Wie-o-wie is wie?

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor hm_DR88 » 16-04-2006 23:00

Geboren: 1960
Nickname: Initialen en woonplaats
Forum: Vanaf 2003 (ander account)
Fan: Eerste wedstrijd Heerenveen - Eindhoven 1-0 (1972)
Hoogtepunt: SC Heerenveen - PSV 2 - 1 (n.v.) kwartfinale beker (1993)
Kenmerken: Schoonheid, eenvoud, warmte en trots!
Trainer: Foppe de Haan
Voorzitter: Riemer van der Velde
Speler: Marcus Albäck
Werkt in: Groningen
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Ebiede » 18-04-2006 11:13

Geboren: 1980
Nickname: Wereldspeler (kutmentaliteit)
Forum: Vanaf 2004
Fan: Eerste wedstrijd Heerenveen - SVV 2-0 (1987)
Hoogtepunt: Nacompetitie met NAC en Eagles (wonderbaarlijke ontsnapping/promotie)
Trainer: Foppe de Haan
Voorzitter:Harry van Raaij
Speler: Ruud van Nistelrooij
Werkt in: Hindeloopen
Laatst bijgewerkt door Ebiede op 06-07-2007 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor feanfans » 16-06-2006 12:05

Ik was het forum wat aan het doorbladeren en toen kwam ik hier uit

dus bij deze:

* Je leeftijd: 17
*Nickname/afbeelding: Tsja, wist eigenlijk geen naam en omdat ik bij voetbalzone deze naam ook heb heb ik hem hier ook maar genomen. Voor eeuwig Huntelaar en Heerenveen
*hoe lang actief op het forum: 22-12-05
*Waneer/hoe fan geworden van Heerenveen: Kan me nog herinneren dat ik op de basisschool fan werd, zal in groep 5 geweest zijn ongeveer (hoe oud ben je dan?)
*Persoonlijke hoogtepunt: Niet echt persoonlijk maar wel een hoogtepunt. Ieder jaar europees voetbal spelen!
*Dieptepunt: moet nog komen, als Riemer stopt :crying:

Nu ik dit topic weer omhoog heb gehaald hoop ik dat er nog een aantal mensen volgen!!
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Berichtdoor sf-NN » 16-06-2006 13:50

-
Laatst bijgewerkt door sf-NN op 02-01-2009 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt
sf-NN
Basisspeler
 
Berichten: 519
Geregistreerd op: 11-03-2006 14:58

Berichtdoor Smitte » 17-06-2006 08:53

• Je leeftijd 16
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding Door vrienden wordt ik 'Smitte' genoemd, omdat mijn achternaam Smit is, een soort bijnaam. Afbeelding spreekt voorzich: NN forever!
• Hoelang je al actief bent op dit forum 14-5-2005
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen Vanaf 2000/2001 een seizoenkaart, omdat ik het voetbal wel eens in het echt wil zien. Als je eenmaal in aanraking bent geweest met de club, gaat die liefde nooit meer over.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan Dat waren de Champions League wedstrijden, het allermooiste vond ik nog de thuiswedstrijd tegen Olympiakos. Schitterend, krijg er nog kippenvel van!
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Berichtdoor TOAO » 18-07-2006 09:19

Je leeftijd
29

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
TOAO is eigenlijk een afkorting: The One And Only, ooit eens ergens gelezen en ik moest toch een nick bedenken die nog niemand had.
Afbeelding is het logo van VV Oudehaske

Hoelang je al actief bent op dit forum
Anderhalf, twee jaar...is begonnen met "het wel en wee van de reserve 5e klasse"

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Eerste wedstrijd was in het oude stadion: tegen Fortuna Sittard (volkomen weggeregend)

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Bekerfinale Roda (erg goede sfeer)
Thuiswedstrijd tegen Ajax (5-1)
En er zijn nog wel een aantal meer...
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
Avatar gebruiker
TOAO
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 09-12-2003 00:07
Woonplaats: El Munt - Heerenveen

Berichtdoor wald pyk » 22-08-2006 21:26

Zal mij ook eens voorstellen.

Leeftijd: ben van 07-10-1965
Nickename/afbeelding:Omdat ik uit de walden kom/abe lenstra de beste voetballer ooit in nederland.
Hoe lang actief:Sinds 21-05-2003
Wanneer fan en waarom:Sinds de wedstrijd tegen svv in de kuip.De eerste keer dat er zo veel bussen mee gingen..Daarna besmet geraakt met sch virus.Was meteen geraakt door de sfeer en de gemoedelijkheid.
Persoonlijk hoogte punt:1e de beerfinale tegen ajax.
2e de eerste uefa cup wedstrijd uit tegen wronki
3e de championsleague.de plaatsing en de wedstrijden.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Shota » 27-08-2006 20:18

• Je leeftijd > Bijna 15

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding > Mijn naam is Dennis Schotanus , en mn bijnaam zoals ze me hier in het dagelijkse leven noemen is Shota het is een soort afkorting van mn achternaam, en afbeelding spreekt voor zich.

• Hoelang je al actief bent op dit forum > Ben nog Beginner, Sins een paar weken actief

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen > Ik ben vanaf een klein jongetje al fan. Want mn vader die had al jaren een seizoenskaart en als mn vader niet kon dat kon ik altijd op zijn seizoenskaart heen, dus zodoende. En ik heb nu ook voor het eerst een seizoenskaart,

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan > Mijn persoonlijke hoogtepunt als fan is ScHeerenveen-Levski Sofia waarin Andre Hanssen de 2-1 maakte
Avatar gebruiker
Shota
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 07-08-2006 14:09
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Ezra-09 » 26-09-2006 16:12

1• Je leeftijd
2• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
3• Hoelang je al actief bent op dit forum
4• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
5• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
6• Vul het lijstje aan naar wens...


1: 15 jaar, een van de jongsten hier of niet.
2: Nickname omdat het hetzelfde als mijn nickname op het Football Manager forum is.
3: <== Kyk.
4: Euh ik denk 2 jaar geleden opeens zomaar, eerst als grap maar die selectie sprak me aan meer als Groningen waar ik voor 'hoor' te zijn als Groninger, ook de shirts zijn B.E.A.U.T.I.F.U.L.L
5: Gewoon elk jaar Europees voetbal (bijna) en dat het spelers tot toppers maakt: Van Nistelrooy, Tommasson, Huntelaar etc.
6: De rest:

Naam: Ezra
Plaats: Wedde, Groningen
Ook fan van: Groningen Beetje.
Favo speler: Fernando José Torres
Favo speler Heerenveen: Hansson, Nilsson, Friend


De rest boeit niet !!!!
Ezra-09
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 11-09-2006 17:10
Woonplaats: Wedde

Berichtdoor 1983 » 26-09-2006 16:37

-
Laatst bijgewerkt door 1983 op 29-07-2010 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Berichtdoor bollebert » 28-09-2006 08:26

leefdtijd:27
het hoe en waarom van je nickname/afbeelding :als je me kent weet je het (mijn omvang)
Hoelang je al actief bent op dit forum :2,5 jaar
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen :15 jaar
Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan :alle europese uitwedstrijden maar op nummer 1 zagreb uit.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Berichtdoor Mika- Bo » 04-10-2006 00:32

• Je leeftijd
35 (alweer tijd gaat snel)

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
mijn dochter heet zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hoelang je al actief bent op dit forum
langer dan hiernaast staat ik denk al met al een 5 jaar

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
door de geweldige sfeer in het oude stadion, 1ste wedstrijd vanuit assen fc twente op zondag middag niet veel aan. maar daar na super. veel meegemaakt in het oude stadion kom nu bij de sc heerenveen zo een beetje 20 jaar.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
1 ste keer promotie en kleine finale in zwolle. en natuurlijk de bekerfinales en svv uit in de kuip

• Vul het lijstje aan naar wens
ik heb niks te vullen
Laatst bijgewerkt door Mika- Bo op 04-10-2006 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Mika- Bo
Nieuw talent
 
Berichten: 122
Geregistreerd op: 11-07-2006 19:52
Woonplaats: Eerbeek

Berichtdoor SCHZwolle » 04-10-2006 02:10

1• Je leeftijd
21

2• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Ik woon in Zwolle en steen de SCH. Meer niet eigenlijk ;).

