Remember.............

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Skip » 04-01-2006 18:33

Lijstje van HaEmTeDe ziet er heel aardig uit, maar zou er nog een paar aan willen toevoegen. De 2 promotiewedstrijden van SCH, die tegen Fortuna en met name die tegen Emmen hoort er absoluut bij; huilende supporters op de tribune! Ook thuis tegen Olympiakos (CL) was een fantastische wedstrijd, evenals de 5-1? tegen het Ajax van Adriaanse, en het gelijkspel in '94? tegen Ajax, toen zo'n beetje het tweede elftal in het veld stond. Verder Twente uit in 2004 (laatste wedstrijd Foppe), H'veen -Vitesse in het oude stadion met de wereldgoal van Van der Gijp, H'veen-Den Bosch halve finale beker '93 met de pizzaman, Hveen-Utrecht met de grandioze comeback van Piet Keur, en de uitwedstrijd tegen Cambuur waarin Piet Keur twee keer scoorde.

Onbetwiste topper van de laatste 20 jaar blijft echter de bekerfinale tegen Ajax.
Skip
Selectiespeler
 
Berichten: 266
Geregistreerd op: 03-05-2004 14:28

Berichtdoor Squerrel » 04-01-2006 18:37

Skip schreef: H'veen-Den Bosch halve finale beker '93 met de pizzaman


De pizzaman was toch tegen ajax? In de rust met 0-2 achter en het was me een feest op de tribues...MASTER
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor wald pyk » 04-01-2006 18:44

Ja squerrel.Dat was inderdaad tegen ajax.Leuk feestje was dat toen.
Ook leuk de uitwedstrijd tegen vitesse.Talan scoorde in de laatste minuut door een blunder van westerveld.Hij liep onder de bal door.Feest in een uitverkocht gastenvak.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Onedayflyer » 04-01-2006 19:15

Gearard schreef:Een nog niet eerder genoemd hoogtepuntje vond ik toch ook wel die goal van Hansma in de laatste minuut tegen Varteks Varazdin. Ik zat achter de goal en die bal van Hansma ging er vanaf zo'n 25 meter geweldig hard in.


Dat was ook een van mijn favorieten waar ik bij was.

De wedstrijd tegen Levski komt echter hoger in de lijst te staan, fantastisch was dat!
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor Frisian » 05-01-2006 09:48

Squerrel schreef:
Skip schreef: H'veen-Den Bosch halve finale beker '93 met de pizzaman


De pizzaman was toch tegen ajax? In de rust met 0-2 achter en het was me een feest op de tribues...MASTER

Dat is destijds op tv geweest, heeft iemand dat toevallig ook opgenomen.

We hebben vaker een wedstrijd gehad waar we in de rust achter stonden.
In de rust was er toen wat (misschien was het de pizzaman ook wel hoor), en na de rust stond in één keer het publiek achter de ploeg vanaf de 46e minuut, wat het resultaat toen was van die desbetreffende wedstrijd weet ik ook niet meer.

Ik heb zowizo hele mooie herrineringen aan het oude stadion, er hing daar een heerlijke familiaire sfeer, dat begin ik steeds meer te missen na de verbouwing.(maar dat is een andere discussie)
En onze eerste TIFOactie was ook schitterend, ik bedoel dus de krentenbollen :lol:
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Gerrits » 05-01-2006 12:06

Dat is destijds op tv geweest, heeft iemand dat toevallig ook opgenomen.

We hebben vaker een wedstrijd gehad waar we in de rust achter stonden.
In de rust was er toen wat (misschien was het de pizzaman ook wel hoor), en na de rust stond in één keer het publiek achter de ploeg vanaf de 46e minuut, wat het resultaat toen was van die desbetreffende wedstrijd weet ik ook niet meer.

Ik heb zowizo hele mooie herrineringen aan het oude stadion, er hing daar een heerlijke familiaire sfeer, dat begin ik steeds meer te missen na de verbouwing.(maar dat is een andere discussie)
En onze eerste TIFOactie was ook schitterend, ik bedoel dus de krentenbollen
_________________


Ik was er zelf niet bij maar was dat niet tijdens Heerenveen-Roda?
Voor rust kreeg Roda twee kansen en 2 doelpunten en na rust won Heerenveen in een kwartier met 3-2.Dat kwam omdat in de rust een jongentje de reservekeeper van Roda(of van Heerenveen) dolde.Toen kwam de vlam in het stadion.Ik zat te luisteren bij de radio en kreeg een vreemd gevoel toen ik zoveel lawaai hoorde, terwijl Heerenveen met 0-2 achter stond.Jensen scoorde toen nog een goal, die later niet over de lijn bleek.

Sinds die wedstrijd heeft Heerenveen al vaker een 0-2 of 1-3 opgehaald.
Dus als Heerenveen met 0-2 of 0-3 achter staat is mijn dag weer goed.Dan weet ik in ieder geval dat ze gaan winnen :asian:
Gerrits
Basisspeler
 
Berichten: 687
Geregistreerd op: 14-04-2003 11:46
Woonplaats: Axel

Berichtdoor Frisian » 05-01-2006 12:40

Ik bedoel nu een wedstrijd in het oude stadion.
Maar waar jij het over hebt kan ik me ook nog wel herrinneren.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Wicky de Viking » 05-01-2006 12:58

Ik was er zelf niet bij maar was dat niet tijdens Heerenveen-Roda?
Voor rust kreeg Roda twee kansen en 2 doelpunten en na rust won Heerenveen in een kwartier met 3-2.Dat kwam omdat in de rust een jongentje de reservekeeper van Roda(of van Heerenveen) dolde.Toen kwam de vlam in het stadion.Ik zat te luisteren bij de radio en kreeg een vreemd gevoel toen ik zoveel lawaai hoorde, terwijl Heerenveen met 0-2 achter stond.Jensen scoorde toen nog een goal, die later niet over de lijn bleek.

Sinds die wedstrijd heeft Heerenveen al vaker een 0-2 of 1-3 opgehaald.
Dus als Heerenveen met 0-2 of 0-3 achter staat is mijn dag weer goed.Dan weet ik in ieder geval dat ze gaan winnen


Klopt helemaal Gerrits, was geweldig dat. Er zat voor rust helemaal niks in die wedstrijd. En dat jongetje van een jaar of 6 die dolt die Jacob de Vries daar toch een slag in de rondte en het stadion ging uit z'n dak. Onvergetelijk idd.
Wicky de Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 403
Geregistreerd op: 16-12-2003 14:14
Woonplaats: Ljouwert

Berichtdoor oldtimer » 05-01-2006 14:19

De PIZZAman was er bij Heerenveen - Ajax in het seizoen 1993 - 1994 ( 1 - 4 ).
Piet Keur scoorde toen koppend de 1 - 1. In elk geval werd er toen dus verloren en niet gewonnen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Squerrel » 05-01-2006 14:22

oldtimer schreef:De PIZZAman was er bij Heerenveen - Ajax in het seizoen 1993 - 1994 ( 1 - 4 ).
Piet Keur scoorde toen koppend de 1 - 1. In elk geval werd er toen dus verloren en niet gewonnen.


Met de pauze was het 0-2!
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Wicky de Viking » 05-01-2006 15:35

Squerrel schreef:
oldtimer schreef:De PIZZAman was er bij Heerenveen - Ajax in het seizoen 1993 - 1994 ( 1 - 4 ).
Piet Keur scoorde toen koppend de 1 - 1. In elk geval werd er toen dus verloren en niet gewonnen.


Met de pauze was het 0-2!


Met de pauze was het 1-1 of 1-2
------------------------------------------------
SC Heerenveen 1 - 4 Ajax


WEDSTRIJDDETAILS

Competitie: PTT Telecompetitie
Datum: 03 / 12 / 1993
Aantal toeschouwers: 14000
Arbitrage: Uilenberg

SCOREVERLOOP

0 - 1 18. Litmanen
1 - 1 39. Keur
1 - 2 45. Seedorf
1 - 3 52. Overmars
1 - 4 84. Ronald de Boer
Wicky de Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 403
Geregistreerd op: 16-12-2003 14:14
Woonplaats: Ljouwert

Berichtdoor Squerrel » 05-01-2006 18:59

Excusee moi, ik heb al niet zo'n best geheugen, klopt dus nu ook weer :mrgreen:

Maar dan was het 1-2 (45ste minuut hoort namelijk bij de 1ste helft) en ik weet nog dat ik met een klote gevoel de rust inging omdat ajax net had gescoord.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Craig Montgomery » 05-01-2006 19:42

MVV uit, ergens in '93 ofzo sneeuw regen en heel erg (water)koud. Aanstekers vanaf de MVV-tribune (precies door een gat in het vangnet): 3-1 voor MVV; wat me bij is gebleven dat Bertje Zuurman vanaf de 1e minuut is gaan warmlopen en er pas in de 70e of 80e minuut in mocht bij een achterstand van 2 of 3-1. Heerenveen kwam heel snel op voorsprong door Tammer en ik weet nog dat Keur één van zijn weinige hele wedstrijden (niet mee) speelde, het bleek maar weer dat hij het best als pinchhitter fungeerde.

Na de wedstrijd in de taxi naar het Vrijthof, heerlijk zuipen en de volgende dag wakker worden in Schin op Geul??? Tja, het avondje Maastricht...... dat mis ik af en toe wel!
Laatst bijgewerkt door Craig Montgomery op 05-01-2006 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt
De "uit-supporters" in vak 22 horen daar niet thuis!!
Avatar gebruiker
Craig Montgomery
Bankzitter
 
Berichten: 45
Geregistreerd op: 20-12-2005 14:50
Woonplaats: Ik zie het stadion vanuit mijn slaapkamer.

Berichtdoor Frisian Viking » 05-01-2006 20:40

Ik kan me nog wedstrijd tegen MVV herinneren waarin we heel snel achter kwamen door een vrije trap van Gudjonsson, toen één van de betere vrije trappen nemers in de eredivisie.

De uitslag was 3-1, zie ik net op de fansite.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor HaEmTeDe » 05-01-2006 21:09

Leuke verhalen die hier te lezen staan. Deze herinneringen blijven dus goed bewaard.
Iets wat moeilijker is..... Soms, soms dan heb je van de wedstrijden....
Slecht, zeer slecht... Je bent dan bijna in staat om het stadion eerder te verlaten. Dat doe je na rechtgeaarde supporter niet. Je blijft zitten. De laatste druppel uit die gifbeker moet op.
Wat is voor jullie die wedstrijd die in je herinnering nog is achtergebleven waarvan je nog steeds de tranen in je ogen krijgt. Niet van ontroering maar van ellende of teleurstelling.
Met andere woorden wat zijn de ergste wedstrijden die Heerenveen gespeeld heeft.

Of is het geheugen zo selectief? :)
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor Craig Montgomery » 05-01-2006 21:18

HaEmTeDe schreef:Met andere woorden wat zijn de ergste wedstrijden die Heerenveen gespeeld heeft.
Of is het geheugen zo selectief? :)


Geplaatst: 05-01-2006 19:42 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

MVV uit, ergens in '93 ofzo sneeuw regen en heel erg (water)koud. Aanstekers vanaf de MVV-tribune (precies door een gat in het vangnet): 3-1 voor MVV; wat me bij is gebleven dat Bertje Zuurman vanaf de 1e minuut is gaan warmlopen en er pas in de 70e of 80e minuut in mocht bij een achterstand van 2 of 3-1. Heerenveen kwam heel snel op voorsprong door Tammer en ik weet nog dat Keur één van zijn weinige hele wedstrijden (niet mee) speelde, het bleek maar weer dat hij het best als pinchhitter fungeerde.


Nou dit was er eentje hoor! :wink:
De "uit-supporters" in vak 22 horen daar niet thuis!!
Avatar gebruiker
Craig Montgomery
Bankzitter
 
Berichten: 45
Geregistreerd op: 20-12-2005 14:50
Woonplaats: Ik zie het stadion vanuit mijn slaapkamer.

Berichtdoor BBB » 05-01-2006 21:18

Bekerfinale 1997, de wedstrijd, de kaartverdeling, de terugreis etc.
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Wicky de Viking » 05-01-2006 21:21

RBC uit in het jaar dat Heerenveen zo enorm slecht aan de competitie (2002/2003???)begon. We verloren die wedstrijd met 3-0. Wat een verschrikking was dat. Dat was misschien wel de slechtste wedstrijd die ik ooit van Heerenveen gezien heb.
Wicky de Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 403
Geregistreerd op: 16-12-2003 14:14
Woonplaats: Ljouwert

Berichtdoor Frisian » 05-01-2006 22:33

Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben.
Ik zit al een tijdje na te denken maar ik kan me geen slechtere wedstrijd herrinneren als RBC uit inderdaad.
De meest teleurstellende was denk ik de bekerfinale tegen Roda JC, ik had van die wedstrijd zoveel verwachtingen en het is er geen moment van gekomen.
Varteks uit was ook zo'n wedstrijd, we dachten dat we er waren en zo schoot één van Varteks de bal erin, enorme modderpoel was het daar.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Jeroen » 05-01-2006 22:44

Voor mij ook de bekerfinale 1997. Enige wedstrijd waarbij ik 5 minuten voor tijd ben weggegaan om de eerste trein terug te halen. Wat ongelofelijk kut was dat zeg. Enige moment dat Foppe echt moest presteren, en hij faalde. Heb er ook een oprechte haat voor Roda JC aan overgehouden. Ben ook erg blij met de huidige prestaties van de Limbo's. 8)
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor michel » 05-01-2006 22:46

VSV Vlissingen (of misschien op dat moment FC Zeeland) thuis, was volgens mij ergens in
1991, waarschijnlijk november ofzo want het was klotenweer (voor de jongeren 8) hier,
een groot deel van het stadion was onoverdekt).
Geheugen is niet 100% maar volgens mij kwamen we 3-0 of 4-1 achter ofzo, tegen een
laaggeklasseerde tegenstander als 'titelkandidaat'. Publiek begon toen te applaudiseren
voor de doelpunten en acties van de Zeelanders.
Dit was echt één van de meest memorabele slechte wedstrijden die ik nog ken.

Edit: nog zo'n lekkere.
Volendam-uit, 1998, 4-1 verloren. Heerenveen was in de race voor uefa-cupvoetbal (na
eigenlijk al afgehaakt te zijn en slechte prestaties van Willem II), dus de laatste kans! Veel
mensen mee richting die houten tribune.
Bovendien was Volendam al gedegradeerd (en AZ gepromoveerd, remember huftertjes op
andere tribune). Heerenveen speelde slecht, niets lukte. Iedere keer als er bij de wedstrijd
van Willem II iets gunstigs voor ons gebeurde dan kwam Heerenveen (nog verder) achter.
Enorme deceptie op dat moment, godzijdank werd deze wedstrijd nog opgevolgde door de
mooiste wedstrijd ooit van SCH!
Laatst bijgewerkt door michel op 05-01-2006 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor wald pyk » 05-01-2006 22:48

Wicky de Viking schreef:RBC uit in het jaar dat Heerenveen zo enorm slecht aan de competitie (2002/2003???)begon. We verloren die wedstrijd met 3-0. Wat een verschrikking was dat. Dat was misschien wel de slechtste wedstrijd die ik ooit van Heerenveen gezien heb.


Ben toen in de tweede helft in de gracht gaan staan.Kon het niet meer aanzien.
De laatste wedstijd tegen fortuna sittart was ook een verschikkelijke slechte wedstrijd.
Iedereen won daar,behalve heerenveen.We verloren daar met 1-0.Een avondje stappen in Valkenburg vergoede toen veel.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor oldtimer » 05-01-2006 23:21

De meest dramatische wedstrijden? Als ik mij beperk tot de laatste 15/16 jaar ( zeg maar tot de Eredivisieperiode ) springen er 2 uit: de bekerfinale van 1997 en, eigenlijk nog erger, de nederlaag in de uitwedstrijd tegen Varteks Varazdin voor de toenmalige EC II in het najaar van 1998.
In deze laatste wedstrijd was er meer dan een uur vrijwel niets aan de hand, maar toen stortte de zaak op een ongelofelijke manier in elkaar.Na de gelijkmaker van Varteks trad een algehele verlamming op en lukte er vrijwel niets meer. Er kwam weliswaar nog even lucht door een mazzelgoal van Jan de Visser, maar je voelde al aankomen dat het toch nog mis zou gaan en dat gebeurde dan ook.Twee minuten voor tijd.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor oldtimer » 05-01-2006 23:28

Overigens: die wedstrijd tegen Zeeland waar hierboven sprake van was eindigde in 4 -2. Heerenveen nam toen nog wel de leiding, maar kwam vervolgens met 1 - 2 achter. Dat was ook de ruststand.
Na de rust werd het schip nog vlot getrokken. Ik herinner me dat er doelpunten waren van o.m Schaap en Echteld.
Dit gebeurde naar ik meen in het Paasweekend. Ook Telstar werd in dit weekend met 3 - 1 geklopt. Uiteindelijk eindigde Heerenveen als 3e ( zonder periodetitel ). Cambuur werd toen kampioen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Frisian Viking » 05-01-2006 23:36

Ik weet me nu ook nog een wedstrijd voor de beker te herinneren. Dit was tegen Eindhoven, in het jaar van de troostfinale. De uitslag was 6-1. Het was echt steenkoud, ik denk dat het wel een paar graden vroor. Ik weet nog dat ik die nacht met sokken aan geslapen heb :lol: .

Ook nog een leuke wedstrijd in de INTERTOTO Cup. Dit was tegen West Ham United. De wedstrijd was niet zo denderend, maar ik weet nog dat het hele uitvak vol zat met Engelsen. De fansite weet te melden dat Di Canio, Joe Cole, Frank Lampard en Rio Ferdinand voor West Ham in actie kwamen. Toch leuk dat dat soort mensen op het legendarische gras van het ALS gestaan hebben ;) .
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Skip » 05-01-2006 23:37

Vind het negativisme over de beerfinale van 97 hier altijd wat overdreven. Tuurlijk was de teleurstelling groot, en hadden we gehoopt de beker mee te nemen, ook al omdat Heerenveen licht favoriet was. En ja, de sfeer was niet zo spontaan als in 93, of in 91 tegen SVV. Maar een tweede vakantie naar dezelfde plek is ook altijd minder mooi dan de eerste maal. De wedstrijd tegen Ajax viel vantevoren al bijna niet te overtreffen. Ondanks de uitslag heb ik een prachtige dag gehad; de sfeervolle spanning overal in Heerenveen in de dagen voorafgaand aan de finale, 's nachts op de fiets naar Rotterdam vertrokken, het laatste stuk langs de snelweg met honderden toeterende auto's vol H'veenfans, vervolgens indrinken in een Rotterdams cafe waar ze speciaal liters beerenburg, Heerenveen-CD's en sjaaltjes in huis hadden gehaald en toen met ruim 27.000 feanfans in de kuip; geweldig! Zelfs het feestje na de wedstrijd in Heerenveen was nog gezellig.

Ontopic; de slechtste wedstrijd ooit die ik mij kan herinneren is de 0-4 thuis tegen MVV in september '94. O.a. Roberto Straal scoorde tegen SCH en werd prompt enige tijd later overgenomen. Heerenveen bakte er werkelijk helemaal niks van.
Skip
Selectiespeler
 
Berichten: 266
Geregistreerd op: 03-05-2004 14:28

Berichtdoor michel » 05-01-2006 23:38

oldtimer schreef:Overigens: die wedstrijd tegen Zeeland waar hierboven sprake van was eindigde in 4 -2. Heerenveen nam toen nog wel de leiding, maar kwam vervolgens met 1 - 2 achter. Dat was ook de ruststand.
Na de rust werd het schip nog vlot getrokken. Ik herinner me dat er doelpunten waren van o.m Schaap en Echteld.

Nooit durven denken dat mijn selectieve geheugen de verkeerde zijde zou herinneren :D ,
maar nu je het zo zegt gaat er wel weer een lichtje branden.
Uiteindelijk eindigde Heerenveen als 3e ( zonder periodetitel ). Cambuur werd toen kampioen.

Ja, ook dat kan ik me nog herinneren :angry: , werd Den Bosch toen niet 2e (met promotie)?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Frisian » 06-01-2006 00:18

We zijn ook een keer midden in de winter naar Roda JC geweest met de supportersbus.
We verloren daar in het ijskoude Kerkrade met (ik geloof) 6-1.
Je reist helemaal naar het zuiden van het land om te zien hoe je ploeg word afgedroogd.
Het positieve van die reis was dat ik nog nooit zo'n leuke terugreis heb gehad, we hebben het beste er maar van gemaakt.

En natuurlijk de 5-1 nederlaag uit tegen NAC.
Voor de wedstrijd vloog de tribunne in de brand.
Toen we na lange tijd eindelijk begonnen te voetballen stonden we binnen 8 seconden al 0-1 voor door Romeo (meepmeep) Wouden.
Helaas werden we daar in een werkelijk kolkend stadion met 5-1 naar huis gestuurd.
Vreemd eigenlijk dat je die wedstrijden nooit vergeet.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Satyr » 06-01-2006 01:55

Allemachtig, ik heb al minutenlang kippevel bij het zien van al die wedstrijden.

De 1-0 zege op Olympiakos was ZO mooi, ik ben de periode voor, van en na de goal helemaal kwijt in m`n geheugen en ik wist pas weer hoe en wat, toen ik de samenvatting zag op tv.

Nu nog ken ik de goal alleen van de tv beelden, terwijl ik aan de andere kant van de camera`s achter de goal stond.

PSV, 2-1 voor de beker in het oude stadion... 5 pleisters nodig gehad om de snee in m`n hand door het hek dicht te krijgen :). Ik was toen 13 of 14.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Frisian Viking » 06-01-2006 01:59

Frisian schreef:En natuurlijk de 5-1 nederlaag uit tegen NAC.
Voor de wedstrijd vloog de tribunne in de brand.
Toen we na lange tijd eindelijk begonnen te voetballen stonden we binnen 8 seconden al 0-1 voor door Romeo (meepmeep) Wouden.
Helaas werden we daar in een werkelijk kolkend stadion met 5-1 naar huis gestuurd.
Vreemd eigenlijk dat je die wedstrijden nooit vergeet.

Allemachtig, ja. Je zou het bijna vergeten zo'n rare wedstrijd was dit. Die tribune in de fik ja, Romeo die na 9(!!!) seconden scoort. Leuke speler was dat altijd trouwens, Romeo Wouden. Ging weg tijdens de grote uitloop volgens mij. Bleven er maar twee of drie spelers van de selectie over.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten