Riemer van der Velde

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor SpongeBob » 20-09-2006 12:24

Hij staat ook gewoon op officiële sc-Heerenveen site hoor...
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=3865
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor rini » 20-09-2006 13:28

Ik hoop dat riemer een groots afscheid krijgt. Onder de leiding van Riemer is SCH geworden wat het nu is. Een prima subtopper die elk jaar mee doet om de prijzen voor europees voetbal. Tevens zijn wij een club die financieel gezond is.

Echter, ik ben ook een tijd lang sceptisch over riemer geweest. Ik heb de overgang van het oude naar het nieuwe stadion meegemaakt en de daarbij horende sfeerloze jaren in het ALS. Nu met nieuw noord is de sfeer terug in het stadion en kunnen we gloriejaren tegemoet zien.
rini
Nieuw talent
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: 25-12-2005 12:06
Woonplaats: Grunn

Berichtdoor ''Pippi'' Nilsson » 26-09-2006 11:12

Wil dit jullie niet ontnemen, Colum op Vi.nl

'Meesteroog Riemer moet ridder worden'

26/9/2006 10:30

Het is maar goed dat Afonso Alves Martins uit Belo Horizonte komt in plaats van pakweg uit Balkbrug. Anders was de man met een wreef als een gesel door het ministerie van Defensie terstond als een eenmanswapen naar Uruzgan gestuurd. Wát een donder en een bliksem kwam er tegen Vitória Setúbal uit zijn voeten, wát een precisie en wát een vaart! Mijn god, wát een schot heeft-ie!
De 25-jarige Braziliaan is het zoveelste juweel in de kroon van SC Heerenveen. Hij past naadloos in het rijtje Klaas-Jan Huntelaar, Georgios Samaras, Ruud van Nistelrooy, Erik Edman, Marcus Allbäck en Jon Dahl Tomasson. Allen kwamen ze als ruw talent binnen in Friesland, allen gingen ze er als grote voetballer weg. En allen bleven ze onopgemerkt door de grote clubs, werden ze gescout door Riemer van der Velde. Al sinds mensenheugenis voorzitter, meesteroog en goudzoeker in het Abe Lenstra Stadion. Op 1 oktober neemt hij afscheid bij Heerenveen-PSV, net als zijn collega Rob Westerhof. Die zwaait af na slechts twee jaar, waar Riemer het betaalde voetbal liefst 23 seizoenen diende. Ook dat is een kenmerk van Heerenveen: continuïteit.

Anderhalve week geleden was ik te gast bij Riemer en Annie en het werd weer een memorabel onthaal. Er kwam gebakken paling en witte wijn ter tafel. En stapels foto’s die de spectaculaire groei uitbeelden die Heerenveen de afgelopen decennia onder Van der Velde heeft doorgemaakt. Riemer met een spade in de hand om het doorregende veld in het oude stadionnetje aan de J.H. Kruisstraat speelklaar te krijgen voor een wedstrijd tegen Veendam. Samen met twintigduizend andere Friezen in een shirt met pompeblêden naar de bekerfinale van 1993 in De Kuip tegen Ajax. Met kroonprins Willem-Alexander, die het nieuwe Abe Lenstra Stadion opent. Met de Franse topkok Paul Bocuse, die met een gastronomisch diner in Lyon de intrede van Heerenveen in de Champions League eert. En met huisvriend Guus Hiddink als coach van PSV in een nog weer groter geworden stadion.

Daarna kwamen de verhalen. Over Marco van Basten, die in zijn ogen nog geen topcoach is. Over zijn eigen trainer Gertjan Verbeek, voor wie eigenlijk hetzelfde geldt. Over Ruud van Nistelrooy, die eerst bij Manchester United en later bij Oranje in de vernieling is geholpen en wiens redding – volgens Riemer – ligt in een opfriscursus van een paar weken in Heerenveen. Over Abe natuurlijk, van wie hij nog een T-shirt heeft liggen waarop staat geschreven dat de Friese legende beter kon voetballen dan Johan Cruijff. En over de avonturen in de Intertoto, die volgens hem veel gezelliger waren dan die strak geregisseerde wedstrijden in de Champions League.

Nog even en dan is er het afscheid. Tot geluk van Heerenveen en de nieuwe voorzitter Koos Formsma zullen Riemer en Annie de wereld blijven afspeuren naar bijzondere voetballers, maar toch zal het wennen worden. Vooral ook voor Annie. Zij scoutte al die jaren óók en ontleedde vooral de karakters van de voetballers. En ze was nog fanatieker dan Riemer. In de rust of na afloop, als het voetbal niet om aan te zien was geweest, kon ze fluiten als een man.

Twee jaar geleden werd Foppe de Haan bij diens afscheid benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau, nadat hij zeventien seizoenen trainer van Heerenveen was geweest. Het markante voorzitterschap van Riemer duurde zes jaar langer. En hij sponsorde ook nog eens de zijspancoureurs Egbert Streuer en Bernard Schnieders, was voorzitter van de voetballers van Bakkeveen en trainde duiven waardoor de post in Nederland jarenlang op tijd bezorgd kon worden.

Het zou daarom verbazingwekkend zijn als bij Heerenveen-PSV niet ook Riemer van der Velde geslagen wordt tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. En eigenlijk een schande.

Peter Wekking
Avatar gebruiker
''Pippi'' Nilsson
Selectiespeler
 
Berichten: 332
Geregistreerd op: 07-08-2005 14:12

Berichtdoor oldtimer » 26-09-2006 13:21

Heel goed dat, zo heb het intussen begrepen, de plechtigheid VOOR de wedstrijd plaats vindt. Bij Foppe bleef destijds het overgrote deel van de toeschouwers zitten, deels uit belangstelling en fatsoen, maar waarschijnlijk ook, naast het mooie weer, omdat de wedstrijd tegen AZ gewonnen werd en daarmee de EC - deelname was verzekerd. Het zou wel heel vervelend zijn als de belangstelling voor dit komende afscheid toch ook een beetje door de wedstrijduitslag zou worden bepaald of door het willen vermijden van allerlei file-problemen. Daar zal nu in elk geval geen sprake van zijn. Gelukkig maar.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Gekko » 26-09-2006 13:45

In mijn ogen ben je behoorlijk onbeschoft als je niet blijft voor een eervol afscheid van dergelijke grootheden. Een enkeling mag weg als er verzachtende omstandigheden zijn (incontinentie, familieomstandigheden e.d.) maar anders BLIJF je op de tribune. Ja toch!
Laatst bijgewerkt door Gekko op 26-09-2006 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 26-09-2006 17:04

Voor de liefhebbers een interview met Riemer. Gaat onder meer over Denneboom, Edman, De Nooijer, geld e.d.
http://www.voetbal24.nl/?action=nieuws& ... d&id=28487
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor oldtimer » 26-09-2006 18:41

Tja, de meeste van deze uitspraken ontstijgen het boreltafel - niveau niet.
Veel stijl hebben ze niet.
Daar wil ik het maar bij laten.
Gelukkig heeft hij betere dingen gezegd en gedaan.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 26-09-2006 19:25

Hieper der piep...Jesus is gonna left the building:

De scheidend voorzitter van SC Heerenveen, Riemer van der Velde, deed een opvallende uitspraak tegenover journalist Willem Neeskens.

Van der Velde werd op de sponsoravond van de voetbalclub Excelsior `31 door de journalist geïnterviewd. De voorzitter van SC Heerenveen legt op 1 oktober, na 23 jaar dienstverband, de voorzittershamer neer.

Hier volgt een passage uit het interview van Willem Neeskens:

`SC Heerenveen is een fatsoenlijke club, met fatsoenlijke spelers, dito sponsoren, -bestuurders én -supporters. Wie dat niét is, schop ik persoonlijk de deur uit! Deden ze dat ook maar bij een club als ADO Den Haag! Die supporters zijn het grootste tuig van de richel dat er bestaat. Als je nagaat dat een deel van die zogenaamde supporters het leuk vindt om bij thuiswedstrijden een afvalcontainer vol te pissen, deze ton vervolgens doorgeven aan elkaar om ém uiteindelijk om te kieperen in een aangrenzend vak – met fatsoenlijke voetbalsupporters die voor de lol naar een voetbalwedstrijd gaan – dat kan er bij mij niet in. Sterker nog, ze laten dat gajes ook nog eens de verkiezing van de `Man of the match` bepalen. Het moet toch niet gekker worden! Kijk, als voorzitter moet ik `gewoon` tussen mijn supporters in kunnen staan, zo simpel is het. Als je nagaat dat mijn zwager jarenlang voorzitter was van FC Groningen en het dáár ook al niet durfde, zegt dat genoeg. We moeten dat geteisem gewoon uit het stadion weren. Anders is er niet van..`


Amen!
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Forza » 26-09-2006 19:47

Ik heb het gelezen. Het eerste dat ik in mij opkwam daarna: dat heeft zo'n jongen toch niet nodig? Beetje jammer, wat mij betreft.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Onedayflyer » 26-09-2006 20:01

Wat ik wel positief vond om te lezen is dit;

Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood 4 miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de 10 miljoen niet viel te onderhandelen. Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op 9 miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog 1 miljoen overgema! akt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."


Dus als KlaasJan vertrekt hebben we nog enige inkomsten.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor Frisian Viking » 26-09-2006 21:00

Onedayflyer schreef:Wat ik wel positief vond om te lezen is dit;

Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood 4 miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de 10 miljoen niet viel te onderhandelen. Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op 9 miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog 1 miljoen overgema! akt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."


Dus als KlaasJan vertrekt hebben we nog enige inkomsten.

Schitterend, dus indirect hebben we alsnog 10 miljoen voor KJ gevangen, er vanuitgaande dat hij verkocht gaat worden. Moeten we daar nog wel even die 100.000 euro vanaf halen waarvoor we hem gehaald hebben.

Verder trouwens ook een mooi stukje van Elf. Van die gebroeders De Nooijer lusten de honden nog geen brood. Wat een onruststokers waren dat, bah.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Niels » 26-09-2006 21:52

Ach, dit is Riemers versie over hen. Andersom bestaat er ook nog een waarheid. Zal wel ergens in het midden liggen dus. :|
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Frisian Viking » 26-09-2006 21:56

Nielshh schreef:Ach, dit is Riemers versie over hen. Andersom bestaat er ook nog een waarheid. Zal wel ergens in het midden liggen dus. :|

De verhalen dat hun Foppe wel weg wilden hebben in het ramp seizoen komen niet bij Riemer weg, maar zelfs bij hunzelf. Bespottelijke actie natuurlijk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor vak-27 » 27-09-2006 08:08

En wat schieten we hier nu mee op met het verhaal van Riemer? Over en weer klinken de verwijten, als het kerels zijn belt men elkaar op en praat het uit. Zulke dingen ga je niet via de media naar buiten brengen.
Avatar gebruiker
vak-27
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 11-08-2006 12:00

Berichtdoor Frisian Viking » 27-09-2006 08:21

vak-27 schreef:En wat schieten we hier nu mee op met het verhaal van Riemer? Over en weer klinken de verwijten, als het kerels zijn belt men elkaar op en praat het uit. Zulke dingen ga je niet via de media naar buiten brengen.

Waarom mag hij niet zeggen wat hij op zijn lever heeft? Heerlijk dit. Gewoon in het openbaar, niks de doofpot in. De Nooijer heeft ook wel dingen gedaan die nog niet half zo triest zijn als dit gewoon naar buiten brengen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Gekko » 27-09-2006 08:26

Een prima verhaal. In NL zijn we niet meer gewend aan open en bloot zeggen wat je vindt zodra je een publieke of bestuursfunctie hebt. Daar wordt dit land niet beter van want je struikellt over het gedraai, gekonkel en de achterklap. Nee, doe mij dan maar de openheid van Riemer.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Frisian Viking » 27-09-2006 08:29

Gekko schreef:Een prima verhaal. In NL zijn we niet meer gewend aan open en bloot zeggen wat je vindt zodra je een publieke of bestuursfunctie hebt. Daar wordt dit land niet beter van want je struikellt over het gedraai, gekonkel en de achterklap. Nee, doe mij dan maar de openheid van Riemer.

Precies. Ik ben ook blij dat Riemer gewoon over Verbeek kan zeggen dat het geen toptrainer is. Bij elke andere club zou dat tot problemen leiden, hier niet. Zo hoort de wereld in elkaar te zitten, en zo zit die bij ons nog in elkaar.

Afgelopen maandag was Westerhof bij Voetbal Insite, dan zap ik weg. Bah. Zo'n heeft helemaal niks te melden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Poenkt » 27-09-2006 08:31

Riemert schreef:Wie dat niét is, schop ik persoonlijk de deur uit!


Hooligan...pot verwijt de ketel... :mrgreen:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Theo » 27-09-2006 09:29

Vandaag in de VI:

Voor een interview met Riemer van der Velde heeft VI maar liefst acht pagina’s uitgetrokken. De voorzitter, die komende zondag afscheid neemt, komt onder meer aan het woord over Abe, de moeilijke beginperiode van zijn voorzittersschap, Fope de Haan, de supportersproblematiek, Marco van Basten en het Nederlands elftal.


Zozo, een flink interview.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor Frisian Viking » 27-09-2006 11:26

Theo schreef:Vandaag in de VI:

Voor een interview met Riemer van der Velde heeft VI maar liefst acht pagina’s uitgetrokken. De voorzitter, die komende zondag afscheid neemt, komt onder meer aan het woord over Abe, de moeilijke beginperiode van zijn voorzittersschap, Fope de Haan, de supportersproblematiek, Marco van Basten en het Nederlands elftal.


Zozo, een flink interview.

Ze weten de weg naar het noorden ineens te vinden lijkt het wel. Groningen stond er laatst ook al behoorlijk uitgebreid in volgens mij. Een positieve ontwikkeling.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Outlaw » 27-09-2006 11:48

Poenkt schreef:
Riemert schreef:Wie dat niét is, schop ik persoonlijk de deur uit!


Hooligan...pot verwijt de ketel... :mrgreen:


Hé opa, flikker toch eens op naar je eigen forum met je cynische humor bedoelende one-liners. Ben je onderhand spuugzat.

We hate u,Riemer. We do !!

Zo, dat hakt erin. Zelf bedacht? Ben diep onder de indruk.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Avatar gebruiker
Outlaw
Selectiespeler
 
Berichten: 437
Geregistreerd op: 09-12-2002 20:05

Berichtdoor oldtimer » 27-09-2006 11:54

Soms ben ik dat wel met je eens, maar ik vind wel dat Poenkt een iets meer genuanceerde beoordeling verdient. Zeker vergeleken met een aantal anderen ( als ik het Groningen - forum bekjijk ).
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 27-09-2006 13:11

Outlaw schreef:Hé opa, flikker toch eens op naar je eigen forum met je cynische humor bedoelende one-liners.


<Gaan we weer modus> Gezien je avatar is iedereen opa.<Gaan we weer modus>

Ome Riemert haalt weer oude koeien uit de sloot en daar geef ik mijn reactie op. Het is geen cynische humor maar een mening!! Dat Riemert voor kiddo's zoals jij heilig is interesseerd mee geen ene hol. Reageer dan niet!!
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Frisian Viking » 27-09-2006 15:07

Poenkt schreef:Ome Riemert haalt weer oude koeien uit de sloot en daar geef ik mijn reactie op. Het is geen cynische humor maar een mening!! Dat Riemert voor kiddo's zoals jij heilig is interesseerd mee geen ene hol. Reageer dan niet!!

Die man word elk interview om dezelfde dingen gevraagd, hij kan moeilijk steeds wat anders zeggen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Poenkt » 28-09-2006 07:41

Frisian Viking schreef:Die man word elk interview om dezelfde dingen gevraagd, hij kan moeilijk steeds wat anders zeggen.


Meneer is altijd mondig genoeg om een diplomatiek antwoord te geven. Nu kennelijk niet... :lol:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor visje » 28-09-2006 08:01

stukje over van der velde in de telegraaf.

http://www.telesport.nl/voetbal/651658/ ... _heen.html

Van der Velde slaat wild om zich heen

HEERENVEEN - Vlak voor zijn vertrek als voorzitter van SC Heerenveen (zondag) is Riemer van der Velde op een vreselijke manier uit zijn slof geschoten als gastspreker op een sponsoravond van amateurclub Excelsior'31 uit Rijssen. Hij veegde de vloer aan met meerdere bekenden uit de voetballerij. "Die Timmer van PSV was bij ons nooit in de raad van commissarissen gekomen. Wat een eikel is dat, zeg! Hoe hij met het belang van zijn club omgaat, een schande is het!"

Zijn collega Jorien van den Herik kan bij Van der Velde geen goed doen. " Ik weet niet wat hij aan het doen is, maar het is niet in het belang van Feyenoord. Dat kan ik je verzekeren." En: "Bij Ajax haalt men zelfs een ijscoboer (Maarten Fontein, red.) in huis die amper weet dat een bal rond is. Dat zo iemand vervolgens ook nog eens onze belangen moet vertegenwoordigen in de UEFA... Tja, dan zijn we in Nederland het spoor goed bijster."

Over de nieuwe generatie trainers: "De twee Koemannen en Van Basten moeten eerst maar weer eens de schoolbanken in, vind ik. Je mag denken wat je wilt over Van Gaal, Adriaanse en vooral Hiddink, maar die hebben pas écht verstand van voetbal."

Abe Lenstra werd in zijn ogen ondergewaardeerd: "Ik durf te beweren dat als Abe op de dag en plaats van Johan Cruyff was geboren en niet in Heerenveen, maar in Amsterdam had gevoetbald, de ArenA het Abe Lenstra Stadion had geheten. Abe heeft vooral landelijk nooit de credits gekregen voor zijn exceptionele voetbaltalent." Over ADO-supporters: "Bij Heerenveen schop ik iedereen die niet fatsoenlijk is persoonlijk de deur uit. Deden ze dat ook maar bij ADO. Die supporters zijn het grootste tuig van de richel dat bestaat."

En tot slot benadert hij Gertjan Verbeek kritisch: "Hij is een heel goede trainer voor SC Heerenveen. Maar een toptrainer? Da's toch wat anders."
visje
Selectiespeler
 
Berichten: 424
Geregistreerd op: 16-01-2006 23:28
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 28-09-2006 09:05

Bij Ajax haalt men zelfs een ijscoboer (Maarten Fontein, red.) in huis die amper weet dat een bal rond is


Aldus voormalig ijscoboer Riemert....Tjonge jonge... En dan zit er nog een voormalig ijscoboer in het bestuur....

Abe Lenstra werd in zijn ogen ondergewaardeerd: "Ik durf te beweren dat als Abe op de dag en plaats van Johan Cruyff was geboren en niet in Heerenveen, maar in Amsterdam had gevoetbald, de ArenA het Abe Lenstra Stadion had geheten. Abe heeft vooral landelijk nooit de credits gekregen voor zijn exceptionele voetbaltalent."


Calimero...

Over ADO-supporters: "Bij Heerenveen schop ik iedereen die niet fatsoenlijk is persoonlijk de deur uit. Deden ze dat ook maar bij ADO. Die supporters zijn het grootste tuig van de richel dat bestaat."


Hoppa...alle ADO-supporters zijn tuig...Zo lust ik er nog wel 1: Alle friezen zijn achterlijk en oerdom. Mafkees

En tot slot benadert hij Gertjan Verbeek kritisch: "Hij is een heel goede trainer voor SC Heerenveen. Maar een toptrainer? Da's toch wat anders."


Daarom is ie trainert bij een SCH.... :wink:


En dat is voorzitter van een fatsoenlijke club....wie stelt die norm?


Ik heb respect voor wat de man heeft opgebouwd in Friesland, maar wat ie nu weer uitkraamt. Wie denkt ie wel dat ie is....Gelukkig is het snel 1 oktober...pff
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Onedayflyer » 28-09-2006 09:15

Veel van zijn dingen kloppen gewoon als een bus. Maar het was misschien handiger geweest om dit na 1 oktober te doen. Ondanks dat ik het heerlijk vind dat men zegt waar het op staat.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor Niels » 28-09-2006 09:18

Ik vind het echt belachelijk dat Riemer op zo'n sponsoravond flink tekeer gaat over allerlei mensen in de voetbalwereld. Zelf fatsoen zo hoog in het vaandel hebben, en dan met zo'n verhaal komen.

Je moet eens wat over hem of de club zeggen in het openbaar... :huh:
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Poenkt » 28-09-2006 09:21

Onedayflyer schreef:Veel van zijn dingen kloppen gewoon als een bus.


Welke dan?
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten

cron