Roy Beukenkamp krijgt Fryske Fisk Vergunning

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor MartinFCG » 07-05-2003 20:19

Cross79 schreef:En als je denkt dat ik bang was toen Beukenkamp zijn auto aan de andere kant van de weg zette en ik mijn raam opendeed dan heb je het mis.


Kom op Tubbie, jij weet zelf wel beter.


Jammer dat jullie alleen alle lullige media halen. Op de FC Groningen na natuurlijk. :wink:
MartinFCG
Bankzitter
 
Berichten: 27
Geregistreerd op: 07-05-2003 17:31

Berichtdoor Damaster » 07-05-2003 20:52

Wel lachen was leuk bedacht, maar Roy B. is wel een fantastische keeper vind ik en ook mooi om te zien en te horen dat hij het zo leuk oppakt.
Ben het met de Grûn supporters eens dat het beter bij Hans V. in de tuin had kunnen staan. ( Heeft niet bepaald een goed seizoen voor SCH gemaakt ).
Ok hij is mischien een nagebootst van de Grûn supporters, maar hij is wel lachhen.

En ik weet zeker dat Roy kan vissen vrijdag, want onze SCH gaat er vol op.

En het wordt tijd voor een keeper met meer uitstraling en die ook nog punten pakt voor SCH.

Het zou Tubbie weer eens niet wezen haha :wink:

IK weet btw niet waar jullie je allemaal zo druk om maken onze SCH gaat vrij makkelijk winnen zaterdag met een uitblinkende Sibon, Sorry voor jullie Grûnningers :D
Avatar gebruiker
Damaster
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Damaster » 07-05-2003 20:53

Lekker samenhangend verhaal Damaster, doe je goed.....Dûhhhh
Avatar gebruiker
Damaster
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Friessie » 07-05-2003 21:04

Jammer dat jullie alleen alle lullige media halen. Op de FC Groningen na natuurlijk. :wink:


Of jullie de massale media ooit hebben gehaald met jullie actie`s?
Met de middenstip actie hebben wij het landelijke nieuws gehaald. Maar we zullen het zien vannacht of morgennacht.
Friessie
Nieuw talent
 
Berichten: 75
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:16
Woonplaats: Hoofddorp

Berichtdoor (pl)euro » 07-05-2003 21:19

Wat een aktie zeg, poeeeeeee ben er van onder de indruk dat er mensen zijn die op één avondje het Afbeelding niveau zo omhoog kunnen drukken.

Hadden de heren het draaiboek van Harris zijn Foppe aktie soms gevonden bij het tuinhuisje van NN? :blbl:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor BWA » 07-05-2003 21:34

Wij zijn blij dat pleuro volgend jaar (als groningen niet degradeert) de actie bedenkt & uitvoert. Je hebt een jaar de tijd meid. Veel succes!
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Nachi » 07-05-2003 22:00

Hmmm.... Groningen heeft met de actie van de naamborden/foppe en lurling actie en die van ABE zelfs op het teletext van de belgische zenders gehaald. Tja, tis wat :wink:
***Groningen de koningen***
Nachi
Bankzitter
 
Berichten: 27
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:59
Woonplaats: Groningen-stad!

Berichtdoor BWA » 07-05-2003 22:40

Beter zeg.
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Harris » 07-05-2003 22:55

BWA schreef:Niet zoveel praatjes hebben harris, we verwachten namelijk nog wel een actie van jullie


Hoezo? Ludieke acties zijn toch suf man? Dat roepen jullie altijd en nu zitten jullie zelfs op een actie van ons te wachten?
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor BWA » 07-05-2003 23:01

Niks niet suf, alleen die van de plaatsnaamborden vond ik wat zielig. De rest kan ik zeker wel waarderen, net als genoeg anderen dat kunnen. Ik en velen met mij vinden alleen dat jullie teveel waarde hechten aan deze wedstrijd, maar dat is al vaak genoeg gezegd.
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor villa Cruoninga » 07-05-2003 23:20

Friesse schreef:
Of jullie de massale media ooit hebben gehaald met jullie actie`s?
Met de middenstip actie hebben wij het landelijke nieuws gehaald.


Zwakke post. Nu doe je weer alsof wij achter lopen op jullie als het gaat om ludieke actie's en dat is toch zeker niet zo. Respect voor deze actie hoor maar geef dan ook gewoon toe dat wij in deze "wedstrijd" ruim voor staan.

BWA schreef:
Niet zoveel praatjes hebben harris, we verwachten namelijk nog wel een actie van jullie


Dat deden wij ook van jullie de afgelopen jaren en toen gebeurde het slechts 1 keer. Als wij jullie daar toen op wezen dan leefde de wedstrijd tegen Groningen niet bij jullie en vond iedereen die ludieke actie's van Grunn maar zielig. Blijkbaar hanteren jullie andere maatstaven want nu hebben wij jullie ineens nog wat terug te betalen?

Maar ok, ik geef toe dat jullie je nu wel hebben laten zien en dat het wel een geinige actie was. Van harte.

(trouwens alweer het 4e SCH-FCG topic op dit forum)
..still wearin' of the green!
Avatar gebruiker
villa Cruoninga
Selectiespeler
 
Berichten: 291
Geregistreerd op: 05-12-2002 17:01

Berichtdoor Harris » 08-05-2003 09:07

Afbeelding\

BELGIË, need I say more? :D :D :D

Die landelijke media-post is nogal dom. Check anders deze pagina's even:

http://home.wanadoo.nl/harris/faa/faa06.htm &

http://home.wanadoo.nl/harris/faa/faa07.htm

Jammer dat jullie in jullie mediageilheid het voordoen alsof de Groningse acties nauwelijks in de media zijn geweest en die van jullie volop. Dat is natuurlijk de grootste bullshit en dat weet jullie eigenlijk ook wel. Anders moet je nog maar even goed kijken op bovenstaande links. Maar ja, het schijnt bij sommige personen erg moeizaam door te dringen... :roll:

Bovendien: media-aandacht is een leuke bijkomstigheid, maar voor mij niet echt een maatstaf voor de 'leukheid' van een actie. Een actie kan zeer geslaagd zijn zonder dat het de volgende dag ruim in de media wordt uitgemeten (zie: Abe is Groen-Wit en Viaduct). En dus ook andersom.

Wel grappig: jullie hebben het hoogste woord over deze gekopieerde actie en wij hechten teveel waarde aan deze wedstrijd? Weer iets om over na te denken tijdens het melken?
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Martsje de Jong » 08-05-2003 11:01

Ik heb inderdaad ook niet zoveel met Heerenveen op een bordje zetten. Wat een flauwekul.
Vond groen-witte Abe wel leuk.

Waarom trouwens dat achterlijke gedoe hier op het forum? Natuurlijk vind je je eigen acties het leuk (EN DIE VISACTIE WAS GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), maar dan niet net doen alsof een ludieke actie suf is, op het moment dat hij van de andere kant komt. Dan ben je gewoon een sneue hork.

GRONINGEN MOET BLIJVEN! (Dan hebben we de eerste zes punten weer binnen!)
Martsje de Jong
Nieuw talent
 
Berichten: 149
Geregistreerd op: 03-12-2002 09:59
Woonplaats: Beetgum

Berichtdoor Harris » 08-05-2003 11:20

Martsje de Jong schreef:maar dan niet net doen alsof een ludieke actie suf is, op het moment dat hij van de andere kant komt. Dan ben je gewoon een sneue hork.


Goed zo, spreek je mede-toeschouwers maar even vermanend toe! :D
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Harris » 08-05-2003 13:00

donderdag, 8 mei 2003, Sport

Derby SC Heerenveen–FC Groningen roept Duitsland–Nederland-gevoelens op

Groningen - Sinds FC Groningen medio 2000 terugkeerde in de eredivisie, is de noordelijke derby tegen SC Heerenveen weer meer gaan leven.

BERT KALTEREN

Met name de wedstrijden in Fryslân worden door de oosterburen aangegrepen om via ludieke acties het derbysfeertje wat aan te wakkeren. ,,Ik heb liever dat ze wat carnavalachtige acties doen, dan dat ze elkaar de hersens inslaan’’, zegt interim-voorzitter Frits Alma van de supportersvereniging van FC Groningen aan de vooravond van de derby vrijdagavond in Heerenveen.

De rivaliteit tussen Groningers en Friezen stamt volgens Alma uit een ver verleden. ,,De ommelanden hebben zich door de eeuwen heen steeds meer losgemaakt van Groningen. Dat geldt ook voor de Friezen en dat is blijven doorgroeien in de geschiedenis’’, zegt Alma. ,,In Groningen wordt Cambuur Leeuwarden meer gezien als dé club van Friesland dan Heerenveen, hoewel die club aanmerkelijk meer heeft bereikt.’’

Volgens de interim-voorzitter van de supportersvereniging liggen cultuurhistorische achtergronden ten grondslag aan de tegenstellingen tussen beide bevolkingsgroepen. ,,Het gaat gelukkig niet zo ver als in Noord-Ierland. De Friezen zetten zich wat af tegen de rest van Nederland. Datzelfde is in de jaren tachtig gebeurd in Groningen. Ze hebben allebei een eigen identiteit en die willen ze kenbaar maken. Misschien dat het juist daardoor botst.’’

Het is volgens Alma een beetje te vergelijken met de verhoudingen tussen Nederland en Duitsland. ,,Dat kon je duidelijk merken bij het WK in 1974 en het EK in 1988. Bij de mensen die bij het voetbal betrokken zijn, gaan de tradities en de historie meer aan het hart. Dat soort tegenstellingen komt dan naar boven bij het voetbal en dat resulteert in strijdbaar gedrag.’’

Persoonlijk wil Frits Alma niet zo ver gaan. ,,Het is voor mij gewoon een derby. Dat leeft wat meer dan een gewone wedstrijd. Vanuit Friesland is er weinig animo om de wedstrijd in Groningen te bezoeken en voor de wedstrijd in Heerenveen zijn tweederde van het aantal kaarten (400) verkocht. En naar de uitwedstrijd tegen Vitesse gingen er wel duizend supporters mee.’’

Zo is Alma van mening dat de Noordelijke derby sinds de terugkeer van FC Groningen in 2000 op het hoogste niveau niet méér is gaan leven. ,,Door die ludieke acties van de laatste drie jaar lijkt het dat het meer leeft, maar dat is mijns inziens niet zo. Er is wel een groep supporters waarbij het heel erg leeft, maar hoe groot die is en waarom dat zo, is weet ik niet. Dat kan ik moeilijk inschatten.’’

Die groep wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de nieuwjaarachtige stunts van de afgelopen drie jaar. Zo werd het beeld van Abe Lenstra voor het stadion groenwit geschilderd, werden alle plaatsnaamborden van Heerenveen omgedoopt tot Heerenveen en vorig seizoen werd trainer Foppe de Haan te verstaan gegeven dat hij beter achter de geraniums kon plaatsnemen.

‘Thuishaven’ van de supporters die verantwoordelijk zijn voor de ludieke acties, is de website http://www.trotsvanhetnoorden.nl . De site wordt beheerd door Wim Bastiaannet. ,,Mijn site fungeert als doorgeefluik van allerlei ludieke acties’’, zegt Bastiaannet. ,,Meestal krijg ik de foto’s en persberichten opgestuurd van de ludieke acties, waar ik de info bij zoek en er een leuk verhaal van maak. Mijn site heeft wat dat betreft dus slechts een ‘informatieve functie’ en heeft geen betrokkenheid met de acties zelf.’’

Bastiaannet benadrukt dat de site er niet op gericht is om supporters tegen elkaar op te hitsen, met alle nare gevolgen van dien. ,,Het is de spanning opvoeren om (hopelijk) een mooie wedstrijd te krijgen. Er komt wat spanning op het duel, zodat het geen suf 13-in-een-dozijn-potje wordt.’’

,,Heerenveen wil vanwege de goede resultaten van de afgelopen jaren graag met de titel van ‘Trots van het Noorden’ te koop lopen, terwijl je een titel natuurlijk niet zomaar van een andere club af kunt pakken’’, vervolgt Bastiaannet. ,,Ludieke acties zijn daarvan een uitvloeisel, omdat deze groep FC Groningen-supporters geweld en rellen afkeuren. Ze lossen dit misverstand liever op met ludieke grappen, waar in principe iedereen wel respect voor op zou kunnen brengen.’’

Alma heeft niet zo’n probleem met dergelijke acties. ,,Dat beeld groenwit schilderen is natuurlijk vandalisme, maar ik vind het als actie zeer geslaagd. Bovendien was de verf snel te verwijderen. En de plaatsnaamborden waren veranderd met stickers. Er moest wel iemand van de gemeente ingeschakeld worden om dat te verwijderen, maar ik kan daar best mee leven.’’

Visvergunning

Als reactie op de acties van de supporters van FC Groningen ‘slaan’ de fans van Heerenveen die zich verzameld hebben op de Cross-side, inmiddels vrijwel bij elke wedstrijd terug. Daardoor wachtte FC Groningen-doelman Roy Beukenkamp dinsdagavond een verrassing bij thuiskomst in Zuidlaren. In zijn tuin vond de goalie een partij visattributen (visstoel, hengel met Heerenveen vaantje, lieslaarzen), zodat de doelman alvast kan oefenen op het feit dat hij vrijdagavond in het Abe Lenstra-stadion zal moeten vissen. Beukenkamp is, op de goalie’s van PSV, Ajax, Feyenoord en NAC na, de minst gepasseerde doelman van de eredivisie. (bron: Friesch Dagblad, 8 mei 2003)

http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=12280


Huh, media-aandacht voor Groningers in NB een Fries blaadje? :D :D :D
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Martsje de Jong » 08-05-2003 13:42

Ja Harris, uit een goed christelijk blad schrijft gewoon over z'n naaste, zelfs als die uit Groningen komt. :bfriend:
Martsje de Jong
Nieuw talent
 
Berichten: 149
Geregistreerd op: 03-12-2002 09:59
Woonplaats: Beetgum

Berichtdoor Heert-Jan » 08-05-2003 15:57

Harris, als iemand wat zegt, geldt dat niet vaak(zga nooit) voor de iedereen..
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Cross79 » 08-05-2003 16:42

Ach Harris, Dat ze jou ook mailden voor een intervieuw is toch lachuh voor jullie.
Goed op het verkeer letten vanacht he met die hefboom ;)
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor MartinFCG » 08-05-2003 17:17

Toch zie ik in bovenstaande nog steeds geen antwoord op de vraag van Harris. Jullie vonden ludieke acties toch altijd onzin?

Tubbie, ik heb nog een leuek actie voor je. Drink eens een biertje met een aantal Groningse (Drentse) vrienden van je. Je weet vast wel wie ik bedoel. :wink:
MartinFCG
Bankzitter
 
Berichten: 27
Geregistreerd op: 07-05-2003 17:31

Berichtdoor NOMYTH » 08-05-2003 23:58

Afbeelding
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor Harris » 09-05-2003 00:10

Huh?

moment, ik ben herstellende ...

Eerst halen jullie een ludieke actie uit, terwijl jullie al jaren verkodigen dat dat onzin is.

En nu is FCG opeens leuker / beter / interessanter dat LWD (oftewel Cambuur) terwijl jullie ook al jaren roepen dat FCG niet zo boeit, want er is maar 1 echter derby namelijk!
Of lees IK dat spandoek nou niet goed ofzo?

Nou ja, alle principes binnen 2 dagen overboord. Straks gaan jullie nog sfeer maken, eng hoor :P
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor NOMYTH » 09-05-2003 07:34

En nu is FCG opeens leuker / beter / interessanter dat LWD (oftewel Cambuur) terwijl jullie ook al jaren roepen dat FCG niet zo boeit


Zouden wij meschien meer hekel hebben aan Cambuur dan aan Jullie :?:
Avatar gebruiker
NOMYTH
Nieuw talent
 
Berichten: 128
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:10

Berichtdoor Eastermar » 09-05-2003 07:35

Huh?

Harris (of mag ik Wim zeggen?), ook mij is het niet helemaal duidelijk. Voor mij is SCH-SCC de derby. Maar het kan zo zijn dat de boodschap op dit spandoek aan jullie is gericht. Zo van 'je kunt beter elk jaar tegen Heerenveen spelen dan dat je een divisie lager tegen SCC moet spelen'.Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Maar we horen het wel.
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Noord » 09-05-2003 07:47

Nou Eastermar, dat antwoord is al door Nomyth gegeven :!:
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jaap F. » 09-05-2003 08:37

Nou het is 1-1 8) Ik kan er alleen maar om glimlachen, sla er eens een psychologieboek op na wat het betekent als je het blijkbaar nodig hebt om een ander zo de grond in te trappen. De foto plaats ik maar niet, het is een te saai plaatje voor zo'n geweldig forum :D
----------------------------------------------------------------------------------
Groningers richten grenspost op

Vanavond is het weer zover: de noordelijke voetbalclash tussen SC Heerenveen
en de echte 'Trots van het Noorden' FC Groningen. Gespeeld in het Abe
Lenstra-stadion. Een stadion dat de naam 'voetbaltempel' niet mag dragen,
want voetbalsfeer is vaak ver te zoeken in het Friese Haagje.

Het proberen te creëren van sfeer wordt zelfs zoveel mogelijk tegengewerkt
door het dictatoriale bewind van Riemer van der Velde. Zo heeft men namelijk
bepaald dat FC Groningen-supporters slechts 1 trommel mee mogen nemen en wel
twee (!) zwaaivlaggen. Dit terwijl de Groningers veel meer trommels en
vlaggen mee wilden nemen om het Abe Lenstra Stadion eens op haar grondvesten
te doen trillen. Bovendien is het meenemen van fototoestellen eveneens
verboden, terwijl het meenemen van camera's in de rest van Nederland toch
geen probleem is. Men is in Heerenveen blijkbaar doodsbenauwd dat de sfeer
in het uitvak, weliswaar zonder de trommels en de vlaggen, toch op de
gevoelige plaat dreigt vastgelegd te worden. En dus is ook dit item taboe in
het sfeerloze Heerenveen.

Daarom heeft een groep supporters van FC Groningen het initiatief genomen om
alle Groningers, die vandaag richting Heerenveen gaan, te attenderen op het
feit dat ze het 'voetbal-stiltegebied SC Heerenveen' naderen. Op de grens
tussen Groningen en Friesland is het 'CHECKPOINT ABE' opgericht. Van grote
verte is al te constateren dat deze 'sfeerbeperkende grensovergang' in het
verschiet ligt. Zo wordt de FC Groningen-supporters alle kans geboden om nog
even snel de sfeerverhogende artikelen te verstoppen en de 'grens mee over
te smokkelen' en FC Groningen met een geweldige sfeer aan de 3 punten te
helpen.

Zodat er, in weerwil van de beleidsbepalers in Heerenveen, juist wel veel
sfeer gemaakt kan worden en de kinderachtige en speciaal voor FC
Groningen-supporters opgelegde regeltjes van Riemer van der Velde aan de
laars gelapt kunnen worden. Diezelfde Riemer, die vroeger notabene op de
tribunes van het Oosterpark te vinden was, maar thans zijn vroegere liefde
FC Groningen louter afschildert als een hooligan-club om z'n sponsoren te
vriend te houden.

De grens tussen het sfeervolle Groningen en het sfeerloze Friesland wordt
aangegeven met een duidelijke grensstreep over de autoweg en het woord ZOLL,
om daarmee de Duits aandoende dictatoriale neiging van voorzitter Riemer
extra te benadrukken. 'CHECKPOINT ABE' is duidelijk zichtbaar middels een
spandoek.

Automobilisten die vanuit Friesland de andere kant oprijden, kunnen vrij de
grens over en worden begroet met 'WELKOM IN NEDERLAND'. Het kan immers niet
duidelijk genoeg gemaakt worden dat ze het dictatoriale en sfeerloze Friese
Land verlaten en weer gewoon Nederland binnenrijden.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Friessie » 09-05-2003 09:32

Gefelisiteerd. Nu is voor deze wedstrijd de stand weer gelijk. Ik vind de actie een beetje voorspelbaar maar de boodschap is duidelijk. Wij laten ons wel horen vanavond!
Friessie
Nieuw talent
 
Berichten: 75
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:16
Woonplaats: Hoofddorp

Berichtdoor Cross79 » 09-05-2003 09:45

Geplaatst: 08 Mei 2003 17:42:44 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ach Harris, Dat ze jou ook mailden voor een intervieuw is toch lachuh voor jullie.
Goed op het verkeer letten vanacht he met die hefboom
_________________
had 4381 posts op het oude forum

Anti Cambuur


Dat zei ik gistermiddag al dus.


Goeie Bronnen heb ik...........
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Booijstra » 09-05-2003 10:16

Ik kan de actie wel waarderen moet ik zegge... 8)
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Roelof » 09-05-2003 11:11

Kan om al deze actie's wel lachen. Zo lang het allemaal op deze manier gebeurt, is er niks mis mee.

Dat spandoek van 'FCG SCH altijd nog beter dan LWD' vind ik trouwens geweldig. Dat Harris dat snapt, is een beetje jammer. Waar hangt dat spandoek eigenlijk? Dat moet vanavond ook in het stadion hangen natuurlijk!
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Klaassie » 09-05-2003 11:34

Ja, waar hangt dat spandoek. Kunnen wij het misschien ook bewonderen?!? :?:
Avatar gebruiker
Klaassie
Nieuw talent
 
Berichten: 122
Geregistreerd op: 23-04-2003 22:14

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten