Moderators: Beheerders, Fanmasters
BK2007 schreef:...
Wat een ellende is het toch weer bij die club.
Dat terwijl deze club eigenlijk niet meer had mogen bestaan. Zo zie je maar, had die club nou gewoon opgeheven.
Makkum8 schreef:Leuk om het forum van Twente te lezen, leedvermaak pur sang. Waar is de bedweter TD eigenlijk gebleven? Twente gokt er maar op los door karrevrachten spelers te halen in de hoop dat er 1 tussen zit die kan voetballen. Ze hebben een onevenwichtige, grote selectie waarin weinig kwaliteit schuil gaat. Dezelfde situatie waarin wij enige jaren geleden zaten. Nou TukkerDelight kom er maar in
Surhuisterveen schreef:Ja lekker om Twente gaan lachen.. Pff.
Daar leveren de spelers in ieder geval wel strijd, zijn ze zich bewust van de situatie maar verliezen ze erg ongelukkig in de slotminuut.
Hadden onze spelers het besef maar.
Feanfan 1 schreef:De nacompetitie ontlopen wordt zelfs nog moeilijk. Ik hoop sowieso dat Roda JC eruit vliegt en dat Sparta er in blijft.
Twente hoort qua club en stadion natuurlijk in de Eredivisie, maar wat er afgelopen jaren gebeurd is, is dit misschien wel hun verdiende loon. En Verbeek met zijn grote bek altijd, wel eens goed voor hem deze wanprestatie. Al is dat bij hem inmiddels ook meer regel dan uitzondering
Surhuisterveen schreef:Toch gek dat ze laatste staan met spelers als Maher, Chuevas, Hamdaoui, Holla en F. Jensen in de gelederen.
Schat ze dan ook niet lager dan Roda en Sparta in.
sonnema schreef:Qua spelersmateriaal is het nog niet zo slecht, dat Twente.
Normaliter zou je hiermee degradatie moeten kunnen ontlopen, alhoewel ook ik enig leedvermaak heb over de huidige situatie.
Ik vind overigens die Fredrik Jensen een prima spelertje die ik wel bij ons zou willen zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten