Ondertussen ergens in Twente...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Otsje P » 26-04-2012 10:35

Tukkers Delight schreef:Jullie vergeten hier (gemakshalve) dat er ook spelers vertrekken of al vertrokken zijn zonder dat daar een vervanger voor aangetrokken is. Met een beetje pech spelen De Jong, Chadli, Rosales, Douglas, Mihaylov, Brama, Cornelisse, Tiendalli, Buysse, Bajrami, Leugers en Boschker komend seizoen niet meer voor Twente nadat eerder al Janssen, Ruiz, Janko, (Guidetti), Vujičević en Gouriye vertrokken zijn.

Twente is volop bezig om een selectie voor volgend jaar samen te stellen wanneer je dat prijzen kopen of kopen om te kopen noemt heb je er maar heel weinig van begrepen of zijn jullie wereldvreemd. Is Heerenveen niet bezig om een lijstje op te stellen mochten Gouweleeuw, Dost, Narsingh en Assaidi vertrekken of worden al deze spelers vervangen door talenten uit die vaak geroemde jeugdopleiding van jullie?


Nog geen van de door jou genoemde namen is ook daadwerkelijk zeker van vertrek. Het verschil is, dat Heerenveen pas over gaat tot koop als er ook daadwerkelijk iets verkocht wordt. Hoe zit het eigenlijk met jullie geroemde jeugdopleiding? De beloften werden kampioen, hoeveel spelers gaan er doorstromen??? Lekkere stimulans hoor, al die breedte versterkingen. Want dat zijn het allemaal. Het lijkt me veel verstandiger dat Twente al dat geld investeert in daadwerkelijke toppers. Een Ruiz aankoop heeft veel meer effect. Beter een kleinere selectie met enkele echte toppers, dan een selectie van 35 man waarvan niemand er echt bovenuit steekt om ze kampioen te maken. Halen, halen, halen, terwijl de enige spelers van potentieel topniveau de Jong en de nota bene zelf opgeleide John zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 26-04-2012 11:33

Superfries1983 schreef:Ik dacht dat die jeugdopleiding van jullie ook altijd zo geroemd werd? Wanneer kunnen we daar de volgende talenten verwachten die een vaste basisplaats afdwingen in het eerste? Voorlopig breekt er hier de laatste tijd net zoveel door uit de jeugd als bij jullie dus een toontje lager mag ook wel.

Je zou toch moeten begrijpen dat mijn toon een reactie is op de onzin die hier geplaatst wordt, jij weet ook net zo goed als ik dat het moeilijk is om het niveau van de jeugdopleiding net zo snel te laten groeien als dat met de selectie het geval is.

Ondanks dat spelen er met Ola John, Brama, Boschker en Röseler regelmatig spelers mee die zelf opgeleid zijn en hebben ook talenten als Promes, Leugers en Marsman al minuten gemaakt. Zo slecht als vaak gesteld wordt is de opleiding dus ook weer niet. Vergeet ook niet dat er in half Nederland en elders in Europa voetballers rondlopen die uit onze opleiding komen (Boerrigter, El Ahmadi, Chery, Vennegoor om er maar een paar te noemen).

Otsje P schreef:Nog geen van de door jou genoemde namen is ook daadwerkelijk zeker van vertrek. Het verschil is, dat Heerenveen pas over gaat tot koop als er ook daadwerkelijk iets verkocht wordt.

Nog geen van de namen die hier genoemd zijn heeft Twente ook daadwerkelijk gecontracteerd, sterker nog het zijn slechts geruchten die door de media verspreid worden. Ik heb hier al eerder geroepen eerst 31 augustus maar eens af te wachten, wanneer er dan daadwerkelijk een selectie van 40 spelers staat mag je wat mij betreft alle kritiek spuien die je wilt, vooralsnog zijn de reacties hier wel heel voorbarig.

Overigens vind ik je reactie een beetje hypocriet, we weten allemaal dat wanneer er ook maar een beetje geld beschikbaar was Heerenveen de eerste club was die een blik vage buitenlanders opentrok, dat dit inmiddels verandert is komt omdat er weinig of geen geld is om te investeren, dat is de enige reden waarom er bij jullie eerst verkocht moet worden voordat er gekocht wordt.
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Eric » 26-04-2012 11:39

Zie het als een stukje jaloezie TD. Ik snap de ophef ook niet zo. Twente is om zich heen aan het kijken en heeft, zoals het hoort, bij verschillende clubs voorzichtig geinformeerd. Hier krijgen media via via dan weer hoogte van (want o wat is het interessant als we een transfernieuwtje als eerste weten) en zo is opeens Twente geintresseerd in elke speler.
Ik had graag gezien dat het bij Heerenveen ook eens zo zou zijn, want vooruitzien is regeren. Heerenveen lijkt elk jaar weer met bepaalde aankopen te laat. Wij zijn het toch zelf die ieder seizoen lopen te zeiken op aankopen die pas in augustus of zelfs helemaal niet komen. Zo kan ik mij bijvoorbeeld nog een jaar Champions League herinneren waar we noodgedwongen met Harris Huizingh in de spits moesten spelen, omdat we vergeten waren een goede spits te kopen..
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor 1983 » 26-04-2012 11:59

Tukkers Delight schreef:Je zou toch moeten begrijpen dat mijn toon een reactie is op de onzin die hier geplaatst wordt,

Dat had ik wel door ja, en tot dat laatste stukje was ik het ook wel met je eens, maar die toevoeging over de jeugdopleiding vond ik onnodig. Zeker aangezien jullie het met die befaamde Voetbalacademie niet eens zoveel beter doen. Er lijkt ook komende tijd met dit aankoopbeleid weinig ruimte voor de jeugd te zijn bij Twente. Toch wel zonde. Maar ik begrijp ook wel dat Twente op het niveau waar het nu actief is wil blijven en daarom een brede selectie nodig heeft. Bij ons is het allemaal wat makkelijker voor de jonge jongens nu we noodgedwongen steeds meer een beroep op de jeugd moeten gaan doen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor davp » 26-04-2012 12:30

Meende ergens te lezen dat Twente nu ook interesse in Verheagh heeft? Dit lijkt me een broodje aap verhaal, of is dit wel waar TD? Jullie hebben immers net een rechtsback aangetrokken!
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Otsje P » 26-04-2012 12:53

Tukkers Delight schreef:
Nog geen van de namen die hier genoemd zijn heeft Twente ook daadwerkelijk gecontracteerd, sterker nog het zijn slechts geruchten die door de media verspreid worden. Ik heb hier al eerder geroepen eerst 31 augustus maar eens af te wachten, wanneer er dan daadwerkelijk een selectie van 40 spelers staat mag je wat mij betreft alle kritiek spuien die je wilt, vooralsnog zijn de reacties hier wel heel voorbarig.

Overigens vind ik je reactie een beetje hypocriet, we weten allemaal dat wanneer er ook maar een beetje geld beschikbaar was Heerenveen de eerste club was die een blik vage buitenlanders opentrok, dat dit inmiddels verandert is komt omdat er weinig of geen geld is om te investeren, dat is de enige reden waarom er bij jullie eerst verkocht moet worden voordat er gekocht wordt.


Ho. Waarom is mijn reactie hypocriet? Ik zal de laatste zijn die beweerd dat Heerenveen van 2007 t/m 2010 een goed beleid heeft gevoerd. Sterker nog, we zijn 1 van de betere voorbeelden van hoe het niet moet.

Dat het slechts geruchten zijn, dat klopt. Al wordt er beweerd dat er over Schilder al onderhandeld wordt. Maar ook dat is een gerucht. Je zegt zelf dat het niveau van de opleiding niet meegegroeid is met de rest van de club. Maar jullie beloftenteam is bovenaan geëindigd. Nu weet ik wel dat dit niet alles zegt, maar je zou toch zeggen dat bij jullie juist de aansluiting verzorgd zou moeten zijn. Dat is nu juist mijn kritiek. Je haalt allemaal spelers die amper beter zijn dan wat je hebt of kunt opleiden. Jongens als Leugers hangen al 2 of 3 jaar bij de selectie om maar worden geen vaste waarde, en groeien niet door, omdat er allemaal anderen in de weg lopen.

Twente maakt dezelfde fout die Ajax, Feyenoord en Heerenveen al gemaakt hebben. En waarop ze nu allemaal terug zijn gekomen. Namelijk het halen van spelers voor de breedte, terwijl je eigen jeugd net zo goed is als je ze een half jaar de kans geeft. De helft van die mensen loopt alleen maar in de weg.

Mijn mening.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-04-2012 13:10

Tukkers Delight schreef:Jullie vergeten hier (gemakshalve) dat er ook spelers vertrekken of al vertrokken zijn zonder dat daar een vervanger voor aangetrokken is. Met een beetje pech spelen De Jong, Chadli, Rosales, Douglas, Mihaylov, Brama, Cornelisse, Tiendalli, Buysse, Bajrami, Leugers en Boschker komend seizoen niet meer voor Twente nadat eerder al Janssen, Ruiz, Janko, (Guidetti), Vujičević en Gouriye vertrokken zijn.


Is in Twente de volgorde eerst kopen en dan verkopen? Eerst Breukers en eventueel Verheagh (gerucht) aantrekken en dan zien welke back er vertrekt. Ja, dat is beleid. Heerenveen wacht wie er vertrekt en haalt dan versterkingen.

Als je er niet tegen kunt dat je clubje kritiek krijgt dan moet je hier niet komen..... Ik vind Twente zolangzamerhand een koopziek clubje. En het publiek raakt ook al strontverwend. Tiendalli zei dat hij wegwerpgebaren had gezien richting spelers na de 0-1 bij Excelsior. En de fluitconcerten nemen ook toe. Twente wordt er niet leuker op (voor zover ik dat ooit heb gevonden).
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Eric » 26-04-2012 13:56

Je moet jezelf een beetje inlezen HR. Rosales heeft aangegeven graag te willen vertrekken en wil zijn contract niet verlengen. Twente wil hem dus verkopen en is zodoende al op zoek naar een vervanger. Breukers is zoals gezegd als breedteversterking aangetrokken. Daarbij leert dat zo'n speler alsnog wel zo'n 10-20 wedstrijden per seizoen maakt (inc. Europees) dankzij blessures, schorsingen en vermoeidheid.. Zie bijvoorbeeld bij ons Schmidt of ultieme '12e man' Breuer.

En het publiek raakt ook al strontverwend. Tiendalli zei dat hij wegwerpgebaren had gezien richting spelers na de 0-1 bij Excelsior. En de fluitconcerten nemen ook toe. Twente wordt er niet leuker op (voor zover ik dat ooit heb gevonden).


Nog 1000 keer liever Twente dan Ajax of AZ. Laatsgenoemden clubs zijn het voorbeeld van successupporters. Ook Heerenveen heeft hier last van. Heb in het ALS vaak genoeg meegemaakt dat er ondanks een 1-0 voorsprong bij rust of als eindstand werd gefloten naar de eigen spelers. Ik hou er totaal niet van, maar elke club heeft zulke supporters. Kan me ook herinneren dat jij ooit hebt gezegd dat je de spelers wel eens uitfluit wanneer ze dat verdienen, je bent zelf niet veel beter dus.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-04-2012 15:08

Eric schreef:Je moet jezelf een beetje inlezen HR. Rosales heeft aangegeven graag te willen vertrekken en wil zijn contract niet verlengen. Twente wil hem dus verkopen en is zodoende al op zoek naar een vervanger. Breukers is zoals gezegd als breedteversterking aangetrokken. Daarbij leert dat zo'n speler alsnog wel zo'n 10-20 wedstrijden per seizoen maakt (inc. Europees) dankzij blessures, schorsingen en vermoeidheid.. Zie bijvoorbeeld bij ons Schmidt of ultieme '12e man' Breuer.

Nog 1000 keer liever Twente dan Ajax of AZ. Laatsgenoemden clubs zijn het voorbeeld van successupporters. Ook Heerenveen heeft hier last van. Heb in het ALS vaak genoeg meegemaakt dat er ondanks een 1-0 voorsprong bij rust of als eindstand werd gefloten naar de eigen spelers. Ik hou er totaal niet van, maar elke club heeft zulke supporters. Kan me ook herinneren dat jij ooit hebt gezegd dat je de spelers wel eens uitfluit wanneer ze dat verdienen, je bent zelf niet veel beter dus.


Is Breukers de enige speler die ze hebben aangetrokken dan de laatste jaren?

En de vergelijking met Heerenveen supporters is in deze helemaal niet relevant. Het gaat om de algehele tendens bij Twente. Munsterman zei laatst ook in de VI dat ze op moeten passen dat de supporters niet te verwend raken. Het Twente publiek stond de laatste jaren bekend als echte twaalfde man, maar nu het wat minder loopt dan wordt het daar ineens ook een stuk minder. En dan maar pretenderen dat ze zulk geweldig publiek hebben.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Eric » 26-04-2012 15:49

Elke club met succes krijgt zulke supporters. Bij ons het afgelopen seizoen op de tribune gezeten? Had je 20 jaar geleden moeten zeggen, spelers uitfluiten omdat we in de middenmoot eindigen..
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-04-2012 16:11

Wat een slechte verliezers daar. Spelers van Ajax bekogelen, wat een idioten. En het hamas, hams, Joden....... ging ook over de tribunes. Mooi dat die club naast de CL grijpt en hopelijk PO moet spelen. Goede keuze die Mc Laren! :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Jeroen » 02-05-2012 07:19

FC Twente is bijna verlost van frustrerende relatie met Burrda

Na een jaar komt er een einde aan de samenwerking tussen FC Twente en kledingsponsor Burrda. Het Zwitsers-Qatarase merk verbond zich dit seizoen aan de Tukkers, maar de club ergerde zich vooral in de periode die volgde. Burrda leverde de kleding dit seizoen allereerst al veel te laat. De rekken in de fanshop bleven maanden leeg en de eerste selectie trainde net zo lang in oude tenues.

In oktober kwam al naar buiten dat FC Twente een half miljoen euro aan merchandising misliep door de gebrekkige samenwerking met Burrda. “Niet de financiële schade, maar het voetbalbedrijf heeft bij ons prioriteit. Dit soort zaken moet gewoon in orde zijn”, beklaagde Joop Munsterman zich toen. Later voerden club en sponsor 'een paar goede gesprekken' en leek de lucht weer geklaard.

Toppunt was dat FC Twente geen shirts kon afstaan aan de amateurs van vv Zwaluwen in het bekertoernooi. Men zat niet ruim genoeg in de tenues, dus moesten de spelers hun shirts bewaren in plaats van weg te geven aan de Vlaardingse tegenstander. Volgens TC Tubantia verschoot het rood in het shirt bovendien en verbleekten de FC Twente-emblemen tijdens het wassen. Bij trainingen worden tot op de dag van vandaag nog altijd oude hesjes gebruikt, omdat Burdda nooit nieuwe leverde.


:lol:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 02-05-2012 08:32

Jeroen schreef: :lol:

Toch nog goed nieuws in de vroege ochtend, welkom Nike dan maar?
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Lardy » 02-05-2012 09:45

Nike gaat lang zo veel niet betalen als Burrda dat deed.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 02-05-2012 10:09

Lardy schreef:Nike gaat lang zo veel niet betalen als Burrda dat deed.

Misschien niet maar de merchandise maakt dat verschil waarschijnlijk weer goed, ze zullen Burrda er echt niet uitgooien wanneer het tonnen aan omzet scheelt.
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Surhuisterveen » 02-05-2012 10:15

Haha die markt- en koopgeile Munstermann krijgt alleen maar meer tegenslagen te verwerken.
Duurt niet lang meer of Twente krijgt 2 van die grijze seizoenen die wij net hebben gehad.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Jeroen » 02-05-2012 10:24

Tukkers Delight schreef:
Lardy schreef:Nike gaat lang zo veel niet betalen als Burrda dat deed.

Misschien niet maar de merchandise maakt dat verschil waarschijnlijk weer goed, ze zullen Burrda er echt niet uitgooien wanneer het tonnen aan omzet scheelt.


Waarom dan in zee gegaan met Burrda? Nu verdien je er dus blijkbaar niets extra's mee (was uiteraard wel de bedoeling) en heb je een hoop ergernis gehad.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 02-05-2012 10:51

Jeroen schreef:Waarom dan in zee gegaan met Burrda? Nu verdien je er dus blijkbaar niets extra's mee (was uiteraard wel de bedoeling) en heb je een hoop ergernis gehad.

Denk je dat ze in zee waren gegaan met Burrda wanneer ze geweten hadden dat de fanshop pas in de winterstop bevoorraad zou worden en de helft van de elftallen in zelf aangeschafte Hummel trainingspakken loopt of Diadora kleding van vorig seizoen?

Twente beëindigd niet voor niets een doorlopend lucratief contract met Burrda en kiest waarschijnlijk voor Nike die minder zullen betalen, althans PSV ontvangt minder geld van Nike dan Twente van Burrda deed.
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Jeroen » 02-05-2012 10:55

Joop heeft dit seizoen niet zoveel geluk met zijn beslissingen, inderdaad.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Tukkers Delight » 02-05-2012 11:05

Jeroen schreef:Joop heeft dit seizoen niet zoveel geluk met zijn beslissingen, inderdaad.

Breek me de bek niet open, zelden zoveel pech gezien als dit seizoen, dat begon al met het mislopen van het kampioenschap op de laatste dag en het besluit van de gemeente Eindhoven om PSV te sponsoren. Komende zomer grote schoonmaak en volgend seizoen tot op de laatste dag voor de titel strijden, althans dat hoop ik.
Closing The Gap
Avatar gebruiker
Tukkers Delight
Wereldspeler
 
Berichten: 1088
Geregistreerd op: 14-07-2009 14:28
Woonplaats: Newquay, Chigasaki?

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor BK2007 » 02-05-2012 11:47

Jeroen schreef:Joop heeft dit seizoen niet zoveel geluk met zijn beslissingen, inderdaad.



Het meest kwalijke is toch wel het wegsturen van Jan van Halst. Zonder deze topper is Fc Twente een stuurloos schip aan het worden. Ongelofelijk eigenlijk als je er goed over nadenkt. Joop blijkt een dictator pur sang te zijn die niemand ontziet, zichzelf belangrijker dan de club waant.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Surhuisterveen » 02-05-2012 12:16

Waarom is in Enschede de titel zo heilig verklaard?
Liever een structureel financieel verantwoord beleid dan een te dure huishouding.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Otsje P » 02-05-2012 12:35

Tukkers Delight schreef: Komende zomer grote schoonmaak en volgend seizoen tot op de laatste dag voor de titel strijden, althans dat hoop ik.


Dat gaat wel lastig worden ben ik bang. Er gaat flink getrokken worden aan de beste spelers. De Jong, John, Chadli, Rosales, Douglas en Michailov zijn in principe jullie beste spelers. (zeg het me als ik me vergis) Juist aan deze mannen wordt enorm getrokken. Chadli, Rosales en Douglas lijken wel zeker te vertrekken. Dat is niet wat men over het algemeen onder een grote schoonmaak verstaat. Bij een goede, grote schoonmaak, zorg je dat je de overbodige spelers kwijt raakt, niet je beste spelers.

Het wordt in ieder geval een interessante zomer voor Twente.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor 1983 » 02-05-2012 13:11

BK2007 schreef:Het meest kwalijke is toch wel het wegsturen van Jan van Halst. Zonder deze topper is Fc Twente een stuurloos schip aan het worden.

Haha, Van Halst is toch de man die die fantastische deal met Burrda in de steigers heeft gezet? Had zich wel wat beter in dat bedrijf mogen verdiepen. Maar serieus hoe kan volgens jou een club verworden tot een stuurloos schip omdat een man die zich slechts met commerciële activiteiten bezig hield, en als ik omstanders mag geloven niet eens zo succesvol, weg wordt gestuurd? Of je het nou leuk vind of niet, bij Twente staat een gedegen organisatie die 'een klap' zoals dit seizoen best op kan vangen en niet zomaar in zal storten. Ook als er El mis wordt gelopen. Velen hopen hier op een snelle ineenstorting, maar ik zie dat niet gebeuren.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor BK2007 » 02-05-2012 16:23

Superfries1983 schreef: en niet zomaar in zal storten.
Nee, het gaat langzaamaan. Lees ook eens de post van Otsje hierboven. Er staat echt nog veel te gebeuren bij Fc Twente.
Overigens over Jan van Halst. Hoe durf je je zo badinerend uit te laten over deze topper ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Surhuisterveen » 03-05-2012 00:44

TD, kom er maar in..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor heerenveenown » 03-05-2012 00:50

Ondertussen ergens in Twente...

- Zitten ze huilend in een hoekje
- Snakken ze naar de laatste slokjes gif
- was een stadion niet uitverkocht
- Ging de huldiging na de wedstrijd niet door
- Stond een groep van 400 man te zingen en te springen in een verder leeg stadion
- Evenaarde Dost alves
- Kwam Assaidi weer op stoom
- Steeg bij Heerenveen meerdere marktwaardes
- daalden de marktwaardes
- Zat marco te glimlachen hoe hij volgend jaar de cup gaat winnen: WIJ GAAN EUROPA IN! :mrgreen:

Bedenk maar meer :)
Laatst bijgewerkt door heerenveenown op 03-05-2012 00:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor xander » 03-05-2012 00:52

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor heerenveenown » 03-05-2012 00:58

Nog wat bij bedacht :mrgreen:
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Berichtdoor Makkum8 » 03-05-2012 08:58

Hoop huilie, huilie daar in Twente, mooi vermaak om hun forum te lezen. Ineens klopt er niks meer van het beleid van ome Joop :lol: Maar volgend jaar worden ze weer kampioen. Nog maar even drie spelers er bij kopen en dan hoeven ze maar 1 keer in de drie weken te voetballen, lekker rouleren met een selectie van 45 eenheidsworsten.....
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten