Moderators: Beheerders, Fanmasters
Marça schreef:Wanderson, Savic & Holubek
Marça schreef:Eén naam mag in dit topic ook zeker niet ontbreken, al is het alleen al omdat hij inmiddels niet meer onder ons is: Francois Sterchele.
SC Heerenveen sprak in juli 2007 met de Belgische spits - iets dat zelfs nog op de officiele website is te vinden: http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/heer ... erchele/10 - maar uiteindelijk koos hij voor Club Brugge. Iets minder dan een jaar later verongelukte hij met zijn auto op 26-jarige leeftijd.
hhage schreef:Fred Friday, komt nog niet uit de verf bij AZ,de supporters van AZ vinden dat hij er weinig van kan,in de zomer hier op het forum veelvuldig genoeg als onze ideale spits,die een flinke prijskaatje om zijn nek had hangen
Marça schreef: Je noemde Quincy Owusu-Abeyie hierboven ook al eens en zag net dat hij uit de selectie van NEC is gezet: 'Dit besluit nam de clubleiding na een opeenstapeling van incidenten.' Technisch manager Edwin de Kruijff: "Het wordt een pittig seizoen en we hebben ieders volledige inzet en toewijding aan ons sportieve doel van handhaving hard nodig. Daar moet iedereen binnen deze club in mee en dat is momenteel bij Quincy niet het geval."
Jazz schreef:
Hmm, rare gang van zaken. Speelde naar mijn mening niet zo heel slecht, toch nog 4 assists in 11 wedstrijden.
Harmiej schreef:... Helemaal geen rare gang van zaken. Hij houdt zich niet aan de afspraken binnen de club. Punt uit.
SCH0513 schreef:Ik vind het altijd makkelijk om spelers af te kraken die bijna naar ons toe zijn gekomen en het nu elders niet goed doen. Ik denk bijvoorbeeld dat Rusnak beter bij Heerenveen had gepast dan bij grunn. Succes is van verschillende factoren afhankelijk, het anti-voetbal van van der Looij heeft Rusnak gewoon vernield.
Jazz schreef:Waarom denk je eigenlijk dat Rusnak beter bij Heerenveen had gepast?
Jeff Stans mag uitkijken naar een nieuwe club. De 26-jarige middenvelder werd afgelopen zomer met grote verwachtingen voor drie seizoenen vastgelegd en meteen ook maar tweede aanvoerder gemaakt. Hij zou als een van de blikvangers en het uithangbord van het ‘Nieuwe NAC’ gaan dienen, maar het liep net even anders.
Maandag volgde het voorlopige dieptepunt voor de nummer tien. Tegen de beloften van FC Utrecht was hij veroordeeld tot een plaats op de tribune. Een duidelijk signaal voor Stans die bij Excelsior (2013-2016) een goede naam had opgebouwd. In zijn laatste twee jaar bij de Kralingers kwam hij in de Eredivisie in 66 wedstrijden tot zestien goals en zeven assists.
,,Wij hebben een goed gesprek gehad met Jeff", zegt de nieuwe trainer Stijn Vreven. ,,Tot nu toe is het geen gelukkig huwelijk gebleken. Dat kan. In korte tijd is er veel gebeurd met hem bij NAC. De speler moet nu zelf kijken wat hij wil. Hij weet hoe wij erin staan". Mocht Stans niet wegkomen deze maand, zal Vreven hem zeker niet links laten liggen. ,,Hij krijgt een eerlijke kans bij mij, zoals iedereen.”
Marça schreef:Kim Kallström keert op 34-jarige leeftijd terug bij zijn oude club Djurgardens IF. Heeft een mooie carrière gehad via Stade Rennes, Olympique Lyon, Spartak Moskou, Arsenal en Grasshoppers.
Feanfan23 schreef:Die Moses Daddy was kort in de wandelgang bij ons. Speelt nu erg goed daar in Belgie
Mackan68 schreef: 3 Goals en 3 assists in 24 competitie- en bekerwedstrijden. Erg goed? Mwah.
Feanfan23 schreef:
Als je puur naar de statistieken kijkt is het niks. Hij heeft nog wel potentie vind ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten