Riemer van der Velde

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor vak-27 » 28-09-2006 14:29

Dus.......als ik het goed begrijp, als je van te voren maar afspreekt dat alles "onder ons" en tussen 4 muren blijft, dan kun je alles maar zeggen, met of zonder overdrijven, gemeend of niet gemeend, beledigend of niet???????? Kom nou zeg, denk na...........
Avatar gebruiker
vak-27
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 11-08-2006 12:00

Berichtdoor Sneeuwbal » 28-09-2006 14:44

Riemer 'moraalridder' vd Velde. Dit toont maar weer eens aan hoe Riemer dus is. Steeds weer dat gezeik over fatsoen enz., maar wel zulke uitspraken doen. Respect voor wat hij voor de club heeft betekend, maar verder heb ik niks met hem als persoon.
Sneeuwbal
Basisspeler
 
Berichten: 500
Geregistreerd op: 02-01-2005 23:21

Berichtdoor Squerrel » 28-09-2006 14:45

Wat een slap excuus en extreem dom gelul!!!!!!!

Edit: wel of niet een storm in een glas water, het gaat er wat mij betreft om dat hij aan de ene kant de moraalridder wil uithangen tegenover de buitenwereld en aan de andere kant zulke uitspraken doet. Altijd maar afgeven over het "fanatieke" deel van de supporters en zelf geen haar beter.
Laatst bijgewerkt door Squerrel op 28-09-2006 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor KingBee » 28-09-2006 15:04

Storm in een glas water toch....? Hij heeft gewoon even wat lekkere smeuige verhalen zitten vertellen om wat van die bobo's te vermaken! Niks mis mee, dat ie het daar dan over anderen heeft gebeurt tijdens al dit soort zgn sponsoravonden waar een prominent spreekt! En zijn uitspraken zijn ook nog eens terecht, alleen had ie ze wat subtieler kunnen brengen.
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Poenkt » 28-09-2006 16:00

Hahahahaha!! Hoe lul je uit de penarie!! Vluchten kan niet meer.....wanneer komt Ado in het ALS? Gezellig!!
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor UK » 28-09-2006 16:55

Je mag blijkbaar van alles roepen behalve op de tribune.

UK
Avatar gebruiker
UK
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 31-12-2004 16:31

Berichtdoor mitrita » 28-09-2006 20:05

Hoop gedoe om niets.
Is er eens iemand die man en paard noemt, is het weer niet goed.
De nietszeggendheid van een voorzitter als Rob Westerhof is kennelijk de norm.

"Harde kern" (want daar gaat het natuurlijk om, niet om die brave meerderheid) van ADO tuig noemen is niks mis mee, dat klopt gewoon.
Ook FCG had daar in het verleden wel degelijk last van.
Tuurlijk wil dat niet zeggen dat alle Ado en FCG supporters tuig zijn (er zijn immers ook van die lieverds als Poenkt :heart: ). Dergelijke idioten kunnen bepalend zijn voor het image van een club. Dat beperkt de commerciele en sportieve mogelijheden van een club en dat heeft Riemer voor H'veen (inderdaad soms op het overdrevene af) willen voorkomen.

Opmerkingen over van Basten en de Koemannetjes: Riemer heeft gewoon gelijk.
Verbeek geen toptrainer: dat vinden hier ook steeds meer mensen.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

riemer

Berichtdoor mancity » 28-09-2006 20:47

Dat Riemer het goed gedaan heeft als voorzitter staat buiten kijf. Maar dat het een neanderthaler is, blijkt maar eens te meer. Hij is nl. nogal goed in zwart wit denken. Hij gaat nu op het eind van zijn fantastische loopbaan als voorzitter de boel nog eens op een trieste manier afsluiten. Hou de eer aan jezelf! Als je iedereen af loopt te zeiken ( bijvoorbeeld het incident met die zgn ijscoman uit amsterdam, alsof die geen verstand van zaken zou hebben, beste Riemer, waarom nemen jullie dan zo n hockey kerel aan als je eigen opvolger???????) daarnaast het makkelijke verhaal over die supporters van ADO en ook FC Grunn........ echt heel erg goedkoop en naief, gewoon tegen het sneue aan. Want diep in zijn hard heeft ie volgens mij het liefst een stadion vol bejaarde koffiekanners, die Abe Lenstra verafgoden en tot in den treure dat friese volkslied aan willen zwengelen... Eerlijk gezegd vind ik dat ook een soort provocatie naar je tegenstander (en nee, ik wil niet nu oproepen om hier weer een discussie over op te starten, het friese volkslied)

En nogmaals, ik vergeet zijn goede dingen niet, hij heeft natuurlijk de club groot gemaakt, een standbeeld naast dat van Abe zou niet misstaan.

Maar zeg geen domme dingen, hou de eer aan jezelf.......
mancity
Selectiespeler
 
Berichten: 156
Geregistreerd op: 29-08-2005 15:51

Berichtdoor vlqrt » 28-09-2006 20:57

Morgen komt er een reactie van Riemer in de LC, althans dat is wat ik heb gehoord.

Uitspraken getuigen niet van veel klasse en dat voor iemand die dat wel van anderen eist. Ik denk dat velen eigenlijk diep van binnen wel smullen van de sensatie, iedereen hier vondt het ook geweldig toen Riemer de alkmaarderhout met een kippenhok vergeleek ....en nu allemaal roomser dan de paus. Ik denk dat we allemaal binnenskamers wel eens een ergere uitspraak hebben gedaan over iemand in de voetballerij of over Riemer zelf.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Edmanian Devil » 28-09-2006 21:20

@Nielshh:

De quote die jij aanhaalt, over het binnenskamers blijven, dus dat alle uitspraken off the record zijn, hoe werkt dat precies? Als dat waar is, dan hoor je je daar als journalist toch aan te houden? Op die manier krijg je immers informatie die je anders niet zou krijgen en waarmee je in een later stadium je voordeel kunt doen?

Aan de ene kant is het natuurlijk journalistiek relevant, want de uitspraken laten misschien wel het ware gezicht zien van de spreker. Aan de andere kant heb je toch ook een soort erecode: off the record = niet publiceren?

Hoe dan ook, als je een bepaalde visie per se niet in de openbaarheid wilt hebben, moet je zo verstandig zijn om die visie niet uit de doeken te doen.Dom van Riemer! (Vooral die uitspraak over ADO; in Den Haag gaan immers al jarenlang 50.000 toeschouwers elke twee weken met plezier naar het voetbal... :wink: )
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Johnny '86 » 28-09-2006 21:41

vlqrt schreef:....en nu allemaal roomser dan de paus. Ik denk dat we allemaal binnenskamers wel eens een ergere uitspraak hebben gedaan over iemand in de voetballerij of over Riemer zelf.

Als Riemer zelf niet altijd van die mooie praatjes had gehad over fatsoen, normen en waarden en meer van dat soort schijnheilige praatjes, dán had ik geen moeite gehad met dit soort uitspraken. Ook al zou alles 100% waar zijn van wat ie heeft gezegd, het blijft gewoon hypocratie ten top en daar walg ik van!

vlqrt schreef:Ik denk dat velen eigenlijk diep van binnen wel smullen van de sensatie

Think again.
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Frisian Viking » 28-09-2006 21:47

oldtimer schreef:Schijnheilig is b.v dat hij vindt dat ze in Den Haag alle rotte appels er meteen uit moeten gooien. Het is makkelijk dat vanuit het " fatsoenlijke " Heerenveen te roepen.Hier gebeurt immers sowieso nooit iets ernstigs. Maar zou hij als voorzitter van Den Haag dezelfde flinke teksten hebben verkondigd?
Hij plakt zich zo op een goedkope manier een brevet van flinkheid op.

Och, je kan het ook als zijn verdienste zien dat het hier eigenlijk nooit fout gaat. Riemer gaat soms wel wat ver in zijn uitspraken, zo ook nu. Maar eigenlijk vertelt hij niets wat we nog niet wisten.

Wat betreft de ( voetbal?) haatgevoelens tussen Groningers en Friezen ( Poenkt ): ik heb door mijn woonsituaties in beide " kampen " verkeerd, maar heb toch wel ervaren dat die " haatgevoelens " bij de gemiddelde Groninger dieper zitten dan bij de gemiddelde Fries. Ik heb nooit het gevoel gehad dat Heerenveen zich afzette tegen FC Groningen, wel andersom.

Wat wil je, het kleine Heerenveen (Friesland) is het grote Groningen voorbijgestreefd in de afgelopen 20 jaar. Kan me voorstellen dat je als grote broer dan wat gepiqueerd doet. Maar ach, nu het wat beter met Groningen gaat zal het met dat minderwaardigheidscomplex ook wel beter gaan.

Poenkt schreef:Jammer dat we as zondag zelf spelen, anders had ik Riemert persoonlijk namens alle hooligans van Groningen willen uitzwaaien!! Kaartje dan maar naar Langweer....of een persoonlijk bezoekje op 21 oktober of zo. :wink:

Ik denk dat hij zo even een paling voor je wil roken als je langs komt.

Arjen schreef:Jammer dat Riemer zo nadrukkelijk in de media de aandacht opeist, hij wil geen groots afscheid in het stadion maar ondertussen eist hij wel alle aandacht op op deze manier.

Aandacht in de media door een lezing te houden bij een amateurclub?
Laatst bijgewerkt door Frisian Viking op 28-09-2006 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor H-J » 28-09-2006 21:51

Als fan zijnde mag je niets naar buiten brengen, alles moet intern.

Blijkbaar geldt dat niet voor de veldheer zelf. Als was dag, o.a. op een vrijwilligersavond, al eerder gebleken.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor xander » 29-09-2006 06:16

Oh oh Riemer dit krijg je er nou van als je de bek opentrekt :?

29/9/2006 - PSV wil voorlopig niet meewerken aan feestje Heerenveen nav uitsprake Riemer van der Velde

In De Telegraaf laat interim voorzitter Frits Schuitema weten 'not amused' te zijn met de uitlatingen van Riemer van der Velde over Timmer. „Deze uitlating is onbegrijpelijk en onacceptabel. Zoiets zeg je gewoon niet over een grote mijnheer als Jan Timmer. Dat geeft geen pas.” PSV wil daarom vooralsnog ook niet meewerken aan het verzoek van Heerenveen om het competitieduel aanstaande zondag later te laten beginnen. „Als je dit soort dingen zegt, moet je niet verwachten dat wij gaan meewerken aan een feestje. Voorlopig is de stand van zaken dat we gewoon om half drie beginnen”, aldus Schuitema.

Bron http://psv.netwerk.to/
Laatst bijgewerkt door xander op 29-09-2006 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 29-09-2006 07:33

De messen zijn geslepen :wink: Dat maakt het duel alleen maar meer beladen en komt de sfeer ongetwijfeld ten goede.

Echt weer eens zo'n wedstrijd dat het 's ochtends al begint te kriebelen 8)

Thx Riemer.
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Squerrel » 29-09-2006 08:29

xander schreef:Maar ik geloof niet echt dat PSV ons zou gaan laten winnen.


Was dat de bedoeling dan? :?
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Superfries88' » 29-09-2006 09:27

De uitspraken zijn veelbesproken, dan het echte afscheid maar. Een mooi artikel in mijn ogen:

Hij laat een gezonde club achter. Riemer van der Velde beleeft zondag in zijn vertrouwde omgeving na 23 jaar zijn laatste wedstrijd van SC Heerenveen als voorzitter. Vanaf die dag neemt Koos Formsma het van hem over als preses van de Friese subtopper. Van der Velde zwaait af bij een club die sportief en financieel op orde is.

Hij had pech dat in zijn laatste week zijn pittige uitspraken op een sponsoravond van een amateurclub de pers haalden. Zijn harde woorden, volgens hem niet zo bedoeld als opgeschreven, kwetsten supporters en werknemers van onder meer ADO Den Haag, PSV, Ajax en Feyenoord. Dat was echter wel Van der Velde ten voeten uit: Hij zei waar het volgens hem op stond, niet altijd even genuanceerd.

Zondag, als PSV in het Abe Lenstrastadion op bezoek komt, zit de 65-jarige voorzitter voor het laatst in functie op de tribune, zijn echtgenote Annie ongetwijfeld niet ver weg. Voor aanvang van het duel zijn er op het veld enkele festiviteiten, maar voor Van der Velde zullen die niet al te lang hoeven te duren. Het ging en gaat bij hem altijd om voetbal, niet om alles wat er omheen hangt.

De man uit Langweer vormde sinds 1985 een tandem met Foppe de Haan, die onder zijn bewind 19 jaar lang meerdere functies bekleedde, maar voornamelijk die van hoofdtrainer. Heerenveen stond voor stabiliteit. Ging het bij aanvang van het seizoen 2002/2003 in de eredivisie even heel slecht met de ploeg, in tegenstelling tot andere clubs ontsloeg Heerenveen De Haan niet. Integendeel, het vertrouwen werd juist in hem uitgesproken. Heerenveen was saamhorig. Samen winnen, maar ook samen verliezen.

Heerenveen stond voor nuchterheid. Geen geld uitgeven voor het in kas was, zoals gebeurde in de tijd dat de clubs met de verkoop van de televisierechten aan Sport7 schatrijk dachten te worden. Geen stadion bouwen dat niet past bij de sportieve prestaties. Het nieuwe Abe Lenstrastadion, opgeleverd in 1994, is daarna in twaalf jaar geleidelijk verdubbeld in capaciteit van 13.000 naar 26.000.

Bovendien bemoeide Van der Velde zich met het transferbeleid van de club. Daarin moest Heerenveen slim zijn, omdat de club moeilijk kon concurreren met de kapitaalkrachtige clubs in Nederland en Europa. Op dit front onderscheidde Heerenveen zich met spelers als Ruud van Nistelrooij, Jon Dahl Tomasson en Klaas Jan Huntelaar. Stuk voor stuk grote talenten die voor een aardige som werden doorverkocht aan de nationale topclubs. Van der Velde scoutte met eigen ogen.

Zondag zal de arena van Heerenveen ongetwijfeld vol zitten. Voor SC Heerenveen, voor PSV, maar zeker ook een beetje voor Riemer van der Velde, die wel aan de club verbonden blijft. Niet langer als voorzitter, maar als scout en adviseur. Een definitieve scheiding tussen SC Heerenveen en Riemer van der Velde, dat was ondenkbaar geweest.



Bron: FCUpdate.nl
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Klaas Pier » 29-09-2006 10:35

In mijn ogen is dit een hoop gezeur om niets. Aangedikte uitspraken die op zich zelf al overdreven waren. Heb het idee dat vele mensen dit even aangrijpen om Riemer nog even aan te pakken. Riemer is een typische betweter en 'profeet', dan krijgen nou eenmaal een hoop mensen een hekel aan je.

Typerend is de reactie van sommige PSV fans. Je struikelt over de 'Timmer rot op' uitspraken op hun fora, maar oh wee als iemand van buiten iets over de 'grote mijnheer' zegt..

Wat niet weg neemt dat het overdreven onverstandige en enigzins hypocriete uitspraken waren, maar erg veel problemen kan ik daar niet mee hebben.
Klaas Pier
Selectiespeler
 
Berichten: 347
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:32
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor elp » 29-09-2006 10:40

Heerlijk, heb nu al zin in zondag, het is alleen maar mooi dat Philps niet meewerkt aan het afscheid, wordt het sfeertje alleen maar beter van ('wij' tegen 'zij'). Zou nog mooier zijn als ze het folksliet ook nog zouden boycotten...
Eala Frisia!
elp
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 09-01-2006 07:52
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Poenkt » 29-09-2006 11:56

mitrita schreef:.

"Harde kern" (want daar gaat het natuurlijk om, niet om die brave meerderheid) van ADO tuig noemen is niks mis mee, dat klopt gewoon.
Ook FCG had daar in het verleden wel degelijk last van.
Tuurlijk wil dat niet zeggen dat alle Ado en FCG supporters tuig zijn (er zijn immers ook van die lieverds als Poenkt :heart: ). .


Kun jij niet PR doen bij je club?....Jij drukt het goed uit maar MR HORK blijkbaar niet!En dan achteraf roep van ik charceer...Midden Noord charceert soms ook in haar uitspraken op de tribune.. :lol:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor xander » 29-09-2006 12:59

Squerrel schreef:
xander schreef:Maar ik geloof niet echt dat PSV ons zou gaan laten winnen.


Was dat de bedoeling dan? :?


Nee had even iets over het hoofd gezien :? Heb het bericht aangepast.

De club heeft ook al activiteiten bedacht niks voor na de wedstrijd. Alles voor de wedstrijd en in de pauze zeker bang dat Riemer anders niet een echt afscheid krijgt.

In verband met het afscheid van voorzitter Riemer van der Velde, wordt het publiek verzocht om 14.15 uur in het stadion aanwezig te zijn. Voorafgaand aan het duel met regerend landskampioen PSV zal Van der Velde de voorzittershamer overdragen aan zijn opvolger Koos Formsma.

Vanwege activiteiten in de pauze, wordt het publiek geadviseerd dan op de tribunes te blijven.

Bron http://www.sc-heerenveen.nl
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Niels » 29-09-2006 13:38

Mooi, alle ruimte dus bij de verkooppunten.. :mrgreen:

Voor de liefhebbers: er zijn ook zondag weer vlaggetjes uiteraard!
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor xander » 29-09-2006 13:41

Nielshh schreef:Voor de liefhebbers: er zijn ook zondag weer vlaggetjes uiteraard!


:cry: Jammer ik wou net zo'n mooi Riemer T Shirt hebben of een leuke sjaal met Riemer bedankt :wink: Wordt gek van die vlaggetjes en vooral de laatste 2 jaar het zijn steeds dezelfde vlaggetjes er mag wel eens wat anders op staan. Thans dat is wat leuker voor mijn collectie.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

" onze lieve heer schiet uit zijn slof"

Berichtdoor paparazzi » 29-09-2006 19:22

Wat een storm in een glas water! Zo blijkt maar weer eens; Riemer is ook maar een mens van vlees en bloed :mrgreen: . Het zou me overigens niets vebazen dat hij dit van te voren heeft uitbedacht, met de stille trom vertrekken? Dat is helemaal niets voor die lange.... Riemer ten voeten uit!

BtW; Een voorzitter die bijna 30 jaar op hoog nivo bijna alles heeft meegemaakt in betaald voetballand, waarschuwt van te voren echt niet de aanwezigen om het 'binnendeurs' te houden.... :lol:
Laatst bijgewerkt door paparazzi op 29-09-2006 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: " onze lieve heer schiet uit zijn slof"

Berichtdoor Poenkt » 29-09-2006 19:29

paparazzi schreef: Zo blijkt maar weer eens; Riemer is ook maar een mens van vlees en bloed :mrgreen: .!


Ado-supporters niet? :evil:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor paparazzi » 29-09-2006 19:32

Ach Poenkt, die clown van een trainer bij jullie zegt ook weleens dingen waar geen touw aan vast te knopen is, en is nog steeds bezig aan een charme offensief. :wink:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Poenkt » 29-09-2006 19:45

paparazzi schreef:Ach Poenkt, die clown van een trainer bij jullie zegt ook weleens dingen waar geen touw aan vast te knopen is, en is nog steeds bezig aan een charme offensief. :wink:



Ik heb Jans nog nooit horen generaliseren zoals nu "jullie" dominee. Trouwens wat heeft Jans met uitlatingen van van der Velde te maken? Oh,ik snap het al! Jans is de trainer van mijn club eb dan moet je terug vuren.

Ik snap best dat de man wat heeft betekend voor je club, maar dat geeft hem niet zo maar het recht om alles uit te kramen!!
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor paparazzi » 29-09-2006 20:02

Ben ik volledig met je eens ook wat betreft 'de dominee', ik ben ook van mening dat sommigen iets te ver gaan en riemer zien als een soort 'onze lieve heer.' Echter de waarde die je aan dit soort uitspraken hecht vind ik te ver gaan. Waarom mag een voorzitter niet eens de waaarheid op tafel gooien? En ach ,dat generaliseren zal gerust meevallen, heb jij nooit eens iets in eenzelfde trant geroepen over je aartsrivaal? ...Bv H`veen.. ? Come on! :upto:

Oke, jij bent dan wel geen voorzitter natuurlijk! :mrgreen:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten