Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Miralem Sulejmani

Berichtdoor cross » 06-12-2006 13:15

Woensdagmiddag tekende de Serviër Miralem Sulejmani een contract voor 3 ½ jaar (met een optie voor langer) met sc Heerenveen. De van Partizan Belgrado afkomstige speler die net 18 jaar is geworden, is inzetbaar als linker en rechter aanvaller en als aanvallende middenvelder. Sulejmani geldt in Servië als groot talent. Hij debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van Partizan Belgrado en zal in januari de overstap naar sc Heerenveen maken

bron sc-heerenveen.nl
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor vlqrt » 06-12-2006 13:19

www.vi.nl schreef:'Linksbuiten Sulejmani te moeilijk voor AZ'

4/12/2006 11:40

AZ lijkt af te moeten zien van de komst van Miralem Sulejmani. De Servische linksbuiten zou kunnen worden vastgelegd op 5 december, omdat hij op die dag achttien jaar wordt. Maar technisch directeur Marcel Brands denkt dat de belofte niet haalbaar meer is.
'Er hangt nu al zo'n netwerk om die jongen heen, dat ik er sceptisch over ben', legde Brands uit aan De Telegraaf. Het AD meldt zelfs dat de Alkmaarders sowieso geen poging meer doen de aanvaller van Partizan Belgrado aan te trekken.

AZ is op zoek naar een linksbuiten omdat het geen geschikte speler voor die positie in de selectie heeft. Coach Louis van Gaal speelt daarom noodgedwongen met twee spitsen, al levert dat zijn ploeg tot nog toe goede resultaten op.



Knap gedaan, die gast stond ook hoog op het lijstje van Louis :mrgreen:
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Voorstopper » 06-12-2006 13:21

Lijkt mne dat we dan het beste dit topic kunne gebruiken :lol:

Ja, AZ afgetroefd! Prima... Schijnt echt een enorm talent te zijn ja.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor cross » 06-12-2006 13:23

hij stond idd.. in de belangstelling van az. als je die brands hoort praten was hij onhaalbaar. netjes dat heerenveen hem gehaald heeft.
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Lipton » 06-12-2006 13:25

Komst Sulejmani naar AZ steeds onzekerder
Gepubliceerd op 02-11-06 om 07:56 door Stefan Willemse
De komst van Miralem Sulejmani naar AZ lijkt steeds onzekerder te worden. De linksbuiten is wel transfervrij maar er moet nog wel een flinke opleidingsvergoeding worden betaald, zo meldt Voetbal International.

De 17-jarige linksbuiten trainde al een paar dagen mee met de selectie van AZ en in die tijd heeft hij een goede indruk achtergelaten. Ook Van Gaal was onder de indruk en heeft laten weten dat hij Sulejmani met plezier aan zijn selectie wil toevoegen. Miralem Sulejmani wordt in zijn vaderland gezien als één van de grootste talenten van Servië.

AZ is niet de enige die op het talent aast ook zouden enkele Europese topclubs wel interesse hebben in de linksbuiten, waaronder PSV.


Om nog maar meer informatie te posten!

Afbeelding
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor TheArjan » 06-12-2006 13:46

Heel knap gedaan, schijnt wel een lastige jongen in de omgang te zijn (met de nadruk op schijnt), benieuwd hoe dat gaat in combinatie met onze 'met harde hand regerende' hoofdtrainer ...

In ieder geval weer een linksbuiten, zou mooi zijn als hij direct bij de a-selectie mee kan!
TheArjan
Selectiespeler
 
Berichten: 177
Geregistreerd op: 08-10-2004 09:21

Berichtdoor Criz » 06-12-2006 14:18

AZ ziet af van het aantrekken van Miralem Sulejmani. Het 17-jarige Servische talent was aan het begin van het seizoen enkele dagen op proef in Alkmaar, maar heeft de technische staf definitief niet weten te overtuigen.

Sulejmani was bij AZ in beeld voor de rechtsbuitenpositie. Na het vertrek van Tarik Sektioui (FC Porto) en Stein Huysegems (Feyenoord) zitten de Alkmaarders dun in hun buitenspelers. Hierdoor is trainer Louis van Gaal noodgedwongen overgeschakeld op een 4-4-2-systeem. Sulejmani bleek echter niet de juiste speler om de vrijstaande vacature op te vullen.

Sulejmani staat in zijn vaderland te boek als een groot talent voor de toekomst. De aanvaller staat momenteel nog onder contract bij Partizan Belgrado, maar trok al de aandacht van diverse buitenlandse clubs.

Bron: Voetbalzone, 4/12/2006

Vreemd om te zien dat bovenstaand bericht en het bericht van de VI behoorlijk met elkaar verschillen.
Avatar gebruiker
Criz
Wereldspeler
 
Berichten: 1071
Geregistreerd op: 09-08-2004 13:01

Berichtdoor Riverside » 06-12-2006 15:43

Erg netjes Heerenveen! Eindelijk eens een talent wat niet naar AZ gaat. :mrgreen:

Goede linksbuiten zijn schaars, mooi dat je zo'n talent weet aan te trekken.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Heerenfan » 06-12-2006 16:05

Alvast het alternatief voor een "vetrekkende" Nilsson of Yildirim??
Wel mooi dat Heerenveen deze speler voor de neus van een concurent weg haald :mrgreen:
technisch directeur Marcel Brands denkt dat de belofte niet haalbaar meer is.
'Er hangt nu al zo'n netwerk om die jongen heen, dat ik er sceptisch over ben'
Ja Brands, waarschijnlijk waren zijn zaakwaarnemers en club al met andere gegadigden bezig 8)
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor oldtimer » 06-12-2006 16:28

Als AZ hem oorspronkelijk had willen halen voor de rechtervleugelpositie zou dit kunnen wijzen op een in principe rechtsbenige speler. En dat zou dan geen oplossing zijn voor het structurele probleem ,zoals ik dat zie, bij Heerenveen op links. Natuurlijk zal het moeilijk zijn de linkerkant op te vullen met geschikte linksbenige spelers ( die zijn nu eenmaal dunner gezaaid ), maar in principe is dat wel het beste. Het houdt de vaart in het spel en voorkomt die eeuwige domme driehoekjes, omdat er weer eens iemand de bal voor zijn " verkeerde " voet heeft liggen.
Uniek in de wereld lijkt mij wat dit betreft het Nederlands Elftal dat wat dit betreft altijd prima uitgebalanceerd is. Soms trouwens zelfs wat teveel naar links overhelt.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor KingBee » 06-12-2006 16:32

Heerenfan schreef:Alvast het alternatief voor een "vetrekkende" Nilsson of Yildirim??


Daar ga ik wel vanuit, Ugur speelt de laatste tijd dan wel weer maar ik kan me niet voorstellen dat hij nog een heel erg lange carriere bij Heerenveen zal beleven.

Maar wel mooi dat een talentje nu eens niet standaard voor AZ (..of Ajax/PSV) kiest! Nu maar hopen dat er nog een paar volgen! Ben erg benieuwd om deze jongen in actie te zien!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor ritcie » 06-12-2006 18:30

:lol: lekker bezig nu zal de harde hand van verbeek moeten laten zien dat hij deze jongen aankan ik ben benieuwd
ritcie
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 02-09-2006 18:53
Woonplaats: marknesse

Berichtdoor DE ZUID » 06-12-2006 18:30

AZ is niet de enige die op het talent aast ook zouden enkele Europese topclubs wel interesse hebben in de linksbuiten, waaronder PSV.


Hahahaha, we worden wel op waarde geschat. Nu nog een toptrainer.... :mrgreen:
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor Rickiej » 06-12-2006 18:55

Dit heeft heerenveen goed gedaan!
Ik ben benieuwd wat deze speler laat zien!
Rickiej
Nieuw talent
 
Berichten: 106
Geregistreerd op: 08-03-2006 18:05

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 06-12-2006 18:55

Komt het wel goed als deze jongen samen met Pranjic moet gaan werken?
Een serv en een kroaat je weet het maar nooit :roll:
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-12-2006 19:03

Neem aan dat niemand hem hier kent, :mrgreen: maar het klinkt goed. Een talent door meerdere topclubs begeerd die dan voor onze topclub kiest. Goed bezig!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor mart761 » 06-12-2006 19:27

Hij heeft denk ik wel meegedaan in het duel met Grunn in de uefa cup
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Berichtdoor Superfries88' » 06-12-2006 19:54

Via UEFA.com heb ik het even nagezocht, maar hij heeft niet gespeeld in de UEFA Cup.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Freeze » 06-12-2006 20:07

Op het AZ forum denken meerdere personen dat AZ zou hebben geholpen om Sulejmani naar Heerenveen te laten komen. Dat zou dan een gevolg zijn van een deal met Nilsson die al rond zou zijn.

Wat een scenario zeg... ze voelen zich zo bestolen dat ze zich niet kunnen voorstellen dat hun club hier niet bij betrokken zou zijn. :mrgreen:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Avatar gebruiker
Freeze
Basisspeler
 
Berichten: 626
Geregistreerd op: 15-05-2005 14:57
Woonplaats: Leiden

Berichtdoor Superfries88' » 06-12-2006 20:16

Ze beginnen toch onderhand het gedrag van de rivaal (Ajax) te vertonen daar in Alkmaar. Die AZ-td heeft in de media geroepen dat ze hem graag willen halen, maar het gewoon niet lukt. Dat heeft helemaal niets met Nilsson te maken natuurlijk. Heerenveen is gewoon een stuk beter omgesprongen in de onderhandelingen volgens mij.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Superfries88' » 06-12-2006 20:22

Gelezen op Abelenstra.com (reacties), op 11 november geplaatst door Jadransport.

11.11.2006 by JadranSport

The decision of Miralem Sulejmani's parents and agent Jovica Radonjic to send out this 17-year-old Serbian talent to trials in The Netherlands might cost them dearly. Apart from them this situation can unfortunately make this young talent lose a chance to build his career as a footballer with considerable good reputation. According to Partizan, the “agent” of the youngster decided to negotiate with foreign clubs without their approval, promising Sulejmani and his parents a great slump of money which is just “waiting” for them across the border. By doing so, Radonjic and Sulejmani breached the rules of the Serbian Football Association and the contract that the player has with Partizan.

Contract with Heerenveen?
Allegedly, Sulejmani has already signed a contract with Dutch Eredivisie club Heerenveen. No details of this contract were revealed but if this indeed took place both Heerenveen and any other club who discussed signing Sulejmani with Radonjic might face a serious penalty by UEFA whose rules match the ones of Serbian FA. Partizan officials also claim that Sulejmani's agent made the situation even more complicated as they have indications that the youngster signed another contract after what he “pledged” the deal with Heerenveen as well. What will come out of this scandal is yet to be resolved


Geen idee of zoiets betrouwbaar is, maar toch de moeite waard om het te plaatsen in mijn ogen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor master24 » 06-12-2006 20:30

Az heeft volgens mij vorige week of die week ervoor deze jongeman op proef gehad, en hem niet goed genoeg bevonden!! Dus ik weet niet of dit wel wat is voor heerenveen, ben benieuwd
master24
Bankzitter
 
Berichten: 25
Geregistreerd op: 18-01-2006 14:04

Berichtdoor ALS 26.000 » 06-12-2006 20:33

Zeker wel goed bevonden, ze wilden hem erg graag hebben, maar het lukte niet alles rond te krijgen. Heerenveen lukte dit wel... Het is een jongen die direct inzetbaar is voor het 1e (naar ik heb vernomen)
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Ebiede » 06-12-2006 20:35

De supporters van Alkmaar krijgen de arrogantie van scheringa al aardig over zich heen, net of zou Heerenveen spelers van AZ overnemen...

AZ en Heerenveen zijn van hetzelfde kaliber en dus concurenten.. top 5-6 van Nederland..

Tijd dat de boel in elkaar stort als oom Dirk vertrekt..

Ik denk dat Heerenveen AZ gewoon heeft afgetroefd voor deze jongen..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor Paolo Soprani » 06-12-2006 20:48

misschien heeft hij gewacht (of moest dat wel ) tot hij 18 jaar was (hij is van 5 december 1988)

op 6 december heeft hij getekend en tot die tijd heeft hij de andere clubs aan het lijntje gehouden

ik zeg misschien en heb geen bron, maar het zou zomaar kunnen
Avatar gebruiker
Paolo Soprani
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 27-09-2005 20:16

Berichtdoor Marça » 06-12-2006 20:59

Inderdaad, dat idee kreeg ik ook.. Echter, volgens de regels van de UEFA mag een speler niet onderhandelen met andere clubs zonder toestemming van zijn huidige club. (Als ik het artikel goed begrepen heb) Dan had hij dus officïeel vanaf gisteren pas met clubs mogen gaan praten en het lijkt me sterk dat een speler binnen een dag beslist voor welke club hij gaat spelen. In dat geval kan het zijn dat Heerenveen illegaal is bezig geweest en een boete gaat ontvangen. Dit geldt eveneens voor de andere clubs die met hem onderhandeld hebben, dus ook AZ.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Makkum8 » 06-12-2006 21:17

Freeze schreef:Op het AZ forum denken meerdere personen dat AZ zou hebben geholpen om Sulejmani naar Heerenveen te laten komen. Dat zou dan een gevolg zijn van een deal met Nilsson die al rond zou zijn.

Wat een scenario zeg... ze voelen zich zo bestolen dat ze zich niet kunnen voorstellen dat hun club hier niet bij betrokken zou zijn. :mrgreen:


Wat zijn ze ongelofelijk omhoog gevallen daar in Alkmaar. Alleen al het idee dat ze denken dat we "afhankelijk" zijn van de contacten en centen van AZ (lees Dirk).....
Volgens mij kunnen ze het gewoon nog steeds echt niet hebben dat wij KJH niet doorverkocht hebben aan hen. Ook van het idee dat ze Lasse wel ff gaan "ophalen" (zoals is geschreven op het AZ-forum) krijg ik al jeuk! Ze kunnen het gewoon niet hebben dat Heerenveen net als Ajax en PSV niet afhankelijk zijn van de centen van Dirk. Nu maar hopen dat het een topspeler wordt die Sulejemannis....
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor Scoobix » 06-12-2006 21:17

Zover als ik het begrijp heeft mirjem nog geen profcontract bij partizan ... dit zou dus betekenen dat we wel met hem mogen onderhandelen en dat wij alleen een "opleidingsvergoeding" moeten betalen :)
Scoobix
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 15-12-2004 17:09
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Makkum8 » 06-12-2006 21:21

Scoobix schreef:Zover als ik het begrijp heeft mirjem nog geen profcontract bij partizan ... dit zou dus betekenen dat we wel met hem mogen onderhandelen en dat wij alleen een "opleidingsvergoeding" moeten betalen :)


Dat klopt als een bus! Alleen zal die opleidingsvergoeding niet echt een lullig bedragje zijn. Ook zijn salaris zal niet misselijk zijn.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor joop » 06-12-2006 21:22

weet iemand hoe je zen naam uitspreken moet???
joop
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 07-11-2006 18:21

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten