Olympische Spelen 2010 Vancouver

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Sven Kramer kan 'm nu natuurlijk terug verwachten: Are You Stupid? :wink:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gearard schreef:Sven Kramer kan 'm nu natuurlijk terug verwachten: Are You Stupid? :wink:
No, Kemkers is.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik weet ook wel dat Kemkers fout zat, maar het zijn Kramers woorden. Vandaar.
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Kemkers meldt op Radio 1 dat hij door het opschrijven van die 2.9 op het bordje niet gezien heeft waar Sven naartoe moest wisselen, en hij dacht dat Skobrev in de binnenbaan reed, en daarop hij schreeuwde inderdaad binnenbaan.
Laatst gewijzigd door pieterpieter op 23-02-2010 23:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Ontzettend kut zeg. Als dit niet gebeurd was, was goud zeker in de pocket. Coach Kemkes doet me denken aan onze interim-trainer van dit seizoen Jan de Jonge, die had ook geen verstand van wisselen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

pieterpieter schreef:Kemkers meldt op Radio 1 dat hij door het opschrijven van die 2.9 op het bordje niet gezien heeft waar Sven naartoe moest wisselen, en hij dacht dat Skobrev in de binnenbaan reed, en daarop hij schreeuwde inderdaad binnenbaan.
Als je het niet gezien hebt, lijkt me toch dat je als coach vooral je mond moet houden en de schaatser moet laten gaan? ..
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Afbeelding
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Cyn schreef: Als je het niet gezien hebt, lijkt me toch dat je als coach vooral je mond moet houden en de schaatser moet laten gaan? ..
Nou ja hij ging dus af op Skobrev waarvan hij dacht dat hij in de binnenbaan reed. Uiteraard een foute inschatting achteraf. En die gekke Lee die pas 6 maanden op de lange baan staat oogst even goud en zilver op de OS, toch niet zo voorspelbaar dat schaatsen.
Gebruikersavatar
Sfeer
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-02-2010 16:59

Bericht door Sfeer »

Cyn schreef: Als je het niet gezien hebt, lijkt me toch dat je als coach vooral je mond moet houden en de schaatser moet laten gaan? ..
Lijkt mij ook. Een foutje moet kunnen, maar dit is wel een hele grote fout! Kemkers je word bedankt. Dit zal NL je niet in dank afnemen. Je hebt veel betekent voor de schaatsers hier in ons kleine kikkerlandje, maar dit is heel erg. Ik ben normaal gezien geen hele grote schaats fan maar nu op de OS volg ik het heel erg. En ik vind dit zo ontzettend jammer.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Het enige positieve aan dit hele gebeuren is dat het een mooie 'training' is voor aankomende zomer. Wanneer we in Z-Afrika weer eens in de halve finales stranden zal het gevoel een beetje het zelfde zijn. (wel een paar keer erger bij mij, maar het heeft er zeker wel wat van).
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Afbeelding
Afbeelding
Ik ruik corruptie...
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

De wissel van Sven Kramer tijdens de tien kilometer op de Winterspelen zal de gemoederen nog wel even bezig houden. Bart Veldkamp had een mooie vergelijking voor de blunder van coach Gerard Kemkers die zijn pupil de verkeerd kant op stuurde: "Het is alsof een trainer bij het voetbal het veld in komt en de bal in eigen doel schiet", aldus de analist van de NOS.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

De Dick Advocaat van het schaatsen, die Kemkers. Kan ook niet wisselen. :angry:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De les voor Kemkers: ga ook bij het coachen uit van je eigen prestatie. Je weet welke tijd Kramer moet rijden en coach alleen daar op. Niet druk maken om Lee en gekrabbel over Lee op borden. Rondebord en de vingers zijn genoeg! Schaam je, Kemekers!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Wat een drama-dag. De bobbers gaan niet eens van start omdat Van Calcer 'de baan niet beheerst'.

"..." :|
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

De Groningse coach ging nog door met coachen, maar wist dat dat zinloos was.
Hier ging het dus mis.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Op het moment dat Kramer fout wisselde, reed hij rond de 30.5 per ronde. Na de foute wissel reed hij een ronde in de 27. Het uiteindelijke verschil met Lee was 4 seconden in Kramer zijn voordeel. Bij een goede wissel had hij gewonnen, maar het verschil was klein geweest. Die Koreaan heeft wel degelijk onvoorstelbaar hard gereden.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat is niet meer te vergelijken. Hij kreeg geen rondetijden meer door (of is dat rondje van 27 nog wel op de borden gekomen? :lol: ).
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Nederland en bobsleeën is ook nog nooit een succes geweest.

Sneu voor Beck trouwens, mag die de vlag dragen bij de openingsceremonie, komt ie helemaal niet in actie.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Cyn schreef:
Deze vond ik erg treffend en deed me de actie nog beter begrijpen (of juist niet, maartoch)

Wel een klotegevoel nu, en inderdaad, iedereen heeft het over die 4 seconden, maar hij pakt wel 2x binnenbocht extra tov Lee. Die vent rijdt z'n 3e 10km van z'n leven, dat wordt echt een goede concurrent voor Sven.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Wat een hartverscheurende televisie. Kemkers die doorheeft dat hij de fout van zijn leven heeft begaan, de handen voor de ogen slaat, maar toch nog doorcoacht.

Ik had medelijden met Kramer, maar nog meer met Kemkers. Wat verschrikkelijk.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Als ik Kemkers was dan zou ik van baan wisselen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Schijnt dat ie tandarts wordt, inderdaad. Hij helpt je gegarandeerd van je plak af. :wink:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Sommigen merken hier op dat Kemkers maar moet opstappen.

Wat dat betreft is Kramer een groot sporter. Hij is wel even kwaad geweest en heeft Kemker uitgemaakt voor klootzak. Wat totaal is te begrijpen.

Wat hem siert is dat hij binnen twee uur na de race aangeeft dat fouten menselijk zijn.
Spijt heb je morgen maar!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Volgens mij hebben beide mannen heel goed samen gewerkt in de afgelopen jaren en wordt dat niet ongedaan gemaakt door dit overigens wel afgrijselijke moment. De vraag is of Kramer voor de toekomst gebaat is bij Kemkers als trainer en als dat zo is, is er geen reden met elkaar te breken. Maar Kemkers zal zich wel heel beroerd voelen gezien zijn misser.
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

Bob de Jong heeft brons! :mrgreen:
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Dat is de gedenkbeeldige pleister op een vreselijke wond.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Volgens mij niet op de wond maar naast de wond en dan ook nog bij een ander slachtoffer. Valt me nog me dat de anderen zo blij zijn met hun medailles. Ik had me een bijsmaakje kunnen voorstellen. Maar ze hebben gelijk. Zo zijn de regels en de medailles hebben ze zelf verdiend.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Nu maar hopen dat dit gebeuren Sven extra motiveert voor de toekomst. Hij is wel vaker supersterk geweest na een tegenslag. Dus wellicht brengt het goeds voor de toekomst.
Plaats reactie