Georgios Samaras

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Zijn transfersom ligt niet vast. Heerenveen moet in dit geval niet zwichten voor veel geld.
Dat komt er in de zomerstop ook wel.
En clubman? Daar moeten we niet zo verontwaardigd over doen.
Dit is gewoon een gevolg van de Huntelaar-zaak.
Het blijven professionals.
Ze hebben maar een betrekkelijke boodschap aan het publiek, hoe lullig dat dan voor ons ook overkomt.
De club heeft hij in elk geval naar buiten nooit zwart gemaakt.
En denk eens hoe trots wij zullen zijn als hij ooit de winnende goal maakt in een CL - finale.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Krijg toch het vervelende idee dat ie echt nog wel eens voor het einde van de maand weg kan zijn :(
Nu ook weer in dit artikel waarin ie duidelijk aangeeft dat ie weg wil & vanochtend las ik op Sky News al een artikel waarin zijn vader het volgende zei over een eventuele aanstaande transfer naar Arsenal;
"Everyone at Heerenveen knows that Georgios is going to leave some day. The club wants to sell him in order to have a profit"
Mocht de club er echt zo over denken dan vind ik dat een kwalijke zaak, het lijkt dan dat geld voor het sportieve gaat bij de heren bestuurders.

voor het hele artikel;http://home.skysports.com/list.asp?hlid ... ners+talks
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

However, Heerenveen technical director, and father of the player, Giannis Samaras has denied that the London giants have tabled an offer for the striker
Ik dacht dat papa Samaras geen functie bij de club had .... wat het bericht voor mij nog minder betrouwbaar maakt.
Het is maar een spelletje
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Papa Samaras deed meende ik iets met een jeugdelftal (woont hier ook). Maar of dit nu nog zo is?
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

En daarom blijven we altijd rond de 4e plaats hangen,we zullen altijd een suptopper blijven,ik begrijp ook wel dat je sommige spelers niet kunt houden , maar door de verkoop van Huntelaat houd je een 7 miljoen over en volgens Riemer is er nog wel wat geld in kas.Ik hoop dat ze dan ook maar gevestigde spelers aantrekken en niet dat geld alleen maar gebruiken om er rente van te trekken.
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

Ja dit komt niet goed zo.Als sam ook nog weg gaat in deze 3 weken krijgen wij het nog verdomd moeilijk in de competitie.Of moet riemer nog geld hebben van heerenveen ofzo.ik :urgs: wordt hier niet vrolijk van.
herman
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 30-10-2005 09:22

Bericht door herman »

Laat heerenveen maar handelen, ik bedoel kijk in nederland hoe het met de finacien van de clubs gaat. Heerenveen weet wel wat ze doen. Er zijn meer spelers op de wereld, mocht sam weggaan dan komt er vast wel weer een goede speler voor. De begroting van heerenveen groeit elk jaar weer dat kunnen niet veel clubs zeggen.
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

herman schreef:Laat heerenveen maar handelen, ik bedoel kijk in nederland hoe het met de finacien van de clubs gaat. Heerenveen weet wel wat ze doen. Er zijn meer spelers op de wereld, mocht sam weggaan dan komt er vast wel weer een goede speler voor. De begroting van heerenveen groeit elk jaar weer dat kunnen niet veel clubs zeggen.
Ja daar heb je gelijk in.Ik denk dat we 1 van de gezondste clubs van nerderland zijn dat zit hier wel goed.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit valt me vies van Samaras tegen. Dat hij aan het einde van het seizoen weg wil oke, maar dat hij eventueel een breuk wil forceren en in januari wil vertrekken vind ik teleurstellend. En hij zegt dat hij hier wel genoeg heeft geleerd. Ik denk dat hij hier nog lang niet is uitgeleerd. Hij mag hier nog heel wat uren training steken in zijn afronding, want die is ronduit matig.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dit valt mij ook heel erg tegen van Samaras. Hij zou eens moeten beseffen hoe hard me hem nog nodig hebben. Als Heerenveen hem niet verkopen wil in januari (wat natuurlijk helemaal logisch is), zou het wel heel erg zwak zijn om een breuk te gaan forceren. Dit heeft de club niet verdiend. Maar goed, eerst maar niet op iets vooruitlopen wat er nog niet is. Sam besef eens hoe hard we je nog nodig hebbben!
SCH
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

Nou ja ik heb nog een handtekening van hem op mijn griekse vlag.Kan ik die eerdaags maar inlijsten geloof ik.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Alles is te koop, ook Samaras. Als er een club komt die 10 miljoen biedt en Samaras is niet van plan te verlengen dan kun je hem gewoon niet houden. Mocht dit op korte termijn gebeuren dan moet er een spits bij dat snapt het bestuur ook wel. We hebben bij deze club niet te klagen over het aan-en verkoopbeleid, dus laten we iets meer geduld en vertrouwen hebben.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik vind dit toch wel wat. Amper een vaste basisplaats, eigenlijk nog niets laten zien, en dan al zeggen dat je na de zomer zeker en deze maand misschien al weggaat. Hij zal het niveau op termijn best aankunnen, maar hij moet zich eerst maar eens bij ons een seizoenlang staande houden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Frisian Viking schreef: eigenlijk nog niets laten zienmaar
Ik weet niet waar jij dan altijd naar zit te kijken als Samaras weer eens een weergaloze actie maakt maar in ieder geval niet naar het voetbal.

Dat Samaras niet constant presteerd klopt, zal ook zeker met zijn leeftijd te maken hebben.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hoe kan je inderdaad in hemelsnaam zeggen dat Samaras nog niets heeft laten zien.
Ongelooflijk wat er soms wordt uitgekraamd.

En dat alles te koop is oke, maar niet nu we net Huntelaar zijn kwijtgeraakt. In de zomer mogen ze hem hebben. En dan teken ik voor 7 a 8 miljoen wat denk ik wel reeel is. Hij mag nu een halfjaar laten zien dat hij het waard is. En eens een wedstrijd of 15/20 achterelkaar.
nr1
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2005 20:14
Contacteer:

Bericht door nr1 »

Heerenveen rules schreef:Hoe kan je inderdaad in hemelsnaam zeggen dat Samaras nog niets heeft laten zien.
Ongelooflijk wat er soms wordt uitgekraamd.

En dat alles te koop is oke, maar niet nu we net Huntelaar zijn kwijtgeraakt. In de zomer mogen ze hem hebben. En dan teken ik voor 7 a 8 miljoen wat denk ik wel reeel is. Hij mag nu een halfjaar laten zien dat hij het waard is. En eens een wedstrijd of 15/20 achterelkaar.
ja jij neemt het wel erg letterlijk allemaal, ik ben net op het forum, maar jij kraakt alles af wat anderen zeggen, hij speelt niet constant goed, sommige wedstrijden van hem zijn om te janken en soms smul je van hem, maar hij moet nog wel bewijzen dat hij een verrijking voor het team als geheel is, ik hoop dat we dat nog van hem zien zodat we voor deze kerel ook weer 10 miljoen krijgen in de zomer en dan kunnen we het team zekerste weten gaan versterken (heerenveenscouts weten wat ze doen) en dan wordt het volgend jaar een feest, ik voel het
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Damn wat een zin.

Samaras is een man van de momenten. Hij heeft weergaloze acties afgewisselt door dramatische acties. Ook toont hij als het even tegenzit te weinig inzet. Dat zit zoals Squerrel al opmerkte vast en zeker in de leeftijd van Sam. Ik ben ervan overtuigd dat Samaras het gaat maken in Nederland en het buitenland.
Maar als je zegt dat hij nog niet veel heeft laten zien, dan zit je volgens mij met oogkleppen op in het stadion.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Als ie de rest van het seizoen op 10 treffers blijft steken is ie nog geen 2 miljoen waard! Laat nu eerst maar eens zien dat je er meer dan bovengenoemd aantal in kunt knallen in een seizoen mijnheer samaras!
Alleen baltovenaars, daar zitten clubs echt niet op te wachten!!!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Sam is wel een speler waar er maar weinig van zijn. Hij heeft een geweldige actie en kan daarmee ook zelf zijn goals 'voorbereiden'. Hij moet alleen nog effectiever worden met zijn acties en meer het overzicht houden, maar dan kan hij echt een grote worden. Daarom is het ook wel logisch dat er veel interesse in hem is, want hij heeft ontzettend veel potentie.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Kaka schreef:Sam is wel een speler waar er maar weinig van zijn. Hij heeft een geweldige actie en kan daarmee ook zelf zijn goals 'voorbereiden'. Hij moet alleen nog effectiever worden met zijn acties en meer het overzicht houden, maar dan kan hij echt een grote worden. Daarom is het ook wel logisch dat er veel interesse in hem is, want hij heeft ontzettend veel potentie.
Dat ben ik zeker helemaal met jou eens! ...maar, of `t er uit gaat komen??..Ik ben benieuwd....!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Ik hoop niet dat Samaras nu naast zijn schoenen gaat lopen, door de interesse van een club als Arsenal.

Ik zie hem daar gelukkig ook niet voor aan.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Een bod van 5,5 mln euro vinden de mensen te weining, terwijl hij volgens een aantal nog niets heeft laten zien. Ben ik nou zo slim ............? Sorry hoor, maar hier klopt echt iets niet. Iedereen heeft schijnbaar vergeten wat ie vorig seizoen heeft gedaan de tweede competitiehelft. Staat nu al op zes treffers en was in de UEFA-cup zeer belangrijk. Natuurlijk mist ie oog in oog met de keeper iets vaker dan Huntelaar, maar ook hij had zijn missers en dat heeft elke spits. Beetje positief over deze groeibriljant kan volgens mij geen kwaad.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Een bod van 5,5 mln euro vinden de mensen te weining, terwijl hij volgens een aantal nog niets heeft laten zien. Ben ik nou zo slim ............?
Ik denk dat het hier gaat om combinatie van factoren. Enerzijds vindt men Sam een groeibriljant en anderzijds speelt frustratie mee. Dit omdat Sam heeft aangekondigd te gaan vertrekken, eventueel een breuk te forceren.
SCH
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Frisian Viking schreef:Ik vind dit toch wel wat. Amper een vaste basisplaats, eigenlijk nog niets laten zien, en dan al zeggen dat je na de zomer zeker en deze maand misschien al weggaat. Hij zal het niveau op termijn best aankunnen, maar hij moet zich eerst maar eens bij ons een seizoenlang staande houden.
Hij heeft natuurlijk al aardig wat laten zien. Maar hij is inderdaad geen Huntelaar. Wat dat betreft vind ik het ook enigszins. Tegen Omrop Fryslan zegt hij trouwens wat anders.
Georgios Samaras wol gewoan syn kontrakt
úttsjinje by Sportclub Heerenveen.
Fannewike waard bekend dat der wer
ynteresse is fan Arsenal en yn de
Ljouwerter krante seit Samaras sels dat
hy oan de ein fan dit seizoen nei it
bûtenlân wol. Foar de mikrofoan fan
Omrop Fryslân seit hy lykwols dat hy syn
kontrakt oant 2008 graach úttsjinje wol.

Samaras spilet sûnt 2001 foar Sportclub
Heerenveen.
Tussen de middag om half 1 is ie te horen op de radio.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

.........nou snap ik er helemaal niks meer van. Voor de camera's van Talpa vertelde hij ongeveer hetzelfde als wat er gister in de LC stond en nu dit tegen OF....? Schiet mij maar lek.... ik vraag het hem zelf wel vanavond!
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Ook Man City wil Samaras
13/01
Ook Mancester City wil een poging doen om Georgios Samaras naar Engeland te halen. Die club heeft vier miljoen pond over voor een nieuwe centrumspits.

Samaras staat volgens Times op de eerste plaats op het lijstje van manager Pearce. Emmanuel Adebayor van AS Monaco staat op de tweede plaats. Eerder bevestigde teammanager Joop Heida van SC Heerenveen dat Arsenal belangstelling heeft voor de spits van SC Heerenveen. Manchester City is de voormalige club van middenvelder Paul Bosvelt. Manchester City heeft vier miljoen pond over voor een nieuwe centrumspits. Dat komt overeen met zes miljoen euro.

bron: Times, abelenstra.com
Als er in january nog meer clubs bijkomen kan het "behouden" wel eens een moeilijk verhaal gaan worden :(
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Samaras meldt voor de camera's van Omrop Fryslan dat hij graag zijn contract wil uitdienen. Je krijgt er zo ook geen hoogte van. Als ie dan toch weg wil dan in de zomer dan kan er een goede vervanger aangetrokken worden.
De enige echte trots van het noorden!!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Tja, nogal verwarrend dus allemaal.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Verwarrend :shock: ?
Het is Sam's eigen schuld langzamerhand; begrijp me niet verkeerd maar de 1e x roept ie dat ie sowiezo zijn contract tot 2008 uit wil dienen omdat H.veen zijn club is, dan zegt ie nog geen paar weken later dat ie sowiezo na dit seizoen weg gaat & dan gisteren roept ie weer dat er best een mogelijk bestaat dat ie nog in january vertrekt (desnoods wil ie dat forceren).
Hij of de club moet nu gewoon duidelijk worden wat betreft al deze "geruchten" en niet (af)wachten tot het eind van de maand, want beide weten nu ook wat ze willen!
* opties
Sam; nu weg, eind van het seizoen weg of bij H.veen blijven....
H.veen; aan het contract houden, meewerken aan een vertrek in de zomer of nu verkopen.
Dat zijn voor beide partijen 3 keuzes, moet niet zo moeilijk zijn lijkt mij.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Of de media maakt er een zooitje van (gebeurt wel vaker) of Samaras weet het allemaal even niet meer. Feit is dat het wel vreemd overkomt. Het ene moment is het A en het andere weer B. Ik zie het niet gebeuren dat hij zijn contract uitdient, daar is hij gewoon te goed voor en als een andere club met een zak euro's over de brug komt dan is hij niet te houden. Maar dan wel in de zomer graag.
Plaats reactie