De lat gaat omlaag voor dit seizoen... acceptabel?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

De lat gaat omlaag voor dit seizoen... acceptabel?

Berichtdoor Jeroen » 17-01-2006 16:18

,,We zijn nog op drie fronten actief en hebben Samaras nodig,’’ aldus voorzitter Riemer van der Velde. ,,Als Samaras vertrekt kan dat tot gevolg hebben dat we de lat noodgedwongen iets minder hoog moeten leggen. Uiteraard willen we onze doelstellingen niet bijstellen. Heerenveen wil zo lang mogelijk mee blijven strijden voor de prijzen..’’


Ben benieuwd naar de meningen hierover. Riemer geeft hier in verkapte termen aan dat het seizoen waarschijnlijk als verloren beschouwd kan worden als Samaras vertrekt.

Persoonlijk vind ik dit onacceptabel. Als seizoenkaarthouder ga je met bepaalde verwachtingen het seizoen in. Dit betekent natuurlijk niet dat die verwachtingen ook uitkomen. Maar als het team strijdend ten onder gaat en dan bijvoorbeeld net 6e wordt, kan ik daar mee leven.

De manier waarop nu het seizoen weggegooid wordt, doet me de moed in de schoenen zakken. Waarom zou je nu nog een ticket voor de resterende wedstrijden kopen?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: De lat gaat omlaag voor dit seizoen... acceptabel?

Berichtdoor mrnilsson » 17-01-2006 16:23

Jeroen schreef:
Riemer geeft hier in verkapte termen aan dat het seizoen waarschijnlijk als verloren beschouwd kan worden als Samaras vertrekt.


Ik weet niet of je Sam afgelopen vrijdag hebt gezien...
Wat mij betreft mag hij meteen gaan, we hebben Nilsson ook nog.
Ik dacht dat er in de beloften ook nog wel enkele grote talenten rondliepen.
Geef dan jongens als Schone, Larsen en Tarvajarvi maar eens een kans het komende halfjaar.
Een plaats bij de eerste 9 is zeker haalbaar, ook zonder Samaras.
mrnilsson
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 17-01-2006 16:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Teppie Superfries » 17-01-2006 16:23

Idd, waardeloos, moet gvd elke keer geld lenen omdat ik naar Hveen wil, heb er geen problemen mee, maar wil dan wel resultaten zien! Kom niet bij me aan dat ze dit seizoen als verloren beschouwen want dan spaar ik m'n geld liever op voor volgend seizoen...!

Als je je beide spitsen laat gaan moet je ervoor zorgen dat je iets goeds achter de hand hebt zodat je er niet te veel op achteruit gaat. Dat verdienen de supporters en dat wordt verwacht, heb je dat niet dan moet je die speler niet verkopen, vind het echt waardeloos dat ze dan halverwege het seizoen aankomen met de lat moet lager, dat kunnen ze niet maken!
Avatar gebruiker
Teppie Superfries
Basisspeler
 
Berichten: 592
Geregistreerd op: 10-12-2004 13:53

Re: De lat gaat omlaag voor dit seizoen... acceptabel?

Berichtdoor Freezeman » 17-01-2006 16:25

Waar haal je die quote van Riemer vandaan?
Jeroen schreef:De manier waarop nu het seizoen weggegooid wordt, doet me de moed in de schoenen zakken. Waarom zou je nu nog een ticket voor de resterende wedstrijden kopen?

Wie zegt dat het seizoen weggegooid is?
Omdat Sammeras vertrekt?
Koop jij een ticket omdat de voorzitter dat graag wil of omdat jij een wedstrijd wilt zien en de ploeg wilt steunen?
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Joho » 17-01-2006 16:30

Leuk onderwerp, maar ook lastig onderwerp. Ik vind het acceptabel, omdat de 9 miljoen voor Huntelaar zo´n hoog bedrag is dat je dat niet kunt laten liggen. Dit zelfde geldt voor Samaras als daar de vraagprijs van 10 miljoen voor betaald wordt.

Eens in de zoveel jaar is het wenselijk om zo´n klapper te maken om structureel een stapje hoger op te komen. Ben het wel met je eens dat dit niet elk seizoen moet gebeuren.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Re: De lat gaat omlaag voor dit seizoen... acceptabel?

Berichtdoor Jeroen » 17-01-2006 16:32

Freezeman schreef:Waar haal je die quote van Riemer vandaan?


Officiele website.

Wie zegt dat het seizoen weggegooid is?
Omdat Sammeras vertrekt?
Koop jij een ticket omdat de voorzitter dat graag wil of omdat jij een wedstrijd wilt zien en de ploeg wilt steunen?


Als ik zomaar een wedstrijd wil zien ga ik wel naar hoofdklasse Joure of Sneek. Natuurlijk wil ik de ploeg steunen, maar wat voor zin heeft dat nog als halverwege de sterspelers verkocht worden?

Het is net alsof je een broodje hamburger bij de FEBO haalt, en nadat je twee happen hebt genomen wordt de burger tussen het brood weggehaald.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: De lat gaat omlaag voor dit seizoen... acceptabel?

Berichtdoor Heerenfan » 17-01-2006 16:35

Als de lat inderdaad omlaag gaat is dat wel een behoorlijke domper.
Aan de andere kant kan ik mij niet voorstellen dat Riemer in zijn laatste jaar niet voor de prijzen wil/gaat strijden.
Hou er nog vertrouwen in :D
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Glick » 17-01-2006 16:36

Niet acceptabel! Het gaat de afgelopen paar jaar wel goed met Heerenveen, maar een prijs wordt nooit gepakt! Ik doel hier op de Nederlandse Beker.
Legendarysk
Avatar gebruiker
Glick
Basisspeler
 
Berichten: 502
Geregistreerd op: 14-01-2003 15:43
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor Douwe80 » 17-01-2006 16:40

tsja, een prijs zou zeker leuk zijn, maar riemer zit niet met korte termijn beleid.
Soms moet je een stapje terug doen om 2 stappen vooruit te zetten.
De beker zou idd wel leuk zijn, maar ik denk niet dat samaras constant genoeg is om dit verschil te maken, dan is 7,5 miljoen toch echt wel een heel net bedrag.

onder 1 voorwaarde en dat is dat er dan of in de winterstop (saidi) en/of in de zomerstop spectaculair versterkt wordt.
Beauty is in the eye of the beholder
Douwe80
Nieuw talent
 
Berichten: 117
Geregistreerd op: 17-01-2006 14:58

Berichtdoor Joho » 17-01-2006 16:44

Misschien kan Heerenveen een tegemoetkoming doen aan de supporters door de thuiswedstrijden in de playoffs gratis aan te bieden. Is iedereen dan weer een beetje blij?

Moeten de playoffs wel eerst gehaald worden trouwens.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Jeroen » 17-01-2006 16:50

Joho schreef:Misschien kan Heerenveen een tegemoetkoming doen aan de supporters door de thuiswedstrijden in de playoffs gratis aan te bieden. Is iedereen dan weer een beetje blij?


Zou een mooi gebaar zijn maar het gaat me niet zozeer om het geld. Ik voel me gewoon gepiepeld als supporter. In de zomer mogen ze alle spelers verkopen die ze willen, maar nu, halverwege... Er spreekt zo weinig ambitie uit dat ik er gewoon moedeloos van wordt. In de zomer brengt Samaras echt ook nog wel 7 miljoen op.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Baantjer » 17-01-2006 16:57

Ik denk dat je hier pas antwoord kan geven als straks de transfermarkt weer gesloten is. Misschien tovert Riemer nog wel een paat leuke spelers uit de hoed. Doet hij dit niet en Sammie is naar Manchester City, dan denk ik dat de doelstellingen bij gesteld mogen worden. Maar anders misschien ook wel. Want het verlies van Sammie en Huntelaar kun je niet in 1 keer verwerken. Dat zag je ook met het middenveld in het begin van het seizoen. We zullen het zien :roll:
Baantjer
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 14-01-2006 21:37

Berichtdoor wald pyk » 17-01-2006 16:58

Juist nu moeten de supporters achter heerenveen gaan staan.Je bent supporter in goede tijden maar in slechte tijden.Het bestuur heeft ook liever gehad dat Sam blijft.Maar een speler zind op vertrek laat hem dan maar gaan en zorg dat je zoveel mogelijk euro"s aan over houden.We moeten er nu goed tegen aan.Voor de spelers een goede stimulans om te laten zien dat we ook zonder Klaas Jan en Sam kunnen.De technische staf kan laten wat voor talenten we hebben en dat ze capabel zijn en nog steeds een goed team op de been kunnen brengen.Ik blijf hoop vol op een goed seizoen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor vlqrt » 17-01-2006 17:31

Aan de andere kant had Heerenveen dit scenario ook al eerder kunnen zien aankomen. Elke club heeft een schaduwelftal, een elftal van spelers die eventueel gehaald kunnen worden als een speler wordt verkocht of langdurig geblesseerd raakt.

In mijn opinie heeft Heerenveen liggen slapen, van Huntelaar was deze zomer al bekend dat hij weg wilde. Als Samaras vanaf 17 december (datum van Heerenveen-Twente) echt al op een vertrek aanstuurd dan is het dus al bijna een maand bekend dat beide spitsen vertrekken.

Dan is het toch onbegrijpelijk dat men nu de doelstelling naar beneden wil schroeven omdat 'ineens' twee spitsen weg zijn. De club heeft een serieuze financiele reserve, dan kan daar makkelijk een spits van gekocht wordt. Dan hoef je niet eerst te wachten tot het geld van andere transfers binnen komt.

Als er geen spits bijkomt EN we zouden voor eventuele play-offs moeten betalen dan weet ik wel of ik daartoe bereid ben. Als we toch geen schijn van kans maken, waarom zou je dan aan een plan meewerken om je beurs leeg te kloppen. Ik vindt het onacceptabel dat er nu pas over een crisis wordt gesproken, dat had men een maand geleden al kunnen zien aankomen.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Sprietsma » 17-01-2006 18:33

Joho schreef:Misschien kan Heerenveen een tegemoetkoming doen aan de supporters door de thuiswedstrijden in de playoffs gratis aan te bieden. Is iedereen dan weer een beetje blij?

Moeten de playoffs wel eerst gehaald worden trouwens.


Is dit niet wat te voorbarig???
Misschien halen we de playoffs wel makkelijk, zou eerst de rest van het seizoen maar eens afwachten......
Avatar gebruiker
Sprietsma
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 05-02-2004 21:57
Woonplaats: Klooster-City

Berichtdoor Force » 17-01-2006 18:38

Ik ben het wel met Kloosterboy ééns. Straks wordt er iemand met naam gehaald, en nog een goeie linksvoor. Beiden doen ze hun voorgangers vergeten, en we worden met gemak 4e. Er is en blijft van alles mogelijk.

Eerst maar zien hoe het gaat in de 2e seizoenshelft en daarna erover discussiëren.
Ik heb er vetrouwen in dat er waardige vervangers komen, en dat de play-offs worden gehaald.

Het kan toch niet zijn, dat 1 heel elftal draait om 1 of 2 spelers. Hoe moeilijkt het ook is om in de winter goeie vervangers te kopen, het moet mogelijk zijn. Sam en Klaas Jan waren beiden belangrijk, maar niemand is onvervangbaar.
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor Joho » 17-01-2006 18:46

Ik denk ook zeker wel dat de playoffs gehaald gaan worden. Misschien zelfs wel 5e. Ik zou niet weten welk team er nu zoveel beter is dan Heerenveen.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Frisian Viking » 17-01-2006 18:46

Ik vind dat wij, als supporters zijnde, op dit moment mogen eisen dat er spelers aangehaald worden voor het geld wat er verdiend is deze winter. We kunnen en mogen het niet accepteren dat er zomaar twee spitsen verkocht worden zondat dat daar wat voor terugkomt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Force » 17-01-2006 18:54

Dat ben ik met je eens, vind het gewoon wanbeleid. Er moet eens naar meneer Scheringa gekeken worden. Hoe zei dat in Alkmaar aanpakten, met Landzaat en Vlaar.
Vlaar ging hoe dan ook niet naar Ajax, en dat is ze toch maar gelukt.

Ze hadden nooit verkocht mogen worden in de winterstop. Klaas Jan, kan ik me iets bij voorstellen, maar als Sam nu ook weggaat, dan doet Heerenveen gewoon iets fout.
En er moeten zeker weten 2 vervangers komen, hoe dan ook. Verwacht ook waardige vervangers van al dat geld. Zonder versterkingen zie ik de rest van het seizoen toch zwaar tegemoet.
Gelukkig is Heerenveen volgens geruchten met spelers bezig, die niet verkeerd zijn.
Als die gewoon worden gehaald, is er mijn inziens weinig aan de hand.
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor Frisian Viking » 17-01-2006 18:58

Force schreef:Dat ben ik met je eens, vind het gewoon wanbeleid. Er moet eens naar meneer Scheringa gekeken worden. Hoe zei dat in Alkmaar aanpakten, met Landzaat en Vlaar.
Vlaar ging hoe dan ook niet naar Ajax, en dat is ze toch maar gelukt.

Denk er wel om dat Scheringa kapitaalkrachtiger is en makkelijk de spelers bij zich kan houden dan dat Heerenveen dat kan.

Ze hadden nooit verkocht mogen worden in de winterstop. Klaas Jan, kan ik me iets bij voorstellen, maar als Sam nu ook weggaat, dan doet Heerenveen gewoon iets fout.
En er moeten zeker weten 2 vervangers komen, hoe dan ook. Verwacht ook waardige vervangers van al dat geld. Zonder versterkingen zie ik de rest van het seizoen toch zwaar tegemoet.
Gelukkig is Heerenveen volgens geruchten met spelers bezig, die niet verkeerd zijn.
Als die gewoon worden gehaald, is er mijn inziens weinig aan de hand.

Riemer moet er in ieder geval nog even hard aan trekken om de boel rustig te houden. Ik heb net de LC gelezen, en daar stond wel een mooi stukje in. Ook over dat De Jonge nu weg is en dat daarmee toch wel een buffer voor Verbeek weg is. En ik denk ook wel dat dat waar is. We moeten de waarde van De Jonge niet onderschatten, dat was gewoon een hele belangrijke man voor ons. Ik zie die nog weleens hoofdcoach van de SCH worden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Force » 17-01-2006 19:03

Het zou zo maar kunnen, zowiezo als je nagaat hoe het met GJV is gegaan.
Van Assistent van Foppe, naar hooftrainer bij Heracles, en nu Hoofdtrainer bij Heerenveen.
Goeie assisten zijn gewoon heel belangrijk, zowiezo bij een opvliegend en eigenwijs persoon als Gert Jan. Jan de Jonge was daarom een ideaale assistent.
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor Sprietsma » 17-01-2006 19:11

maar ik neem niet aan dat Samaras weg wil omdat de Jonge ( waar ie trouwens super goed mee kon ) nu bij de club weg is...
Denk dat er nog steeds een goed technische staf is ondanks het vertrek van de Jonge
Avatar gebruiker
Sprietsma
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 05-02-2004 21:57
Woonplaats: Klooster-City

Berichtdoor Wicky de Viking » 17-01-2006 19:12

Frisian Viking schreef:Ik vind dat wij, als supporters zijnde, op dit moment mogen eisen dat er spelers aangehaald worden voor het geld wat er verdiend is deze winter. We kunnen en mogen het niet accepteren dat er zomaar twee spitsen verkocht worden zondat dat daar wat voor terugkomt.


Er moet natuurlijk wel een goede spits bij komen maar ik vind niet dat ze hier € 13 a € 14 voor hoeven te besteden. Als je wat geld overhoudt is nooit verkeerd. En voor minder geld is er voor Heerenveen ook wel een spits te vinden.
Wicky de Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 403
Geregistreerd op: 16-12-2003 14:14
Woonplaats: Ljouwert

Berichtdoor Frisian Viking » 17-01-2006 19:14

Wicky de Viking schreef:Er moet natuurlijk wel een goede spits bij komen maar ik vind niet dat ze hier € 13 a € 14 voor hoeven te besteden. Als je wat geld overhoudt is nooit verkeerd. En voor minder geld is er voor Heerenveen ook wel een spits te vinden.

Er hoeft ook geen tien miljoen over de balk te worden gesmeten. Maar er moet wel een goeie versterking komen die er direct staat. En dat mag best wat kosten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 17-01-2006 19:19

Dat soort dingen zijn moeilijk want aan paniekaankopen heb je niks. Maar ik kom om m'n club te steunen, en als het spel dan wat minder is, is tot daar aan toe. Maar dan wil ik wel strijd zien en dat ze er 100% voor gestreden hebben! Bovendien lijkt dit meer op ambities op financieel gebied dan op ambities op sportief gebied.
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor Niels » 17-01-2006 19:51

Ik baal ook als een stekker van deze verkopen, die duidelijk laten zien dat als puntje bij paaltje komt onze club altijd voor het kapitaal kiest in plaats van voor de sportieve ambities. Zowel bij Huntelaar als Samaras had men de poot stijf moeten houden en de transfers moeten blokkeren onder het mom dat daar niet over te praten valt tijdens het seizoen aangezien men ambitieus is en sportieve prestaties wil leveren.

De play-offs zullen nu een heel karwei worden, ook al haalt men een nieuwe spits. Die zal altijd tijd nodig hebben om te wennen hier.

En dat eeuwige gejeuzel over "één stap achteruit om er twee vooruit te zetten"... Wat een onzin! Hoe lang horen we dat nu al? Al jaren en nog steeds kunnen we als club niet zeggen dat we structureel de nummer 4 of 5 van Nederland zijn. We zijn ook gewoon voorbij gestreefd door een AZ en om nou te zeggen dat we boven de rest uitsteken, nou nee... Sterker nog, ik heb het idee dat andere clubs gewoon dichterbij komen in plaats van dat wij weglopen.
Als je naar de historie van de club krijgt hoeven we die positie helemaal niet in te nemen natuurlijk, maar de club spreekt die ambitie wel steeds uit! Dan moet je daar ook eens naar handelen en niet steeds je allerbeste spelers bij het eerste de beste bod de deur uit te laten lopen.

Dat we een handelshuis zijn en daar grotendeels groot mee geworden zijn en van leven snap ik ook, maar eens moet je de deur eens gesloten houden. Of je moet de ambities naar beneden bijstellen; linkerrijtje, af en toe Europees een rondetje meepakken en wie weet eens de kwartfinale in de beker halen.

Wil je meer, dan moet je eens je ballen tonen en niet zwichten voor een miljoentje meer of minder halverwege het seizoen en pas in de zomer clubs een kans te bieden om te onderhandelen, met ook nog eens een uiterste datum. Dan heb je namelijk zelf ook de kans nog adequaat te reageren en kun je nog een gedegen seizoenvoorbereiding draaien.

Als Samaras haalt is het hoogst haalbare in mijn ogen de 9e plek. Maar Europees voetbal kunnen we wel vergeten... En die verwachtingen worden wel geschept door de club. Komt het door domme pech e.d. toch zo uit dat je het onverhoopt niet haalt, dan soit, het zij zo. Maar nu gooien we gewoon zelf onze eigen glazen in.
Laatst bijgewerkt door Niels op 17-01-2006 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Joho » 17-01-2006 19:53

Er zal heus niet meer dan 3-4 miljoen aan een speler uit worden gegeven. Dan had je net zo goed 1 van beide kunnen houden. Beetje het verstand gebruiken mensen, dit zijn geen bedragen die bij Heerenveen passen op die manier is de club binnen 5 jaar failliet. En trouwens spitsen die boven de 10 miljoen moeten kosten staan niet in de rij om naar Heerenveen te komen.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor g11 » 17-01-2006 19:53

Riemer en de rest van de technische staf kennende, zit er al vast weer een speler in de hoge hoed.

Toen Tomasson, Korneev, van Nistelrooij etc vertrokken hadden we nog nooit van overwinteren in Europa gehoord. Sommige supporters klaagden destijds ook al steen en been.

20.000 man op de tribune, een zakenclub met meer dan 1000 leden, het bestuur heeft best wel in de gaten dat deze mensen niet alleen komen om naar de witte lijnen op de grasmat te komen kijken.

Als Samaras straks al weg is, wat van de club niet hoeft, zal er snel voor de opvolging gezorgd worden.

En anders zal blijken dat Tarva onze nieuwe super spits blijkt te zijn.
Laatst bijgewerkt door g11 op 17-01-2006 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor ALS 26.000 » 17-01-2006 19:56

Zolang het geen 1 februari is kan je nog niks zeggen, er zal heus nog wel wat komen................
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Dieder » 17-01-2006 20:02

Goed onderwerp, ik vind het ook zeker zonde dat spelers als Huntelaar en Samaras weggaan (Samaras is nog niet helemaal weg). Als Heerenveen voor 1 februari geen directe versterkingen gaat halen, dan zou ik dat zwak vinden en kan je inderdaad wel stellen dat je de lat lager gaat leggen. In dat geval zou plaats 8/9 het hoost haalbaar zijn denk ik, met concurrenten als ajax (ja!), groningen, nec, utrecht, vitesse.
Dieder
 

Volgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten