WK 2010 - Groepswedstrijden overig

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Flying Tilster schreef:Maar hij heeft vanaf het begin van de uitzendingen continue tegen de NOS, maar met name tegen Jack van Gelder aangeschopt.
Dat klopt dan weer wel ja. Nu ben ik persoonlijk ook niet zo gecharmeerd van Studio Sportzomer eerlijk gezegd, maar Derksen slaat een beetje door in zijn irritatie. Dat is niet ongewoon bij hem trouwens. Als hij één keer een bepaalde aversie heeft opgewekt kan hij dat desnoods voor de rest van zijn leven blijven volhouden. Zo heeft hij ook bijna altijd kritiek op Foppe als zijn naam voorbij komt. Dat is wel eens jammer, maar goed, zolang je hem niet al te serieus neemt in de meeste gevallen is het wat mij betreft goed te doen.

Zelf volg ik in elk geval VI Oranje. Normaliter gooide ik het NOS-programma er achteraan, maar helaas is de herhaling er niet meer vanaf een uur of twaalf in verband met dat programma over de Tour de France (wat ik dan ook wel weer volg).
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Superfries88' schreef: Maar ja, het schijnt wel eens gebeurd te zijn dat een ploeg de eindzege greep tegen een op papier betere ploeg na twee eerdere finales verloren te hebben. Staat me iets van bij :mrgreen:.
ik dacht er laatst ook al eens aan. Het lijkt er wel heel heel heel veel op. Zelfs de weg naar de finale is identiek. Makkelijke tegenstanders. Maar 1 echt zware (wij hadden feyenoord uit wat wel makkelijk ging)
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Maar hij heeft vanaf het begin van de uitzendingen continue tegen de NOS, maar met name tegen Jack van Gelder aangeschopt.
Dat vindt ik juist het mooie van Derksen, hij zegt gewoon wa hij denkt en daarbij neemt hij geen blad voor de mond. Hij heeft over iedereen een mening en laat die ook duidelijk blijken. Heel wat anders dan de meeste andere journalisten, presentatoren, analisten, columnisten en opiniemakers. Die willen, zoals bijvoorbeeld Jack, vriendjes zijn met iedereen en durven daarom hun mening niet (of in ieder geval niet voor de camera) te geven. Derksen interesseert dat totaal niet en durft op iedereen wat aan te merken, zelfs op zijn (voormalige) vrienden Cruyff en van Hanegem. Bovendien maakt hij, juist omdat hij over iedereen een mening heeft, er ook totaal geen punt van als je een (negatieve) mening over hem hebt, dat kan hij goed hebben.

Ik ben het lang niet altijd met Derksen eens maar door bovenstaande punten waardeer ik hem wel en mag ik hem altijd graag horen. Vi Oranje is inderdaad vooral leuk door Gijpie, maar ook Derksen heeft de afgelopen weken aangetoond over een goed gevoel voor humor te beschikken en voor de nodige lachmomenten weten te zorgen.
Studiosportzomer, kijk ik vaak in de herhaling na Vioranje. Maar ik kijk het vaak niet eens uit omdat ik het vaak te saai voor worden vind.
Overigens voor de mensen die Genee een waardeloze presentator vinden, is dat nou alleen maar omdat ie voor DKV is? Beetje kinderachtig, niet?
Laatst gewijzigd door 1983 op 08-07-2010 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Currahee schreef: ik dacht er laatst ook al eens aan. Het lijkt er wel heel heel heel veel op. Zelfs de weg naar de finale is identiek. Makkelijke tegenstanders. Maar 1 echt zware (wij hadden feyenoord uit wat wel makkelijk ging)
Het jammere hiervan is, is dat Hersi geen Spanjaard is.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Superfries1983 schreef:Overigens voor de mensen die Genee een waardeloze presentator vinden, is dat nou alleen maar omdat ie voor DKV is? Beetje kinderachtig, niet?
Dat hele DKV-verhaal staat hier los van. Ik vind persoonlijk Genee een ongelooflijk ingenomen kwal, die in mijn optiek nog niet eens kan presenteren ook.

Dat Derksen zijn mening geeft weet ik nog wel te waarderen, maar net wat Superfries88 aangeeft wordt het bij Derksen een aversie. Ook het feit dat hij zich zo druk maakt over Sneijer en Yolanthe.. Dat is toch enorm verspilde energie?
Derksen heeft zelf altijd aangegeven een mening over het voetbal en de voetbalkwaliteiten te hebben, maar VI Oranje begint m.i. toch meer op een roddelprogramma te lijken. Dat is wat me er nu enorm in tegenstaat.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Opzich heb je wel een punt hoor dat Derksen wel eens te ver doordraaft en doorslaat in aversie. Zo ook bijvoorbeeld met Dirk Kuyt, hij heeft volgens mij gewoon een bloedhekel aan die jongen, waarom mag Joost weten. die kan nooit meer iets goed doen in zijn ogen. Maar ik stoor me er alleen totaal niet aan, ik vindt het wel vermakelijke televisie eigenlijk. Vermakelijker dan Studiosportzomer. Maar dat is, volkomen logisch, voor iedereen verschillend.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ik stoor me er dus wel aan. Hij geeft zijn mening en dat heb ik altijd goed gevonden. Daarom keek ik ook altijd naar VI en VI Oranje. Maar zijn mening lijkt over te slaan naar een aversie. En dat vind ik zonde.

Waar hij 100% gelijk in heeft tijdens VI Oranje is dat de KNVB en de "hoge heren daarzo" niet bij Blatter in de kont moet kruipen. De FIFA lijkt op een dictatoriaal regime en daar moet je niet in mee willen gaan. Ze willen de wetgeving van een land aanpassen en ze willen geen belasting betalen. Dat zijn 2 eisen waarvan ik zeg.. dan maar geen WK.
Iedereen moet hier belasting betalen, maar de FIFA wil dat niet. Ondanks dat ze een godsvermogen verdienen tijdens een WK. Zelfs op dit toernooi in Z-Afrika verdienen ze miljarden.. en ik ga er absoluut niet vanuit dat de townships en Z-Afrika zelf hier zo veel beter van wordt.
Een ultramodern stadion gedropt in een township is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden. De FIFA heeft veel beloftes gedaan, die m.i. gelijk na het WK weer gebroken worden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Flying Tilster schreef:En ik ben van mening dat men daar WEL moet zijn, om juist de sfeer en alles rondom het WK goed in beeld te kunnen brengen.
Eens er moeten natuurlijk reportage's gemaakt worden en interviewers en dergelijke zijn. Daar ging het Derksen ook niet om. Het was meer dat het programma Sportzomer in Zuid Afrika gemaakt wordt, terwijl ze ergens in een achtertuin zitten. Die achtertuin had zich ook kunnen bevinden in een villa in Nederland. Het heeft voor het programma Sportzomer geen toegevoegde waarde dat ze daar zitten. Ze hadden mijn inziens beter een aantal journalisten daar heen kunnen laten gaan en dan het programma sportzomer hier presenteren, dit met medewerking van de mensen ter plaatse. Stukken goedkoper.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Jack van Gelder zit tijdens de wedstrijden in het stadion om radioverslag te doen.
Hij is ook degene die al jaren Sportzomer presenteert, dus wat mij betreft moet De Snor niet zo zueren.
Bovendien.. Le Snor had het ook over dat hij een journalistiek programma maakte. Maar als je de WK finale gaat nabeschouwen met Aad Afkoopsom en Wouter Bos, dan kan ik zo'n nabeschouwing al helemaal niet meer serieus nemen.

Nee.. Derksen heeft de laatste weken zijn ware aard wel getoond. Een oude zelfingenomen man, die meent alles wat met voetbal te maken heeft uitgevonden te hebben. Iedereen mag een mening hebben, maar als die afwijkt van de zijne dan deug je eigenlijk niet (zo zegt hij dat niet, maar zo kijkt hij er wel bij). Vond het wel mooi dat Theo Reitsma hem gisteren even stevig van repliek diende. Derksen moet nu dagelijks een programma vullen en dat lukt hem niet. Simpel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

De kijkcijfers wijzen anders iets heel anders uit, VI Oranje scoort goed. Maar blijkbaar slaat het niet overal aan. :wink: Overigens heeft Derksen ook niet gezegd dat Jack niet in Zuid Afrika mocht zitten, het ging alleen over Studio Sportzomer.
Op naar het volgende seizoen....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Voor een commerciële omroep scoort VI Oranje inderdaad gewoon goed. Na Nederland-Uruguay keken er zelfs circa 917.000 kijkers en dat zijn echt fraaie cijfers. Natuurlijk doet de NOS het beter (die hadden toen 5,4 miljoen, al hebben die het voordeel dat mensen blijven hangen), maar relatief gezien bewijst men gewoon dat er voldoende animo voor is. Dat is ook de verdienste van Derksen.

Maar goed, het is en blijft smaak. De NOS is serieuzer ingesteld en stelt zich daar ook echt op in. Dat is een prima standpunt. RTL kiest voor humor gecombineerd met discussie. Dat kan irritatie opwekken inderdaad, maar zelf trekt me dat meer.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Daar heb je helemaal gelijk in. Al denk ik dat Rene van der Gijp daar een heel belangrijke rol in speelt.
Stel dat Hans kraay jr i.p.v. vd Gijp er zat, dan zou ik voor Studio Sportzomer kiezen
De gasten bij Studio Sport zijn meestel tenminste voetbalmensen. Bij RTL 7 zie je Henk Westbroek, zo'n irritante Jakhals, Ali B of Gerard Joling
Nogmaals, Rene vad Gijp maakt bij mij de keuze om voor RTL 7 te kiezen
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dat geloof ik best. Zelf ben ik ook ontzettend gecharmeerd van Van der Gijp, ik mag zijn humor wel en hij heeft ook absoluut verstand van het spelletje. Door zijn cynische houdingen wil hij nog wel eens weinig serieus overkomen, maar ik schat hem wel hoog in.

Maar iedereen moet lekker zelf kijken wat de voorkeur geniet. De één kiest voor de NOS vanwege het serieuze karakter of een bepaald persoon, Van Gelder of een gast. De ander heeft weer voor Derksen, Gijp of de hele opzet. Ook prima.

Vanavond zit Ten Napel trouwens in VI Oranje. Ook zo'n type die je niet mag of waar je juist veel sympathie voor hebt, zelf heb ik dat laatste.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Superfries88' schreef:Voor een commerciële omroep scoort VI Oranje inderdaad gewoon goed. Na Nederland-Uruguay keken er zelfs circa 917.000 kijkers en dat zijn echt fraaie cijfers. Natuurlijk doet de NOS het beter (die hadden toen 5,4 miljoen, al hebben die het voordeel dat mensen blijven hangen), maar relatief gezien bewijst men gewoon dat er voldoende animo voor is. Dat is ook de verdienste van Derksen.
Na een wedstrijd blijf je (ik althans) over het algemeen hangen bij degene die de wedstrijd heeft uitgezonden. Juist omdat je dan ook reacties van spelers en trainer te zien krijgt. VI Oranje is ook zeker succesvol, maar ik denk dat het eerder de verdienste van Van der Gijp is, dan van die zeiksnor.

Als Derksen nou eens zou ophouden met zijn eeuwige aversie (of eerder gezegd jaloezie), dan is het ok.
Bijv. de aversie tegen Kuyt vind ik gewoon heel erg zielig. Een zielige ouwe man die zelf nooit op niveau gespeeld heeft.
Geef je mening over de wedstrijd en klaar.. Maar nee.. hij moet even doorzagen over Kuyt, Ooijer, Van Gelder etc..

Ooijer speelt gewoon een goede wedstrijd tegen Brazilië. Zeg dat dan gewoon, maar nee... hij moet weer even aangeven dat Ooijer contractloos is en dat zo'n persoon niet zou meemoeten naar een WK. Gelukkig heeft Van Marwijk er meer verstand van, want als Derksen bondscoach was geweest ben ik bang dat we er in de poulefase al uit waren gegaan.

En wederom vindt Derksen dat Van Gelder het niet waard is om zich over op te winden. (Waarom doe je het dan Johan?)
Het enige waar Derksen gelijk heeft is dat Genee iedere keer roept over het 3e huwelijk van Derksen, terwijl zijn 1e vrouw overleden is. DIE reactie vond ik wel fantastisch van Derksen. Genee heeft even goed van repliek gekregen..
Maar voor het overige blijft Derksen een LUL op pootjes.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Ik irriteer me juist mateloos aan Jack van Gelder. In Studio Voetbal gaat het altijd en eeuwig over Ajax ('jongens, ik wil even naar Ajax') en alleen bij gratie van Jack mag gesproken worden over andere clubs ('het gaat niet zo lekker met jou cluppie, toch Riemer?'). Wat Jack over Robert Veenstra zei was complete onzin.

Sneijder ging bij hem op schoot zitten en toen ik die verlekkerde kop zag wist ik het zeker: Jack zit daar niet om een leuk programma te maken. Jack zit daar alleen voor Jack en om de ouwe gabber uit te hangen. Dat vind ik walgelijk.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ik vind dat Derksen juist erg veel verstand van voetbal heeft. Ben het niet altijd met hem eens, maar hij heeft er wel kijk op. En natuurlijk zit hij wel eens mis, met Kuijt ook. Althans hij ziet dat anders en probeert dat uit te leggen, maar het komt er zo beroerd uit! Hhahaha
En zeker Gijp heeft er verstand van! Een pure voetballiefhebber, het maakt hem helemaal geen moer uit wie er wint, als hij maar mooi voetbal ziet, geweldig! En wat een humor heeft die gast.

Derksen beweert overigens nooit dat hij zelf een begenadigd voetballer was, juist niet!
Gisteren vlogen Gene en Derksen elkaar weer eens in de haren. Dersken maakte een redelijk onschuldige opmerking in mijn ogen, waar Gene helemaal kwaad om werd. Derksen zette hem daarna even gepast en correct in de hoek.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Venderwel schreef:Gisteren vlogen Gene en Derksen elkaar weer eens in de haren. Dersken maakte een redelijk onschuldige opmerking in mijn ogen, waar Gene helemaal kwaad om werd. Derksen zette hem daarna even gepast en correct in de hoek.
Dat vond ik inderdaad fantastisch. Genee probeert over iedereen grapjes te maken, maar als er grapjes over hem gemaakt worden wordt meneertje kwaad.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik geef het je te doen, een maand aan tafel zitten met Derksen en van der Gijp. Het lijkt me goed dat de heren elkaar straks even een maandje niet zien. :lol:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ik geef het je te doen.. een maand lang dag in dag uit met Genee te moeten zitten :lol:
Dan begin je toch zelfmoordneigingen te krijgen lijkt me :)
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

En toch, ondanks dat ze elkaar af en toe wel echt kunnen schieten (is volgens mij zeker niet gespeeld) vind ik het een ideaal trio om dit programma te doen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dat valt wel mee, denk ik. Ze weten dondersgoed dat (een deel van) het publiek het waardeert als ze elkaar weer eens in de haren vliegen. Daar spelen ze dan ook op in. Natuurlijk is er van irritatie onderling wel eens sprake, maar tot op zekere hoogte. Het is zelden dat ze echt kwaad worden, zoals gisteravond in het begin even of laatst toen Derksen over de RTL-overstap van Genee begon. Dat is echt heel zelden.

Oftewel: er speelt wel wat, maar ze lossen het professioneel op en spelen er zelfs op in omdat het blijkbaar scoort.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

@Flying Tilster, leg eens uit wat je zo erg aan Genee vindt? Ik vind hem niet geweldig of zo, maar ik ken een aantal presentatoren die ik nog veel erger vind dan Genee. Van Gelder, Tom Egbers, Humberto Than, Mart Smeets om er maar een paar te noemen. Bij Egbers heb ik het gevoel dat hij zit te dromen en niet meer weet wat hij ook al weer moet vragen, komt altijd heel warrig over en maakt vaak fouten. Humberto Than denkt dat hij Sesamstraat of het Klokhuis presenteert, super irritant. Smeets is zo zelfingenomen met de grote Mart Smeets show bezig dat de gasten niet eens meer aan bod komen en Jack van Gelder wil met alles en iedereen vriendjes zijn en zit nog steeds in de ontkenningsfase over dat ie voor Ajax is terwijl de liefde voor die club er in alles wat hij doet afdruipt. Geef mij die Genee dan maar die spreekt de kijker tenminste niet toe alsof het een stel kleuters zijn en heeft in tegenstelling tot de andere heren de nodige zelfspot.
Nogmaals er is op Genee ook wel wat aan te merken hoor maar wat maakt hem in de ogen van jou (of andere tegenstanders) zo vreselijk?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ondanks zijn clubvoorkeur, vind ik Genee een uitstekende presentator. Ik zou geen beter iemand weten voor het programma.

Overigens wel spijtig dat Hans Kraay jr. er niet meer bij is.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Gearard schreef: Overigens wel spijtig dat Hans Kraay jr. er niet meer bij is.
Dat vind ik ook jammer, hij hoorde er inmiddels gewoon echt bij op de maandagavond. Ik moet maar zien hoe zijn plek in wordt gevuld. Ik hoop niet zoals op de vrijdagavond met semi-bekende Nederlanders die het interessant vinden om over voetbal te lullen maar er niks over weten.
Ondanks zijn clubvoorkeur, vind ik Genee een uitstekende presentator.
Zo denk ik er ook over.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Kraaij komt toch gewoon na de zomer terug?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Nee, voor zover ik weet heeft SBS6 tegen Kraay gezegd dat hij niet meer vaste gast in een programma van de concurrent mag zijn. Hij staat daar onder contract en is een van de gezichten van sbs, daarom vonden ze het niet kunnen dat hij dat ook voor een concurrent zou kunnen worden. VI en Hans zelf hebben alles geprobeerd om SBS6 op andere gedachten te brengen maar tot op heden is dat nog niet gelukt (of er moeten inmiddels nieuwe ontwikkelingen zijn waarvan ik niet op de hoogte ben). Voorlopig geen Hansie, Hansie meer in VI helaas. Volgens mij weten ze bij Vi nog niet hoe ze de rol van Hans in de toekomst gaan invullen.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Superfries1983 schreef:@Flying Tilster, leg eens uit wat je zo erg aan Genee vindt?
Wat is er niet erg aan deze zelfingenomen kwal.
Superfries1983 schreef:ik ken een aantal presentatoren die ik nog veel erger vind dan Genee. Van Gelder, Tom Egbers, Humberto Than, Mart Smeets om er maar een paar te noemen.
Ik zie toch echt liever het rijtje wat je nu opnoemt (behalve Tan) dan die zelfingenomen Genee.
Zodra je die gast op TV ziet, dan krijg ik gelijk al kotsneigingen. Nee hoor.. Van Gelder, Egbers, Smeets zijn vele malen beter dan deze *** Genee. Van Gelder is en blijft echt de nummer 1 bij mij. Dat vind ik vele malen leuker en aardiger om te zien dan Genee en Derksen. Je bent nog vrij jong, dus ik kan het je niet kwalijk nemen dat je Genee beter bent. Maar als je een beetje journalistiek in elkaar zou steken, dan zou je je mening wel bijstellen.

Smeets, Van Gelder en Egbers weten waar ze mee bezig zijn. Genee heeft dit absoluut niet.

Let wel: Ik kijk zeker wel VI Oranje en zal me daar nu niet zoveel meer aan ergeren, omdat ik weet hoe Derksen en Genee zijn. Maar zodra bijv. Derksen zijn aversies weer op tafel gooit en Genee weer denkt dat hij DE man is.. dan heb ik toch echt de neiging om de afstandsbediening te pakken en te gaan zappen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Sorry hoor, maar "als je een beetje journalistiek in elkaar zou steken??"
Gene is geen journalist, hij is een presentator en hij dat dat goed. Hij pretendeert ook geen journalist te zijn, dus ik snap niet hoe je daar bijkomt. Als men serieus denkt dat Gene een journalist is, ja dan snap ik dat je hem slecht vind, want dat is hij namelijk niet.
Zelfingenomen? Als er hier iemand zelf ingenomen is het van Gelder, die bovendien er niet eerlijk voor uitkomt dat ie Ajax fan is. Als ie dat wel zou doen en gewoon toegeeft dat hij het door een gekleurde bril ziet, dan is het al een stuk beter.
Niet dat ik hem heel slecht vind, zeker niet, maar moet de dingen wel in het juiste perspectief zien.

VI oranje zit goed in elkaar.Een presentator met een vlotte babbel en een eigen mening (en dan kom je al snel ingenomen over), een oude chagrijnige brombeer met ook een zeer uitgesproken mening en iemand met het meeste verstand van voetbal dan de 2 anderen, die bovendien nog geweldig veel humor heeft ook, geen voorkeur heeft en ontzettende liefhebber is van het spelletje.
Bij de NOS zijn de presentatoren het meest zelf aan het woord, daar ben je geen presentator voor!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Venderwel schreef:Gene is geen journalist, hij is een presentator en hij dat dat goed.
Over onzin gesproken. "Dat doet hij goed" :lol: :lol:

VI Oranje kijk ik voornamelijk omdat Van der Gijp daar zit. Als die daar niet zou zitten dan zou ik al niet eens meer kijken. Dat komt voornamelijk door de aversie van Derksen tegen diverse mensen. Men mag van Derksen altijd een mening hebben, maar dit moet eigenlijk niet afwijken van de zijne, want anders heb je er geen kijk op. Houdt toch op met die zeiksnor. Ik zie alleen maar een zielige ouwe jaloerse man op TV, die in elke uitzending van VI Oranje het weer heeft over Jack van Gelder. Hij is blijkbaar een beetje jaloers. Waar je hart vol van is....
(Jack van Gelder rept met geen woord over Derksen in Sportzomer)
Vanderwel schreef:Als er hier iemand zelf ingenomen is het van Gelder, die bovendien er niet eerlijk voor uitkomt dat ie Ajax fan is. Als ie dat wel zou doen en gewoon toegeeft dat hij het door een gekleurde bril ziet, dan is het al een stuk beter.
Niet dat ik hem heel slecht vind, zeker niet, maar moet de dingen wel in het juiste perspectief zien.
Waarom moet hij dat toegeven? Iedereen weet toch dat hij Ajaxfan is. Het is nu eenmaal zo dat Ajax, Feyenoord en PSV nog steeds de "grootste" clubs van Nederland zijn en dat daar heel veel aandacht naar toe gaat. Dat is niks nieuws.
Dat gebeurde bij VI ook altijd, dus daar kan ik me echt niet druk om maken.
En waarom zou hij de dingen niet in het juiste perspectief zien? Omdat hij een Ajaxfan is?
Venderwel schreef:VI oranje zit goed in elkaar.Een presentator met een vlotte babbel en een eigen mening (en dan kom je al snel ingenomen over), een oude chagrijnige brombeer met ook een zeer uitgesproken mening en iemand met het meeste verstand van voetbal dan de 2 anderen, die bovendien nog geweldig veel humor heeft ook, geen voorkeur heeft en ontzettende liefhebber is van het spelletje.
Gijpie is de beste die er rondloopt. Maakt zich absoluut niet druk en heeft altijd wel een anekdote te vertellen waardoor je van je stoel glijd van het lachen.

Maar goed. Dit blijft een welles nietes verhaal. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en dat is maar goed ook.
Ik kijk en luister graag naar Jack en anderen graag naar Genee. Ik zou zeggen.. houden zo :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Flying Tilster schreef:Waarom moet hij dat toegeven? Iedereen weet toch dat hij Ajaxfan is. Het is nu eenmaal zo dat Ajax, Feyenoord en PSV nog steeds de "grootste" clubs van Nederland zijn en dat daar heel veel aandacht naar toe gaat. Dat is niks nieuws. Dat gebeurde bij VI ook altijd, dus daar kan ik me echt niet druk om maken. En waarom zou hij de dingen niet in het juiste perspectief zien? Omdat hij een Ajaxfan is?
Genee is voor Cambuur. Derksen is voor NEC. Borst is voor Sparta. Maar ze zijn allemaal neutraal als het om hun clubs gaat. Borst en Derksen leveren snoeiharde kritiek op Sparta en NEC als het nodig is. Dat is juist mijn probleem met Jack van Gelder: bij Studio Voetbal nodigt hij te vaak allerhande Ajaxvriendjes uit die met alle egards worden behandeld. Zodra een presentator een zweem van partijdigheid over zich heeft, kan ik diegene moeilijk serieus nemen als hij over Heerenveen, PSV of Twente spreekt.
Plaats reactie