WK 2014 Super Pool

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Forum WK-Poule

Bericht door Appie_M »

Is het misschien een leuk idee om een WK-poule te organiseren op dit forum? Is hier belangstelling voor?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Lijkt me leuk 8)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Hier ben ik altijd voor in
Nordfeldt94
Bankzitter
Berichten: 209
Lid geworden op: 03-12-2012 12:29

Bericht door Nordfeldt94 »

Prima!
Come on you boys!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Top! We kunnen het het beste gewoon op het forum doen, net zoals met het voorspellingentopic denk ik. Als het dan inderdaad via Frisian Pride wordt gepromoot levert dat misschien ook nog wel extra leden op. Ik plaats ook wel even een artikel op Fryske Passie
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Verkapte reclame Bubbe en Appie? ;)
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Het kan ook via een externe website gedaan worden en resultaten, tussenstanden en uitslag hier posten? Scheelt de moderators in kwestie nogal veel werk..
nou nou
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Superfries1996 schreef:Het kan ook via een externe website gedaan worden en resultaten, tussenstanden en uitslag hier posten? Scheelt de moderators in kwestie nogal veel werk..
Inderdaad, zo blijft het ook lekker up-to-date. Als je alles handmatig moet doen ben je wel ff bezig.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Goed idee, dan doen we het via een externe website. Wat is de beste site daarvoor? Ik ben daar niet zo in thuis :mrgreen:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Ik maak op dit moment een aan, staat er met een half uurtje wel op!
nou nou
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hallo mede-supporters,

In een ander topic werd het idee al gesuggereerd, het aanmaken van een sc Heerenveen-gerelateerde WK-poule, daarom heb ik besloten om er een aan te maken op http://www.wksuperpool.nl Ik heb voor deze website gekozen vanwege de mooie lay-out, lage toegankelijkheid en de verscheidene voorspellingsmogelijkheden. Bovendien is meespelen 'gewoon' gratis en zijn er enkele leuke prijzen te winnen voor de beste voorspellers van de gehele website, vooralsnog is er voor de winnaar van onze poule alleen de eeuwige roem beschikbaar. Het is een besloten poule, deelnemers moeten dus uitgenodigd worden of zelf een aanmelding versturen die ik kan accepteren. Alle forumleden en in principe ook andere Heerenveensupporters zijn welkom, met een maximum van 25 spelers*, met het forum alleen zouden we de poule dus al kunnen vullen. In de poule is een aparte chat beschikbaar, maar tussenstanden, uitslagen en scores zal ik hier ook posten.

Ik verzoek hierbij vriendelijk iedereen zich aan te melden met zijn of haar forumnaam, of deze op een andere manier duidelijk te maken. Dus, schrijf je snel in!

http://www.wksuperpool.nl/pool/www-sc-heerenveen-org/

Spelregels:
Bij WK Super Pool kun je punten verdienen door uitslagen te voorspellen, landenteams in de knockoutfase te voorspellen en een paar bonusvragen goed te beantwoorden. Wedstrijduitslagen kunnen tot 1 seconde voor aanvang van een wedstrijd worden voorspeld. De te voorspellen landen in de knock-out fase (ook wel finaleronden genoemd), de topscoorder, het totale aantal rode en gele kaarten, plus het totaal aantal doelpunten zijn te voorspellen uiterlijk tot een halfuur vóór de 1e poulewedstrijd van de 3e ronde. Dit tijdstip is voor het WK 2014 op maandag 23 juni om 17:30 uur. Wedstrijduitslagen zijn daarna nog wel te voorspellen. In de finaleronden mag je een land maar 1 keer plaatsen. Als je in een finaleronde een land meer dan eens hebt gekozen (bijv. in de achtste finale 2x Nederland), dan telt jouw voorspelling niet. Als dit het geval is, wordt dit met rode letters gemeld na het voorspellen. Pas dit dan even aan.
Direct na afloop van een wedstrijd wordt de uitslag ingevoerd. Dit is de uitslag na 90 minuten inclusief extra tijd, maar zonder verlenging en/of strafschoppen.
Er zijn 4 manieren waarop je punten kunt verdienen op de uitslag. Het maximale aantal punten op basis van de uitslag is voor elke wedstrijd (ook de finalewedstrijden) bepaald op 9 punten.
Daarnaast kun je vanaf de kwartfinale punten verdienen door de juiste landen te kiezen die zich plaatsen voor een finaleronde. Deze voorspellingen van geplaatste landen zijn te doen tot 23 juni 2014 om 17:30 uur (Nederlandse tijd).

Voor elk land krijg je het aantal punten zoals is bepaald in de spelregels. Let op! Elk land mag per finaleronde uiteraard maar 1x gekozen worden!
Vanaf 1 juni zullen er ook enkele bonusvragen aan de Super Pool worden toegevoegd. Per vraag kan een maximum aantal punten worden verdiend door het aantal precies goed te voorspellen. Deze voorspellingen van bonusvragen zijn te beantwoorden tot maandag 23 juni 2014 om 17:30 uur (Nederlandse tijd). Wijkt het geschatte aantal af van het werkelijke aantal, dan wordt het aantal bonuspunten trapsgewijs lager. Hoe groter het verschil, hoe lager de bonuspunten.
*Dit aantal is eventueel op verzoek uit te breiden.
nou nou
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Aangemeld. Wacht nog op bevestiging
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Tof, heb me ook aangemeld.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Top! Ik heb iedereen tot zover geaccepteerd.

Al 5 v/d 25 leden. Het zou leuk zijn als het een volle poule wordt, dus geef je s.v.p. zo snel mogelijk op. Alles bij elkaar kost het inschrijven en voorspellingen invullen je maximaal 5 minuten, dus dat is zo gepiept.
Laatst gewijzigd door Superfries1996 op 16-05-2014 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
nou nou
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Aangemeld, kom maar op! :stan:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik heb me ook even geregistreerd, eens kijken of ik er verstand van heb :wink:
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Aangemeld! Ik mocht niet alleen cijfers gebruiken als naam dus heb er een ! achter gezet.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

27 deelnemers tot zover, top!
nou nou
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Hoeveel kunnen er eigenlijk maximaal in?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Appie_M schreef:Hoeveel kunnen er eigenlijk maximaal in?
Ik dacht 25, maar dat klopt dus niet. Geen idee :wink:
nou nou
No Pain, No Gain
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-05-2014 12:39

Bericht door No Pain, No Gain »

Al 29 deelnemers, ziet er leuk uit, ik heb er zin in. Ook aangemeld dus. :)
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Alweer 36 deelnemers! Leuk feitje: We zijn de op twéé na grootste pool van de website, niet dat dat zo moeilijk is, maar toch.
nou nou
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Een besloten pool is tot 25 deelnemers gratis, daarna 1 Euro per deelnemer boven de 25. WK super pool neemt rond de aanvang van het WK voetbal contact op met de beheerder wanneer de besloten pool meer dan 25 deelnemers heeft.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ouch, dat wordt dokken!

Je kan het beste de grens trekken op 50 man (zit nu op 44). Het is namelijk wat sneu om iedereen die er later dan 25 bij is gekomen eruit te trappen, zeker als je ze al eerst hebt geaccepteerd. Dan moet je 25 euro betalen, als iedereen dat deelt zit je op 0,50 per persoon. Dat is wel te overzien lijkt mij.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Appie_M schreef:Ouch, dat wordt dokken!

Je kan het beste de grens trekken op 50 man (zit nu op 44). Het is namelijk wat sneu om iedereen die er later dan 25 bij is gekomen eruit te trappen, zeker als je ze al eerst hebt geaccepteerd. Dan moet je 25 euro betalen, als iedereen dat deelt zit je op 0,50 per persoon. Dat is wel te overzien lijkt mij.
Onbeperkt aantal deelnemers is ook max €1 p.p.
Gewoon het totaal aantal deelnemers / totaal aantal deelnemers-25

Lijkt me niet onoverkomelijk.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Ik heb nog nergens voor hoeven betalen, gelukkig. Technische storing gedurende de eerste wedstrijd, wedstrijd geneutraliseerd en iedereen de volle 9 punten. Paupers. Volgende keer ergens anders heen.
nou nou
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Haha, ik sta 22e of zoiets. Maar ja, wie had ook kunnen voorspellen dat Nederland met 1-5 van de regerend wereldkampioen zou winnen. Dat heeft een heleboel mensen hun toto gekost denk ik :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Je zult Uruguay maar in de finale hebben :?
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Kan alsnog wel
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Met de gedachte Uruguay als dark horse heb ik ze als wereld kampioen ingevuld. Blijkt na de wedstrijd van gisteren niet reëel meer :cry:
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Plaats reactie