Romano Denneboom

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Denneboom

Berichtdoor Crash » 20-11-2006 21:03

Even serieus allemaal. Waar zou Denneboom moeten spelen bij SC Heerenveen?
Hij kan eigenlijk alleen redelijk uit de voeten op de linkerkant.
Als spits heeft hij op het niveau dat heerenveen nastreeft (zucht, vroeger kon ik nog typen: dit niveau) te weinig kwaliteiten. in ieder geval minder dan Rob Friend.

Als rechtsbuiten laat hij al jaren bij NEC zien dat hij al blij mag zijn daar het shirtje elke week te mogen aandoen. Dat hij daar speelde had meer met de alternatieven te maken die daar vooral niet voorhanden zijn.

Nilsson laat ook weer zien beter op links uit de voeten te kunnen dan op rechts. En aangezien Nilsson beter is dan Denneboom, is dat dus ook geen optie.

Ik denk dat het een handige move is van Denneboom. Die wil dat er interesse voor hem komt, dus zorgt hij er voor dat dit bericht in de media komt. Er zijn dan vast clubs die denken...oh, Heerenveen interesse....die scouten altijd goed, dus dan zal het wel wat zijn...

Een beetje net zoals Dingsdag zichzelf in de markt zette door samen met pa-lief berichten in de media te weten te krijgen over een vermeende interesse van Werder Bremen, destijds.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Scoobix » 20-11-2006 21:05

crash houd alsjeblieft je mond te suggeren dat dat ook nog waar is van Dingsdag .... dat is namelijk een pure leugen en dat heeft hij ook meerdere malen aangegeven !
Scoobix
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 15-12-2004 17:09
Woonplaats: Heerenveen

Re: Denneboom

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-11-2006 21:46

[quote="Crash"]Als spits heeft hij op het niveau dat heerenveen nastreeft (zucht, vroeger kon ik nog typen: dit niveau) te weinig kwaliteiten. in ieder geval minder dan Rob Friend.

[quote]

Je kunt veel van Denneboom zeggen, maar niet dat hij minder kwaliteiten heeft dan Friend. Dat kan niet wat worden, Denneboom terug, dus het zal wel een fabel zijn!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Crash » 20-11-2006 21:56

Tja, dat zou ik ook zeggen als ik Dingsdag was, haha. Ik geloof echter wel dat dit gebeurd is. Ik zie het probleem alleen niet zo. Maakt ook niet uit, als je spelers koopt omdat andere clubs interesse hebben dan heb je geen verstand van het spelletje!

Maar goed, dit gaat over Denneboom...

Friend heeft in mijn ogen veel meer capaciteiten dan Denneboom als spits.....geen twijfel mogelijk. Friend rendeert niet in een slecht combinerend/voetballend Heerenveen, zoals el;ke statische, langzame spits zou doen. Daarom is het geen slechte voetballer, kom op zeg!
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 20-11-2006 22:45

Het salaris van Denneboom bij NEC volgens Derksen: 650.000 euro. Mocht hij naar Heerenveen komen (wat niet nodig is wat mij betreft), dan mag ik hopen dat ze dit sowieso niet gaan betalen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor paparazzi » 21-11-2006 00:37

Het is natuurlijk wel zo dat riemer [en de club] veel, heel-veel geld en tijd in deze jongen hebben gestoken!
Daarom zou mij het mij dan ook niet echt verbazen dat juist HIJ terug wordt gehaald.
Ik vind wel dat Denneboom is gegroeid de laatste jaren en vind het een type speler die we op dit moment weleens echt nodig zouden kunnen hebben. Alves zal toch echt de ballen van de zijkanten moeten gaan krijgen, en dat gebeurt op dit moment te weinig. Zo`n snelle jongen op links kan misschien wel de juiste voorzetten geven, en plaats Nilsson dan maar in een andere rol. ... En ach," inmiddels hoor je ook niemand meer over Seedorf zeuren, spelers doen en roepen in hun jongere jaren wel meer rare dingen waar ze later op terugkomen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Lipton » 21-11-2006 09:18

Och dat wij veel geld hebben gestoken in Denneboom krijgen we vanzelf wel eens terug, want doordat hij hier een hele poos gespeeld heeft, hebben wij recht op een heel groot gedeelte van de solidatireits regeling.

Bovendien heeft Heerenveen Denneboom toen voor een leuk bedrag verkocht, met een een percentage bij doorverkoop.

Het lijkt mij dus ERG sterk dat wij een speler gaan terug halen die veel geld gekost heeft.

En nee, Denneboom kan ons simpel weg niet versterken!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Heerenveen rules » 21-11-2006 10:01

paparazzi schreef:Ik vind wel dat Denneboom is gegroeid de laatste jaren en vind het een type speler die we op dit moment weleens echt nodig zouden kunnen hebben. Alves zal toch echt de ballen van de zijkanten moeten gaan krijgen, en dat gebeurt op dit moment te weinig. Zo`n snelle jongen op links kan misschien wel de juiste voorzetten geven, en plaats Nilsson dan maar in een andere rol. ... .


Jij ziet in Denneboom de man die de voorzetten moet gaan geven? Volgens mij is hij toch een heel ander type speler. In ieder geval niet iemand van de voorzet.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor oldtimer » 21-11-2006 10:15

Nee, Denneboom is een speler van rushes en acties. Hij mist de echte " voorzet op maat ", zeker wanneer hij van de linkerkant komt. Wanneer het enigszins bij hem loopt oogt hij absoluut spectaculair.Zijn beste wedstrijd voor Heerenveen was m.i een thuiswedstrijd tegen NEC, toen hij 2 goals voorbereidde ( uitslag 4 - 0 met o.a doelpunten van Alback , Jensenen Nurmela ).
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Niels » 21-11-2006 12:45

Willem II wil Denneboom nog deze winter halen

21/11/2006 11:27

Willem II overweegt Romano Denneboom aan te trekken als de transfermarkt in januari open gaat. De Tilburgse club wil binnenkort met de NEC-spits praten over een tussentijdse overstap.
'Wij vinden onder andere Denneboom een potentiële versterking', legt voorzitter Hans Verbunt uit in de nieuwe Voetbal International. De 25-jarige aanvaller is bezig aan zijn derde seizoen bij NEC, waar zijn contract in juli 2007 afloopt.

Denneboom verklaarde onlangs dat hij niet van plan is een nieuwe verbintenis te tekenen bij de Nijmeegse club. De geboren Rotterdammer zei toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Hij beweerde al een gesprek te hebben gevoerd met SC Heerenveen.

Denneboom droeg al eens het shirt van Willem II, dat hem in het seizoen 2003/2004 huurde van Heerenveen. De Tilburgse club is al een tijd op zoek naar versterking voor de voorhoede. Mounir El Hamdaoui is door een blessure tot het einde van dit seizoen uitgeschakeld, terwijl Zsombor Kerekes niet aan de verwachtingen voldoet. Aanvoerder Iwan Redan is momenteel eigenlijk de enige optie voor coach Dennis van Wijk.


Bron: VI.nl

Zo, dat probleem lost zich ook vanzelf op zo te zien. Prima.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Ezra-09 » 23-11-2006 20:56

Denneboom loopt altijd zo macho :| OMG hij heeft wel even 1 interland (H)
maar ligt het aan mij op is hij machotje?
Ezra-09
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 11-09-2006 17:10
Woonplaats: Wedde

Berichtdoor Ago » 23-11-2006 23:49

Ik heb wel een seizoenkaart.

....en laat dat zo blijven.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Berichtdoor Freezeman » 24-11-2006 09:23

Denneboom: 'Willem II betaalt hoofdprijs voor me'
Probleem idd zo goed als opgelost. :D
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Flying Tilster » 24-11-2006 10:03

Haha.. en hij beweerd zelf dat Willem II de hoofdprijs voor hem betaald :lol:
Hij overschat zichzelf behoorlijk...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor mitrita » 24-11-2006 21:49

vi.nl
NEC is niet te spreken over de sollicitatie van Romano Denneboom bij Willem II. Nadat de club op zijn website al een verklaring afgaf dat het geen basisspelers laat gaan tijdens de winterstop, sprak ook trainer Mario Been zijn ongenoegen uit.

'Ik vind het heel frustrerend en heel teleurstellend dat een speler in deze fase van de competitie al bezig is met een andere club, terwijl hij bij zijn huidige werkgever nog gewoon werk te doen heeft. We staan nota bene vijfde van onderen!', spuwt Been zijn gal in De Telegraaf.

'Ik lees overal dat hij rond is met Willem II en in de winterstop gaat verhuizen, maar officieel weet ik van niets. Zo werkt het tegen tegenwoordig in de voetballerij. Ik moet er echter niets van hebben.'
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

romanO??

Berichtdoor SMART » 06-12-2006 16:36

Ik hoef echt geen romano in het team...
We hebben genoeg goede aanvallers dus romano hoeft om mij niet echt.
SMART
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 27-11-2006 09:23
Woonplaats: akkrum

Berichtdoor Ron » 07-12-2006 18:56

Denneboom terughalen?

NEE !!!

Dat is een speler voor hoogstens de middenmoot, irritant, matige techniek, erg egoistisch.

Kortom: Geen speler voor Heerenveen-niveau.
Ron
Nieuw talent
 
Berichten: 106
Geregistreerd op: 05-11-2006 21:36

Berichtdoor Ebiede » 19-01-2007 19:56

'FC Twente praat met twijfelende Denneboom'

19/1/2007 18:07

NEC dwarsboomde een tussentijdse transfer naar Willem II. Maar de Nijmeegse club dreigt Romano Denneboom na dit seizoen kwijt te raken aan FC Twente.
Denneboom (25) twijfelt sterk of hij langer in Nijmegen moet blijven. De aanvaller stelt dan weer vast zeker te zullen vertrekken uit De Goffert om vervolgens een langer verblijf bij NEC niet uit te sluiten.

Volgens RTV Oost zit Denneboom nu om de tafel met FC Twente. De Enschedese club overweegt de aanvaller komende zomer over te nemen van NEC. Met de overgang is geen afkoopsom gemoeid, omdat het contract van Denneboom afloopt.


vi.nl

Ut is niks, ut wut niks en ut sal nooit wat wudde!!

Denneboon dertien clubs in dozijn. Bij de kritische tukkers zal hij naar mijn idee weer onder de druk ten onder gaan
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor paparazzi » 16-03-2007 23:41

Denneboom verruilt NEC voor FC Twente
[www.vi.nl]


16/3/2007 12:30

FC Twente heeft de strijd om Romano Denneboom gewonnen. De Tukkers kunnen vanaf komend seizoen beschikken over de 26-jarige aanvaller van NEC.
Denneboom tekende voor drie jaar bij Twente. 'Ik ben erg blij met zijn komst', vertelde coach Fred Rutten op de website van Twente. 'Hij is een aanvaller die op meerdere plaatsen inzetbaar is.'

Mede door zijn transfervrije status was Denneboom bij veel clubs in beeld. In de winterstop ondernam naast Twente ook PSV een poging hem in te lijven. Eerder dacht Willem II al rond te zijn met de snelle vleugelspits.

Denneboom is bezig aan zijn derde seizoen in Nijmegen. Hij staat na 27 competitieduels op zeven doelpunten. Zijn topscore dateert van 2003/04, toen de Schiedammer er tien maakte in de Eredivisie voor SC Heerenveen.







Alle kritiek daargelaten, Denneboom gaat dus volgend seizoen voor Twente in Enschede spelen.
Wat vinden wij daarvan ?

Persoonlijk vind ik zelf dat romano zeker is gegroeid als speler bij NEC. Ik ben daarom dan ook erg nieuwsgierig hoe hij het volgend seizoen in Enschede zal doen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Janneman » 17-03-2007 15:31

Denneboom is een spelermet potentie die niet verder zal rijken dan de onderkant sub-top. Op hele goede dagen kan hij alles en op andere dagen, als het niet loopt, is Denneboom een blok aan het been. Ik gun hem het beste maar hij is niet voor niks bij Heerenveen vandaan gegaan!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor feanfanhannes » 17-03-2007 17:31

Even kort over Denneboom, Het is geen topspits en ik denk dat hij het ook niet gaat maken bij twente dat is mijn mening omdat ze bij twente beter spitsen hebben dan hem.
:shock:
Avatar gebruiker
feanfanhannes
Basisspeler
 
Berichten: 832
Geregistreerd op: 13-02-2007 19:50
Woonplaats: balk

Berichtdoor vlqrt » 18-03-2007 12:42

Och, het is toch mooi voor zo'n jongen dat hij in een team als Twente kan aanschuiven ... of hij het haalt dat weet je later pas. Wanneer je bij een beter team speelt gaat het niveau van je medespelers ook omhoog, wie weet wat voor effect dat op het spel van Denneboom heeft.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Romano Denneboom

Berichtdoor Superfries88' » 03-12-2009 12:38

Aardige kick! Inmiddels is duidelijk dat Denneboom het niet is gelukt bij Twente en inmiddels speelt hij voor Sparta. Of laat ik het anders stellen: hij staat er onder contract. Zie onderstaand bericht:

De rol van Romano Denneboom bij Sparta is voorlopig uitgespeeld. De aanvaller is door coach Frans Adelaar voorlopig geschorst, omdat hij een 'negatieve houding' zou hebben. "Romano gedraagt zich niet als een professional", moppert Adelaar in het AD. "Ik ben absoluut niet te spreken over de manier waarop hij speelt en traint. Daar mag hij thuis een paar dagen over nadenken. Zaterdag praten we verder."

Denneboom (28), die deze zomer als grote aanwinst overkwam van FC Twente, heeft een andere kijk op de zaak. "De trainer vindt dat ik een negatieve houding heb. Ik heb daar mijn eigen mening over. Toen ik hem tijdens ons gesprek een paar dingen heb aangegeven, werd hij boos en moest ik ineens naar huis", vertelt hij.

"Ik weet ook wel dat ik met mijn kwaliteiten meer moet brengen", erkent de voormalig international. "Maar ik had meer vertrouwen van de trainer verwacht. Ik vind dat ik er wel heel snel afgehaald ben, zonder uitleg. Ik heb de trainer verteld waarover ik niet tevreden ben en dat is kennelijk verkeerd gevallen. Ik wil nog steeds heel graag voor Sparta spelen, maar ik weet niet wat de coach van plan is met mij."

Door de disciplinaire schorsing mist Denneboom sowieso de competitiewedstrijd van komende vrijdagavond tegen NAC Breda. Het duel begint om 20.45 uur. (FCUpdate.nl)


Kan hij zich mooi voorbereiden op de kerst :wink:.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Romano Denneboom

Berichtdoor Surhuisterveen » 03-12-2009 16:18

Toch dom van Adelaar, rond deze tijd presteert Denneboom als de beste! :lol:
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Romano Denneboom

Berichtdoor ItFean82 » 03-12-2009 17:39

"Ik weet ook wel dat ik met mijn kwaliteiten meer moet brengen", erkent de voormalig international. "


Welke kwaliteiten? :lol:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Romano Denneboom

Berichtdoor davp » 03-12-2009 17:48

In deze periode fungeert hij goed als ophangpunt. Je kunt het elftal aan hem op hangen :wink: Zoals sibon dat voorheen ook was.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Romano Denneboom

Berichtdoor Riverside » 03-12-2009 22:34

Misschien moet Adelaar met het befaamde kerstboom-systeem gaan spelen. :D
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Romano Denneboom

Berichtdoor TWR22 » 09-12-2009 14:50

De meest overschatte speler van NL ...

Misschien mooie transfer voor de winterperiode. Denneboom vindt nieuwe club: VV Intratuin.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Romano Denneboom

Berichtdoor Wiggs » 16-12-2009 10:59

En dat rond deze tijd :wink:

Denneboom niet meer welkom bij Sparta
Romano Denneboom moet Sparta Rotterdam met onmiddellijke ingang verlaten. De aanvaller wordt door de Kasteelclub terug naar FC Twente, de club waar hij dit seizoen van werd gehuurd.

De technische leiding van Sparta was ontevreden met de houding en inzet die Denneboom tijdens trainingen en wedstrijden toonde. Om die reden werd de huurling eerder al een aantal dagen verbannen uit de selectie.

In een gesprek liet Denneboom weten zijn houding niet te willen veranderen en op bestaande voet verder te gaan. Sparta liet hem vervolgens weten geen heil te zien in een verdere samenwerking.

Denneboom speelde tijdens zijn huurperiode bij Sparta negen competitiewedstrijden. Daarin kwam hij niet tot scoren
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

cron