Voetbalshirts

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Ik heb toendertijd gezegd dat ik het eerst in het echt wilde zien voor ik een goed oordeel kon geven. Nu ik ze in het echt heb gezien tijdens een wedstrijd moet ik zeggen dat die rode band mij best wel bevalt, vind het een leuke toevoeging geworden zonder dat het shirt drastisch is veranderd :)
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

De shirts zijn verder mooi en aardig alleen wil ik graag die witte sokken terug zoals tegen Milan :cry: :cry: :oops:

Nu met dat zwart lijkt het zo doods.

Zo moet het dus niet:

Afbeelding

Zo zou ik het wel graag zien:

Afbeelding


Foto's afkomstig van deze site!


Ps.: Trond ik zie tegen Haaglandia liever Beda in het "Front"
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Ik vind de witte sokken ook mooier dan de zwarte. Dit past veel beter bij de rest van het witte tenue.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Mooi of niet mooi, dat doet niet ter zake volgens mij.

Historisch gezien is bepaald dat Heerenven met zwarte sokken speelt. Daar zijn ze eens een tijdje vana afgestapt, maar gelukkig zijn ze daar ook weer op terug gekomen.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Ik zie dat bij een aantal forumleden het historisch besef weer ver te zoeken is.
Bij het Heerenveen tenue horen zwarte sokken, of dat nu "stylistisch"verantwoord is of niet.
Afbeelding
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij geen hol uitmaakt hoe Abe erbij liep in 1740.


Het gaat er om dat het er een beetje knap uitziet, en met die zwarte sokken vindt ik het lelijk, die historie kan mij niks schelen.

Wij hebben nu toch ook geen V-hals zoals die foto
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

En wat doen die belachelijke hartjes op dat shirt? Zonder is toch veel mooier?
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Lardy schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat het mij geen hol uitmaakt hoe Abe erbij liep in 1740.


Het gaat er om dat het er een beetje knap uitziet, en met die zwarte sokken vindt ik het lelijk, die historie kan mij niks schelen.

Wij hebben nu toch ook geen V-hals zoals die foto
Het is geen mode show. Historie maakt de voetbalclub! Het gaat er niet om wat jij mooi vindt... :roll:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Onthutsend hoor: 'historie kan me niks schelen' en: 'het maakt me geen hol uit hoe Abe er in 1740 bijliep'. Wellicht is jou nooit verteld dat Heerenveen toen regionaal alleenheerser was en vele jaren om het landskampioenschap speelde. Dat is meer dan wat we nu doen. Iets meer kennis van en respect voor de mensen uit die periode is dus op zijn plaats.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Vind een kreet als de historie doet er niet toe volkomen belachelijk. Tuurlijk doet historie er wel toe. Het is alleen de vraag in hoeverre die historie mee moet tellen bij de bepaling van de kleur sokken. Wanneer ze het thuisshirt drastisch gaan veranderen dan vind ik dit toch zeker erg.

Bedenk ook dat historie van heerenveen grote invloed heeft op de transfers die heerenveen kan maken (denk aan alves, nu kunnen we ook makkelijker brazilianen krijgen, weet dat dit recent is maar zo is het ook gegaan met bijvoorbeeld scandinaviërs).
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Genoeg over gezegd, ieder z'n eigen mening :!:
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Met jou ben ik het eens :!:

Die zwarte sokken behoren nou niet echt tot historie
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

O, nu gaat het alleen om het shirt zeker.
Doen we er een leuke paarse broek met gele strepen bij, maakt verder toch geen reet uit.

Wat een kolder zeg, " de sokken horen er niet bij".
Een tenue is een totaalplaatje, dus inclusief sokken en broek.

Maar zoals je zelf al zegt, ieder zijn mening.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Lardy schreef:
Die zwarte sokken behoren nou niet echt tot historie
Niet? Achja Grutte Pier kunnen ze ook wel wegsmijten, oorlogsmonumenten ook en die steen bij Warns ook wel. Kuthistorie, het ziet er nu niet uit.

Volgens mij heb je geen idee wat historie met een club doet, zwarte sokken horen er nu eenmaal bij, en ik vind het wel mooi eigenlijk.
Corruption is everywhere, fight it!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik ben ook voor een traditioneel tenue met een oog op de historie. Dus die zwarte sokken horen daarbij; zijn ook mooier dan die witte. Eigenlijk vind ik dat er tegenwoordig al te veel frutsels op staan.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ane Lenstra schreef: Sokken behoren tot de details. Alsof je iemand hoort over andere aangepaste details...

Ik heb nog iemand gehoord over het feit dat we zowel blauwe als witte broekjes hebben gehad...
Details? Nou goed laat ook maar, het gaat natuurlijk alleen om het shirt, daarom hebben ze bij de oprichting ook maar gewoon wat smerige sokken gepakt...

En die broekjes zijn gewoon regelementen (bij Ajax uit met blauw bijvoorbeeld), wat volgens mij voor de scheidsrecht oid is om het verschil te zien (Janneman?)
Corruption is everywhere, fight it!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Sinds de invoering van de terugspeelregel is het belang van onderscheid in het 'onderstel' van voetballers belangrijker geworden. Oftewel: wie speelde die bal nu eigenlijk, om te kunnen zien of het wel/geen terugspeelbal is.
Johanson16
Invaller
Berichten: 392
Lid geworden op: 05-07-2008 17:26

Bericht door Johanson16 »

Inderdaad, tegen Feyenoord (zwarte sokken dragers) speelden wij ook met witte sokken. Kleur sokken maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, zolang het voetballend maar goed zit..
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik vind het wel jammer dat in beide Europese wedstrijden niet met de officiële kousen is gespeeld.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Wat ik me afvraag is waarom er in godsnaam een Europees tenue 'ontworpen' is...
marimbondo
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 24-09-2008 14:10

Bericht door marimbondo »

Voor de commercie natuurlijk :)
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Als ik hem ergens te koop had zien hangen en advertenties had gezien, had ik daar (de opmerking hierboven) misschien iets mee gekund... :huh:
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Heeft iemand voor mij een lijstje met alle namen met rugnummers voor dit seizoen! Want er ontbreken in het boekje ook nog genoeg! mag ook wel via pb gestuurd worden
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

viewtopic.php?f=11&t=3983

Kijk hier maar even.
Op naar het volgende seizoen....
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Bedankt, ik heb nu van de hele selectie een nummer (1 t/m 44 welke bezet zijn)! Maar er staan op mijn shirt ook nog 2 handtekeningen waarvan ik niet weet van wie ze zijn! Kunnen jullie mij daarbij helpen?

Dit zijn de 2 onbekende handtekeningen, een aantal spelers zetten het rugnummer erbij wat wel zo makelijk is natuurlijk:

Nr. 1 (janmaat, popov of iemand anders??)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1153521.html

Nr. 2 (beerens, vayrynen of iemand anders??)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1153522.html

Reacties graag onder PB, alvast bedankt voor de hulp!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Je vraagt handtekeningen van mensen die je niet kent. :?

Als je morgen langskomt wil ik ook wel een handtekening zetten.
Spijt heb je morgen maar!
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Als je het shirt via een "kerstmarkt" krijgt dan weet je niet welke spelers er een handtekening op gezet hebben, van de 11 die erop staan zijn er 9 herkenbaar, daarom mijn vraag om hulp.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Wellicht dat de topictitel alvast aangepast kan worden, want ik kwam toevallig de nieuwe shirts van Feyenoord tegen voor het komende seizoen. Eén woord: lelijk.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Wellicht dat de topictitel alvast aangepast kan worden, want ik kwam toevallig de nieuwe shirts van Feyenoord tegen voor het komende seizoen. Eén woord: lelijk.
Oud! :P

Deze shirts worden trouwens -na supportersprotesten- aangepast. Waarschijnlijk komt dat erop neer dat die rare strepen boven de shirtsponsor verdwijnen.
Josse
Invaller
Berichten: 313
Lid geworden op: 13-03-2006 15:27
Locatie: Fryslan
Contacteer:

Bericht door Josse »

Marça schreef:Wellicht dat de topictitel alvast aangepast kan worden, want ik kwam toevallig de nieuwe shirts van Feyenoord tegen voor het komende seizoen. Eén woord: lelijk.
2 woorden:

SUPER LELIJK
Plaats reactie