3• Hoelang je al actief bent op dit forum
Zie de datum, niet lang dus...

4• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
De echte doorbraak kwam met de seizoenskaart, daarna vooral teletekstman (doordat ik altijd moet reizen onder de uitzendingen etc.). Maar van jongs af aan ben ik al SCH minded.

5• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
De finale tegen Ajax, wat was ik enthousiast over Tammer.
Verder Tomasson en Samardzic.... mn favorietjes.

6• Vul het lijstje aan naar wens...
Ik ben Minze en ik studeer ;)
SCHZwolle
Nieuw talent
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 01-10-2006 09:58
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor sch4life » 05-10-2006 08:45

1• Je leeftijd: 18 jaar
2• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: nickname spreekt voor zich sc heerenveen voor altijd! en mijn afbeelding: moet niks van hitler e.d. hebben.
3• Hoelang je al actief bent op dit forum : sinds 08-01-2005
4• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: ben er mee opgegroeid. mijn hele familie is sch dusja. :) Mijn eerste wedstrijd van sc heerenveen tegen nacional bucaresti meegemaakt in de skybox. Toen hoorde ik wat lawaai en gezang uit een vak met gekken komen. Toen dacht ik wooow daar wil ik ook bij.. :mrgreen:
5• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: toen we van VFB Stuttgart wonnen
Partidario Fanático!!!
Avatar gebruiker
sch4life
Selectiespeler
 
Berichten: 159
Geregistreerd op: 08-01-2005 16:51
Woonplaats: ijlst

Berichtdoor Supersub » 19-03-2007 14:52

• Je leeftijd: 23 jaar
2• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: er was een tijdje dat ik bij m'n amateurclubje als breekijzer erin kwam. Vandaar superusub
3• Hoelang je al actief bent op dit forum : al weer vrij lang
4• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Een aantal jaar geleden ben ik via het werk van mijn moeder een keer meegeweest naar SC Heerenveen-Roda JC. Sindsdien volg ik het met hoge interesse. Ik heb geen seizoenskaart, maar 5 a 6 keer per jaar red ik wel.
5• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: De mistwedstrijd tegen vfb Stuttgart die we met 1-0 wonnen.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Supersub
Selectiespeler
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 27-06-2005 14:01
Woonplaats: Burgum

Berichtdoor Bierdop » 08-04-2007 18:47

Geboren: 1988
Nickname: heel lang verhaal,, komt er op neer dat ik een x beetje te dronken was
Forum: niet zo hele lang :O
Fan: mijn hele leven lang
Hoogtepunt: Ajax - Sc - Heerenveen 1 - 5
Kenmerken: Trots, liefde, Fries Volkslied, beste sfeer proef je in het ABE LENSTRA stadion.
Trainer: Foppe de Haan
Speler: Alvonso Alves
Werkt in: Leeuwarden
Avatar gebruiker
Bierdop
Bankzitter
 
Berichten: 25
Geregistreerd op: 01-03-2007 11:46

Berichtdoor Lipton » 08-04-2007 19:06

Geboren: Op 1 oktober 1987

Nickname: Via een of andere serie, dus niet van dat ijs thee gebeuren :wink:
Forum lid sinds?: Sinds December van 2003 ben ik actief op dit forum.

Fan sinds?: Poeh, toen ik een jaar of 6/7 was ben ik met mijn vader naar Cambuur - Heerenveen gegaan, want mijn vader was een Cambuur man, maar ik vond Heerenveen veel specialer, volgens mij was dat om het shirt.

Hoogtepunt: Eerste keer naar het Abe Lenstra Stadion tegen Ajax, volgens mij werd die wedstrijd wel gewonnen door Heerenveen. En dat Heerenveen 4-1 won van Ajax, wat keken die Ajax fans zuur, older!

Trainer: Natuurlijk Foppe de Haan wat een prachtig mens, en volgens mij een van de beste trainer/coaches die Nederland ooit gehad heeft!

Speler: Daniel Berg Hestad, op het moment dat ik in Noorwegen was werd ik aangesproken door een man dat Daniel Berg Hestad naar Heerenveen zou gaan in het na jaar en dat de club maar een 50 km verderop zat en binnen eek week een wedstrijd zou spelen.
Toen ik bij die wedstrijd aanwezig was was ik gelijk verkocht van hem, wat een speler was dat zeg!

Favoriete positie: Het maakt mij niet heel veel uit, maar in de 16 kom ik het meeste tot mijn recht.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor FeanFanForLife » 08-04-2007 20:56

Je leeftijd : 18 (13-09-1988)
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: Zegt genoeg denk ik; Ik ben een FeanFan voor het leven.. (was eerst actief onder een andere naam maar inmiddels dus hier)
• Hoelang je al actief bent op dit forum: 2-2-2005, inmiddels dus al een mooi tijdje.
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Mijn vader nam me eens een keer mee en toen was ik verliefd! Toen was ik 10 jaar denk ik.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: De vrienden die ik er mee hbeb leren kennen. En natuurlijk Marcus Allbäck en Mika Väyrynen en nu Niklas Tarvajärvi.. (blijkbaar heb ik iets met Scandinaviërs ofzo..(A)
Dieptepunt als SCH-fan: Niet echt iets speciaals alleen ik baal als we verliezen en kan dan erg sjagerijnig zijn.
FeanFanForLife
Wereldspeler
 
Berichten: 1204
Geregistreerd op: 02-02-2005 17:41
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Janneman » 08-04-2007 22:17

- Leeftijd: 28 jaar,bijna 29.

- Mijn naam is Jan dus was het niet moelijk een nickname te vinden dus is het Janneman geworden.
- Ik heb geen afbeelding omdat ik het al meerdere keren heb geprobeerd en toch wi het niet lukken.

- actief forum: december 2006.

- Wanneer/ hoe: ik mocht mee naar het oude ALS waar mn vader en oom een seizoenskaart hadden en sindsdien ben ik gek van Heerenveen. Ik was toen 8 jaar dus ben al 20 jaar fan.

- Persoonlijk hoogtepunt: de 1ste bekerfinale was toch wel 1 van de hoogtepunten als mede het duel tegen Roda jc, Vitesse en PSV waarin we een dikke achterstand omdraaiden in een overwinning en gelijk spel. Verder teld de overwinning op Olympiakos nog mee en de geweldige wedstrijd thuis tegen Newcastle.

- Dieptepunt: beide verloren bekerfinales en dit seizoen. Tevens ook elke keer als we verliezen ervaar ik als een waar dieptepunt ongeacht wie de tegenstander ook is.

_ verdere aanvulling: werk in de zorg, vrije tijd KNVB scheidsrechter, ben echt een Heerenveen-gek, en voetbal is mn leven. Zonder voetbal kan ik niet :urgs:
Laatst bijgewerkt door Janneman op 07-08-2007 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Jordi-SCH » 16-04-2007 12:19

Zal ik dit lijstje ook maar eens gaan invullen dan :)

1• Je leeftijd
Bijna 15

2• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Nickname lijkt me vrij duidelijk,ik heet Jordi

3• Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds 26-08-2006

4• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ben eigenlijk fan sinds ik voetbal volg,zal ongeveer in '99 zijn geweest.Mijn vader was altijd al fan van Heerenveen en Ajax,dus logisch dat je dat een beetje overneemt maar toen heb ik zelf voor Heerenveen gekozen.Geen idee waarom eigenlijk.

5• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Meerdere.o.a. het spelen in de CL,de 5-1 op Ajax,de goal van Andre Hanssen tegen Levski Sofia,het steeds maar weer hebben van een topspits :lol:
Jordi-SCH
Selectiespeler
 
Berichten: 232
Geregistreerd op: 26-08-2006 20:42
Woonplaats: Assen

Berichtdoor diepFries » 05-06-2007 22:41

Een geschikt topic voor m'n eerste post :)

• Je leeftijd: 24
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: goeie vraag, ik gebruik deze nickname(soms met toevoeging(-en) eigenlijk al jaren op diverse fora.. Een afbeelding hier zal binnenkort nog wel eens komen..
• Hoelang je al actief bent op dit forum: met schaamrood op de kaken moet ik bekennen me vanochtend pas te hebben geregistreerd
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: zo lang ik me kan heugen eigenlijk al.. Waarom ik fan ben geworden, geen idee, maar ik ben er wel verrekte trots op. Had al enkele jaren een clubkaart en sinds dit seizoen (eindelijk) een vaste stek in het ALS
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: het halen van (en spelen in) de Champions League. Daarnaast vond ik het 'afscheid' van Daniël Berg Hestad 2 jaar terug tegen N.E.C. erg indrukwekkend en ook bij de emotie van Foppe tijdens de t.v.-uitzending van 'De wereld draait door' was ik ontzettend trots om fan van onze prachtige club te zijn
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor spuit-11 » 06-07-2007 10:29

Bij deze:

• Je leeftijd: 26
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: door vrienden mij gegeven; waarom? ik zou het niet weten... :lol:
• Hoelang je al actief bent op dit forum: actief sinds vandaag, wel al enkele jaren gelezen
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: door Pa meegenomen eind jaren '80, vanaf 1991 zeizoenkaart
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: bekerfinales, promotie naar Eredivisie tegen Fortuna en CL
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Berichtdoor Josse » 06-07-2007 10:38

Dan zal ik er ook maar aan geloven:

• Je leeftijd: 14
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: Josse, mijn naam.
• Hoelang je al actief bent op dit forum: Actief pas enkele dagen, las hier altijd wel vaak
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Hele familie is feanfan, en dan komt het vanzelf.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: Stuttgart thuis, Twente thuis (play-offs), Ajax thuis (5-1)
Josse
Selectiespeler
 
Berichten: 313
Geregistreerd op: 13-03-2006 15:27
Woonplaats: Fryslan

Berichtdoor Materazzi » 22-07-2007 16:30

• 23
• Favoriete speler
• maand?
• geen idee
• 2-1 levski sofia
Materazzi
Nieuw talent
 
Berichten: 72
Geregistreerd op: 09-07-2007 19:17
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Bouke_Jistrum » 07-08-2007 11:22

naam: Bouke
leeftijd: 15
fan : Weet het niet precies meer maar ik geloof van 2001 (ging ik met men opa zen broer mee)
hoogtepunt: 2-1 Levski sofia en de 5-1 tegen feyenoord
trainer: Foppe de haan en guus hiddink
voorzitter: Riemer van der velde
speler: Richard knopper
Bouke_Jistrum
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 04-08-2007 23:02
Woonplaats: Jistrum

Berichtdoor MARKFCG » 08-08-2007 22:54

Naam: Mark
Leeftijd: 26
Woonplaats: Ter Apel (zuid-oost groningen)
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Fc Groningen: Ik ben al van kleins af aan fan van Fc Groningen. Ik ben fan geworden door mijn vader. Toen ik geboren ben ging mijn vader wat minder vaak naar Fc groningen omdat hij de risico te groot vond dat hem wat zou over komen door de supporters rellen die er in de jaren 80 veelvuldig waren.
Hij heeft mij pas voor het eerst meegenomen begin jaren 90. Ik was toen een jaar of tien, al kan ik me daar weinig van herinneren. De eerste keer dat ik me wel kan herinneren dat was op 21 April 1996, een wedstrijd tegen Ajax die helaas werd verloren met 3-4. Ik was daar samen met ons gezin op uitnodiging van Harris Huizingh, die in die tijd bij ons in de straat woonde. Sindsdien ben ik er vaker geweest doormiddel van de losse kaartverkoop. Ik kon er helaas niet vaker heen omdat ik afhankelijk was van anderen die ook naar Groningen gingen.
Sinds mijn 19de toen ik mijn rijbewijs heb gehaald heb ik een seizoenskaart aangeschaft en die heb ik nu nog steeds.
Je persoonlijke hoogtepunt als Fc Groningen fan:
21-04-1996 Fc Groningen - Ajax 3-4 (ondanks het verlies vond ik het toch een leuke wedstrijd omdat het mijn eerste keer was dat ik me kon herinneren)
02-11-2003 Fc Groningen - Feyenoord 3-3 (Groningen speelde gelijk ondanks het met de rust met 0-3 achter stond)
16-04-2006 Fc Twente - Fc Groningen 1-1 (Groningen haalt voor het eerst weer in 14 jaar Europees voetbal)
28-09-2006 Fc Groningen - Partizan 1-1 (Wat een sfeer was dat, als ik er nu nog aan terug denk krijg ik nog kippevel)
01-10-2006 Fc Groningen - Vitesse 4-3 (Groningen buigt in 9 minuten tijd een 1-3 achterstand om in een 4-3 voorsprong)
08-04-2007 Feyenoord - Fc Groningen 0-4 (2500 Supporters naar de kuip, en dan ook nog winnen)
20-05-2007 Fc Groningen - Fc Utrecht 2-1 (Groningen voor de tweede maal Europees voetbal en een heerlijk doelpunt van Suarez)
MARKFCG
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 08-08-2007 21:40

Berichtdoor Tman » 08-08-2007 23:29

Naam: Tiemen
Woonplaats: Medemblik NH
Leeftijd: 15
Waarom Nickname: Tiemen in het kort Tman vandaar
Hoelang actief: Uhmmm?
Waarom supproter: Oud keeper van Heerenveen heette ook Tiemen en volleybalde met mijn opa!
Hoogtepunt: Levski Sofia stond sprinkend op de bank!
Favoriete speler: Alves en Garcia Garcia
Afbeelding: De beste aanvallende middenvelder ooit! Zizou!
Speelt zelf bij: MDC(combinatie team, MFC DEK Combinatie) B1, volgend seizoen FC Medemblik B1(fusie)
Aparts: Mijn opa is 3 dagen voorzitter geweest van FC Groningen en mijn neefje speelt er... :P
Avatar gebruiker
Tman
Nieuw talent
 
Berichten: 90
Geregistreerd op: 22-06-2006 19:57

Berichtdoor Royce_SCH » 08-08-2007 23:35

MARKFCG schreef:Naam: Mark
Leeftijd: 26
Woonplaats: Ter Apel (zuid-oost groningen)
bla, bla, bla

Je begrijpt dat je op het Heerenveen forum zit en niet op het Groningen forum, he?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Berichtdoor MARKFCG » 08-08-2007 23:56

Royce_SCH schreef:
MARKFCG schreef:Naam: Mark
Leeftijd: 26
Woonplaats: Ter Apel (zuid-oost groningen)
bla, bla, bla

Je begrijpt dat je op het Heerenveen forum zit en niet op het Groningen forum, he?


Wat wil je daar mee zeggen?
Mag ik me hier niet voorstellen of helemaal niet vertonen.
Begroet je nieuwe forumleden altijd zo?
Laatst bijgewerkt door MARKFCG op 08-08-2007 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
MARKFCG
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 08-08-2007 21:40

Berichtdoor Frisian4life » 08-08-2007 23:56

Dat mag toch of is dat ookal verboden? Zijn veel meer Groningers die op het forum van Heerenveen zitten, wat ze hier moeten weet ik ook niet, maar dat is een ander verhaal.
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron