Favoriete buitenlandse clubs

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor forza jensen » 10-01-2003 10:48

Mika the best :) als je favoriete teams hebt kan je de teamnaam toch wel goed spellen? Valencie en Djungardens? :roll: 8)
Do u really need a cigarette to look cool?!
Avatar gebruiker
forza jensen
Nieuw talent
 
Berichten: 149
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:15
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor Niels » 10-01-2003 14:32

Laat ik mijn lijstje dan ook maar weer eens geven:

Paris St. Germain en Glasgow Rangers. Van PSG ben ik al zo'n tien jaar fan en heb het genoegen gehad bij twee wedstrijden aanwezig te zijn geweest. Super!

Ibrox wil ik in de toekomst nog graag een keer bezoeken. Glasgow volg ik al een jaar of acht à negen.

Engeland, Italië, Spanje, Duitsland e.d.: geen specifieke club al heeft een club als Sociedad wel mijn warme steun. Alleen heb ik een hekel aan Barça! :mrgreen:
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor superfean » 12-01-2003 21:20

Engeland: Newcastle en een beetje fc Millwall;
Verder niet echt veel want verder zijn er voor mij niet veel bijzondere ploegen op SCH na dan.
Wel mag ik graag kleinere clubs volgen die goede prestaties neerzetten zoals real sociedad het nu doet.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Berichtdoor The North » 04-08-2003 12:11

Arsenal.. En Schalke 04.. vind ik mooie clubs om te zien!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Avatar gebruiker
The North
Basisspeler
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 27-05-2003 20:31
Woonplaats: Giekerk

Berichtdoor Blizzard » 06-08-2003 11:11

Engeland, Arsenal vanwege het mooie voetbal en spelers als Bergkamp, Henry en Pires

Spanje, Deportivo ze hebben veel bereikt ondanks het kleine buget, rijden de grote Spaanse clubs altijd in de wielen en hebben altijd een rol van betekenis in de competitie

Italie, Juventus vanwege de mentaliteit, ze kopen niet alle sterren in het voetbal maar kijken eerst naar de mentaliteit en het collectief. Van daaruit is er ruimte voor sterren, dat spreekt me aan.

Belgie, Club Brugge vraag me niet waarom

Franktrijk, volg ik niet echt

Brazilie, Corinthians. In de coberta libertadores heb ik ze een aantal keer gezien en sindsdien volg ik ze zo vaak mogelijk

Duitsland, Schalke, ze spelen alles behalfe "Duits"
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Feanfan 1 » 06-10-2012 13:11

Wat zijn jullie favoriete clubs in de grote competities. Bijna iedereen is fan van de grote clubs, omdat die meestal de beste spelers hebben en vaak prijzen winnen. Voor welke club ben jij in het buitenland en dan met name de grote competities en waarom ? Zo zal de helft van dit forum wel voor Hannover'96 zijn.

Engeland:
Spanje:
Duitsland:
Italië:

- Heb je nog een club buiten deze competities of buiten de EU waar je groot fan van bent
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Feanfan 1 » 06-10-2012 13:16

Engeland: Newcastle United en QPR. Newcastle vanwege de wedstrijd in 2005 en QPR na mijn bezoek afgelopen weekend. Met de grote clubs Manchester en Arsenal heb ik nooit wat mee gehad

Spanje: Heb ik geen favoriet, tussen de keuze Barcelona en Real Madrid kies ik voor Real Madrid

Duitsland: Borussia Dortmund, geweldig stadion en geweldige fans. Toen Pranjic nog bij Bayern speelde hoopte ik altijd dat hij het goed deed, maar nu hoop ik dat Bayern veel verliest. En nu Huntelaar bij Schalke'04 speelt, volg ik die club ook wat meer.

Italië: Palermo, vanwege het shirt
Laatst bijgewerkt door Feanfan 1 op 06-10-2012 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor 1983 » 06-10-2012 13:54

Van de buitenlandse competities is de Premier League tegenwoordig nog de enige die ik echt volg.
Engeland: Liverpool, al vanaf jongs af aan de mooiste club voor mij na Heerenveen. Helaas enige glans verloren door o.a. overname door Fenway sports group. Daardoor is mijn interesse ook wel wat afgenomen.
Spanje: geen, ik haat Spaans voetbal tegenwoordig zelfs en Barca in het bijzonder.
Duitsland: geen. Nooit wat mee gehad en dat zal ook wel zo blijven.
Italie: Vroeger altijd AC Milan, maar ik volg het Italiaanse voetbal tegenwoordig nog amper.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Surhuisterveen » 06-10-2012 14:57

Engeland; West Ham United (2x geweest)
Spanje; Barcelona
Duitsland; Volg nu de verrichtingen van Dost, Huntelaar en De Jong. Geen echte voorkeur.
Italie; Competitie volg ik niet.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Riverside » 06-10-2012 16:02

Ik volg de Engelse en Duitse competitie vrij intensief, sowieso kijk ik elk weekend naar sportschau en match of the day. In Engeland heb ik sympathie voor Man United en Leeds United, een niet ongeheel controversiële combinatie volgens mij. Is ontstaan in de eind jaren '90, toen Man United de wereld veroverde met een geweldige eigen lichting, wat eigenlijk hetzelfde gold voor Leeds United op kleinere schaal. Jammer dat het zo slecht is gelopen met Leeds.

Wat betreft de Duitse competitie: morgen ga ik voor de tweede keer een thuiswedstrijd van Borussia Mönchengladbach bezoeken, maar ook Schalke 04 staat nog op het lijstje. Die twee clubs volg ik met belangstelling.

Spanje en Italië doen me minder. Wel mag ik graag naar Barcelona kijken, en daar ook al eens geweest. Fantastische ervaring, maar de competitie doet me niet zoveel. Italië vind ik verder ook niet zo interessant, zeker met die lelijke oude stadions en halflege tribunes niet aantrekkelijk.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-10-2012 16:36

Eigenlijk volg ik het allemaal bijzonder weinig. Ik kijk de uitslagen maar beelden van wedstrijden van de buitenlandse competities kijk ik zelden tot nooit. De CL, EL en de Nederlandse competitie vind ik wel voldoende. Als ik dan toch een buitenlandse club moet kiezen dan is dat altijd Barcelona geweest. Maar sinds het oeverloze getik waarbij het balbezit belangrijker lijkt dan scoren, ben ik wat afgehaakt. Wedsrijden zijn zelden spannend en het is erg voorspelbaar. Ik heb wel een zwak voor de het Argentijnse nationale elftal, maar dat is weer een ander onderwerp.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Flying Tilster » 06-10-2012 22:58

Feanfan 1 schreef:Spanje: Heb ik geen favoriet, tussen de keuze Barcelona en Real Madrid kies ik voor Real Madrid


Barcelona, zonder twijfel.
Real koopt, koopt, koopt, koopt, koopt.. dat is de reden dat ik een gruwelijk hekel aan Real heb.
Een grotere nep-club is er niet te vinden. Een Messi hoor je niet zeuren en janken over geld.. Ene Christiano Ronaldo op z'n hakjes is op z'n zgn pik getrapt dat hij niet meer verdiend.. Mislukt figuur :twisted:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor pes5 » 06-10-2012 23:39

Flying Tilster schreef:
Feanfan 1 schreef:Spanje: Heb ik geen favoriet, tussen de keuze Barcelona en Real Madrid kies ik voor Real Madrid


Barcelona, zonder twijfel.
Real koopt, koopt, koopt, koopt, koopt.. dat is de reden dat ik een gruwelijk hekel aan Real heb.
Een grotere nep-club is er niet te vinden. Een Messi hoor je niet zeuren en janken over geld.. Ene Christiano Ronaldo op z'n hakjes is op z'n zgn pik getrapt dat hij niet meer verdiend.. Mislukt figuur :twisted:



Heb ook meer met Barcelona hoor, maaruh.. Barcelona koopt niet?? Die geven ook veel uit hoor.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Eric » 07-10-2012 03:35

Voor mij zijn het AS Roma en Leeds. Beide een beetje gaan volgen eind jaren 90, waar ze hun gloriejaren hadden. Verder volg ik het buitenlands voetbal niet echt meer nu ik geen Sport 1 meer heb.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Flying Tilster » 07-10-2012 10:05

pes5 schreef:Heb ook meer met Barcelona hoor, maaruh.. Barcelona koopt niet?? Die geven ook veel uit hoor.


