Sfeer in ALS!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor nahoj1989 » 26-12-2006 01:23

Hier even een berichtje van mij waarin ik een aantal dingen kwijt wil! Ik zit hier al een tijdje mee en wil het nu toch ff met jullie delen.

De sfeer is NIET goed! ik verbaas mij soms over de stilte die er is en ben jaloers op clubs als groningen en twente. Nieuw noord zingt heel veel en ook de goede liederen( in tegenstelling tot vul je vak) Maar de enige die zingen zijn de NN mensen. begrijp me niet verkeerd! Chapeau voor jullie uithoudingsvermogen en vele inzet!.

Veel mensen weten niet wat jullie zingen.... Ze zitten om mij heen en vragen vaak aan mij wat er gezongen wordt en proberen ook mee te doen maar dat wil niet. ALLEEN NIEUW NOORD KENT DE LIEDJES! Volgens mij wordt het wel eens tijd dat de andere supporters er ook bij betrokken worden en dat er eens bij een wedstrijd een actie wordt gehouden waabij geprobeerd wordt om het hele stadion mee te laten zingen! Papiertjes uitdelen???

Nu is er op Zuid ook zo een vak als NN (maar dan wat kleiner :P ). Zij proberen ook veel te zingen alleen worden ze weer overstemd door NN. Probeer eens samen te zingen!! PROBEER NIET HET BESTE SFEERVAK TE ZIJN. Het komt namelijk vaak voor dat Zuid een liedje inzet en dat NN er met een ander liedje overheen gaat.

Als jullie intervieuws lezen van spelers waarin wordt gezegd dat ze de sfeer tegen vinden vallen en dat de supporters verwent zij geworden dan wordt je daar toch ook niet gelukkig van? Dan hoor je je te schamen en dat spandoek achter NN weg te halen. Wat staat daar ook al weer?????
ALS EEN MAN ACHTER SC HEERENVEEN!!!!!
Dit moeten we dus ook doen! Niet alleen NN, niet alleen Zuid, Maar IEDEREEN!......

SC-Heerenveen heeft zelf ook al actie ondernomen door met een actie als 'Vul je Vak' de sfeer te verbeteren. Ik ben hier totaal tegen! Het is geacteerde sfeer van mensen die niks met Heerenveen hebben. We moeten als supporters zelf met een oplossing komen en ik vind dat het tijd wordt dat daar nu eens aan begonnen wordt!!

Begrijp mij niet verkeerd want ik ben SC- Heerenveen supporter in goede en slechte tijden en vind het knap wat NN allemaal voor elkaar krijgt en ben ook super trots op dat vak alleen zijn er een aantal dingen die me dwars zitten. Ik wil graag weten wat jullie hier van vinden.

Ik ben in staat om in mijn eentje die songteksten in heel het stadion ui te delen. Desnoods ben ik er de hele dag mee bezig of zelfse de dag ervoor al...... Er moet iets gebeuren en zelf wil ik daar graag aan mee helpen!

Bedankt voor jullie aandacht voor MIJN MENING !

Groeten Johan :!:
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
nahoj1989
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 18-01-2006 16:07

Berichtdoor rolandos » 26-12-2006 02:34

Er is geen strijd tussen Nieuw Noord en zuid,alleen wij horen echt niet wat op zuid gezongen word dus kunnen wij moeilijk met hun meezingen.
Dat jij je schaamt omdat het doek 'als één man achter Heerenveen' achter Nieuw Noord hangt snap ik niet.
Omdat spelers de sfeer niet goed vinden? (waar haal je dit weg trouwens ik heb het nog nooit gehoord).
Wij (Nieuw Noord) staan als één man achter Heerenveen,wat een ander wil/doet maakt mij persoonlijk niks uit.
Nieuw Noord
Avatar gebruiker
rolandos
Selectiespeler
 
Berichten: 488
Geregistreerd op: 25-01-2005 18:02
Woonplaats: akkrum

Berichtdoor xander » 26-12-2006 04:07

Volkomen met Rolandos eens..

Ik hoor ook trouwens nooit Zuid dus kan moeilijk met hen mee zingen.. En papiertjes uitdelen.. we zijn toch geen zangkoor????? Er zijn genoeg nummers op diverse sites en krantjes te vinden.. Dus papiertje.. abosluut niet nodig...

Ennuh dan weer oude lui hebben geen internet ik zag laatst een man boven de 70 en die song en sprong vollop mee dat zegt genoeg neem ik aan..

Maar komt Zuid dit jaar nog eens met tifo ??als ik de Feanfan goed begreep kon ik nogal wat verwachten seizoen :D ..
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Superfries88' » 26-12-2006 08:52

Als één man achter Heerenveen staan we toch ook? Ik zit zelf in 427 en daar zingt men regelmatig mee met Nieuw Noord. Er wordt zelf ook wel eens een liedje ingezet natuurlijk. Het probleem met dat laatste is dat op Zuid niet enorm veel fanatieken zitten. Aangezien ik soms al moeite heb om sommige liedjes van NN te horen, zal dat wederzijds helemaal het geval zijn.

Maar komt Zuid dit jaar nog eens met tifo ??als ik de Feanfan goed begreep kon ik nogal wat verwachten seizoen ..


De actie tegen Willem II op Zuid (Noord natuurlijk ook) was allereerst prachtig. Verder zijn er regelmatig (mega-)bandieries, (mega-)vlaggen te zien en ook het megashirt tegen Ajax. Wat er gaat gebeuren zal vanzelf wel blijken neem ik aan :) .
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Freezeman » 26-12-2006 12:01

Het idee om briefjes uit te delen met song teksten lijkt mij nou niet echt een goed idee.
Maar misschien is het een idee om eens een paar song teksten te plaatsen in de feanfan?
Er zijn hier op het forum wel een paar feanfan betrokkene die mee lezen, als die nu eens contact op nemen met iemand van NN dan kan er vast wel iets geregeld worden.
(desnoods wil ik wel de teksten verzamelen)
Kunnen ze thuis de teksten eens door lezen en als die liedjes dan in het stadion voorbij komen, hebben ze iig de tekst een keer onder ogen gehad en kan men gemakkelijker mee zingen.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor SCH_'05 » 26-12-2006 12:15

rolandos schreef:Er is geen strijd tussen Nieuw Noord en zuid,alleen wij horen echt niet wat op zuid gezongen word dus kunnen wij moeilijk met hun meezingen.
Dat jij je schaamt omdat het doek 'als één man achter Heerenveen' achter Nieuw Noord hangt snap ik niet.
Omdat spelers de sfeer niet goed vinden? (waar haal je dit weg trouwens ik heb het nog nooit gehoord).
Wij (Nieuw Noord) staan als één man achter Heerenveen,wat een ander wil/doet maakt mij persoonlijk niks uit.


Wat betreft die strijd, die is er idd (nog) niet. Ik zit zelf in 427 en er zijn inderdaad nog niet heel veel mensen die dan meezingen. Gelukkig genieten wij er zelf van, en blijven we ook lekker zingen, ook als NN inzet. Maar die laatste zin van jou kenmerkt wel genoeg. Jullie (NN) zien jullie als een apart deel en ik heb het idee dat jullie je een beetje verheven voelen boven de rest. Ook ik vind NN prachtig, zonder NN was de sfeer een stuk minder, misschien nauwelijks aanwezig. Maar ik vind niet dat je als NN als één man achter Heerenveen moet staan, maar met z'n allen.
SCH_'05
Selectiespeler
 
Berichten: 304
Geregistreerd op: 24-04-2006 08:43

Berichtdoor Freezeman » 26-12-2006 12:23

Ik denk dat Rolandros dat ook zo bedoeld Oeds-Willem.
Wij (Nieuw Noord) staan als één man achter Heerenveen,wat een ander wil/doet maakt mij persoonlijk niks uit.

Hij gaat alleen van het NN vak uit omdat hij daar staat en hij niet over de overige 25.000 toeschouwers kan beslissen wat die wel of niet willen.
Het is gewoon een feit (en dat is al vele malen naar voren gekomen) dat als je in het NN vak staat te zingen, de rest van het stadion niet hoort.
Heeft niks met strijd en verhevenheid te maken, alleen met de onhoorbaarheid van"jullie".
Of dat nu komt door de akkoestiek of volume laat ik in het midden.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor SCH_'05 » 26-12-2006 12:42

Het is gewoon een feit (en dat is al vele malen naar voren gekomen) dat als je in het NN vak staat te zingen, de rest van het stadion niet hoort.
Heeft niks met strijd en verhevenheid te maken, alleen met de onhoorbaarheid van"jullie".
Of dat nu komt door de akkoestiek of volume laat ik in het midden.


Over het wel of niet horen van Zuid heb ik het ook niet. Ik heb het over het gevoel van de supporters. Rolandos zegt: Wij (NN) staan als één man achter Heerenveen, en dat vind ik een verkeerd gevoel. Je zingt mss vooral alleen met NN, prima, maar dat het gevoel niet bestaat dat je met z'n allen achter Heerenveen staat, vind ik wel verkeerd. Je staat niet met 1 vak achter Heerenveen, maar met het hele ALS.
SCH_'05
Selectiespeler
 
Berichten: 304
Geregistreerd op: 24-04-2006 08:43

Berichtdoor Force » 26-12-2006 12:47

Oeds-Willem schreef:Je staat niet met 1 vak achter Heerenveen, maar met het hele ALS.


Er staat maar 1 vak achter Heerenveen. :lol:
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor SCH_'05 » 26-12-2006 12:51

Haha, ok, ik hou me wel stil :lol:
SCH_'05
Selectiespeler
 
Berichten: 304
Geregistreerd op: 24-04-2006 08:43

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 26-12-2006 13:32

De sfeer is NIET goed! ik verbaas mij soms over de stilte die er is en ben jaloers op clubs als groningen en twente.


Alsof ze bij een club als groningen constant zingen! En daar is het meestal ook alleen de z-side. Het enige verschil is dat ze daar soms het hele stadion mee kunnen krijgen met een normale wedstrijd. Als wij tegen ajax voor staan met 3-0 dan blijven velen nog rustig zitten op hun stoeltje. En dat heeft niets te maken met het niet kennen van de liedjes maar met mentaliteit/wedstrijdbeleving.

Vergeet ook niet dat dit nog maar het 2e jaar is van NN, bij clubs als utrecht, groningen en twente zitten de vocaal fanatiekeren al veel langer bij elkaar. Dus de "gewone supporter" weet niet beter daar. En zijn mogelijk makkelijker op te zwepen dan die stugge Friezen.

Wat Zuid betreft, samen zingen gaat voorlopig niet! Om het simpele feit dat we ze gewoon niet horen. Niets ten nadele van hen omdat we groningen ook maar nauwlijks hoorden in het NN vak. Laten we hopen dat de groep op Zuid ook steeds groter wordt zodat we in de toekomst voor meer sfeer kunnen zorgen. En mogelijk tegen elkaar op zingen (net als bij NAC).
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Appie10 » 26-12-2006 13:54

nahoj1989 schreef:het hele verhaal


Het kan misschien een idee zijn om nieuwnoord uit te breiden(door het vul je vak-vak weg te halen) en dan de fanatiekelingen van zuid en een aantal andere fanatiekelingen erbij, zodat er sowieso meer sfeer is en iedereen met elkaar zingt...

Heeft iemand hier ooit een filmpje van Borussia Dortmund supporters gezien? dat vak achter de goal? Daar moet nieuwnoord ook naar toe, dan overtreft 't Fean heel Nederland als het om sfeer gaat. Maar blijf sociaal, want daar staat De Feanfan om bekend en dat is waarom ze anders zijn!

[vlqrt]Appie, misschien de volgende keer wat selectiever quoten?[/vlqrt]

oke
Laatst bijgewerkt door Appie10 op 26-12-2006 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

Berichtdoor Koekje » 26-12-2006 14:55

Je zegt wel dat de sfeer niet goed is in ALS, maar als je kijkt wat het eerst was en wat het nu is geworden en dan vooral dankzij NN. En NN is nog niet zo lang bezig.
Ik ben blij dat NN er is. Nu gaan er zelfs mensen aan Zuid ook meedoen, dus de sfeer komt er aan het duurd nog gewoon een tijd.

En dat het een tijdje duurd komt omdat het publiek in ALS niet geschikt voor is, tenminste grotendeels. En voetbal leeft niet zo erg als in Engeland, Frankrijk en Duitsland.
Heb net een filmpje gezien van Borussia Dortmund fans...daar kan en moet je Heerenveen niet mee vergelijken. Eigenlijk niet met clubs uit het buitenland. Ik vind het zelf wel een mooie doelstelling om te bereiken, zoveel sfeer als in het buitenland. Daar ben ik zeker voor. Maar alles begint klein en groeit.

Wat NN in een toch redelijke korte tijd heeft bereikt is al een prestatie opzich.
De sfeer is niet perfect en kan beter maar wat er eerst was en wat er nu is groeit het alleen maar. Dat kun je zien aan Zuid.
Koekje erbij?
Avatar gebruiker
Koekje
Nieuw talent
 
Berichten: 148
Geregistreerd op: 05-11-2006 17:42
Woonplaats: H'veen

Berichtdoor nahoj1989 » 26-12-2006 15:17

Er zijn hier een aantal die snappen wat ik bedoel! Die zin '' Wij ( Nieuw Noor) .....to maakt me niet echt uit" illustreert precies wat ik bedoel. Nieuw Noord is geweldig zoals ik al zei en zonder NN is er totaal geen sfeer maar er moet toch een manier zijn om iedereen mee te laten zitten..... Het idee van de songteksten in de Feanfan of in het pompebledsje vindt ik een goed idee! En het is echt zo dat veel mensen de liedjes niet kennen. Ik kom er al heel lang samen met mijn vader maar mijn vader weet nog steeds niet hoe het liedje: We're singin Heerenveen! Heerenveen en SC!..... gaat.

Bedankt dat jullie je mening geven !
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
nahoj1989
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 18-01-2006 16:07

Berichtdoor SCHZwolle » 26-12-2006 15:33

Wat NN wel voor elkaar krijgt, maar wat velen niet zien/merken, is dat op heel Noord steeds meer gezongen en meegeklapt wordt. Het wordt per wedstrijd meer... Kortom, het is een groeiproces en heeft tijd nodig. Ik vind dat NN goed werk verricht, al ben ik het wel met mensen eens dat de songteksten verspreid moeten worden. Want ik mis nu ook van sommige liedjes de tekst terwijl ik in vak 11 zit...

Trouwens dat "Fuck je Vak" is een drama voor ons op Noord... Kheb de kutbellen nog in de kop zitten.
SCHZwolle
Nieuw talent
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 01-10-2006 09:58
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Jeroen » 26-12-2006 15:42

SCHZwolle schreef:Kortom, het is een groeiproces en heeft tijd nodig.


Spijker op zijn kop. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd en nog meer van die cliche's. ;)

Verder moet je ook niet overschatten hoeveel mensen mee willen zingen. De meesten komen altijd nog voornamelijk om een potje voetbal te kijken, en geef ze eens ongelijk.

Over het punt van de songteksten: wellicht kunnen we daar eens iets mee doen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Appie10 » 26-12-2006 17:13

nahoj1989 schreef:Er zijn hier een aantal die snappen wat ik bedoel! Die zin '' Wij ( Nieuw Noor) .....to maakt me niet echt uit" illustreert precies wat ik bedoel. Nieuw Noord is geweldig zoals ik al zei en zonder NN is er totaal geen sfeer maar er moet toch een manier zijn om iedereen mee te laten zitten..... Het idee van de songteksten in de Feanfan of in het pompebledsje vindt ik een goed idee! En het is echt zo dat veel mensen de liedjes niet kennen. Ik kom er al heel lang samen met mijn vader maar mijn vader weet nog steeds niet hoe het liedje: We're singin Heerenveen! Heerenveen en SC!..... gaat.

Bedankt dat jullie je mening geven !


Ik heb bij Heerenveen voorstel gedaan om de teksten op de grote schermen te laten zien... :lol:
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

Berichtdoor Appie10 » 26-12-2006 17:17

Koekje schreef:Je zegt wel dat de sfeer niet goed is in ALS, maar als je kijkt wat het eerst was en wat het nu is geworden en dan vooral dankzij NN. En NN is nog niet zo lang bezig.
Ik ben blij dat NN er is. Nu gaan er zelfs mensen aan Zuid ook meedoen, dus de sfeer komt er aan het duurd nog gewoon een tijd.

En dat het een tijdje duurd komt omdat het publiek in ALS niet geschikt voor is, tenminste grotendeels. En voetbal leeft niet zo erg als in Engeland, Frankrijk en Duitsland.
Heb net een filmpje gezien van Borussia Dortmund fans...daar kan en moet je Heerenveen niet mee vergelijken. Eigenlijk niet met clubs uit het buitenland. Ik vind het zelf wel een mooie doelstelling om te bereiken, zoveel sfeer als in het buitenland. Daar ben ik zeker voor. Maar alles begint klein en groeit.

Wat NN in een toch redelijke korte tijd heeft bereikt is al een prestatie opzich.
De sfeer is niet perfect en kan beter maar wat er eerst was en wat er nu is groeit het alleen maar. Dat kun je zien aan Zuid.


Das waar, maar het is wel een mooi doel om een hele tribune nieuwnoord te maken...
Achter de goal is het mooiste
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

Berichtdoor Appie10 » 26-12-2006 17:18

Het kan misschien een idee zijn om bij een wedstrijd nieuwnoord kaarten te verkopen voor de halve prijs en dan het vuljevak-vak(als die actie afgelopen is) ook als nieuwnoord-vak gebruiken... zodat iedereen kennis kan maken met nieuwnoord
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

Berichtdoor Jurruh » 26-12-2006 19:40

Appie10 schreef:
Ik heb bij Heerenveen voorstel gedaan om de teksten op de grote schermen te laten zien... :lol:


En wij ondertussen Groningen maar uitlachen :roll:
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Appie10 » 26-12-2006 20:47

Jurruh schreef:
Appie10 schreef:
Ik heb bij Heerenveen voorstel gedaan om de teksten op de grote schermen te laten zien... :lol:


En wij ondertussen Groningen maar uitlachen :roll:


Geen goed idee :?:
??
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

Berichtdoor H-J » 26-12-2006 21:14

Appie, heb je ook de minuten waarin dit moet gebeuren en de muziek daarbij opgestuurd? :|
Laatst bijgewerkt door H-J op 26-12-2006 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor ALS 26.000 » 26-12-2006 21:17

Even voor de duidelijkheid. Als ik naar een wedstrijd kijk dan kijk ik vaak heel geconcentreerd en heb ik geen zin om te zingen en te springen. En zo zijn er veel meer mensen denk ik.
Daarnaast is de gemiddelde leeftijd erg hoog in het ALS en dat heeft natuurlijk ook enorm veel invloed.
Ook hebben wij een 'provinciaal' en heel nuchter publiek. Je ziet bij volksclubs, en daar versta ik dan stadsclubs met supporters voor een groot deel uit achterstandswijken, vaak een enorm fanatisme. Die club is hun alles en dat uiten ze negatief en positief. Onze supporters zijn daar doorgaans veel te nuchter voor. Die houden van de club, maar er zijn weinig die ervan wakker liggen als de club eens verliest.
Beide beentjes op de grond dus.
Laatst bijgewerkt door ALS 26.000 op 26-12-2006 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor FeanFanForLife » 26-12-2006 21:17

Appie10 schreef:Ik heb bij Heerenveen voorstel gedaan om de teksten op de grote schermen te laten zien... :lol:


Dat werkt voor een deel ook al weer niet voor de mensen die achter de schermen zitten (waaronder ikzelf). Ik zit zelf in 427 en merk dat het heel erg moeilijk gaat met het inzetten van liedjes ed. Ik zit er nu zelf aan te denken om naar het NN vak te gaan verhuizen ivm de sfeer.
FeanFanForLife
Wereldspeler
 
Berichten: 1204
Geregistreerd op: 02-02-2005 17:41
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Appie10 » 26-12-2006 21:36

H-J schreef:Appie, heb je ook de minuten waarin dit moet gebeuren opgestuurd en de muziek daarbij? :|


Gewoon voor de wedstrijd een aantal keren laten zien en in de rust...
Appie10
Bankzitter
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 15-11-2006 21:19

Berichtdoor xander » 26-12-2006 22:18

Appie10 schreef:Gewoon voor de wedstrijd een aantal keren laten zien en in de rust...


Is helaas niet mogelijk i.v.m de promotie filmpje van de vul je vak gemeente ;)
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Currahee » 27-12-2006 05:39

Ik heb neit het hele topic doorgespit dus als dit al eens vermeld is hier sorry.

De sfeer in het ALS is natuurlijk niet zo als bij andere clubs. En dat zal ook wel lastig worden. Maar het is al een heel stuk vooruit gegaan als je het vergelijkt met 2 of 3 jaar geleden (voor het staanvak)

Ook op zuid probeerd met wel eens wat in te zetten en dit werkt dan meestal wel aardig meot ik zeggen. Is niet een hele grote groep maar er wordt wel gezongen.

Iets wat ik wel vind wat veel en veel beter kan in het ALS is de muziek voor de wedstrijd. Als je kijkt naar afgelopen zaterdag dan moet er op het laatst de opstelling nog even doorheen gejast worden en dat is het. Komt door al die stomme interviews. Ik zou veel liever zien dat het publiek warm gemaakt wordt voor de wedstrijd. Zodat wanneer de wedstrijd begint iedereen er al lekker in zit kwa sfeer dan.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Rickiej » 27-12-2006 10:46

Het publiek warmdraaien voor de wedstrijd kun je dan bijvoorbeeld wel doen met de melodietjes van de nummers die er gezongen worden!
Rickiej
Nieuw talent
 
Berichten: 106
Geregistreerd op: 08-03-2006 18:05

Berichtdoor kukkel » 27-12-2006 10:53

nahoj1989 schreef:. Ik kom er al heel lang samen met mijn vader maar mijn vader weet nog steeds niet hoe het liedje: We're singin Heerenveen! Heerenveen en SC!..... gaat.

!


Jij zo te zien ook niet.En voor de rest:Wat een verhaal.Waarom moet jij iedereen nog eens een keer oproepen als je weet dat mensen hun best doen.En laten we in godsnaam een beetje spontaniteit houden appie,Soms denk ik wel eens waar gaat het over..Begrijp me goed sfeer is mooi maar toch niet het allerbelangerijkste?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor Pietro » 27-12-2006 11:39

Misschien is het een idee om gewoon alleen op de hele rest van de noordtribune, inclusief
het "gevulde koeken vak" eens een keer de songteksten uit te delen?
Pietro
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 12-08-2006 20:07

Volgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast