Koekje erbij?
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Heb ze een keertje horen zingen 'Heerenveen !' Als het zo elke wedstrijd gaat vindt ik het niet erg !
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Staat een mooi stukje op Waldnet ,dat de kosten 18.000 zijn .
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Raider schreef:Staat een mooi stukje op Waldnet ,dat de kosten 18.000 zijn .
Als je eerst het topic eventjes door leest voor je iets post, zou dat een stuk helpen. Dit is namelijk een pagina terug al genoemd door "Niklas Tarvajärvi".

De invulling van Vul je vak vond ik gister een hele verbetering t.o.v. vorige wedstrijden. De decibel meter op momenten dat het team het geschreeuw goed kan gebruiken is een verademing. Hoop dat het de volgende wedstrijden ook zo gebeurt, of misschien wel beter met meer aanmoedigingen voor Heerenveen.
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Mijn complimenten aan SC Heerenveen en de gemeente Dongeradeel. Was dik in orde. Zou bijna gaan denken dat ze op het forum mee zitten te lezen. Maar ik denk dat de inhoud van het forum ook wel in de e-mails beschreven stond. Er is goed geluisterd naar de supporters!!!
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Dokkum bedankt :!:

Heb ze niet gehoord :!:
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Hulde aan Dokkum :!: Zo kan het dus gelukkig ook :D Goed voorbeeld doet volgen...
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Allrounder
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 02-01-2007 19:34

Bericht door Allrounder »

het ergeren aan het vul je vak gebeuren vond ik al normaal worden voor mezelf dan.
deze keer gelukkig geen toeters en bellen er bij, zo vind ik het allemaal wel best! 8)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ook de gemeente achtkarspelen zal het vak vullen met ca 650 man/vrouw.Op 17 maart.
Vraag mij af waar de gemeente dat van wil betalen.Achtkarspelen is nu niet zoon rijke gemente.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Voor een gemeente is 18.000 euro niet heel veel geld hoor..
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Wel voor een gemeente die er niet florisant bij staat.Vorig jaar hadden ze nog een tekort.Gaan volgend jaar de gemeentelijke belastingen weer flink omhoog.Dat mag elke gemeente zelf bepalen.Daar zijn geen regels voor.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

FC Drogeham schreef:Voor een gemeente is 18.000 euro niet heel veel geld hoor..
Voor iemand die geen geld heeft is 18.000 euro heel erg veel geld. En verder is het zeker wel veel geld voor kleine gemeentes.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

wald pyk schreef:Ook de gemeente achtkarspelen zal het vak vullen met ca 650 man/vrouw.Op 17 maart.
Vraag mij af waar de gemeente dat van wil betalen.Achtkarspelen is nu niet zoon rijke gemente.
Ben ik benieuwd waar zij het geld vandaan hebben, wat ze bijna niet meer hebben :shock:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Ze waren geloof ik vorig jaar de gemeente met het minste geld van HEEL nederland. Dan is 18.000 toch wel wat lijkt me. :roll:
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Ach ja, schop je er toch een ambtenaartje uit... die schijnen het meest van alle mensen uit hun raampje te kijken tijdens het werk... dus eentje meer of minder maakt niet uit, kun je dan leuk met je toeters en bellen naar het ALS :roll:
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

18.000 euro is ook een behoorlijke speeltuin in een woonwijk. Duur grapje dus dat Vul-je-vak.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik vind de verbazing over die 18.000 euro nogal raar. Alsof Heerenveen die kaarten gratis zou weggeven.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Doet heerenveen goed dan 18.000/650 = 27.70 per kaartje vind ik duur kaarten, voor in de hoek hoog achter het doel.

Is duurder dan het gem. kaartje op noord (Volgens mij?)
Spijt heb je morgen maar!
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Ebiede schreef:Doet heerenveen goed dan 18.000/650 = 27.70 per kaartje vind ik duur kaarten, voor in de hoek hoog achter het doel.

Is duurder dan het gem. kaartje op noord (Volgens mij?)
Ze krijgen ook allemaal een speciaal gedrukt sjaaltje :upto:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ebiede schreef:Doet heerenveen goed dan 18.000/650 = 27.70 per kaartje vind ik duur kaarten, voor in de hoek hoog achter het doel.

Is duurder dan het gem. kaartje op noord (Volgens mij?)
Een kaartje op Noord is €19. Ze supporters worden echter opgehaald met bussen etc, en ze krijgen inderdaad ook een 'gratis' sjaaltje. Dat moet ook allemaal betaald worden. En gezien de animo heeft de club inderdaad een goudmijn aangeboord, de gemeentes betalen het grif.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Met die sjaaltjes kunnen ze ook beter kappen. Kollum en Dokkum waren beide vertegenwoordigd met flink wat groen...

Straks komt er een gemeente met de kleuren blauw/geel. :|
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

En ze krijgen ook een aantal consumptie munten. dus het is logisch dat er 27,50 p.p betaald wordt.
NN gekkenhuis
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Plus nog een bus reis...
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Jeroen schreef:Ik vind de verbazing over die 18.000 euro nogal raar. Alsof Heerenveen die kaarten gratis zou weggeven.
Het gaat mij meer om het feit dat de gemeente achtkarspelen vorig jaar een flink te kort had op de begroting.De blastingen gingen flink omhoog.Nu is er ineens ruimte om 18,000 euro uit te geven en dat is geen klein bedrag.Sportclubs krijgen minder gemeentelijke subsidies.Ik woon zelf ook in de gemente achtkarspelen.Het is al jaren een probleem gemeente als het op geld aan komt.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
FeanFan4life
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-11-2006 16:22
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door FeanFan4life »

die hele heibel er om heen, je wilt toch niet in zulke kleding naar het stadion als je met vul je vak (vervuil je vak) mee doet? :o
Singin SC Heerenveen.
FeanFan4life
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-11-2006 16:22
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door FeanFan4life »

robke schreef: ach, we moeten toch ook wat hebben om te lachen :mrgreen:
dat is waar :wink:
Singin SC Heerenveen.
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Ach, in de basis is het idee goed, je moet die mensen echter niet verplichten om er als clowns uit te zien en ze 'dwingen' sfeer te maken. Dat is voor die mensen zelf over het algemeen ook beter. Gewoon een bakje koffie en een wedstrijd laten kijken lijkt me een goed concept, zoals hierboven ook al is geschreven.
Eala Frisia!
Gesloten