Klopt. Al zijn ze bij Barcelona wel bezig om zelf spelers op te leiden. Op dit moment zie je dan ook dat 95% van de selectie uit eigen jeugd bestaat. Wat ik daarom ook niet begrijp is dat Barca Neymar al gekocht heeft voor tig miljoen.
Zo'n soort speler hebben ze zelf ook wel in de jeugd zitten. Dat is onnodig geld over de balk gooien.

Real heeft helemaal geen beleid. Die Florentino Perez is niet bezig met beleid, maar alleen met geld uitgeven.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor fcdinamo » 07-10-2012 12:29

Sinds eind jaren tachtig One Love: Man. United. Dit was nog in de tijd dat er, behalve via de BBC, geen buitenlands voetbal op TV was. Lid van de officiele supportersclub in Nederland (bijna sinds oprichting) en Engeland.

Mijn helden van deze club: Eric Cantona en Ole Gunnar Solskjaer. Met Solskjaer nog op de foto gekomen na H'veen-Molde en hem bedankt voor 1999 waarin hij in de blessuretijd de winnende maakte tegen Bayern Munchen voor de CL."My pleasure", was het antwoord :D
Laatst bijgewerkt door fcdinamo op 12-11-2012 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Skopperij » 07-10-2012 16:22

Ik heb wel iets met clubs net onder de absolute top, zoals Benfica, Valencia en Atlético Madrid. Mooi tenue, mooie historie en interessant spelersmateriaal: jongens als Falcao, Coentrão, Javi Garcia gaan de top halen of hebben het gehaald. Spelers als Aimar, Cardozo en Soldado komen net te kort voor de top, maar zijn op dat niveau een lust voor het oog.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Sjoerdbokje » 07-10-2012 21:43

Engeland: Newcastle, sinds midden jaren 90. Vooral vanwege het steenkolenverleden van de fans. Toen Tomasson daar heen ging is mijn gevoel versterkt.
Duitsland: Werder Bremen, gewoon omdat het kan.
Italië: Napoli (Maradona) en Livorno volg ik soms een beetje.
Spanje: geen voorkeur

Rusland: alleen vanwege de naam al: Lux Enerdzja Vladivostok
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor BakCristian » 07-10-2012 22:43

Engeland: Liverpool Geweldig publiek, jammer dat "the kop" geen staanplaatsen meer heeft. Dit heeft een grote impact op de sfeer op anfield road.
Duitsland: geen voorkeur
Italië: Napoli
Spanje: Atletico Madrid
Alhoewel ik nu ook de verrichtingen van Real Madrid ook meer dan normaal volg. Dit is gekomen doordat, Barca teveel begon te winnen. Daar kreeg ik een behoorlijke hekel aan. Ik was ook behoorlijk blij dat RM vorig jaar de titel pakte.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Wizard » 08-10-2012 12:32

Engeland: Man Utd. Simpelweg omdat ik er al sinds kleins af aan 'iets' mee heb. Helaas er nog nooit geweest.
Duitsland: geen voorkeur (wel veel sympathie voor Dortmund).
Italië: Fiorentina. Al menig wedstrijd bezocht. Had vroeger een vriendinnetje wonen in Firenze. Sinsdien niet meer weg te slaan uit Firenze. Fanatieker dan deze fans heb ik ze nog niet meegemaakt. Wellicht in Turkijke...
Spanje: Valencia: Fantastische sfeer, indrukwekkend stadion. Echt de moeite waard om es te bezoeken. Je weet niet wat je overkomt.
Portugal: Benfica. Heerlijk fanatiek publiek, erg mooi stadion (je zit praktisch op 't veld), goede sfeer. Bij toeval bij deze club beland tijdens een vakantie. Sindsdien volg ik ze af en toe.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Lipton » 08-10-2012 12:56

Ik ben sinds kleins af aan al fan van Everton.
Ze werken altijd met een heel beperkt budget maar weten keer op keer hele goede spelers binnen te halen. Ook is de club mooi qua cultuur en opvatting, ze hebben veel respect voor oudspelers van de club. Ze hechten daar veel waarde aan tradities en hebben duidelijke normen en waardes. Qua sfeer is het wat wisselvallig maar in het prachtige stadion kan echt een hele mooie sfeer hangen. De club heeft overigens ook de beste jeugdopleiding van Engeland.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Rienk prins » 08-10-2012 13:43

Engeland: Spurs,fantastisch stadion en pracht van een aanhang
Spanje: Barca,Voetbal van andere planeet
Duitsland: geen echte voorkeur,clubs waar nederlanders voor spelen volg ik wat meer.
Italië: Napoli,Heerlijke sfeer,diehard aanhang en een aantal fantastische voetballers.

Buiten deze landen is mijn favoriete club uit het buitenland al jaren Rapid Wien,vetste supporters schare die ik zo'n beetje heb meegemaakt.
Blauw wit is ons hart!

En dat is één!
Rienk prins
Selectiespeler
 
Berichten: 356
Geregistreerd op: 18-08-2010 12:59

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Otsje P » 08-10-2012 15:01

Engeland: Voorheen vooral Man Utd. maar dat is wel wat afgezwakt. Tegenwoordig kijk ik ook met veel plezier naar zowel Everton als Liverpool.
Duitsland: Eigenlijk geen voorkeur. Bayern, Schalke kijk ik met meer belangstelling als Robben en Huntelaar meedoen. HSV is met de komst van v/d Vaart ook weer terug op mijn "kijk" lijstje.
Spanje: Barcelona blijft over het algemeen een feestje voor het oog. Al is het niveau momenteel beslist minder dan een jaar of 2 terug. Ook clubs als Sevilla en Valencia vind ik de moeite waard. Sevilla tegen Real Madrid en Atletico Madrid tegen Real Madrid zijn elk jaar potjes om niet te missen. De haat in het stadion en op het veld zorgt elk jaar weer voor spektakel. Een kaartje of 9 is niks in zo'n duel.
Italie: Feitelijk geen voorkeur. Als Sneijder meedoet dan kijk ik Inter. En zo is het ook met AC Milan (de Jong, Emanuelson).

Sport 1 is de beste uitvinding van na de Oorlog. :wink:
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor fcdinamo » 09-10-2012 16:04

Wizard schreef:Engeland: Man Utd. Simpelweg omdat ik er al sinds kleins af aan 'iets' mee heb. Helaas er nog nooit geweest.


Word lid van de fanclub en ga gezellig mee!
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Hielke » 09-10-2012 20:46

Engeland: Portsmouth. Meest briljante buitenlandse club waar ik ben geweest, vanwege het heerlijke krakkemikkige en uiterst sfeervolle stadion, de zeer loyale achterban en het heerlijk Engelse kuststadje. Spurs als goede nummer twee omdat het de eerste Engelse club was die ik bezocht en de sfeer op White Hart Lane geweldig is. Derde is Everton vanwege het fantastische klassieke stadion en de nostalgische voetbalsfeer. Goodison Park bezoeken is teruggaan in de tijd. Ook heb ik een zwak voor Ipswich Town, Leeds United en Southend United.

Schotland: Ayr United en Queen of the South. Twee clubs met briljante oude stadions, inclusief staantribunes, waar het kwijl je van uit de mond loopt. En met leuke fans bovendien.

België: Voor KV Mechelen had ik al sympathie voordat ik er heen ging, en dat is alleen maar toegenomen sinds we er met Heerenveen speelden. Achter de Kazerne is een stadion zoals een stadion hoort te zijn.

Spanje: Barcelona voor het mooie voetbal, Valencia voor het schitterende stadion en Atletico Madrid voor de echte Spaanse voetbalsfeer. Geen echte favoriet dus.

Duitsland: Geen favoriete club, al heb ik wel een zwak voor Borussia Dortmund en Alemannia Aachen. Het oude Tivoli was een juweeltje.

Portugal: Estrela da Amadora, de club is vanwege wanbeleid verdwenen, ik ben er ook niet bij een wedstrijd geweest, maar de privérondleiding door het krakkemikkige stadionnetje heeft ervoor gezorgd dat de Estrela-sjaal als pronkstuk in de kamer hangt.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Hinkelpikke » 09-10-2012 23:01

Hielke schreef: Valencia voor het schitterende stadion

Mestalla vond ik daarentegen erg tegenvallen, met name de buitenkant van het stadion vond ik foeilelijk, maar dat even terzijde.

Engeland: ik heb van jongs af aan al iets met Liverpool, met name door de heerlijke sfeer die daar hangt. Helaas gaat het de laatste tijd sportief weer wat minder.

Duitsland: ik heb wel sympathie voor Borussia Dortmund. Eerst een club net onder de top met mooi en aantrekkelijk voetbal. Leuk natuurlijk dat het de laatste 2 jaar erg goed gaat, en er erg leuke spelers spelen en speelden, zoals Kagawa, Götze, Reus, Lewandowski, etc. En natuurlijk het stadion, voor mij misschien wel het mooiste stadion dat er is, met die vreselijke naam: Signal Iduna Park. Dat hoort natuurlijk Westfalenstadion te heten.

Spanje: Barcelona, dankzij het buitenaardse voetbal dat ze wedstrijd op wedstrijd weer tentoon weten te spreiden. Het is, de meeste wedstrijden, 90 minuten lang genieten, met Messi en Iniesta als mijn favorieten.

Italië: Ik heb niet veel met Italiaans voetbal, maar als ik moet kiezen kies ik Napoli.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor feanfanFA » 10-10-2012 13:36

Engeland: Manchester City, sinds ik klein ben al een zwak voor deze club. de supporter van City zijn prachtig. de film blue moon rising geeft een schitterend beeld weer van de supporters

Spanje: niet echt een favoriet, als ik dan toch moet kiezen doe ik Atletico Madrid. mede door hun geweldige spits.

Duitsland: geen voorkeur. vind het wel een prachtige competitie om te volgen.

Italië: AS Roma. prachtige club. staat hoog op mijn lijstje om nog een keer een wedstrijd van te bezoeken.

België: Club Brugge, Afgelopen mei in het Jan Breydelstadion geweest voor de wedstrijd Club Brugge - Standaard Luik. Prachtig oud stadion. half overdekte tribunes, stinkende pisbakken, dicht op het veld en midden in een woonwijk. we waren wat vroeg en liepen rond het stadion. kwamen een paar fanatieke Club Brugge fans tegen en die nodigden ons uit voor het Supporters feest. De sfeer was lekker ontspannen op het feest en met de nodige pintjes werd er wat gepraat met de supporters.
Laatst bijgewerkt door feanfanFA op 16-10-2012 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij zijn Heerenveen
feanfanFA
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 09-12-2011 14:53

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 10-10-2012 18:57

feanfanFA schreef:dicht op het veld en midden in een woonwijk.


Het ligt inderdaad in (de buurt van) woningen, maar het ligt in St. Andries wat best wel ver van het centrum van Brugge verwijderd is. Ben er zelf ook een paar keer geweest, inderdaad een heerlijk stadion maar als je in de stad met wat mensen praat zie en hoor je mensen toch wat gepassioneerder over Cercle praten.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor paparazzi » 11-10-2012 00:58

1 .Schotland; Celtic! Alleen die naam al. Prachtige shirts, geweldige achterban , heerlijk stadion.
2. Engeland ; Tottenham Hotspur. Fantastische sfeer. Heerlijk stadion!
3. Belgie ; Standaard Luik. Zuid Europese sfeer binnen handbereik!
4 .Spanje ; Betis Sevilla . Heerlijke stad, symphatieke supporters.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Favoriete buitenlandse clubs

Berichtdoor Jouster » 11-10-2012 08:18

1. Engeland: Liverpool, ben er nog nooit geweest maar de sfeer en de enorme historie maken het een prachtige club. Vooral de halve finales tegen Chelsea van een paar jaar geleden waren geweldig om te zien.
2. Schotland: Celtic, ik ben een fan van de Britse voetbalsfeer. Wanneer het stadion zingt krijg ik kippenvel, geldt ook voor Liverpool.
3. Spanje, toch Barcelona. Heb ook sympathie voor de Catalanen (als volk).
4. Nogmaals Engeland: FCUM, 'I wanna go hoooooome, this is the worst trip i've ever been on' :D
Wy binne it Hearrenfean!
Jouster
Nieuw talent
 
Berichten: 131
Geregistreerd op: 11-01-2009 17:26

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten